Prisjakt
Annons
Expondo
  • Fri frakt & retur
  • 30 dagar returrätt
  • 3 års garanti
1.3Dålig
4 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
R
Rani chukro
1 omdöme
Usel2 månader sedan

OPROFESSIONELL OCH AMATÖR PERSONAL. Det är bara bedrägeri bolag (de svarar aldrig på mail och speciellt vid Returrätt/ångerrätten). Rekommenderar aldrig denna bolag. Anställden JULIA är största bluffare i bolaget...

H
Håkan
1 omdöme
Usel4 månader sedan

Går inte att hitta telenummer eller annan kontakt på deras hemsida, värdelöst. Ångrar att jag handlat där. Svetsen funkar skitdåligt🤬🤬

Gästanvändare
UselRedigerades 6 månader sedan

Mycket dålig instruktion för att sammanställa varan. Små bilder. text på Polska och Engelska. VARNING!

Gästanvändare
UselRedigerades 8 månader sedan

Riktigt struligt med leverans. Paketet levereras och ska betalas till UPS vid leverans. Blev tvungen att sitta hemma i två eftermiddagar för att slippa åka till Arlanda och hämta paket

Gästanvändare
Uselett år sedan

Mycket besviken kundtjänsten deras har ingen förståelse när något är fel hänvisar bara till regler.

Gästanvändare
Utmärktett år sedan

Alltid fungerat bra med leveransen och bra utbud

Gästanvändare
Utmärktett år sedan

Snabb leverans. Hade beställt fel storlek på överdraget till husvagnen. Trevligt bemötande i telefon, smidigt med retur och snabb återbetalning👍🏻

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Varning för EXPONDO! Vi köpte en mjukglassmaskin från Expondo och efter tre veckors användnings så började den BRINNA. Vi reklamerade då maskinen och efter mycket om och men så tog de tillbaka maskinen för att reparera maskinen. Reparationsprocessen drog ut på tiden och efter många månader dömde de ut maskinen och skulle ersätta med en ny. Även denna process drog ut på tiden och efter 6 månader av tjat och uppföljningar så ville de inte ersätta oss med en ny maskin utan istället betala tillbaka köpeskillingen- Detta är extremt märkligt då de vid tidpunkten sålde samma maskin på deras e-handel. Sannolikt tog de denna genväg för att maskinen under detta året av reparation blivit dyrare och de sparade några tusenlappar på att inte ersätta maskinen. De har genomgående agerat med orimligt fulspel och sagt att maskinen inte finns tillgänglig fast det står att den finns tillgänglig. De har till och med garanterat att maskinen inte skulle komma in i lager igen inom 12 månader. Nu efter ett halvår så finns maskinen åter i lager och de vägrar att leverera den till mig. Detta är det märkligaste ärendet jag varit med om och samtliga av mina bolag har slutat handla av Expondo. Detta ärende har tyvärr kostat oss orimligt mycket i arbetstid och jag önskar att jag hade köpt maskinen av en seriös handlare istället. Som sagt så vill jag varna för Expondo.

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Fick aldrig motionscykel jag beställde, fick inget sms, samtal eller avi på posten. Så paketet har skickats i return, ångrar grovt jag handlade hos expondo

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Trots upprepad kontakt med kundtjänst har vår faktura med felaktigt debiterad moms inte reglerats. Det har nu gått ett halvår sedan köp. Företaget hävdar att de inte "kan" revidera fakturan på grund av systemfel. Expondo anser dessutom att det ligger på oss att kontakta kundtjänst för att se när problemet har lösts. Vi är mycket besvikna på hanteringen av vårt ärende!

Om butiken

Expondo

Butiken finns i Tyskland. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaPayPalAmerican ExpressVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Postförskott
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.expondo.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Expondo GmbH

Organisationsnr: HRB118297B

Information hos allabolag.se