Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Fri frakt & retur
30 dagar returrätt
3 års garanti

http://www.expondo.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
PayPal
Amex
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Tyskland. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Expondo SE har fått betyget (2.87)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    22 dagar sedan
    Köpt en våg till lagret på Expondo. Den var billig men usel. Produkten är inte vad jag tänkt mig.
  • Dålig
    1 månad sedan
    Gör inte samma misstag som jag! Kommer aldrig någonsin handla från detta företag igen. Beställde en uppblåsbar pool som på intet sätt var billig jämtemot konkurrenterna. Poolen är plastig och det skriker Kina kvalite. En månad funkade den och sen pajade den totalt. Blir ombedd att skicka in den och den går till Polen och jag blir av med den i 2 veckor. När den kommer tillbaka är det fortfarande fel på den och jag ombeds skicka in på nytt! Vill ni undvika dåliga produkter och usel service ska ni undvika Expondo!
  • Dålig
    2 mån sedan
    Köpte 3 ac av dom. En som började brinna! En ac kom aldrig och den enda vi har kvar nu kyler inte ens! Vill varna andra från att beställa från dom! Vpgar i te tänka vad som kunde hönt om vi inte känt rökdoften när det brann!
  • Knappt godkänd
    3 mån sedan
    Produkten var bra.
    Dock allt skickas från ett lager i Polen, via Tyskland, Danmark och sist Sverige.

    Köpte en rostfri diskbänk. Skadad vid ankomst och påpekade detta för Expondo. Enda kompensation var rabattkod vid nästa köp. Så kan inte rekommendera om man har klagomål.
  • Dålig
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Expondo har en trevlig hemsida, bra priser och gratis frakt, MEN..

    Jag skulle gärna ha betalt några kronor extra för en professionell frakt och vettigt kundtjänstbemötande. Mina två varor, en rostfri bänk och en hylla skickade från deras lager i Polen, via Tyskland och Danmark till Stockholm. Varorna skickade i någon slags fabriksförpackning med minimalt med skydd, endast lite frigolit på hörnen, inget heltäckande, ingen wellpapp/bubbelplast, ingen ytterligare kartong runt fabriksförpackningen. Vid ankomst såg det ut som att någon gått omkring med en liten hammare och slagit hål på kartongerna, främst på arbetsbänken. Ena hörnet var så trasigt att kartong och frigolit gett vika och det rostfria stålet blottades. Vid montering märks ett flertal rejäl bulor på arbetsbänken, speciellt där den lilla frigoliten som funnits var frånvarande, d v s mellan hörnen.

    När jag pratar med den svenska kundtjänsten beklagar de såklart det som skett, men de säger att de inte kan se till att min ersättningsbänk skyddas, packas och fraktas på ett säkrare sätt. Väldigt märkligt. Visst har lager och transportör ett ansvar, men det är ju Expondo som är uppdragsgivare till dem och försäljare till mig och det är saker som jag äger som de har ett ansvar för.

    De nekar även att betala ersättning/prisavdrag för den olägenhet som skapas av en skadad och försenad arbetsbänk. D v s att inte kunna använda bänken på flera dagar/veckor, dubbelmontering/nedmontering samt reklamation.

    Jag är missnöjd och rekommenderar inte till köp hos Expondo.se
  • Dålig
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Att köpa på expondo är väldigt enkelt.
    Vad många kunder inte vet är att du köper från Expondo GMBH, ett tyskt företag som helt ignorerar alla svenska konsumenträttigheter. De har också den galna regeln att i händelse av ett garantianspråk måste du returnera hela produkten även om bara en liten del är defekt.
    I mitt fall var sensorn på en basturegulator defekt. Nu måste du anställa en elektriker för att demontera hela styrenheten och sedan skicka in den. Du kommer inte att få ersättning för dessa kostnader ! De har inte sensorn som en separat del.
  • Knappt godkänd
    11 mån sedan
    Inga problem att handla, men vid garantiärende blir det problem.
    Köpte en vinch, garantireparation i Polen gjorde inte sitt jobb, flera returer. Till slut fick de skicka reservdelar så jag fick byta själv.
    Kundservicehandläggarna var trevliga och bra.