Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Trygga & snabba leveranser
Fri frakt
Upp till 70% rabatt

http://www.chilli.se

Betalningsalternativ

Klarna
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Chilli har fått betyget (6.86)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    16 dagar sedan
    Uppdaterat: 1 dag sedan
    Beställning
    Bra varor utmärkt service rekommenderar chili
  • Dålig
    2 dagar sedan
    Uppdaterat: 1 dag sedan
    Beställning
    Missnöjd med allt, kundsupporten skickade bara vidare ärendena och kunde inte informera om någonting. fick ringa upp vid 9 tillfällen för att få något att hända.
    5 veckor för att fixa en reklamation, ingen kompensation eller liknande erbjuden, inte för att jag frågade men ändå. Usel upplevelse och totalt avgörande för att jag aldrig ska handla hos Chilli igen.
  • Perfekt
    5 dagar sedan
    Uppdaterat: 4 dagar sedan
    Beställning
    Snabb leverans och fina möbler. Trevliga personer på kundtjänst.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Det gläder oss att det har gått bra från beställning till leverans samt att du har fått ett trevligt bemötande! ⭐️

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Perfekt
    14 dagar sedan
    Uppdaterat: 4 dagar sedan
    Beställning
    Bra på alla sätt både att beställa och leverans
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Vad härligt att höra att allt har gått så bra! ⭐️

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Perfekt
    20 dagar sedan
    Uppdaterat: 5 dagar sedan
    Beställning
    Jag ger det här goda omdömen för deras höga kundservice, fantastiskt utbud och den genomsnittliga prisbilden.
    När det gäller möbler så är leveranstider lite längre i allmänhet så jag har inte fått dom ännu. Dom har en alldeles utmärkt kundservice även på telefon där dom svarar snabbt och bra på dina frågor om alla dessa produkter. Utbudet är enormt av kvalitetsmöbler, inredning och belysning. Prisbilden är bra generellt jämfört med andra webbsidor. Det finns också kampanjer och varor med rabatt och priserna verkar då inte prisjusterade uppåt utan äkta rabatter. Schyssta villkor för dej som konsument.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Wow, vilket omdöme! ⭐️
    Det är verkligen så roligt att höra att du har fått en fin upplevelse hos oss och vi håller tummarna på att du känner dig lika nöjd med din order vid ankomst!

    Ha en fantastisk dag
    Sanna
    Chilli

  • Perfekt
    7 dagar sedan
    Uppdaterat: 6 dagar sedan
    Beställning
    Trevlig tillmötesgående personal.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Vad roligt att du har fått en fin service hos! 🥰

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Knappt godkänd
    7 dagar sedan
    Uppdaterat: 6 dagar sedan
    Beställning
    Har väntat på delar av leveransen två månader efter utsagd leverans. Har slutat räkna mejlen jag har behövt skicka för att få min vara och för att skjuta upp betalningen
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Det tynger oss att läsa och vi vill be om ursäkt för att leveransen har tagit en längre tid.
    När man lägger upp en reservdelsorder så kan denna ta lite längre tid, jag vill gärna hjälpa dig vidare men jag kan tyvärr inte se din order eller hur statusen ser ut.
    Snabbast möjligast hantering sker på telefon, återkoppla gärna till oss så kikar vi på ditt ärende redan över samtal.

    Tack för ditt tålamod.
    Chilli: 08- 400 127 67
    [email protected]

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Knappt godkänd
    8 dagar sedan
    Uppdaterat: 7 dagar sedan
    Beställning
    Som kund vill jag bli färdig mitt köp innan man tar hand om 3 andra kunder samtidigt varje kund skall väl vänta tills det ens tur. för lite personal
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Det är jättetråkigt att höra och vi kommer genast kika vidare på detta, det låter som att du har besökt butiken och vi hoppas att du trots detta känner dig nöjd med din order vid ankomst.

    Vi beklagar över att detta har skett.

