Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Allt inom Heminredning
100% klimatkompenserad frakt
Hemleverans från 99 kr

https://www.homeroom.se

Betalningsalternativ

Visa
MasterCard
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Homeroom har fått betyget (4.23)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    6 dagar sedan
    Uppdaterat: 5 dagar sedan
    Beställning
    Trevlig personal kunnig och tillmötesgående.
    Mycket brett sortiment.
  • Hej!
    Tack för din recension!

    Det gläder oss en massor att du delar med dig utav din upplevelse hos oss.
    Vi hoppas på att du återkommer till oss i framtiden och önskar dig en fin fortsättning tills dess!

    Med vänlig hälsning
    Homeroom team

  • Dålig
    7 dagar sedan
    Jag beställde ett bord. Köpet gick inte genom, fastnade på verifierar kortköp. Sedan fick jag mail om att betalningen misslyckades. Gjorde om köpet dagen efter, inga problem, men den gamla ordern gick genom så jag hade två beställningar på samma produkt. Kontaktade Homeroom och bad dem makulera ordern.
    Fick som svar: "Vi har skickat en förfrågan till lagret om att makulera din order. Om det skulle vara så att den inte går att makulera är det bara för dig att skicka den i retur till oss." Sådär svar.
    Jag fick iaf två bord, fick betala frakt för båda (2 x 499 kr). Fick returerna det ena som jag dessutom får betala returfrakten för! 240 spänn till.
    Jag tycker det är fruktansvärd dålig kundservice att låta kunden betala för allt för att de inte kan makulera en order. Bullshit.
  • Hej Christian,
    Tack för din recension!

    Vi är mycket ledsna för att vi inte lyckats avbeställa en av dina bord, detta är nämligen inte möjligt i alla lägen.
    Givetvis skall vi stå för eventuella returkostnader i detta läget så att du så ledes får åter fullt belopp för en beställning. Det belopp som saknades på din första återbetalning är nu på väg till dig och du kommer därmed mottaga detta inom 3-5 bankdagar.
    Låt oss gärna veta ifall att det skulle uppstå några som helst fortsatta problem.

    Med vänlig hälsning
    Homeroom team

  • Dålig
    25 dagar sedan
    Uppdaterat: 23 dagar sedan
    Beställning
    Leveranstiden hölls inte. Vet inte när det kommer:-8
  • Hej!
    Tack för din recension.

    Det gör oss ledsna ifall att din beställning inte nått fram enligt korrekt leveranstid.
    Har du möjlighet till att kontakta oss åter så att vi får möjlighet att följa upp detta, så vore det oerhört tacksamt!
    Kontakta vänligen vår kundservice.

    Med vänlig hälsning
    Homeroom team

  • Dålig
    25 dagar sedan
    If you were as efficient with your refunds are you are with your referrals to Facebook, I would not have wrtten this review. You have sent emails before, and all I want is a refund.
  • Dålig
    25 dagar sedan
    I placed an order in January. It is now mid April, I have received nothing and am struggling to get a refund. Not to be trusted!
  • Hi!
    Thanks for your review!

    We are very sorry about what happened to you and your order. Should you have the opportunity to give feedback on our Facebook page, we would be very grateful. Together we will of course find a solution for you.

    Sincerely
    Homeroom team

  • Dålig
    27 dagar sedan
    At henvise til Facebook nu, når I for 2 uger siden har svaret på en email uden at der er sket videre, kan jeg ikke se ideen i. Jeg vil bare gerne have mine penge tilbage nu.
  • Hej!
    Tack för din recension.

    Vi är ledsna att det blivit på detta viset för dig men saknar dessvärre ytterligare uppgifter, det är därav som vi inte kan uppfölja det som du önskar hjälp med. Inkom vänligen via vår Facebook chatt eller direkt via telefon - 033 22 50 33 .

    Med vänlig hälsning
    Homeroom team

  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 27 dagar sedan
    Beställning
    Der har nu gået ca. 3 måneder siden min bestilling, ingen vare er ankommet og ingen penge retur endnu trods to anmodninger.
  • Hej!
    Tack för din recension.

    Vi är mycket ledsna över det som hänt dig och skulle gärna hjälpa dig vidare.
    Har du någon möjlighet till att kontakta oss direkt via Facebook så vore det väldigt uppskattat.

    Med vänlig hälsning
    Homeroom team

  • Dålig
    29 dagar sedan
    Vill bara uppmärksamma er på att ni har en lampa Markslöjd Taklampa ARRO ute till 70% rabatt. Detta borde falla under er "orimligt höga rabatt" - paragraf där produkter blir olevererbara. Tänkte att det är ju trist om det är ett misstag nu igen så ni låser upp pengar för folk.

