Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Allt inom Heminredning
100% klimatkompenserad frakt
Hemleverans från 99 kr

https://www.homeroom.se

Betalningsalternativ

Visa
MasterCard
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Homeroom har fått betyget (4.15)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    15 dagar sedan
    Uppdaterat: 14 dagar sedan
    Beställning
    Det tog två månader att få varan, den vara som kom var en bild på varan jag beställt tryckt på plast. Helt sjukt.
  • Hej,
    Tack för din recension!

    Verkligen så tråkigt att höra. Om vi på något sätt kan hjälpa dig vidare är du varmt välkommen att kontakta vår kundservice så att vi kan kika vidare på detta.

    Med vänlig hälsning,
    Homeroom teamet

  • Dålig
    23 dagar sedan
    Börjar tro att den inte levererar möbler, bara tar dina pengar. Jag förstår om det är problem med import och så vidare just nu, men då kan man ju åtminstone svara sina kunder.
  • Hej,
    Tack för din recension!

    Vi ber verkligen om ursäkt över att du inte fått någon återkoppling.
    Du är varmt välkommen att kontakta oss via vår Facebook-sida så att vi kan hjälpa dig att lösa detta tillsammans.

    Med vänlig hälsning,
    Homeroom teamet

  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Väntar fortfarande på möbler som köptes i maj, hör av mig till dem men inget händer, inte ens ett svar…handla inte i denna butik
  • Hej,
    Tack för din recension!

    Vi ber så hemskt mycket om ursäkt för att du inte fått dina varor. Om du behöver ytterligare hjälp får du gärna kontakta oss via vår facebook-sida så att vi kan kika närmare på vad som hänt.

    Med vänlig hälsning,
    Homeroom teamet

  • Mycket bra
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Man kan hitta fina möbler här men ibland är priset högre än andra webbsidor. Jag har beställt från homeroom några ggr, och i detta fall att varan fanns i lagret det var leveransen mycket snabbt. Annars kan väntetid av leveransen blir ganska lång.
  • Dålig
    1 månad sedan
    Varför kan man ens välja faktura på eran hemsida? Min order makulerades och de bad mig att lägga ordern igen och betala med kort. Problemet är bara att de inte har 30% rabatt längre på varorna..
  • Hej,
    Tack för din recension!

    Du får gärna ta kontakt med vår kundservice så att vi kan reda ut vad som hänt i ditt fall och varför du inte kan välja faktura som betalsätt. Vi hjälper dig givetvis även med frågor kring rabatten på varorna.

    Med vänlig hälsning,
    Homeroom teamet

  • Dålig
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning
    Undrar om denna butik existerar eller om det är fake. Köpte 2 solstolar i maj, hört av mig flera gånger men ingen återkoppling.
  • Hej,
    Tack för din recension!

    Jättetråkigt att höra, vi ber verkligen om ursäkt för detta och självklart ska du få den hjälp du behöver.
    Du är varmt välkommen att kontakta oss via vår Facebook-sida så att vi ka kika närmre på detta.

    Med vänlig hälsning,
    Homeroom teamet

  • Dålig
    2 mån sedan
    Tror inte att ni överhuvudtaget bryr er om era kunder. Ett samtal och det hade varit löst. Nu skall jag betala en bänk som är skada plus en ny. Därefter skall jag få tillbaka mina pengar??
  • Hej,
    Tack för din recension!

    Så tråkigt att du inte känner dig nöjd över hur vi hanterat ditt ärende. Om det finns något vi kan göra för dig är du varmt välkommen att ta kontakt med oss via vår Facebook-sida.

    Med vänlig hälsning,
    Homeroom teamet

  • Dålig
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning
    Skadade möbler vid ankomsten några kolli kom i tid. Fast att få nya p g a var i stort sett omöjligt tog upp till 4 veckor!Därefter började en otrolig irriterande mailkonversation med reklamationsavdelningen. Ett tips till företaget är att någon ringer upp när det inte går att lösa per mail väldigt mycket personer inblandade. Köper aldrig mer något av Homeroom.
  • Hej,
    Tack för din recension!