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Knappt godkänd
    8 dagar sedan
    Uppdaterat: 7 dagar sedan
    Beställning
    Omständig kundtjänst, delar som saknas i leverans, dålig spårning via fraktfirma. Billigt men alls inte värt tiden man måste lägga ner på att spåra fram sina paket och prata med kundtjänst.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Jag förstår att du känner dig besviken när du inte har mottagit en komplett order, det är inte roligt att höra och vi kan inte nog be om ursäkt för detta samt för att du har fått kontakta oss.

    Jag kan tyvärr inte se din order men vi hoppas att allt har löst sig på bästa sätt. Tveka inte att kontakta oss på nytt om du har några som helst funderingar,
    Chilli: 08- 400 127 67
    [email protected]

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Mycket bra
    17 dagar sedan
    Uppdaterat: 7 dagar sedan
    Beställning
    Good, on time , exsellent
  • Hi
    Thank you for your feedback

    We are glad to hear that everything went so good! 🥰

    Have a good day
    Sanna
    Chilli

  • Perfekt
    13 dagar sedan
    Uppdaterat: 12 dagar sedan
    Beställning
    Utmärkt kundservice.
  • Hej,
    Tack för ditt omdöme

    Åh vad roligt att du har fått en fin service från oss! 😃

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Dålig
    13 dagar sedan
    Har väntat 6 veckor på varorna nu och fick ett meddelande om ytterligare väntan i 3 veckor till.. betalat en expeditionsavgift på 300kr som jag inte uppfattade vid beställning... som ska täcka kostnader som bl.a. lagerhantering och emballering vilket inte verkar ha hjälpt då den inte funnits på lager...
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Jag kan tyvärr inte se någon status på din order men vi beklagar över att du har mottagit en försening på din beställning, vi förstår att du känner dig besviken och vi vill beklaga över detta.

    Hantering på lager till kommer när varan har kommit tillbaka.

    Tveka inte att återkomma om du har några funderingar,

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Perfekt
    15 dagar sedan
    Uppdaterat: 14 dagar sedan
    Beställning
    Mycket nöjd med utbud av artiklar, mycket nöjd med kvaliten, ett minus är dock så lång väntetid från att jag fått meddelande att varan har plockats tills att jag får den. Men som sagt i det stora hela mycket nöjd.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Det är verkligen jätteroligt att höra att du i det stora hela känner dig nöjd över din order från oss! 😊

    Leveranstiden börjar gälla från den dagen ordern skickas, vi beklagar att den är lite längre men vi hoppas att du känner dig nöjd vid varans ankomst!

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Dålig
    14 dagar sedan
    Usel kvalité från Kina-butiker. Är i princip en facad för drop-shipment med 16-åriga praoelever som kundtjänst. Kan inte nog understryka vikten av att undvika butiker som denna.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Det är verkligen inte roligt att höra att du har fått denna upplevelsen ifrån vår kundtjänst samt de möbler du har fått hem inte har känts bra.
    Tyvärr kan jag inte se vad det är som inte har gått bra, mejla gärna in till oss så tar vi det vidare. Vi vill hela tiden utvecklas och förbättras.

    Chilli: 08- 400 127 67
    [email protected]

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Knappt godkänd
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 15 dagar sedan
    Beställning
    Dolda kostnader, kass leveransfirma, saker som saknas och hål som inte missats. Snygg möbel, men om jag betalar mer än ikea vill jag också att varorna är bättre.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Det är tråkigt att höra att du upplever dolda kostnader hos oss.
    Vi tar ut en expeditionsavgift som täcker kostnader som bl.a. lagerhantering och emballering, den baseras på orderns vikt samt volym. Avgiften kan ligga på 395 kr men även 39 kr, den visas i varukorgen, totalsumman samt ibland våra villkor. 😔

    Vi vill beklaga över att du har mottagit en defekt produkt, tveka inte att återkomma till oss så hjälper vi dig vidare på bästa sätt!
    Chilli: 08- 400 127 67
    [email protected]

