Betalningsalternativ





Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin
Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
-
34
Omdömen
7.31
-
1
Mer om butiken
fysisk butik
-
Inga tillverkar-
rekommendationer -
238
Produkter
238 priser indexerade
(285 totalt) Är billigast på 83 av dessa -
Prisändringar
-
Beställde ett par hörlurar som skulle levereras inom 2-5 dagar. De kom efter 9. Ingen spårning av paketet, som för övrigt var minimalt inslaget. Ingen retursedel följer med. Hörlurarna funkade inte som avsett men när jag vill returnera dem går det inte att få tag i Isak Handel. Flera meddelanden via deras hemsida, ett vanligt mail och till slut ett brev med posten, men ingen respons över huvud taget från Isak Handel. Telefonnumret funkar inte. De har gjort sig onåbara. På hemsidan hänvisas det till returinformation som inte finns. Mycket märkligt och ytterst oseriöst. Undvik!
-
Detta omdöme är under utredning
-
Easy returns. Lots of offers. Great customer services.
-
Undvik! Jag returnerade en produkt och efter det slutade butiken att svara på mejl. Så just nu är jag utan varan jag köpte och blev blåst på många tusenlappar.
-
Men du försökte inte kontakta oss
Och du bör vänta i vissa fall när varorna har returnerats
Inte för att vi fick det
Ibland försenas varorna
Fel uppstår
Ibland står vi inför en försening i paketen
För detta hoppas vi att du kommer att kontakta oss så att vi kan känna till ditt problem och lösa det
om du vill du kan nu öppna hemsidan och det finnes chatt online nu i hemsidan
vi svara dig direkt -
Har beställt och betalat en vara i början på februari men har ej fått den eller pengar tillbaka. De svarar inte på mail eller på telefon utan jag har endast fått ett kryptiskt meddelande enligt nedan om att de bytt betalsystem och att jag ska betala igen.
Varning!
——————
Det har skett några ändringar i vårt betalningssystem på grund av en ändring av betalningssystemet
Det är obligatoriskt för alla kunder som har betalat från 4 dagar före nu
Du återbetalar betalningen
Så vi kan skicka dem förfrågningar idag
Jag ber dig beställa köpet igen
Om det fanns avdrag från ditt konto i den första transaktionen
Pengarna kommer att returneras till dig inom 1-2 dagar från banken
Vi är ledsna för det
Och på grund av dessa problem
Alla kunder som har problem med dem
De får 150 kr rabatt på produkten när de köper igen för samma produkt som tidigare köptes -
Riktigt bra priser och flera betal- och leveranslösningar. Toppen!
-
BeställningSnabbt köp, hörlurar jättebra pris, kom efter ett par dagar
-
Så snabb och bra service! Kan varmt rekommenderas...
-
Butiken har förklarat vad problemet var.
-
Men det pris jag köpte första gången var ett felpris
Det är priset utan moms
Och detta beror på en defekt i betalningssystemet
Så felet åtgärdades
Vi hoppas kunna köpa ytterligare en bitter
Om du vill kan jag ge dig rabatter på upp till 200 kronor på vilken produkt du vill på webbplatsen
Det krävs inte att vara samma som de varor du tidigare beställt
Vad som helst, jag ger dig 200 kronor -
Jag hade en fråga angående ett par hörlurar som var på väg, så jag mejlade de OCH skrev ett meddelande via deras hemsida. Det har gått 6 dagar nu och jag har fortfarande inte fått svar. Det står på deras Facebook-sida att det kan ta tid för de att svara, men 6 dagar är över gränsen. Otroligt dålig kundtjänst.
När paketet kom var det inlindat i A4 papper, vilket känns otroligt oproffesionellt. När man läser recensionerna här ser jag att de även inte kan ta kritik och göra vad de kan för att förbättras, utan istället tjafsar emot, vilket bara bidrar till att jag anser de vara oproffsiga. -
Snabba svar på mejl. Serviceinriktad och lösningsfokuserad , Är jättenöjd över min beställning och leverans.