    Vi är så ledsna över att du fått skadade kollin samt att det blivit krångligt att få ut nya delar.
    Vi tar med oss din feedback och ska självklart jobba på att förbättra vårt hanterande i dessa situationer.

    Med vänlig hälsning,
    Homeroom teamet

  • Mycket bra
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning
    Bra priser, utbud o leveranstid!
  • Dålig
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning
    Felaktig leverensadress, extrapåslag fraktavgift, ingen hjälp alls att få produkten till rätt adress, bland det sämsta jag varit med om, köper aldrig mer genom detta företag!
  • Hej,
    Tack för din recension!

    Det är väldigt tråkigt att du inte fått den hjälp av oss som du behövt.
    Vi tar feedbacken framåt så att du kan få en bättre upplevelse i framtiden.

    Med vänlig hälsning
    Homeroom teamet

  • Dålig
    3 mån sedan
    Urdålig hantering rakt igenom, speciellt med tanke på att Ellos med lång erfarenhet av postorder ligger bakom denna butik.

    Mycket långa leveranstider som dessutom inte hålls som lovat, kundtjänst har ingen möjlighet att ge besked vad som finns i lager eller när det levereras trots att det finns i lager enl webben, upprepade löften om att leverans kommer ske som utlovat men ändå sker mycket sent och slutligen levererade defekta varor som behöver returneras. Kommer aldrig handla av Homeroom eller Ellos igen
  • Hej,
    Tack för din recension!

    Vi är så ledsna över att du inte känner dig nöjd med din erfarenhet av oss. Finns det något vi kan göra för dig får du mer än gärna kontakta oss via vår Facebook-sida så att vi tillsammans kan hitta en lösning.

    Med vänlig hälsning,
    Homeroom teamet

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning
    Allt från butiken till leveransen gick bra och smidigt. Varan motsvarade bilden, leveransen kom i tid (dag och tidspunkt). Man skickde aktuell information via mejl med spårningsuppgifter, allt stämde väl. Jag känner mig jättenöjd.
  • Hej,
    Tack för din recension!

    Vad kul att höra att du är nöjd med oss och även din vara.
    Du är varmt välkommen åter. Önskar dig en jättefin dag!

    Med vänlig hälsning
    Homeroom teamet

  • Dålig
    4 mån sedan
    Jag har försökt ha kontakt med deras kundtjänst flera gånger men de verkar ha svårt att förstå att jag vill reklamera min vara pga fel färg och har nu fått ännu en faktura, varför vet jag inte. Otroligt dåligt. Undvik att handla därifrån.
  • Hej,
    Tack för din recension!
    Det är väldigt tråkigt att du inte fått den hjälp av oss som du behövt. Du är varmt välkommen att kontakta oss via vår Facebook-sida så ska vi hjälpa dig vidare.
    Med vänlig hälsning
    Homeroom teamet

  • Dålig
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning
    Blufföretag som marknadsför varor som inte finns i lager. Beställde en utemöbel, företaget drog pengarna omgående, men meddelade efter två dagar att de inte hade möbeln de sålt. Samtidigt finns möbeln fortfarande att beställa från deras hemsida! Fler har skrivit om samma sak och de har uppenbarligen satt detta i system.
  • Hej,
    Tack för din recension!

    Vi är mycket ledsna över att vi dessvärre haft ett felaktigt lagersaldo på vår webbsida. Det är ett problem som vi jobbar på att få bort.
    Hör gärna av dig ifall att det kvarstår några som helst funderingar!

    Med vänlig hälsning,
    Homeroom team

  • Dålig
    5 mån sedan
    UNDVIK BESTÄLLA HÄR

    Värdelöst, order leverareades inte, väntat 2 månader, kontatkat kundsupport flertal tillfällen som säger att dem ska återkomma men gör det aldrig.
  • Hej ,
    Tack för din recension!

    Vi är mycket ledsna för att din beställning inte nått fram enligt bekräknat. Vi önskar givetvis att hjälpa dig vidare med detta så att vi antingen kan leta upp paketet, skicka dig ett nytt eller ordna med en återbetalning. Hör vänligen av dig till oss via Facebook så skall vi tillsammans ta detta vidare snabbast möjligast.

