Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Diners
Amex
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Carely har fått betyget (2.50)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    18 dagar sedan
    Sämsta leveranstiderna någonsin. Produkten fanns (och finns) i lager, står 2-5 dagars leveranstid, men nästan 3 veckor senare så har jag inte fått någon försändelse eller information. Uselt.
  • Hej!

    Vänligen ta kontakt med vår kundsupport då vi baserat på ditt/ert omdöme ej kan hitta dig/er som kund eller din/er order. Maila in till kundtjanst@carely.se

    Önskar dig en fin dag,
    Supporten på Carely

  • Dålig
    1 månad sedan
    Beställde en parfym 1a augusti. 12e augusti tar jag kontakt med dom och frågar varför paketet ej kommit. Skriver även beställningsreferensen (ordernumret).
    13e augusti får jag svar från en David att han ska kolla med lagret och återkomma. Sen är det bara tyst...
    Skickade igen den 14e för att påminna och påskynda ärendet. Inget svar och fortfarande tyst...
    Som tidigare drabbade skrivit, skulle ha läst omdömena innan jag beställde. Kommer säkert en kommentar på detta om att "kontakta kundtjänst och uppge beställningsuppgifter så ska vi lösa detta..."
    Men det har jag ju som sagt redan gjort.
    Så Carely, hur gör jag nu???
  • Hej!

    Vänligen ta kontakt med vår kundsupport då vi baserat på ditt/ert omdöme ej kan hitta dig/er som kund eller din/er order.

    Mvh Supporten på Carely.

  • Dålig
    1 månad sedan
    Jag borde ha kollat andra användares omdömen innan jag beställde från Carely och ångrar mig att jag inte gjorde så. Det är ju uppenbart att denna butik inte fungerar som den skall. Jag beställde en parfym den 25/7 2019 men har ännu inte fått varan trots att det idag är den 6/8. Det enda jag fått är en orderbekräftelse samma dag jag beställde samt ett mail om att min order ”förbereds” en vecka senare!
    Det måste vara fantastiskt komplicerat att förbereda en order med endast en vara i. Otroligt dåligt!
    Rekommenderar alla att göra Era inköp i någon annan butik även om det är några kronor dyrare.
  • Hej Jokkohama,

    Vi ber om ursäkt för dröjsmålet. Skulle vi kunna få din ordernummer via kundtjanst@carely.se för att kika vidare på vad som hänt? Vi hoppas verkligen att vi kan reda ut detta så att du blir nöjd över den vara du köpt.

    Önskar dig en fin Tisdag,
    David på Carely.se

  • Dålig
    1 månad sedan
    Riktigt dåligt. Beställde en produkt och det har gått 1,5 veckor och inget. På sidan står det 2-5 dagar men det är bara lögner
  • Hej Elias,

    Vi vill gärna hjälpa dig i detta ärende, men varken ditt namn eller order på hemsidan.
    Maila oss gärna ditt ordernummer på kundtjanst@carely.se så kikar vi vidare på ärendet.

    Önskar dig en fin dag,
    Alex på Carely.se

  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Väldigt dålig affär, luras inte av de billiga priserna. Skriver att leverans är 1-3 dagar men tar ändå längre tid. Återkommer med produktkvalitet när jag får produkten :)
    Svar till kommentaren under: gå in på era egna leveransvillkor så står det tillomed 1-3 dagar där men visst :)
  • Hej Olle, vad tråkigt att du gjort en dålig affär. Vi har kontaktat dig via mail att vi har haft problem med PostNord. Sedan skriver vi inte att leveransen är 1-3 arbetsdagar utan 2-5.