-
Vi tackar alla för ditt besök på vår webbplats och för dina positiva kommentarer
Välkommen -
Beställt en mus för en månad sen, ordern färdigbehandlad hos dem, förhandsaviserad hos postnord i en månad nu, men inget paket inlämnat till PostNord.
Svarar inte på kontaktförfrågningar !
Verkar inte vara professionellt företag ! -
Men det pris jag köpte första gången var ett felpris
Det är priset utan moms
Och detta beror på en defekt i betalningssystemet
Så felet åtgärdades
Vi hoppas kunna köpa ytterligare en bitter
Om du vill kan jag ge dig rabatter på upp till 200 kronor på vilken produkt du vill på webbplatsen
Det krävs inte att vara samma som de varor du tidigare beställt
Vad som helst, jag ger dig 200 kronor -
BeställningLång svarstid men ok
-
Vänlig service. En sak gick fel, men det hanterades mycket fint. Rekommenderas.
-
Bra service!
Kan varmt rekommenderas... -
Köpt en Nintendo Switch, mailat 2 ggr och deras mobilnummer de angett på hemsidan är inte giltigt. Paketet skickades inte spårbart och postnord kan inte hjälpa mig. och nej jag har fortfarande inte fått varan...
Rekommenderas ej! -
Dina ord är inte korrekta och du överdriver med ord
Och att pengarna kom till dig eftersom förfrågan väntade från banken och inte från vårt företag
Och jag tror att jag inte är ansvarig för banken i det här fallet
Och jag kontaktade dig sedan den första dagen
Tyvärr vill du bara prata om vårt företag -
Några mindre misstag görs av alla företag
Men vi förnekar inte att de är bra, och kommunikationen och kundservicen är väldigt bra
Priserna är bra
jag rekommenderar det -
Köpte en mus från Isak Handel, kommer inte exakt ihåg vad det stod i beskrivningen, men det framgick i varje fall att det var ett demo-ex/fyndvara av något slag. Trots detta så kontaktade Isak Handel mig väldigt snart efter jag beställt för att bekräfta att jag var medveten om att den var begagnad. Det kändes seriöst, därav en stjärna över sämst möjliga.
Jag svarade i vilket fall att jag var medveten om att den inte var ny och att jag ville ha den. Då fick jag ett nytt mail där de skriver att banken inte tillät att man sålde begagnade varor, mycket märkligt tyckte jag. Hade dessutom fått ett "Betalning godkänd"-mail från Isak Handel. Oavsett sa de att de skulle hitta något annat sätt att skicka musen till mig. Vilket inte har skett. Nu svarar de inte längre på mail och någon mus har jag inte fått.
Beställningen lades den 22:e december 2020, idag är det den 29 Januari 2021. Jag börjar ge upp detta men vill ändå varna andra som kanske får för sig att handla härifrån.
Uppdaterar omdömet ifall jag får musen. -
hej
Som jag gjorde klart för dig ljuger vi inte
Precision har tagit bort alla varor på grund av att de används
Och banken gav en varning om att en användare inte skulle säljas eftersom jag inte nämnde detta i kontraktet
Och för att en kund lämnade in ett klagomål om att vi erbjuder nya varor, men vi säljer begagnade
Och detta är felaktigt eftersom det bara var 3 begagnade produkter
Därför borde vi ha tagit bort begagnade varor från vår webbplats och inte skickat någonting för att inte orsaka andra problem.
Vi är ledsna för vad som hände
Och skicka ett meddelande till vårt företags e-postmeddelande
Jag hjälper dig att vara nöjd som andra kunder
trevlig helg -
Detta omdöme är under utredning
-
Detta omdöme är under utredning
-
Detta omdöme är under utredning
-
Helt ok, behöver förbättringar
-
Beställde en datormus som levererades efter 9 dagar utan någon information att leveransen var på väg. Färgen på musen var fel och "paketet" bestod i att de hade tejpat A4 papper runt produktens förpackning. Överlag så gav det inget vidare proffsigt intryck.
-
Bra priser och snabb kommunikation, återbetalade min felbeställning utan några problem. Jag kommer definitivt använda Isak handel igen.