    Med vänlig hälsning
    Homeroom team

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Beställning
    Bra priser, fina produkter. Lagersaldot presenteras snyggt på hemsidan, likaså en förväntad leveranstid som höll måttet med råge. Beställde en större matta måndag fm. och den levererades 48 timmar senare till mitt hem i södra Skåne.
    Fantastiskt!
  • Hej Anders,
    Tack för din recension!

    Det gläder oss en massor att du är nöjd med din upplevelse hos oss samt delar med dig av detta till andra.
    Du är varmt välkommen åter till framtiden! Vi önskar dig en fantastisk måndag!

    Med vänlig hälsning
    Homeroom team

  • Knappt godkänd
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Beställning
    Hade bara haft bordet 1vecka och bordsbenen har lossnat två gånger. Vid montering av benen fattades en platta .Fick dessutom svarta ben då jag beställt natur
  • Hej!
    Tack för din recension.

    Det är jättetråkigt att ditt bord inte var som förväntat.
    Har du tagit i kontakt med vår kundservice kring de delar som saknats och blivit fel?
    Vi tillser i annat fall att hjälpa dig att få i ordning på detta, snabbast möjligast. Varmt välkommen!

    Med vänlig hälsning
    Homeroom team

  • Knappt godkänd
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Beställning
    Fick besked 2 dagar efter jag beställt och betalt varan att den inte fanns i laget, mycket dåligt.
  • Hej!
    Tack för din recension.

    Vi är mycket ledsna över att lagersaldot inte stämde korrekt med vår hemsidan vid ditt beställningstillfälle.
    Finns det någonting som vi skulle kunna hjälpa dig med eller tala vidare om, så är du varmt välkommen att ta kontakt med vår kundservice!
    Ha en fin onsdag!

    Med vänlig hälsning
    Homeroom team

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Beställning
    Behändigt, tydligt,rätt snabbt. Men faktureringen kunde vara smartare (tex med Klarna). Fick leta efter fakturan då den inte kommit 3 dagar efter leverans.
  • Hej!
    Tack för din recension.

    Vi blir väldigt glada över att du delar med dig av din upplevelse samt feedback om oss.
    Varmt välkommen åter till framtiden!

    Med vänlig hälsning
    Homeroom team

  • Mycket bra
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Beställning
    ALLT fick planenligt! Bara bra
  • Hej ,
    Tack för din recension!

    Det gläder oss en massor att du delar med dig av din totala köpupplevelse hos oss.
    Varmt välkommen åter till framtiden!

    Med vänlig hälsning
    Homeroom team

  • Knappt godkänd
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Beställning
    Berätta tydligt att varorna skickas från olika ställen. Jag hade tänkt beställa hemleverans, men min kostnad hade blivit 4x99 pga fyra olika paket.
  • Hej ,
    Tack för din recension!

    Vi tar tacksamt emot denna sortens feedback för att få möjligheten till att utvecklas och förtydliga våra villkor för dig som kund. I dagsläget så kan du läsa mer om våra villkor här : https://www.homeroom.se/page/customer-service/terms .

    Med vänlig hälsning
    Homeroom team

  • Ganska bra
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Beställning
    Trevligt bemötande, MEN...
    Vi beställde fyra positionsstolar och behövde självklart även dynor till dessa.
    Vi hade två samtal med Homeroom gällande vilka dynor som passar till beställd vara, ingen visste något, dvs vilka dynor som rekommenderas till resp. stol....
    Det gick ej heller att läsa sig till detta på hemsidan, där behöver en ökad tydlighet och vägledning införas gällande presenterade produkter och vilka varor som passar ihop. Risken är överhängande att kunden söker efter ”produktkopplade” varor hos konkurrenterna då denna vägledning saknas. Det finns också en betydande miljöaspekt i detta, då kunden ev hittar behovsatt vara vid senare tillfälle och därmed orsakar en extra transport, helt i onödan.....
  • Hej!
    Tack för din recension!

    Vi tar tacksamt emot din feedback och tillser självklart att ta med oss detta vidare till framtiden.
    Finns det några frågor eller funderingar som kvarstår i dagsläget så är ni varmt välkomna att ta kontakt med oss via Facebook för vidare vägledning och information.

