Prisjakt
  • Fotbollsgiganten

    (14)

  • se
2.1OK
4 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
p
peder jonsson
1 omdöme
Usel3 månader sedan

Ingen bekräftelse på beställningen, omöjligt å få svar från supporten har försökt i en vecka nu. enligt prisjakt ska de ha telefonsupport vilket är en lögn. beställningen är försenad, om den ens existerar, och jag har ingen aning om vad som händer som kund. sjukt dåligt! deras "chatt", är bara en sida som säger att meddelandet har skickats, dvs en email sida.

L
Lena
1 omdöme
UtmärktRedigerades 4 månader sedan

Fantastisk bra service och snabb leverans. Mina barn är jättenöjda.

Gästanvändare
UselRedigerades 10 månader sedan

Försökt ca 10 ggr att få kontakt med företaget på , mail , chat m.m.... ingen respons ... Beställt skor för ca en månad sen och inte fått någon bekräftelse eller skor..

Fotbollsgiganten svarar:2023-08-28
Hej, Vi hanterar alla betalningar via Klarna och vi kan inte se att det ligger order som inte levererats. Idag så skiftar lagren p.g.a. läget från leverantör och tillverkare. Återkom gärna till oss om det är något som är oklart.
Gästanvändare
UselRedigerades 10 månader sedan

Ett brevlådeföretag som inte har något eget lager. Obefintliga kontaktmöjligheter och ingen information varken på hemsida eller i orderbekräftelse vilket företag som står bakom. Men är en liten enskild firma. Lade en beställning som de debiterade trots att de ej hade den i lager vilket hemsidan visade att de hade.

Fotbollsgiganten svarar:2023-08-28
Hej, Vi har chatt, mejl och finns på alla sociala medier. Just nu har vi haft längre längre svarstider pga hög belastning.
Gästanvändare
Uselett år sedan

Mina skor är jätte försenade, de svarar inte när man kontaktar de på Messenger eller mejl och man får ingen information om vart skorna är eller nåt

Fotbollsgiganten svarar:2023-03-17
Hej och Tack för ditt omdöme. Vi har kundmejl, messenger och chatt. Det är tråkigt att köpet har blivit fel. Vi kan se att paketet är framme och det har getts kompensation. Hör gärna av dig om det är något som du undrar. Vi tar ditt feedback till oss för att förbättra vår butik ytterligare.
Gästanvändare
Uselett år sedan

Ingen orderbekräftelse. Hörde av mig på chatt, mail och Facebook men ingen återkoppling. Ingen leverans har kommit heller inom den utlovade leveranstiden. Handla inte här!

Fotbollsgiganten svarar:2023-03-17
Hej och Tack för ditt omdöme. Vi har kundmejl, messenger och chatt. Det är tråkigt att köpet har blivit fel. Vi kan se att paketet är framme och det har getts kompensation. Hör gärna av dig om det är något som du undrar. Vi tar ditt feedback till oss för att förbättra vår butik ytterligare.
Gästanvändare
Usel2 år sedan

Köpte en vara den 5:e juni där det stod att den skulle levereras efter 2-5 vardagar, man skulle få ett mail när dom skickade varan från deras lager. När det gått 6 vardagar och jag fortfarande inte ens hade fått mailet så mailade jag dom och jag har fortfarande inte fått svar. Helt plötsligt fick jag sms från postnord att jag kunde hämta varan på macken och när jag kom dit fick jag inte hämta den för det stod iett annat namn. Ett namn jag aldrig hört och jag känner inte ens en person med det namnet. Dom har alltså skrovit fel mottagare och jag kan inte hämta varan. Det går inte att få tag på dom. Står att man kan chatta men skickat och dom svarar ej! Kommer anmäla dom!

Fotbollsgiganten svarar:2022-06-19
Hej och tack för ditt omdöme. I det här fallet har det blivit fel i leveransen och av det transportbolag som sköter leveransen. Allting var korrekt förutom ditt namn. Vi ber om ursäkt för misstaget och vår kundersvice har varit i kontakt med er för kompensation. Vi är ett svenskt e-handel och strävar efter att leverera den bästa kundupplevelsen men vissa gånger är det utom för vår kontroll pga. rådande omständigheter. Vi tar ditt feedback till oss för att förbättra vår butik ytterligare.
Gästanvändare
Usel2 år sedan

Riktigt usel e-handel. Beställde fotbollsskor A i present till 7-åringen. Efter ca en vecka får jag mail att dom är slut men att jag kan byta till X. Meddelar min son att presenten är lite sen. Nu helt plötsligt är X slut men B finns istället. Rekommenderar INTE! Handla någon annanstans om ni vill ha det ni beställt i tid.

Fotbollsgiganten svarar:2022-06-19
Hej och tack för ditt omdöme. Vårt kundservice har varit i kontakt med er och det har blivit missförstånd i mejlkonversationen. VI ber om ursäkt för detta men du har fått mejl från oss om hur vi löser ärendet på bästa sätt. Tack för din återkoppling och vi strävar hela tiden efter att förbättra produkternas lagersaldo och kundservice.
Gästanvändare
Utmärkt3 år sedan

Beställde skor o kläder till barnen men de var slutsålda. Otroligt bra support och vi fick tips på nya modeller. Snabb frakt. Nöjd mamma.

Fotbollsgiganten svarar:2022-05-03
Tack för ditt omdöme och hoppas att barnen är nöjda!
Gästanvändare
Usel3 år sedan

Lade en beställning för en vecka sedan och har sedan dess ej fått produkterna, ej fått någon information eller fått respons på mejl. Känns väldigt oseriöst! Undvik!

Fotbollsgiganten svarar:2021-09-10
Hej Iducko, Tack för ditt kommentar och det är väldigt tråkigt att vi inte har nått upp till dina förväntningar. Jag kan dock inte se att en beställning med ditt namn. Vi finns på på mejl, chatt och Facebook. Kontakta oss gärna direkt. https://www.fotbollsgiganten.se/se/contact . Julia på fotbollsgiganten.se

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaSwishVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Enskild firma