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Dålig
    16 dagar sedan
    Uppdaterat: 15 dagar sedan
    Beställning
    Leveransen bör datum flera gånger, i stort sett allting vi har fått hem är defekt vi har fått läderstolar som inte ens skulle säljas på Erikshjälpen och barstolar i helt olika färger och trasiga fötter till dem så att de ej står stabilt, soffan kom utan manual och ej förborrat för benen så nu har vi en soffa utan ben. Ni är det sämsta jävla företaget jag någonsin har köpt möbler ifrån, tv bänken vi köpte kom och blev monterad av en hantverkare vi tog in, skit bra att vi kom hem sen och ser att det är helt jävla fel modell utav tv-bordet. Hur fan ska ni lösa det här? Kundtjänst ber om bilder och sen hör de inte av sig igen era jävla idioter. Måste man anmäla er till Konsumentverket för att få respons? Kommer aktivt avråda personer i min närhet att handla utav er.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Det tynger oss att få läsa detta omdömet, det är inte roligt att höra att du inte har mottagit rätt artiklar men även att dem har varit defekta. Vi förstår att du känner dig besviken och vi vill mer än gärna hjälpa dig vidare på bästa sätt.

    Vi beklagar över detta men även för att du ännu inte har fått någon återkoppling från vår reklamationsavdelning, de har öppet från 08:00-12:00 t.o.m imorgon. Ring in till oss på följande nummer så kikar dem på ditt ärende redan över samtal, jag önskar att jag kunde hjälpa dig vidare men kan dessvärre inte se din beställning.

    Chilli: 08- 400 127 67

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Perfekt
    19 dagar sedan
    Uppdaterat: 18 dagar sedan
    Beställning
    Super proffsig butik säljare
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Det är så roligt att få höra! 🥰
    Vi hoppas att du känner dig lika nöjd över din order vid ankomst!

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Mycket bra
    22 dagar sedan
    Uppdaterat: 21 dagar sedan
    Beställning
    Ni har Fina möbler och bra priser, jag är väldigt nöjd.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Vad roligt att höra, om du är nöjd så är vi nöjda! 🥰

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Perfekt
    27 dagar sedan
    Uppdaterat: 21 dagar sedan
    Beställning
    Bra köpupplevelse. Lerens till avsatt tid i icke skadad emballage. 👍
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Underbart, det gläder oss att du har fått en fin upplevelse samt att leveransen har fungerat så bra! 🥰

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Perfekt
    22 dagar sedan
    Uppdaterat: 21 dagar sedan
    Beställning
    Mycket vänligt och proffsigt bemötande. Bra urval av produkter. Prisvärt!
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Åh, vad härligt att höra! 🥰

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 22 dagar sedan
    Beställning
    Väldigt bra kvalité till suveränt bra pris, alltid nöjd med Chillie
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Åh vad härligt att höra att du har fått ett fint pris tillsammans med en fin kvalitet! 🥰

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Knappt godkänd
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 22 dagar sedan
    Beställning
    Har inte fått mattan än, men kan konstatera att informationen om leveransen var dålig. Jag valde alternativet till tomtgränsen och har nu aviserats att den finns i en tobaksaffär en kilometer bort.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Jag kan tyvärr inte se din order men vi vill gärna hjälpa dig vidare, kontakta vår kundtjänst så kikar vi på din orderstatus.
    Chilli: 08- 400 127 67
    [email protected]

    Man kan tyvärr inte påverka vart ordern ska lägga sig, detta då beställningen baseras på vikt och volym.
    Varor under 20 kg kommer till ett ombud medans varor över 20 kg levereras hem till kunden, vi vill verkligen be om ursäkt om detta har ställt till med problem.

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Perfekt
    23 dagar sedan
    Uppdaterat: 22 dagar sedan
    Beställning
    Ingen information var produkterna tillverkas
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Vi kan tyvärr inte utge leverantören men du är alltid välkommen att återkoppla till vår kundtjänst så hjälper vi dig med dina funderingar.