    Med vänlig hälsning
    Homeroom team

  • Dålig
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Beställning
    1 vecka efter orderbekräftelse fick jag besked att varan var slutsåld?
  • Hej!
    Tack för din recension!

    Det gör oss ledsna att vårt saldo på hemsidan inte har stämt överens med det fysiska vi faktiskt har.
    Vi tar tacksamt emot denna sortens feedback på produkt nivå så att vi kan se till att följa upp vad det är som har gått fel. Varmt välkommen till oss med mer information!

    Med vänlig hälsning
    Homeroom team

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Beställning
    Trevlig personal kunnig och tillmötesgående.
    Mycket brett sortiment.
  • Hej!
    Tack för din recension!

    Det gläder oss en massor att du delar med dig utav din upplevelse hos oss.
    Vi hoppas på att du återkommer till oss i framtiden och önskar dig en fin fortsättning tills dess!

    Med vänlig hälsning
    Homeroom team

  • Dålig
    5 mån sedan
    Jag beställde ett bord. Köpet gick inte genom, fastnade på verifierar kortköp. Sedan fick jag mail om att betalningen misslyckades. Gjorde om köpet dagen efter, inga problem, men den gamla ordern gick genom så jag hade två beställningar på samma produkt. Kontaktade Homeroom och bad dem makulera ordern.
    Fick som svar: "Vi har skickat en förfrågan till lagret om att makulera din order. Om det skulle vara så att den inte går att makulera är det bara för dig att skicka den i retur till oss." Sådär svar.
    Jag fick iaf två bord, fick betala frakt för båda (2 x 499 kr). Fick returerna det ena som jag dessutom får betala returfrakten för! 240 spänn till.
    Jag tycker det är fruktansvärd dålig kundservice att låta kunden betala för allt för att de inte kan makulera en order. Bullshit.
  • Hej Christian,
    Tack för din recension!

    Vi är mycket ledsna för att vi inte lyckats avbeställa en av dina bord, detta är nämligen inte möjligt i alla lägen.
    Givetvis skall vi stå för eventuella returkostnader i detta läget så att du så ledes får åter fullt belopp för en beställning. Det belopp som saknades på din första återbetalning är nu på väg till dig och du kommer därmed mottaga detta inom 3-5 bankdagar.
    Låt oss gärna veta ifall att det skulle uppstå några som helst fortsatta problem.

    Med vänlig hälsning
    Homeroom team

  • Dålig
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Beställning
    Leveranstiden hölls inte. Vet inte när det kommer:-8
  • Hej!
    Tack för din recension.

    Det gör oss ledsna ifall att din beställning inte nått fram enligt korrekt leveranstid.
    Har du möjlighet till att kontakta oss åter så att vi får möjlighet att följa upp detta, så vore det oerhört tacksamt!
    Kontakta vänligen vår kundservice.

    Med vänlig hälsning
    Homeroom team

  • Dålig
    6 mån sedan
    If you were as efficient with your refunds are you are with your referrals to Facebook, I would not have wrtten this review. You have sent emails before, and all I want is a refund.
  • Dålig
    6 mån sedan
    I placed an order in January. It is now mid April, I have received nothing and am struggling to get a refund. Not to be trusted!
  • Hi!
    Thanks for your review!

    We are very sorry about what happened to you and your order. Should you have the opportunity to give feedback on our Facebook page, we would be very grateful. Together we will of course find a solution for you.

    Sincerely
    Homeroom team

  • Dålig
    6 mån sedan
    At henvise til Facebook nu, når I for 2 uger siden har svaret på en email uden at der er sket videre, kan jeg ikke se ideen i. Jeg vil bare gerne have mine penge tilbage nu.
  • Hej!
    Tack för din recension.

    Vi är ledsna att det blivit på detta viset för dig men saknar dessvärre ytterligare uppgifter, det är därav som vi inte kan uppfölja det som du önskar hjälp med. Inkom vänligen via vår Facebook chatt eller direkt via telefon - 033 22 50 33 .

    Med vänlig hälsning
    Homeroom team

  • Dålig
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Beställning
    Der har nu gået ca. 3 måneder siden min bestilling, ingen vare er ankommet og ingen penge retur endnu trods to anmodninger.
  • Hej!
    Tack för din recension.