    MVH
  • Hej,
    Tack för din recension!

    Vi är väldigt tacksamma för att ni inkommer med denna information till oss och skall givetvis se över våra priser.

    Ha en fortsatt strålande tisdag!

    Med vänlig hälsning, Homeroom team

  • Knappt godkänd
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Uppdatering, efter min recension här och på reco så har jag nu äntligen fått svar från homeroom vilket är trevligt men trist att det ska behövas.
    Ska få pengarna tillbaka.

    Köpte en Markslöjd Storm under black "friday" rean 2020 och fick en lampa med skador i färgen.
    Fel anmälde det i december och fick ett meddelande om att dom fått min felanmälan och att dom har längre svarstider än normalt. men har fortfarande inte fått någon kontakt med supporten och i dag är det mars 2021
  • Hej Andreas,
    Tack för din recension!

    Vi är mycket ledsna över det som du har varit med om och tycker givetvis att detta är under all kritik. Då vi sett att vissa mail inte når fram till kund så ber vi dig vänligen att kika i din skräppost så att det inte hamnat ett mailsvar där. Hittar du ingen återkoppling ifrån oss så är du varmt välkommen att ta kontakt via facebook för vidare hantering.
    Tillsammans skall vi självklart ordna upp detta!

    Med vänlig hälsning
    Homeroom team

  • Knappt godkänd
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning
    Vi beställde fyra varor, varje vara levererades separat och vi fick betala leveransen för respektive vara. Det blev alltså onödigt dyr frakt för att jag skulle vilja handla här igen.
  • Hej!
    Tack för din recension.

    Vi är tacksamma för att du delar med dig utav din personliga åsikt till oss.
    Då vi säljer större delen utav vårt sortiment direkt ifrån olika leverantörer så delas därmed varorna upp med separat försändelser samt fraktkostnader. Allt för att vi skall kunna leverera dina varor så snabbt som vi bara kan.

    Med vänlig hälsning
    Homeroom team

  • Dålig
    2 mån sedan
    Köpte en soffa som inte gick att sitta i då den gav väldigt mycket statisk elektricitet. Det känns även som att den är av låg kvalitet efter att ha haft den bara 2 månader.
    Fick ingen hjälp av kundtjänst då mer än 30 dagar hade gått samt omöjligt att reklamera! Otrevligt bemötande.
  • Hej!
    Tack för din recension.

    Vi är verkligen ledsna över att du inte känner dig fullt nöjd med din soffa. Som så här skall det givetvis inte vara.
    Du är varmt välkommen att kontakta oss via PM på vår Facebook-sida så skall vi kika över ditt ärende och se vad vi kan hjälpa dig vidare med.

    Med vänlig hälsning
    Homeroom team

  • Mycket bra
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning
    Snygga o bra möbler till bra pris😊
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning
    Köpet har gått smidigt ,varan jag beställt måste jag vänta på 3- 4 veckor
  • Mycket bra
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning
    OK

    Något långsam leverans, men förklaras säkert av stort tryck under julhelgen. Vid helretur återbetalades EJ fraktavgiften på 39 kr.
    Uppdatering: Fraktavgiften återbelades efter kontakt med kundtjänst och det gick snabbt. Justerat mitt betyg uppåt.
  • Hej!
    Tack för din recension.

    Vi beklagar att din leverans dessvärre inte nådde upp till förväntningarna.
    Det har självklart varit mycket under julhelgen och därmed även många dagar som fallit bort.
    Vid retur åter till oss så får du åter fullt belopp avseende de varor som du skickat oss åter, det som du däremot blir debiterad är eventuella fraktkostnader.
    Varmt välkommen in till oss ifall att det kvarstår några funderingar.

    Med vänlig hälsning
    Homeroom team

  • Knappt godkänd
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning
    Beställning kom inte på utlovad tid. Enl kundtjänst kunde de inte se varför. Ingen mer information om min vara, varken estimerad leveranstid.
  • Hej!
    Tack för din recension.

    Vi är verkligen ledsna över att vi inte motsvarat den beräknade leveranstid som ursprungligen fanns på din order.
    Självklart skall vi kunna ta reda på hur det står till så att du får en insyn i din leverans, däremot så måste vi ta kontakt med leverantör för att kunna kika närmre på detta.
    Återkoppla vänligen till oss i ett PM via vår Facebook så skall vi hjälpa dig vidare.