-
Vi tackar alla för ditt besök på vår webbplats och för dina positiva kommentarer
Välkommen -
BeställningDetta omdöme är under utredning
-
Beställde en rakapparat, men tyvärr levererades fel modell.
Hanteringen av min retur/reklamation var dock perfekt.
Jag returnerade apparaten med Postnord "skicka lätt". Isak Handel swishade porto direkt jag skickat paketet och genomförde returen till mitt kort t.o.m. innan butiken fått tillbaka varan.
Isak Handel är en nystartad butik, men om man kan hålla denna kundservicenivå, så hoppas jag att det går bra för dem. -
Vill lyfta ett varningens finger för denna butik.
Detta är en liten butik i Malmö (ungefär vid Möllan).
Tänkte jag skulle köpa en mus på deras sida (ca 700kr). Ordern gick genom men efter någon dag fick jag veta att betalningen inte skulle gått genom trots att den hade det. Musen var dock bort tagen från sidan och den riktiga anledningen till att min produkt ej skickats var att de inte hade produkten hemma.
Jag försökte ta kontakt med butiken, men dessa lägger bara på luren. Då fick jag ett SMS på knackig svenska tillbaka. Jag försökte ringa igen, igen och igen. Efter en 10-15 försök svarade en person. Kommunikationen var minst sagt svår.
Fick inga klara besked om när och om pengarna skulle betalas tillbaka.
Men efter ytterligare samtal och 20-25 SMS kom pengarna tillbaka.
Blir inga fler köp via denna butik. -
Köpte ett blåtandsheadset på mellandagsrean. Bra produkt till bra pris. Leveransen kom fort men det blev lite fel. Helt till MIN fördel skall dock tilläggas. Jag hörde av mig på mail och fick, trots att det var helg, svar några timmar senare. Efter en mailvända så hade vi rett ut vad som var rätt och vad som var fel i leveransen. Isak tackade för att jag var ärlig nog att höra av mig och lät mig behålla dubletten som kom med extra.
För mig visar detta agerande på både snabb respons och smidighet. -
Snabba svar på mejl. Serviceinriktad och lösningsfokuserad. Väldigt tillmötesgående när min beställning behövde ändras från ”hämtas i butik” till frakt.
-
Detta omdöme är under utredning
-
Trots att problem uppstod med posten kring julhelgen och att där uppstod svårigheter med att komma i kontakt med dem därikring så är jag väldigt nöjd. De var så måna om att rätta till ärendet efteråt och deras grad av servicekänsla har jag sällan upplevt!:)
-
Jättebra service! Förstår inte alls som negativa kommentarerna!
Fick super bra hjälp när det blev fel vilket det kan bli.
Kommer definitivt handla hos detta företag igen! -
Bra pris på varan och smidig kontakt via sms. Företagande utan svenska som modersmål måste vara extra svårt men med vilja och vänlighet blev datamusköpet en lyckad affär!
Gott nytt år 😁 -
Detta omdöme är under utredning
-
Extremt dålig kommunikation
-
Vi är ledsna om vi var så
Men som ett nytt företag försöker vi kommunicera med alla kunder enligt prioritet
Och det är bäst att kontakta oss via e-post
Jag hoppas att jag kan hjälpa dig
Även om du står inför ett problem kommer jag att lösa det
Och du kan skicka ett meddelande till mig via e-post så får du rabatt på alla varor i samband med det nya året
Det här är rabatten
För skuldkunder tillhandahöll vi inte tjänsten enligt behov -
Snabba svar, bra pris.
-
Mycket bra service och snabb leverans!
-
Snabb leverans och allt gott.
-
Detta omdöme är under utredning
-
Bra priser och leveransen var som utlovad.
-
Enkel beställning med många betalternativ.
Leverans via ”Skicka lätt” från privatperson.
Paketet andades lite hemmapacketering
Levererades 2 dagar efter beställning.
Överlag nöjd med upplevelsen -
Låga priser, bra kommunikation och snabb leverans. Kan bara rekommendera!