    Vi är mycket ledsna över det som hänt dig och skulle gärna hjälpa dig vidare.
    Har du någon möjlighet till att kontakta oss direkt via Facebook så vore det väldigt uppskattat.

    Med vänlig hälsning
    Homeroom team

  • Dålig
    6 mån sedan
    Vill bara uppmärksamma er på att ni har en lampa Markslöjd Taklampa ARRO ute till 70% rabatt. Detta borde falla under er "orimligt höga rabatt" - paragraf där produkter blir olevererbara. Tänkte att det är ju trist om det är ett misstag nu igen så ni låser upp pengar för folk.

    MVH
  • Hej,
    Tack för din recension!

    Vi är väldigt tacksamma för att ni inkommer med denna information till oss och skall givetvis se över våra priser.

    Ha en fortsatt strålande tisdag!

    Med vänlig hälsning, Homeroom team

  • Knappt godkänd
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Uppdatering, efter min recension här och på reco så har jag nu äntligen fått svar från homeroom vilket är trevligt men trist att det ska behövas.
    Ska få pengarna tillbaka.

    Köpte en Markslöjd Storm under black "friday" rean 2020 och fick en lampa med skador i färgen.
    Fel anmälde det i december och fick ett meddelande om att dom fått min felanmälan och att dom har längre svarstider än normalt. men har fortfarande inte fått någon kontakt med supporten och i dag är det mars 2021
  • Hej Andreas,
    Tack för din recension!

    Vi är mycket ledsna över det som du har varit med om och tycker givetvis att detta är under all kritik. Då vi sett att vissa mail inte når fram till kund så ber vi dig vänligen att kika i din skräppost så att det inte hamnat ett mailsvar där. Hittar du ingen återkoppling ifrån oss så är du varmt välkommen att ta kontakt via facebook för vidare hantering.
    Tillsammans skall vi självklart ordna upp detta!

    Med vänlig hälsning
    Homeroom team

  • Knappt godkänd
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Beställning
    Vi beställde fyra varor, varje vara levererades separat och vi fick betala leveransen för respektive vara. Det blev alltså onödigt dyr frakt för att jag skulle vilja handla här igen.
  • Hej!
    Tack för din recension.

    Vi är tacksamma för att du delar med dig utav din personliga åsikt till oss.
    Då vi säljer större delen utav vårt sortiment direkt ifrån olika leverantörer så delas därmed varorna upp med separat försändelser samt fraktkostnader. Allt för att vi skall kunna leverera dina varor så snabbt som vi bara kan.

    Med vänlig hälsning
    Homeroom team

  • Dålig
    8 mån sedan
    Köpte en soffa som inte gick att sitta i då den gav väldigt mycket statisk elektricitet. Det känns även som att den är av låg kvalitet efter att ha haft den bara 2 månader.
    Fick ingen hjälp av kundtjänst då mer än 30 dagar hade gått samt omöjligt att reklamera! Otrevligt bemötande.
  • Hej!
    Tack för din recension.

    Vi är verkligen ledsna över att du inte känner dig fullt nöjd med din soffa. Som så här skall det givetvis inte vara.
    Du är varmt välkommen att kontakta oss via PM på vår Facebook-sida så skall vi kika över ditt ärende och se vad vi kan hjälpa dig vidare med.

    Med vänlig hälsning
    Homeroom team

  • Mycket bra
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Beställning
    Snygga o bra möbler till bra pris😊
  • Perfekt
    9 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Beställning
    Köpet har gått smidigt ,varan jag beställt måste jag vänta på 3- 4 veckor
  • Mycket bra
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 9 mån sedan
    Beställning
    OK

    Något långsam leverans, men förklaras säkert av stort tryck under julhelgen. Vid helretur återbetalades EJ fraktavgiften på 39 kr.
    Uppdatering: Fraktavgiften återbelades efter kontakt med kundtjänst och det gick snabbt. Justerat mitt betyg uppåt.
  • Hej!
    Tack för din recension.