    Med vänlig hälsning
    Homeroom team

  • Mycket bra
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning
    Har fortfarande inte fått varan
  • Dålig
    4 mån sedan
    Beställde några stolar i början på december. 2st av dem var trasiga. Reklamerade omedelbart. Nu har det snart gått 3 veckor och de har inte ens svarat på reklamationen. Ringt 5 ggr men de säger bara att jag måste vänta. Ringde idag igen och frågade vänligt om de tycker detta är rimligt, och då la de på luren.

    Oseriöst bolag. Anmäler till ARN idag.
  • Hej Kristian!
    Vi beklagar så mycket att vår kundservice inte har kunnat hjälpa dig i ditt ärende! Om du fortfarande inte har fått svar på din reklamation är du välkommen att skicka ett PM till oss på Facebook så hjälper vi dig självklart vidare där.
    Med vänlig hälsning, Homeroom team

  • Knappt godkänd
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställde 22 november med info om 2-3 veckors leveranstid. Nästan 4 veckor senare får jag ett nytt mail från Homeroom att varan äntligen lämnat lagret, men idag en vecka senare har PostNord inte ens fått försändelsen. Tveksamt om jag kommer få denna vara till jul nu. Homeroom svarar inte via formuläret på webbsidan. Någon mailadress till kundtjänst hittar jag inte heller men efter att ha sett alla andras dåliga erfarenheter så förstår jag kanske varför.
  • Hej!
    Tack för din recension.
    Vi ber så mycket om ursäkt att din vara är försenad! Om du fortfarande inte kan se att den har blivit hämtar av Postnord är du välkommen att ta kontakt med oss i ett privat meddelande på Facebook så ska vi självklart hjälpa dig vidare där.
    Med vänlig hälsning, Homeroom team

  • Mycket bra
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning
    Körupplevelsen var ganska positiv!
  • Dålig
    4 mån sedan
    Jag är en av kunderna som tydligen beställde till "extremt hög rabatt". Inte helt orimligt pris tyckte jag, men har förståelse för att det kan bli fel. Vad som dock är orimligt är att man inte fick något ursäkt, bara ett mail om att produkten är slut och ordern annullerad (trots att den finns i lager).

    Homeroom borde läsa på vad som gäller när man ger en orderbekräftelse, är det inte ett uppenbart fel (vilket jag inte tyckte att det var) så är det leverans som gäller. Att ljuga (säga att produkten är slut när man fortsätter att sälja den) och inte svara på mejl (snart väntat en vecka på svar) är riktigt uselt.

    Jag kommer att undvika att handla av Homeroom i framtiden.
  • Hej!
    Tack för din recension.
    Och beklagar så mycket att din beställning inte gick igenom som normalt.
    Vi har tyvärr haft ett tekniskt fel där procentrabatten blev helt fel och vi justerade priserna så fort detta upptäcktes. Tyvärr drabbades några kunder som köpte produkter på extremt hög rabatt som blivit fel och vi ber om ursäkt för detta!
    Med vänlig hälsning, Homeroom team

  • Dålig
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    felaktiga priser. fick en kreditupplysning och sedan efter två dagar ett mejl om att produkten är slut, trots att det fanns i lager (och fortfarande finns) under hela processen.
  • Hej!
    Tack för din recension.
    Och beklagar så mycket att din beställning inte gick igenom som normalt.
    Vi har tyvärr haft ett tekniskt fel där procentrabatten blev helt fel och vi justerade priserna så fort detta upptäcktes. Tyvärr drabbades några kunder som köpte produkter på extremt hög rabatt som blivit fel och vi ber om ursäkt för detta!
    Med vänlig hälsning, Homeroom team

  • Dålig
    5 mån sedan
    Hittar du ett bra pris på denna webbplats är risken stor att dom bara låser upp dina pengar och hävdar att prissättningen är fel... Oseriös handlare. Varning!
  • Hej!
    Tack för din recension.
    Vi har tyvärr haft ett tekniskt fel där procentrabatten blev helt fel och vi justerade priserna så fort detta upptäcktes. Tyvärr drabbades några kunder som köpte produkter på extremt hög rabatt som blivit fel och vi ber om ursäkt för detta! Men detta var en engångshändelse och inget vi har drabbats av innan eller efter och absolut något vi kommer ha bättre koll på härefter.
    Med vänlig hälsning, Homeroom team