    Chilli: 08- 400 127 67
    [email protected]

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Mycket bra
    24 dagar sedan
    Uppdaterat: 23 dagar sedan
    Beställning
    Produkten motsvarade beskrivningen gällande storlek och utseende. Bra med leverans möjligheter och levererades på överenskommen tid och dag.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Åh vad roligt att höra att det har fungerat så bra! 🥰

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Dålig
    25 dagar sedan
    Uppdaterat: 24 dagar sedan
    Beställning
    Ingen Fraktkostnad stod det.
    Istället kom det en expeditionsavgift på 195 kr.
    vanligt frakt hade kostar under 100 kr.
    Fraktfritt på hemsidan, i kassan på hemsidan fraktfritt summa på 195 kr att betala
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Vi är ett fraktfritt företag men vi tar ut en expeditionsavgift som täcker kostnader som bl.a. lagerhantering och emballering, den baseras på orderns vikt och volym.

    Det är verkligen jättetråkigt att höra att du känner dig besviken men tveka inte att återkomma till oss om du har några funderingar.

    Chilli: 08- 400 127 67
    [email protected]

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Ganska bra
    25 dagar sedan
    Uppdaterat: 24 dagar sedan
    Beställning
    Det hade varit bättre om de var anslutna till Klarna.

    Lite fult att när man beställde tillkom administrationskostnad när man handlar för ett par tusen kronor.

    Sedan vill de erbjuda kvällsfraktvför att underlätta men berättar inte att det kostar ytterligare 300kr.

    Hade andra haft produkterna som jag köpte hade jag nog köpt dem där.

    I övrigt var allt ok.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Vi beklagar över att vi inte använder oss utav Klarna men vi hoppas att det har gått bra med Svea Ekonomi,
    kontakta oss gärna om du har några som helst funderingar.

    Vi tar ut en expeditionsavgift som baseras på orderns vikt och volym, större beställningar har en högre avgift medans mindre beställning har en lägre avgift.
    Den täcker kostnader som bl.a. lagerhantering och emballering.

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Mycket bra
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 25 dagar sedan
    Beställning
    Nojd med chilli .......
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Vad roligt att du känner dig nöjd med din upplevelse hos oss! 🥰

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Perfekt
    26 dagar sedan
    Uppdaterat: 25 dagar sedan
    Beställning
    Mkt bra service, bemötande! Väldigt hjälpsama!
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Det gläder oss att du har fått en fin service! 🥰

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 25 dagar sedan
    Beställning
    Allt var perfekt, från att jag tryckte på köp.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Det är jätteroligt att höra att det har gått bra hela vägen! 🥰

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Dålig
    26 dagar sedan
    Pinsamt företag att göra affärer med, de dropshippar skräp från oseriösa tillverkare och säger i kundtjänst att "de själva aldrig sett produkten". Samarbetet med VidaXL säger väl allt?
  • Mycket bra
    27 dagar sedan
    Uppdaterat: 26 dagar sedan
    Beställning
    Ok men lång leveranstid. Väntade en vecka på att ordern innehållande en matta som var inne på lagret ska skickas.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Det gläder oss att det har känts bra trots att leveranstiden har varit lite längre. 🥰

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 28 dagar sedan
    Beställning
    Sen leverans troligen missat o skicka för jag ringde o kollade o då såg jag samma kväll att den var på väg
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Vi ber om ursäkt för att du inte har mottagit någon avisering men det gläder oss att den har varit på väg! 🥰

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 28 dagar sedan
    Beställning
    Jag är bara helnöjd både med köp och leverans
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Fantastiskt! 🥰

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 29 dagar sedan
    Beställning
    Allt har fungerat exemplariskt.Finns inte något att klaga på.Nöjd kund.🤗
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Åh, vad roligt att höra!
    Vi blir så glada över att det har fungerat så bra! 🥰

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Mycket bra
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 29 dagar sedan
    Beställning
    Allt gick smidigt och bra, men 195:- i expeditionsavgift känns mycket i förhållande till priset på lampan🤔
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Härligt att höra att allt har gått bra!🥰
    Expeditionsavgiften baseras på orderns vikt och volym, den täcker kostnader som bl.a. lagerhantering och emballering. Den kan kosta 39 kr men även 395 kr.