    Vi beklagar att din leverans dessvärre inte nådde upp till förväntningarna.
    Det har självklart varit mycket under julhelgen och därmed även många dagar som fallit bort.
    Vid retur åter till oss så får du åter fullt belopp avseende de varor som du skickat oss åter, det som du däremot blir debiterad är eventuella fraktkostnader.
    Varmt välkommen in till oss ifall att det kvarstår några funderingar.

    Med vänlig hälsning
    Homeroom team

  • Knappt godkänd
    9 mån sedan
    Uppdaterat: 9 mån sedan
    Beställning
    Beställning kom inte på utlovad tid. Enl kundtjänst kunde de inte se varför. Ingen mer information om min vara, varken estimerad leveranstid.
  • Hej!
    Tack för din recension.

    Vi är verkligen ledsna över att vi inte motsvarat den beräknade leveranstid som ursprungligen fanns på din order.
    Självklart skall vi kunna ta reda på hur det står till så att du får en insyn i din leverans, däremot så måste vi ta kontakt med leverantör för att kunna kika närmre på detta.
    Återkoppla vänligen till oss i ett PM via vår Facebook så skall vi hjälpa dig vidare.

    Med vänlig hälsning
    Homeroom team

  • Mycket bra
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 9 mån sedan
    Beställning
    Har fortfarande inte fått varan
  • Dålig
    9 mån sedan
    Beställde några stolar i början på december. 2st av dem var trasiga. Reklamerade omedelbart. Nu har det snart gått 3 veckor och de har inte ens svarat på reklamationen. Ringt 5 ggr men de säger bara att jag måste vänta. Ringde idag igen och frågade vänligt om de tycker detta är rimligt, och då la de på luren.

    Oseriöst bolag. Anmäler till ARN idag.
  • Hej Kristian!
    Vi beklagar så mycket att vår kundservice inte har kunnat hjälpa dig i ditt ärende! Om du fortfarande inte har fått svar på din reklamation är du välkommen att skicka ett PM till oss på Facebook så hjälper vi dig självklart vidare där.
    Med vänlig hälsning, Homeroom team

  • Knappt godkänd
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 10 mån sedan
    Beställde 22 november med info om 2-3 veckors leveranstid. Nästan 4 veckor senare får jag ett nytt mail från Homeroom att varan äntligen lämnat lagret, men idag en vecka senare har PostNord inte ens fått försändelsen. Tveksamt om jag kommer få denna vara till jul nu. Homeroom svarar inte via formuläret på webbsidan. Någon mailadress till kundtjänst hittar jag inte heller men efter att ha sett alla andras dåliga erfarenheter så förstår jag kanske varför.
  • Hej!
    Tack för din recension.
    Vi ber så mycket om ursäkt att din vara är försenad! Om du fortfarande inte kan se att den har blivit hämtar av Postnord är du välkommen att ta kontakt med oss i ett privat meddelande på Facebook så ska vi självklart hjälpa dig vidare där.
    Med vänlig hälsning, Homeroom team

  • Mycket bra
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 10 mån sedan
    Beställning
    Körupplevelsen var ganska positiv!
  • Dålig
    10 mån sedan
    Jag är en av kunderna som tydligen beställde till "extremt hög rabatt". Inte helt orimligt pris tyckte jag, men har förståelse för att det kan bli fel. Vad som dock är orimligt är att man inte fick något ursäkt, bara ett mail om att produkten är slut och ordern annullerad (trots att den finns i lager).

    Homeroom borde läsa på vad som gäller när man ger en orderbekräftelse, är det inte ett uppenbart fel (vilket jag inte tyckte att det var) så är det leverans som gäller. Att ljuga (säga att produkten är slut när man fortsätter att sälja den) och inte svara på mejl (snart väntat en vecka på svar) är riktigt uselt.

