Prisjakt
  • Gameexpo

    (20)

  • se
1.3Dålig
4 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

VARNING! Detta bolag är inte ens värt EN stjärna! Leverans inom 2-3 dagar, men inget paket är ens skickat ifrån bolaget över 1 vecka senare. Vid tre tillfällen har jag försökt maila dessa, utan återkoppling. Vid två tillfällen har jag även ringt detta bolag men kommer endast till telefonsvarare. Inte ens efter att ha lämnat ett röstmeddelande återkommer de. Jag har genom Klarna krävt mina pengar tillbaka och kommer ALDRIG att handla via detta oseriösa företag igen! De är en stor BLUFF och jag rekommenderar er som går i tanken att beställa ngt här, att istället leta er till en seriös aktör.

C
Cilla
1 omdöme
Usel3 månader sedan

VARNING, VARNING det här företaget är ett skämt! Har kontaktat hans bror o han är inte heller hjälpsam på ett enda sätt! OBS att de här har många mkt. underliga förehavande o s k. företag o jag anser att ngn. på skattemyndigheten har ett arbete att utföra här!

Gästanvändare
UselRedigerades 6 månader sedan

Köpte och betalade en vara från företaget den 3 augusti. Leveranstiden utlovades vara 3 dagar. Efter c:a en vecka en mail som utlovade snar leverans. Därefter inte ett ljud eller ord från företaget. Har skickat två mail och ringt ett telefonsamtal utan ngn som helst respons. Jag kan inte förstå annat än att detta är ett bedrägeri utfört av en skändlig företagare.

Gästanvändare
UselRedigerades 7 månader sedan

Jag köpte schampo som jag fått rekomenderat av just Prisjakt, att gameexpo hade det bästa priset. Väl på hemsidan har de produktbilden för schampot på 1L men i texten står det 250 ml. Blev väldigt snopen då jag trodde att jag beställde 1L, till mitt försvar gjordes detta över mobilen och då var det ännu mindre tydligare att det var den mindre behållaren. Jag har kontaktat gameexpo flera gånger om detta, då jag känner mig lurad. Jag har fått 0 återkoppling och har nu anmält till Konsumentverket. Vad jag inte förstår är varför de fortfarande är kvar på prisjakt och kunder fortfarande skickas till felaktiga produktsidor?

Gästanvändare
Uselett år sedan

Här kommer min historia med GameExpo.se: 2022-12-01: Beställer en parfym till dottern som hon önskat sig i julklapp. Får omgående efter beställning en mail från GameExpo.se med information om att de tagit imot ordern. 2022-12-05: Kommer det ett mail från Klarna med betalningsinformation. 2022-12-14: Skickar jag en förfrågning via kontaktformulär på GameExpo.se om information om min order. 2022-12-14: Svarar Roy på GameExpo att ordern borde vara framme. Men för att vara säker så ska han skicka en till! Säger samtidigt att om jag får 2 så kan jag behålla bägge. 2022-12-14: Skickar jag en förfrågning om spårningsinforamtion för att spåra paketet. 2022-12-19: Skickar jag ennu en förfrågning om spårningsinformation. 2022-12-20: Försöker ringa GameExpo på telefonnumer 0766-110888. Kommer bara till telefonsvarare. 2022-12-20 (på kvällen): Ringer Roy på GameExpo till mig. Säger att han ska leta efter ordern. Säger att de har jätteproblem med personal som är sjuka i Covid, samt kaos på lagret. Han ska återkomma senare under kvällen. 2022-12-21 (kl 00:25): Skickar Roy ett mail med info om spårningsnummer och säger att han har skickat förfrågan till Posten om paketet. Roy ska återkomma under förmiddagen. 2022-12-21: Jag kollar upp spårningsnumret och ser att det är registrerat 2022-12-08, men att paketet aldrig har överlämnats till Posten. Drar iväg ett mail till Roy på GameExpo och ber att få spårningsinformation på det andra paketet som han säger att han ska skicka 2022-12-14. Får inget svar på detta. 2022-12-21: Skickar mail till GameExpo och ber att få information. Tyst som i graven... 2022-12-22: Drar iväg ennu ett mail och förklarar att man inte kan bete sig som GameExpo gör. Fortfarande inget svar på denna heller.... 2022-12-23: Kollar postlådan för sista gången innan jul och kan bara konstatera att jag får hitta på något annet till dottern i julklapp... På hemsidan skyltas det med "Snabba leveranser 2-6 dagar" och "Snabb support". GameExpo får en stjärna för att svara inom rimlig tid på enstaka förfrågningar. Min rekommendation - kolla vad andra skriver om GameExpo! Om du vågar beställa något från GameExpo - betala inget i förväg (använd Klarna)!

Gästanvändare
Dålig2 år sedan

Gameexpo.se..... visar sig posta från Spanien.. 2-3 dagars leverans enligt hemsidan. 1 vecka senare ingen leverans än inget mail med shipping information, kom efter att jag mailade och frågade var min vara var.

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Först kom en halv (!) leverans någon vecka efter beställning (stod leverans 2-3 dagar). Sedan svarade de en gång på mail att resterande skulle skickas senare. Sen inget svar på flera mail. Kontaktar dem på Facebook och då säger de sig ha gjort en återbetalning och meddelar det på mail och via Klarna. De har inte mailat och inget syns hos Klarna. Ingen ursäkt. Oseriösa - undvik.

Gästanvändare
Utmärkt2 år sedan

Har köpt en stor låda med chips från Spanien. Jag fick inte kvittot från början, utan jag var tvungen att maila och be om det men jag fick det väldigt fort. I mailet stod det leveranstid på 2-3 dagar vilket jag visste var helt omöjligt med tanke på att den fraktas från Spanien och det var jule-tider. Men jag fick den kanske 1.5 veckor senare med jul där emellan så är väldigt nöjd! Med tanke på alla negativa recensioner på företaget så var jag väldigt orolig att mina varor inte skulle komma alls. Men allt kom med och i rimlig tid så jag är supernöjd! Kommer absolut att handla fler gånger.

Gästanvändare
Utmärkt2 år sedan

Mycket bra, snabb leverans bra saker!

n
nordstrands
4 omdömen
UselRedigerades 2 år sedan

över en månad sedan beställning, ingen vara, ingen respons på mail, ingen återbetalning, dessa patrask borde ha näringsförbud

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Gameexpo i Ronneby AB

Organisationsnr: 559295-0223