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Knappt godkänd
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    kunde inte använder min rabattcode

    hittade kostnad för leverans

    bordet och soffa jag var interessard av finns ej i butiken, jag åkte där med bilen för 1 timme för ingenting, där finns också ingen tygg/färg prova
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Du är alltid välkommen att kontakta oss på kundtjänst så hjälper vi dig med att kika ifall koden är aktiv.

    Expeditionsavgiften baseras på orderns vikt och volym, den täcker kostnader som bl.a. lagerhantering och emballering. Detta är således ingen service avgift! 😕

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Knappt godkänd
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Dold 200 kr expeditionsavgift som man inte ser innan just när man ska betala.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Expeditionsavgiften baseras på orderns vikt och volym, den täcker kostnader som bl.a. lagerhantering och emballering. Man ser avgiften i varukorgen samt i kassan. 😕

    Vi hoppas att du känner dig nöjd över din order vid ankomst.

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Snabbt, smidigt och vi fick det vi ville
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Underbart, det är så roligt att höra att det har gått så bra! 🥰

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Ganska bra
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    För mycket soffor i Barkarby
    Men på nätet mycket
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Vi har ett stort utbud av soffor men vi tackar för din feedback och kollar över produkterna i våra showrooms! 🥰

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Hjälpsam och serviceinriktad personal
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Åh vad roligt att du har mottagit en sådan fin service ifrån oss! 🥰

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Billigt, enkel att beställa
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Så roligt att höra att det har fungerat så bra och att du känner dig nöjd med våra priser! 🥰

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Allt fungerade som det skulle.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Underbart! 🥰

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Jag fick inte min varan som de lovat, tills slut fick jag avbryta beställning
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Det är verkligen jättetråkigt att höra att detta har skett.
    Vi ber om ursäkt för att vi inte har haft möjligheten att leverera din order i tid, jag kan dessvärre inte se varför detta har inträffat. 😔

    Återkom gärna till oss om du har några funderingar.

    Chilli: 08- 400 127 67
    [email protected]

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Fick hem soffan och upptäckte märken runt om pga. Dåligt emballage. Plysch klädsel vilket är mer känsligt.

    Alt1. Dom erbjöd en ny med leverans drygt 1månad bort.
    En ny hade även inneburit att jag skulle skruva isär den jag har och paketera samt skicka iväg, det va nog så jobbigt att få upp den nya med bärhjälp och allt det innebär.
    Dels hade säkerligen den nya även haft märken då emballaget skulle vara det samma. Det är inget alternativ för mig att lägga ner all den tid och försöka få tag på bärhjälp utan att vara garanterad en felfri.

    Alt. 2 va att få nya delar skickade till mig samt att jag kunde behålla dom gamla, synd att den jag pratade med inte förstod när jag sa att då kan ni skicka en ny soffa men plocka ur 8st kuddar av 10. Det är så mycket som har märken. Dessvärre så förstod inte personen utan sa flera gånger att så kan dom inte göra. Så de alternativet gick inte heller.
    Alt3. 2000kr i ersättning.
    Samtalet avslutas och jag ringer tillbaka några dagar senare efter man lugnat ner sig. Då får hjälp av en annan som pratar men någon över sig och lyckas kunna erbjuda 3000kr i ersättning.
    Jag tycker det är sjukt dåligt hanterat när dom även fick bilder som visade hur dålig soffan va. En högre ersättning hade jag blivit nöjd med då skicket ser ut som den fått agera klösbräda på några ställen samt mindre märken.
    Soffan kostar 12890:-
    Hoppas omdömet hjälper till.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    När man genomför en reklamation så kikar man på skadan i sig och gör en bedömning utifrån hur stor den är. Vi vill verkligen be om ursäkt för att soffan har fått skador vid din leverans och vi förstår att du känner dig besviken, man förväntar sig en hela produkt när man beställer.

