Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Diners
Amex
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Carely har fått betyget (3.96)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    1 månad sedan
    Sämsta e företag utan konkurrens. Betala aldrig i förskott! Leverans uteblir trots reklamation. En "Adam" utlovar att beställd vara "snart" kommer att skickas efter påminnelse. Går ytterligare ett antal dagar utan spår av beställd vara. Adam; finns han?
  • Dålig
    1 månad sedan
    Beställde en vara den 1 mars och nu det 8 mars och fick ingenting från de. Skrivit meddelande att jag vill avbryta min beställning och det var tur att jag gjorde beställningen via Klarna och inga pengar har dragits. Varmt rekommenderar INTE den butiken.
  • Dålig
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Skojare!
    Butiken lägger på en ”hanteringsavgift” på 150kr vid utnyttjad ångerrätt, utan att det står i varken köpevillkoren eller i orderbekräftelsen.

    Butiken vill dessutom inte sända över retursedel, utan hävdar plötsligt ”problem med fraktavtal”, för att sen inte längre svara på mail.

    Rekommenderar ingen att handla här!
  • Dålig
    3 mån sedan
    Jag beställde min vara i dec och skulle fått den inom några dagar, nu är vi snart feb och ingen vara eller pengarna tillbaka heller. Jag har alltid fått svar från en viss Adam , känns lite som bluff företag . Vill även poängtera att jag la beställningen via CDON och dom har gjort ett uselt jobb dom med. Jag försökte ge dålig recencion via don men dom godkände aldrig det.
  • Dålig
    3 mån sedan
    Mycket dålig service, det har gått snart 6 veckor och fortfarande inte fått nåt. Aldrig mer beställer jag från den sidan
  • Dålig
    3 mån sedan
    Jag beställde och betalade min vara den 3 okt, med en leveranstid om 5-14 arbetsdagar. Dag 14 får jag ett mejl som säger att det är oklart när varan kommer. Jag mejlade 1 dec och fick veta att skulle inkomma senast veckan efter och att den skulle skickas till mig. Nu i januari har jag skrivit 2 mejl på 1,5 v utan att få svar överhuvudtaget. Skitföretag!
  • Dålig
    3 mån sedan
    Beställde en vara 2020-12-02 med utlovad leveranstid på 3-5 dagar. Jag har fortfarande inte fått det som skulle ha varit en julklapp. Vid första kontakten skyllde man på att inkommande leveranser var försenade p.g.a. Corona, vilket kändes konstigt eftersom de hela tiden har haft den i lager.

    Vid andra kontakten blev svaret att de garanterade att jag skulle få varan denna vecka, vilket inte sker då den fortfarande inte har skickats. Denna gång skyllde man inte på Corona utan att de blev överraskade av att de fick fler beställningar till jul än övriga året.

    Vid tredje kontakten fick jag svaret att jag borde ha den under nästa vecka.

    Min begäran om återbetalning vägrar de svara på.