    Jag kommer att undvika att handla av Homeroom i framtiden.
  • Hej!
    Tack för din recension.
    Och beklagar så mycket att din beställning inte gick igenom som normalt.
    Vi har tyvärr haft ett tekniskt fel där procentrabatten blev helt fel och vi justerade priserna så fort detta upptäcktes. Tyvärr drabbades några kunder som köpte produkter på extremt hög rabatt som blivit fel och vi ber om ursäkt för detta!
    Med vänlig hälsning, Homeroom team

  • Dålig
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 10 mån sedan
    felaktiga priser. fick en kreditupplysning och sedan efter två dagar ett mejl om att produkten är slut, trots att det fanns i lager (och fortfarande finns) under hela processen.
  • Hej!
    Tack för din recension.
    Och beklagar så mycket att din beställning inte gick igenom som normalt.
    Vi har tyvärr haft ett tekniskt fel där procentrabatten blev helt fel och vi justerade priserna så fort detta upptäcktes. Tyvärr drabbades några kunder som köpte produkter på extremt hög rabatt som blivit fel och vi ber om ursäkt för detta!
    Med vänlig hälsning, Homeroom team

  • Dålig
    10 mån sedan
    Hittar du ett bra pris på denna webbplats är risken stor att dom bara låser upp dina pengar och hävdar att prissättningen är fel... Oseriös handlare. Varning!
  • Hej!
    Tack för din recension.
    Vi har tyvärr haft ett tekniskt fel där procentrabatten blev helt fel och vi justerade priserna så fort detta upptäcktes. Tyvärr drabbades några kunder som köpte produkter på extremt hög rabatt som blivit fel och vi ber om ursäkt för detta! Men detta var en engångshändelse och inget vi har drabbats av innan eller efter och absolut något vi kommer ha bättre koll på härefter.
    Med vänlig hälsning, Homeroom team

  • Dålig
    10 mån sedan
    horrible experience !
    The first time homeroom sent used products with scratches. the second experience was even more unpleasant. they had this advent sale on lamps and i spent all sunday looking for the right lamps. two days later, they sent an email stating that they were not in stock. there were 5 products and you could clearly say that they did wrong with the price now they are trying to hide it by saying 'Product out of stock' will never buy anything from it. Boycott HOMEROOM!
  • Hej!
    Tack för din recension.
    Och beklagar så mycket att din beställning inte gick igenom som normalt.
    Vi har tyvärr haft ett tekniskt fel där procentrabatten blev helt fel och vi justerade priserna så fort detta upptäcktes. Tyvärr drabbades några kunder som köpte produkter på extremt hög rabatt som blivit fel och vi ber om ursäkt för detta!
    Med vänlig hälsning, Homeroom team

  • Dålig
    10 mån sedan
    Sicket Kalle anka företag, man beställer produkter som finns i lager, o man får orderbekräftelse o allt och sen blir ordern makulerad för att det inte finns förutom att dom finns ett par timmar senare på sidan, skyller på lagersaldot är fel, men för f—n det är 2020 o inte 1800 tal, inte nog med det dom hinner ta en kreditupplysning också, rent kriminellt känns det som, men jag är nog inte ensamm det är nog tusentals som blivit drabbat av denna butik
  • Hej!
    Tack för din recension.
    Och beklagar så mycket att din beställning inte gick igenom som normalt.
    Vi har tyvärr haft ett tekniskt fel där procentrabatten blev helt fel och vi justerade priserna så fort detta upptäcktes. Tyvärr drabbades några kunder som köpte produkter på extremt hög rabatt som blivit fel och vi ber om ursäkt för detta!
    Med vänlig hälsning, Homeroom team

  • Perfekt
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 10 mån sedan
    Beställning
    Suveränt köp! Smidigt och jag blev mer än nöjd, med den matta jag köpte. Den är VACKER. Tror aldrig jag köpt en matta, som jag går och beundrar hela tiden förut. Det gör jag med denna.
  • 10 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Dålig
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 10 mån sedan
    Sätter lockpriser, och två dagar senare får jag ett meddelande om att varan är slutsåld!
    De var snabba på att ta betalt i alla fall.

    Produkter tillbaka i lager till ordinarie pris efter att att min order makulerats. Bedrägligt!
  • Hej!
    Tack för din recension!
    Vi beklagar så mycket om din vara blev slutsåld i lager.
    Lagersaldot på hemsidan ska stämma med det som finns att skicka ut, men självklart kan det hända att det dyker upp ett fel, detta ber vi så hemskt mycket om ursäkt för och tar med oss vidare till berörd avdelning.
    Återbetalning kommer på varan vi inte kunde skicka ut.

    Med vänlig hälsning, Homeroom team