Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Sveriges enda DJI butik
Snabba leveranser
Vi utför service & reparation

https://djistockholm.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Amex
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information DJI Stockholm har fått betyget (3.00)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    DJI Sthlm var ej hjälpsamma då jag för 2a gången fått en drönare utbytt. Istället för att hjälpa mig påpekar dom att AIR2 finns nu istället och du bör kika på den. Vill bara sälja sälja sälja, hade dessutom kvitto, garanti på min drönare jag ville ha hjälp med. Visa lite hjälp istället för att bara se dollartecken. Pinsamt
  • Hej E.W
    Tråkigt att du hade en dålig upplevelse hos oss. Vårt mål är att ständigt utvecklas och förbättra vår service. Om du känner att du inte fick rätt service, var då god att kontakta oss så ska se vad vi kan göra.

  • Dålig
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Köpte DJI Care Refresh och det visade sig att jag missförstått aktiveringsprocessen för tjänsten. (För den som går i köpartankar, det är 48h från första påslagning inte första användande som gäller.) Så långt ligger felet hos mig, men: Då det på produktsidan stod: "Ej returrätt efter att du har aktiverat DJI Care", antog jag att det gick bra att ångra köpet, eftersom jag onekligen inte hade aktiverat produkten.

    Såhär långt har jag ingen anledning till det negativa betyget, det är jag som gjort fel. Nu skulle jag bara maila företaget och få mina pengar tillbaka. Men.............

    Jag mailade företaget och fick ett svar där jag upplevde att personen på andra sidan medvetet försökte undvika att svara på mina frågor och vara hjälpsam. Efter några mail fram och tillbaka skrev jag att jag ville nyttja min ångerrätt. Fick till svar att varan var personlig och att jag inte fick häva köpet. Jag svarade med ett urklipp från deras egna sida och refererade till vad jag skrivit ovan (ingen ångerrätt efter att produkten aktiverats).

    Nu var jag irriterad. Det är inga stora pengar (549 SEK), och DJI Stockholm hade nu möjlighet att göra rätt för sig och behålla en kund. Men, nu kommer det värsta.

    DJI Stockholm gick in på produktsidan och ändrade punkten jag refererat till i ett tidigare mail! Först stod det (ordagrant) "6. OBS! Ej returrätt efter att du har aktiverat DJI Care" och i skrivande stund står det: "6. OBS! DJI Care kan inte returneras efter köp då det är personligt och inte kan avaktiveras."

    Det här är uselt. Vidare slutade kundtjänst svara på mail efter att jag påpekat att jag, enligt deras egna ord, hade rätt att ångra köpet. Jag gjorde dem varse om att jag sett att de ändrat formuleringen på deras produktsida, samt att jag har skärmdump av sidorna bredvid varandra. (Tur att jag inte stängt fliken.) Nu inväntar jag svar från dem, men det verkar som att jag antingen får se mina 549 SEK försvinna eller ta detta till ARN.

    EDIT: Butiken återkom, efter ytterligare korrespondens, och berättade att de kommer återbetala mig.