Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Allt inom Heminredning
Fri frakt på mindre paket
Räntefri betalning i 12 mån

https://www.homeroom.se

Betalningsalternativ

Visa
MasterCard
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Homeroom har fått betyget (4.54)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Usel
    3 dagar sedan
    Uppdaterat: 15 tim sedan
    Köpte en vara i lager, men tog totalt ca 28 dagar för att från beställning till leverans. Först så dröjde det väldigt lång tid innan produkten började "röra" på sig. Sedan blev det ytterligare föreningar pga de har inte verkar koll på sina system, varan skickades i två kollin men de hade reserverat tre kollin vilket gjorde att den fastnade hos Bring i en vecka som väntade på det sista kollit. Usel support, fick ringa tre gånger innan en kompetent person svarade och förstod problemet. Fick inte någon som helst ursäkt eller kompensation för problemet.
  • Dålig
    5 dagar sedan
    Varan vi beställde tog 7 veckor att levereras när dom sa att det skulle ta 3-4 veckor, sen försökte dom påstå att "leveranstiden är endast är uppskattade på hemsidan", vilket det inte står något om någonstans på hemsidan. Jag var tvungen att kontakta dom själv för att få reda på varför varan aldrig kom. Fick olika, virriga svar varje gång jag pratade med dom. Dom vägrar nu kompensera för den långa väntetiden. Otroligt dålig service från deras håll, kommer aldrig köpa från sidan igen och varna alla jag känner från att köpa, man blir endast lurad.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Super smidigt köp. Fick varan på två dagar så super snabb leverans! Kommer definitivt handla här igen.
  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Har i somras gjort två beställningar hos Homeroom och haft krångel med båda.

    Första beställningen gällde två fåtöljer. Den ena levererades efter någon vecka, den andra levererades aldrig. Efter fem (!) telefonsamtal till deras kundtjänst fick jag äntligen pengarna tillbaka (detta trots att jag blivit lovad pengarna tillbaka redan efter det tredje samtalet).

    Andra beställningen gällde en trädgårdsstol, som gick sönder på en gång. Trots att jag reklamerat den enligt gängse rekommendationer (detta inkluderar två telefonsamtal och två mail till Homeroom) så har jag inte sett någon återbetalning av köpesumman. Börjar ruttna på att försöka kontakta dem för att få tillbaka pengarna, och eftersom stolen "bara" kostade några hundralappar funderar jag på att strunta i det.

    Sammanfattning: Katastrof! Kommer aldrig mer att beställa något av Homeroom. Skulle ge dem noll stjärnor om jag kunde, en stjärna är alldeles för högt.
  • Usel
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    En tråkig upplevelse.

    Beställde en Globen Fireworks-lampa, varan kom enligt leveransbesked (7-9 arbetsdagar) men tyvärr var hela lampan i bitar. Ringer till Homeroom som svarar snabbt, ber en ta bilder på produkten (förståeligt) men tyvärr med ännu en besvikelse: Man kan inte skicka ut en ny på grund av att jag betalat med kort?!
    Självfallet skulle en ny beställning bli cirka 120 SEK dyrare (100 SEK rabattkod från att ta del av deras nyhetsbrev medräknad).

    Edit: Fick återbetalning cirka 10 dagar efter jag skickat in ärendet. Dock återbetalade de inte frakten så den fick jag kontakta dem igen vilket tog ytterligare några dagar att få svar på. För någon skum anledning ger de tillbaka frakten via SUS (Swedbank utbetalningservice), på 49 SEK. Det är en värdecheck man antingen löser in via Swedbank eller använder i vissa butiker, fast då tar de 40 SEK i inlösningsavgift.

    Tyvärr, går tillbaka till gamla Prisjakt och sänker till en stjärna i det gamla betyget, de förtjänar i nuläget inte ens en stjärna i nya Prisjakt.
  • Dålig
    4 mån sedan
    RIKTIGT MISSNöJD!
    Precis allt gick fel , varorna var dock jätte fina men byte till annan adress gick inte, ingen hjälp vid retur och svar på mailen fick man efter flera dagar om inte längre. Beställer ofta varor på nätet och ibland har det skett misstag som att det skickas till fel adress (detta är en liten del av allt på denna hemsida) och då brukar företagen Fixa detta såsom man gör för att få nöjda kunder . Men på homeroom vart det absolut INGEN hjälp, vare sig det handlar om byte av adress till total nochanlans vid returer och samarbete med postnord och bring . Precis allt får man sköta själv och hänvisar att dom inte har med postnord att göra. Riktigt besviken och kommer ALDRIG handlar på homeroom igen . Vad jag kallar dålig service.
  • Dålig
    4 mån sedan
    Home Room ** VARNING ** Sämre kan det inte bli
    Beställde och betalde två bord 190514. Dagen efter
    Skickade jag ett mail och ville få verifierat att de verkligen
    kunde leverera. Svar: Självklart kommer vi att kunna leverera …

    Ny kontakt och svar 190523 att borden skulle levereras 190528.
    Inga bord kom och ny mailkontakt 190603 och ett antal telefonkontakter och inga svar.
    190607 får vi svar ” Den har dessvärre makulerats på grund av att varorna var slut i lager, men det verkar som att de finns i lager igen! Vill du att vi lägger in ordern?” Svarar omgående ja. Ringer genast för säkerhetsskull efter som ärenden tar flera dagar att få svar på. Då finns inte det ena bordet. Ber att de tar bort ordern och betalar tillbaka pengarna som de haft i 3,5 vecka. De kan inte ta bort en order som de själva makulerat (!). De måste kontakta huvudkontoret.
    Måndag nytt samtal samma svar. Då får jag också svarpå mitt mail att de inte kan lägga en order men det visste jag eftersom jag ringde. Idag 5 dagar senare ligger ordern fortfarande kvar och ingen återkoppling.

    Nu efter över 4 veckor ingen återkoppling och inga pengar återbetalda.
    KAN DET BLI SÄMRE???
  • Dålig
    5 mån sedan
    Sämst. Beställde en matta för en månad sedan, kom snabbt upp att "din beställning är på väg" men sen dess har inget hänt. Svarar varken på mail eller på Facebook. Handla inte härifrån utan betala hellre en extra hundring och handla ifrån en seriös återförsäljare.
  • Knappt godkänd
    5 mån sedan
    Köpte tre grejer och allt skickades i separata paket som kom med flera dagars mellanrum. En stor glödlampa jag köpte surrar och låter och var dessutom repig när jag fick den. Kommer inte beställa därifrån igen.
  • Perfekt
    7 mån sedan
    Stort utbud! Bra priser! Köpte en matgrupp på kampanj - mycket nöjd :)
  • Mycket bra
    7 mån sedan
    Beställde ett par sammetsstolar som överträffade mina förväntningar, väldigt nöjd med mitt köp. Smidig betalning och bra leverans, kommer garanterat handla på Homeroom igen.
  • Perfekt
    7 mån sedan
    Enkelt att beställa och smidig och snabb hemleverans av mitt paket!