    3-5 dagar har nu blivit 37 dagar.
  • Dålig
    3 mån sedan
    VARNING! BLUFFÖRETAG!
    Tar betalt i förskott men skickar ingen vara!
    Usel kundtjänst som ljuger.
    Hävdar att de skickat varan men jag får inget spårningsnummer när jag ber om det. Skyller på att postnord tappat bort varan.
    Två månader sedan pengar drogs och ingen vara!
    BORDE SVARTLISTAS!
  • Knappt godkänd
    3 mån sedan
    Beställningen låg som behandlad över en månad utan någon vidare info. De två ggr jag hörde av mig till kundtjänst, svarade de ganska snabbt, men det kändes inte som att min upplevelse som kund var speciellt viktig. Avbröt ordern men skulle ändå behöva betala 50kr för hanteringen trots att det inte känns speciellt hanterat när inget hänt.
  • Dålig
    4 mån sedan
    Det har gått över en månad och jag har fortfarande inte fått min vara. Dessutom är det otrevlig kundservice
  • Mycket bra
    4 mån sedan
    Beställde fel vara av misstag men fick smidig hjälp av kundtjänst att byta till rätt, tack för det! Bra pris och hjälpsam kundtjänst så jag är nöjd.
  • Mycket bra
    4 mån sedan
    Allt funkade bra tycker jag, bra priser och fick hem min leverans efter 5 dagar.
  • Dålig
    4 mån sedan
    Beställde vara i början av december med leveranstid på 3-5 arbetsdagar, vilket då skulle vara god marginal innan julafton. När det började närma sig julafton hade jag inte fått någon vara och inte heller någon info om att den var försenad. Mailade kundtjänst och först då info om att varan var sen och inte kommer levereras innan julafton. Kundtjänst slutade sedan svara när jag ville avbeställa varan. Rekommenderar verkligen INTE denna sidan!
  • Dålig
    4 mån sedan
    Beställde en parfym enligt bild på deras hemsida. Fick hem en annan parfym av samma märke snarlik men inte med samma doft. Sonen hann öppna så nu får vi inte lämna tillbaka varan. Bluff säger jag!
  • Dålig
    4 mån sedan
    Har beställt varit 12/12. Inte fått någon information från dem. Rekommenderar annat företag om ni ska handla online.
  • Dålig
    4 mån sedan
    Beställde julklappar den 28/11, med en utlovad leveranstid på 4-14 dagar, idag har det gått 26 dagar och min beställning har fortfarande inte dykt upp. Jag har skrivit till kundtjänst ett antal gånger nu har dom inte svarat. Idag ska jag häva mitt köp hos dem och beställa julklapparna hos nån annan, tråkigt med förenade julklappar.
  • Ganska bra
    4 mån sedan
    Beställde 21/11 med leveransuppgift om ca 6 dagar. Fick snabbt besked om förlängd leveranstid. Skulle dock ta en hel månad och ett par kontakter med kundtjänst innan varorna slutligen levererades (22/12). Dock levererades de innan jul vilket var huvudsaken för min del. Höll dock inne betalningen via Klarna tills varorna levererats! Så har du gott om tid så kan du beställa här... men använd Klarna och betala först efter leverans!
  • Dålig
    4 mån sedan
    Köpte som många andra en parfym på black friday, utlovad leverans på 8 dagar, det är 17 december idag och valde nu att häva köpet och kommer heller aldrig beställa härifrån igen.
  • Dålig
    4 mån sedan
    Har beställt vara nu under black friday. Men har inte hört något från företaget. Ingen leverans information eller något!
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Riktigt bra priser och trevlig kundtjänst dessutom som tipsade om parfymer.
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Mycket bra priser och fick hem min leverans efter bara 2 dagar!
  • 7 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Knappt godkänd
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Beställde i början av september, skulle ta 5-14 dagar. Det tog 10 dagar innan det ens skickades och anlände 7 dagar senare.
    Inget svar från kundtjänst, ingen spårning, bara någon enstaka krona billigare (efter frakt) från företag som hade avsevärt mycket bättre betyg. Handlar aldrig här igen

    Uppdaterat för att svara på Eriks svar nedan:
    Absolut, men jag har fortfarande inte fått något svar från kundtjänst och det tog mer än 14 dagar. Utan någon respons då så känns det inte riktigt bra
  • Hej
    Tråkigt att du inte blev nöjd.
    Vi har leveranstider på 8-14 arbetsdagar på ej lagerförda varor.
    vår kundtjänst försöker alltid svara inom 1-2 timmar.

    Hälsningar
    Erik på carely

  • Perfekt
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Bra priser och smidig leverans!
  • Kul att höra att du blivit nöjd :)

    Hälsningar
    Erik på carely

  • 2020-05-06 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Dålig
    1 år sedan
    Undvik detta företag. Punkt. Försökte kontakta kundservice men de svarar inte på mejl, trots att jag skickade minst 10 påminnelser om mitt ärende. Jag returnerade parfym men har aldrig fått min återbetalning. Värsta företaget någonsin.
  • Hej kära kund
    Vår kundservice strävar alltid efter att svara på alla ärenden inom 1-2 timmar. Om du inte fått någon produkt kommer klarna garanterat att återbetala dig.

    Hälsningar
    Erik på Carely

  • Dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Tacka klarna för hjälpen! Beställde i black friday 2019, fick besked 1 vecka efter att min vara är skickad, men kommer aldrig. Sedan kontaktar jag klarna 2020-01-08, får hjälp, sedan blir varan "magiskt" på väg till mig den 2020-01-09. Hoppas den kommer nu iaf.
  • Dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Inte seriöst! Vid beställning av vara 6/12 kom ingen orderbekräftelse. Nu efter två veckor inga leveransbesked och ingen vara. Tur jag valde Klarna så att jag kunde pausa faktura och få hjälp av dem. Hade jag betalt direkt hade nog de pengarna varit förlorade.