    Vi hoppas att du återkommer till oss på nytt om du har några som helst funderingar kring din reklamation eller soffan i sig.

    Chilli: 08- 400 127 67
    [email protected]

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Mycket bra
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Smidigt att beställa. Dröjde nog några veckor innan jag fick hem dem, men jag hade inte bråttom.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Åh vad trevligt att beställningen har varit smidig att genomföra! 🥰
    Vi ber om ursäkt för att leveranstiden har varit lite längre men vi tackar för ditt tålamod.

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Dålig
    1 månad sedan
    Jag köpte en bild och en lampa som skickades till mitt hem. Jag var tvungen att köra ett monterat bord 20 km för att plocka upp bordet. Bilden och lampan var i Sundsvall i två veckor. Typisk DHL skulle jag inte skicka något med DHL.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Det är jättetråkigt att höra att du inte känner dig nöjd med upplevelsen ifrån oss!😔
    Tyvärr så förstår jag inte riktigt hur du menar med bordet, inkom gärna till oss om du har några funderingar.

    Chilli: 08- 400 127 67
    [email protected]

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Jag har handlat flera saker från chilli. Allting är av bra kvalitet och leveransen fungerar utmärkt.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Åh vad roligt att höra, tack så mycket för att du har valt att lämna denna feedback till oss! 😊

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Dålig
    1 månad sedan
    Är utan tvekan dom långsammaste jag haft med att göra när det kommer till att leverera saker.
    Fick bekräftat att det jag beställt finns hemma på lager, 5 arbetsdagar senare och paketet har inte ens lämnat deras lager.
    Samt att dom kan med att trycka på en ”expeditionsavgift” på 195:-.
    Första och sista gången
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Vi ber om ursäkt för att du känner dig besviken över din order hos oss! 😔
    Jag vill gärna hjälpa dig vidare på bästa sätt, lämna ett meddelande till oss på Facebook al. Instagram så kikar jag vidare på din orderstatus.

    Expeditionsavgiften täcker kostnader som bl.a. lagerhantering och emballering, den baseras på orderns vikt samt volym.

    Vi vill be om ursäkt för detta.😔
    Jag ser fram emot din återkoppling.

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Dålig
    1 månad sedan
    genomförde aldrig köptet då det dök upp en expeditionsavgift på 195 kr i kassan... Uselt och otidsenligt!
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Det är trist att höra att vår avgift har hindrat er för att placera en order hos oss! 😔

    Expeditionsavgiften baseras på vikt samt volym, den täcker kostnader som bl.a. lagerhantering och emballering.

    Vi hoppas att du önskar ge oss en chans till!

    Ha en fin dag
    Sanna
    Chilli

  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Beställde soffa, fåtölj, tv-bänk och bokhylla. Fåtöljen kom i fel färg, tv-bänken var trasig och bokhyllan dök inte upp. Efter att ha väntat i 21/2 vecka på svar från supporten ang. bokhyllan så avbeställde jag den. Skrämmande dåligt resultat, jag kommer aldrig mer handla från dom.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Jag förstår att du känner dig besviken när du har väntat på en order som sedan har visat sig att inte vara korrekt. Det är verkligen jättetråkigt att höra och vi vill be om ursäkt för att du har fått denna leverans.

    Vi har haft ett högre tryck än vanligt på vår mejl och svarstiden har därför blivit lite längre, vi jobbar så snabbt vi kan för att hjälpa alla på bästa sätt!
    Vi vill tacka för ditt tålamod.

    Snabbast möjligast hantering är via telefon, ring gärna in till oss så hjälper vi dig redan över samtal!
    Chilli: 08- 400 127 67

    VI vill åter igen be om ursäkt för att du har fått denna upplevelsen ifrån oss.😔

    Vi önskar dig en fin dag
    Sanna
    Chilli