Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Diners
Amex
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Carely har fått betyget (3.11)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    17 dagar sedan
    Uppdaterat: 17 dagar sedan
    Bra priser och smidig leverans!
  • Dålig
    6 mån sedan
    Undvik detta företag. Punkt. Försökte kontakta kundservice men de svarar inte på mejl, trots att jag skickade minst 10 påminnelser om mitt ärende. Jag returnerade parfym men har aldrig fått min återbetalning. Värsta företaget någonsin.
  • Dålig
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Tacka klarna för hjälpen! Beställde i black friday 2019, fick besked 1 vecka efter att min vara är skickad, men kommer aldrig. Sedan kontaktar jag klarna 2020-01-08, får hjälp, sedan blir varan "magiskt" på väg till mig den 2020-01-09. Hoppas den kommer nu iaf.
  • Dålig
    9 mån sedan
    Uppdaterat: 9 mån sedan
    Inte seriöst! Vid beställning av vara 6/12 kom ingen orderbekräftelse. Nu efter två veckor inga leveransbesked och ingen vara. Tur jag valde Klarna så att jag kunde pausa faktura och få hjälp av dem. Hade jag betalt direkt hade nog de pengarna varit förlorade.

    Har mejlat deras kundtjänst utan att få svar.
  • Dålig
    9 mån sedan
    VARNING! Oseriöst företag som inte skickar varor och inte svarar på mail. Nån kundtjänst torde inte finnas. Däremot är Klarnafakturan aktiverad utan att leverans är utförd. Jag är glad att jag valde Klarna betalning så jag kan stoppa betalningen. Synd att jag inte läste omdöme om företaget innan jag beställde
  • Dålig
    10 mån sedan
    Sämsta upplevelsen någonsin! Gjorde en order 8/11 och de drog pengar direkt men ingen uppdatering om ordern alls trots att den fanns i lager. Har skickat mail två ggr utan att få något svar och ingen vara har kommit. Blir det ingen uppdatering (pengar tillbaka eller vara skickad) idag kommer jag göra en anmälan.
  • Usel
    11 mån sedan
    Värsta företaget jag haft att göra med någonsin. beställde en parfym, var problem med leveransen till att börja med så den kom inte fram på några veckor, när den väl kom fram var det fel parfym. skickade tillbaka och ännu inte fått den korrekta. beställningen gjordes för över en månad sedan. och kundservice ska vi inte börja prata om ens. den tror jag inte finns längre. tror jag skickat 5 mejl utan svar. och detta med flera veckors intervall så tidigaste av dessa obesvarade mejl är för 4v sedan. UNDVIK DETTA FÖRETAG SÅ GOTT NI BARA KAN!
  • Dålig
    11 mån sedan
    Uppdaterat: 11 mån sedan
    Vet inte vad jag ska tro?! Beställt parfym 17/9 och betalt men därefter inte hört ett ljud. Kontaktat kundtjänst för 3 dagar sedan - inget svar!
    Finns företaget överhuvudtaget?
    Har jag blivit lurad?
  • 2019-09-28 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Dålig
    1 år sedan
    Sämsta leveranstiderna någonsin. Produkten fanns (och finns) i lager, står 2-5 dagars leveranstid, men nästan 3 veckor senare så har jag inte fått någon försändelse eller information. Uselt.
  • Hej!

    Vänligen ta kontakt med vår kundsupport då vi baserat på ditt/ert omdöme ej kan hitta dig/er som kund eller din/er order. Maila in till kundtjanst@carely.se

    Önskar dig en fin dag,
    Supporten på Carely

  • Dålig
    1 år sedan
    Beställde en parfym 1a augusti. 12e augusti tar jag kontakt med dom och frågar varför paketet ej kommit. Skriver även beställningsreferensen (ordernumret).
    13e augusti får jag svar från en David att han ska kolla med lagret och återkomma. Sen är det bara tyst...
    Skickade igen den 14e för att påminna och påskynda ärendet. Inget svar och fortfarande tyst...
    Som tidigare drabbade skrivit, skulle ha läst omdömena innan jag beställde. Kommer säkert en kommentar på detta om att "kontakta kundtjänst och uppge beställningsuppgifter så ska vi lösa detta..."
    Men det har jag ju som sagt redan gjort.
    Så Carely, hur gör jag nu???
  • Hej!

    Vänligen ta kontakt med vår kundsupport då vi baserat på ditt/ert omdöme ej kan hitta dig/er som kund eller din/er order.

    Mvh Supporten på Carely.

  • Dålig
    1 år sedan
    Jag borde ha kollat andra användares omdömen innan jag beställde från Carely och ångrar mig att jag inte gjorde så. Det är ju uppenbart att denna butik inte fungerar som den skall. Jag beställde en parfym den 25/7 2019 men har ännu inte fått varan trots att det idag är den 6/8. Det enda jag fått är en orderbekräftelse samma dag jag beställde samt ett mail om att min order ”förbereds” en vecka senare!
    Det måste vara fantastiskt komplicerat att förbereda en order med endast en vara i. Otroligt dåligt!
    Rekommenderar alla att göra Era inköp i någon annan butik även om det är några kronor dyrare.
  • Hej Jokkohama,

    Vi ber om ursäkt för dröjsmålet. Skulle vi kunna få din ordernummer via kundtjanst@carely.se för att kika vidare på vad som hänt? Vi hoppas verkligen att vi kan reda ut detta så att du blir nöjd över den vara du köpt.

    Önskar dig en fin Tisdag,
    David på Carely.se

  • Dålig
    1 år sedan
    Riktigt dåligt. Beställde en produkt och det har gått 1,5 veckor och inget. På sidan står det 2-5 dagar men det är bara lögner
  • Hej Elias,

    Vi vill gärna hjälpa dig i detta ärende, men varken ditt namn eller order på hemsidan.
    Maila oss gärna ditt ordernummer på kundtjanst@carely.se så kikar vi vidare på ärendet.

    Önskar dig en fin dag,
    Alex på Carely.se

  • Dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Väldigt dålig affär, luras inte av de billiga priserna. Skriver att leverans är 1-3 dagar men tar ändå längre tid. Återkommer med produktkvalitet när jag får produkten :)
    Svar till kommentaren under: gå in på era egna leveransvillkor så står det tillomed 1-3 dagar där men visst :)
  • Hej Olle, vad tråkigt att du gjort en dålig affär. Vi har kontaktat dig via mail att vi har haft problem med PostNord. Sedan skriver vi inte att leveransen är 1-3 arbetsdagar utan 2-5.