    Har mejlat deras kundtjänst utan att få svar.
  • Dålig
    1 år sedan
    VARNING! Oseriöst företag som inte skickar varor och inte svarar på mail. Nån kundtjänst torde inte finnas. Däremot är Klarnafakturan aktiverad utan att leverans är utförd. Jag är glad att jag valde Klarna betalning så jag kan stoppa betalningen. Synd att jag inte läste omdöme om företaget innan jag beställde
  • Dålig
    1 år sedan
    Sämsta upplevelsen någonsin! Gjorde en order 8/11 och de drog pengar direkt men ingen uppdatering om ordern alls trots att den fanns i lager. Har skickat mail två ggr utan att få något svar och ingen vara har kommit. Blir det ingen uppdatering (pengar tillbaka eller vara skickad) idag kommer jag göra en anmälan.
  • Usel
    1 år sedan
    Värsta företaget jag haft att göra med någonsin. beställde en parfym, var problem med leveransen till att börja med så den kom inte fram på några veckor, när den väl kom fram var det fel parfym. skickade tillbaka och ännu inte fått den korrekta. beställningen gjordes för över en månad sedan. och kundservice ska vi inte börja prata om ens. den tror jag inte finns längre. tror jag skickat 5 mejl utan svar. och detta med flera veckors intervall så tidigaste av dessa obesvarade mejl är för 4v sedan. UNDVIK DETTA FÖRETAG SÅ GOTT NI BARA KAN!
  • Dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Vet inte vad jag ska tro?! Beställt parfym 17/9 och betalt men därefter inte hört ett ljud. Kontaktat kundtjänst för 3 dagar sedan - inget svar!
    Finns företaget överhuvudtaget?
    Har jag blivit lurad?
  • Dålig
    1 år sedan
    Sämsta leveranstiderna någonsin. Produkten fanns (och finns) i lager, står 2-5 dagars leveranstid, men nästan 3 veckor senare så har jag inte fått någon försändelse eller information. Uselt.
  • Hej!

    Vänligen ta kontakt med vår kundsupport då vi baserat på ditt/ert omdöme ej kan hitta dig/er som kund eller din/er order. Maila in till [email protected]

    Önskar dig en fin dag,
    Supporten på Carely

  • Dålig
    1 år sedan
    Beställde en parfym 1a augusti. 12e augusti tar jag kontakt med dom och frågar varför paketet ej kommit. Skriver även beställningsreferensen (ordernumret).
    13e augusti får jag svar från en David att han ska kolla med lagret och återkomma. Sen är det bara tyst...
    Skickade igen den 14e för att påminna och påskynda ärendet. Inget svar och fortfarande tyst...
    Som tidigare drabbade skrivit, skulle ha läst omdömena innan jag beställde. Kommer säkert en kommentar på detta om att "kontakta kundtjänst och uppge beställningsuppgifter så ska vi lösa detta..."
    Men det har jag ju som sagt redan gjort.
    Så Carely, hur gör jag nu???
  • Hej!

    Vänligen ta kontakt med vår kundsupport då vi baserat på ditt/ert omdöme ej kan hitta dig/er som kund eller din/er order.

    Mvh Supporten på Carely.

  • Dålig
    1 år sedan
    Jag borde ha kollat andra användares omdömen innan jag beställde från Carely och ångrar mig att jag inte gjorde så. Det är ju uppenbart att denna butik inte fungerar som den skall. Jag beställde en parfym den 25/7 2019 men har ännu inte fått varan trots att det idag är den 6/8. Det enda jag fått är en orderbekräftelse samma dag jag beställde samt ett mail om att min order ”förbereds” en vecka senare!
    Det måste vara fantastiskt komplicerat att förbereda en order med endast en vara i. Otroligt dåligt!
    Rekommenderar alla att göra Era inköp i någon annan butik även om det är några kronor dyrare.
  • Hej Jokkohama,

    Vi ber om ursäkt för dröjsmålet. Skulle vi kunna få din ordernummer via [email protected] för att kika vidare på vad som hänt? Vi hoppas verkligen att vi kan reda ut detta så att du blir nöjd över den vara du köpt.

    Önskar dig en fin Tisdag,
    David på Carely.se

  • Dålig
    1 år sedan
    Riktigt dåligt. Beställde en produkt och det har gått 1,5 veckor och inget. På sidan står det 2-5 dagar men det är bara lögner
  • Hej Elias,

    Vi vill gärna hjälpa dig i detta ärende, men varken ditt namn eller order på hemsidan.
    Maila oss gärna ditt ordernummer på [email protected] så kikar vi vidare på ärendet.

    Önskar dig en fin dag,
    Alex på Carely.se

  • Dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Väldigt dålig affär, luras inte av de billiga priserna. Skriver att leverans är 1-3 dagar men tar ändå längre tid. Återkommer med produktkvalitet när jag får produkten :)
    Svar till kommentaren under: gå in på era egna leveransvillkor så står det tillomed 1-3 dagar där men visst :)
  • Hej Olle, vad tråkigt att du gjort en dålig affär. Vi har kontaktat dig via mail att vi har haft problem med PostNord. Sedan skriver vi inte att leveransen är 1-3 arbetsdagar utan 2-5.