  • Dålig
    5 mån sedan
    horrible experience !
    The first time homeroom sent used products with scratches. the second experience was even more unpleasant. they had this advent sale on lamps and i spent all sunday looking for the right lamps. two days later, they sent an email stating that they were not in stock. there were 5 products and you could clearly say that they did wrong with the price now they are trying to hide it by saying 'Product out of stock' will never buy anything from it. Boycott HOMEROOM!
  • Hej!
    Tack för din recension.
    Och beklagar så mycket att din beställning inte gick igenom som normalt.
    Vi har tyvärr haft ett tekniskt fel där procentrabatten blev helt fel och vi justerade priserna så fort detta upptäcktes. Tyvärr drabbades några kunder som köpte produkter på extremt hög rabatt som blivit fel och vi ber om ursäkt för detta!
    Med vänlig hälsning, Homeroom team

  • Dålig
    5 mån sedan
    Sicket Kalle anka företag, man beställer produkter som finns i lager, o man får orderbekräftelse o allt och sen blir ordern makulerad för att det inte finns förutom att dom finns ett par timmar senare på sidan, skyller på lagersaldot är fel, men för f—n det är 2020 o inte 1800 tal, inte nog med det dom hinner ta en kreditupplysning också, rent kriminellt känns det som, men jag är nog inte ensamm det är nog tusentals som blivit drabbat av denna butik
  • Hej!
    Tack för din recension.
    Och beklagar så mycket att din beställning inte gick igenom som normalt.
    Vi har tyvärr haft ett tekniskt fel där procentrabatten blev helt fel och vi justerade priserna så fort detta upptäcktes. Tyvärr drabbades några kunder som köpte produkter på extremt hög rabatt som blivit fel och vi ber om ursäkt för detta!
    Med vänlig hälsning, Homeroom team

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Beställning
    Suveränt köp! Smidigt och jag blev mer än nöjd, med den matta jag köpte. Den är VACKER. Tror aldrig jag köpt en matta, som jag går och beundrar hela tiden förut. Det gör jag med denna.
  • 5 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Dålig
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Sätter lockpriser, och två dagar senare får jag ett meddelande om att varan är slutsåld!
    De var snabba på att ta betalt i alla fall.

    Produkter tillbaka i lager till ordinarie pris efter att att min order makulerats. Bedrägligt!
  • Hej!
    Tack för din recension!
    Vi beklagar så mycket om din vara blev slutsåld i lager.
    Lagersaldot på hemsidan ska stämma med det som finns att skicka ut, men självklart kan det hända att det dyker upp ett fel, detta ber vi så hemskt mycket om ursäkt för och tar med oss vidare till berörd avdelning.
    Återbetalning kommer på varan vi inte kunde skicka ut.

    Med vänlig hälsning, Homeroom team

  • Dålig
    5 mån sedan
    Tyvärr är varan slut men finns för ord pris .
    Skräp
  • Hej!
    Tack för din recension.
    Och beklagar så mycket att din beställning inte gick igenom som normalt.
    Vi har tyvärr haft ett tekniskt fel där procentrabatten blev helt fel och vi justerade priserna så fort detta upptäcktes. Tyvärr drabbades några kunder som köpte produkter på extremt hög rabatt som blivit fel och vi ber om ursäkt för detta!
    Med vänlig hälsning, Homeroom team

  • Dålig
    5 mån sedan
    Som många andra här råkade jag också ut för att min vara var slut... men betald så klart. Men konstigt nog i lager en dag efter att den var slut. Men min order var makulerad så klart. Pinsamt, rekommenderar INGEN att handla här.
  • Hej!
    Tack för din recension.
    Och beklagar så mycket att din beställning inte gick igenom som normalt.
    Vi har tyvärr haft ett tekniskt fel där procentrabatten blev helt fel och vi justerade priserna så fort detta upptäcktes. Tyvärr drabbades några kunder som köpte produkter på extremt hög rabatt som blivit fel och vi ber om ursäkt för detta!
    Med vänlig hälsning, Homeroom team

  • Dålig
    5 mån sedan
    Sämsta företaget jag varit med om.

    Lockar med låga priser för att sedan annulera alla ordrar på de varor som har nedsatt pris.
    Fullpris varor kan de leverera?
  • Hej!
    Tack för din recension.
    Och beklagar så mycket att din beställning inte gick igenom som normalt.
    Vi har tyvärr haft ett tekniskt fel där procentrabatten blev helt fel och vi justerade priserna så fort detta upptäcktes. Tyvärr drabbades några kunder som köpte produkter på extremt hög rabatt som blivit fel och vi ber om ursäkt för detta!
    Med vänlig hälsning, Homeroom team

  • Dålig
    5 mån sedan
    Lockpriser utan lager, löften utan åtaganden - men man är duktig på att ta betalt, bra där! Vad säger man, en riktig drömleverantör..
  • Hej!
    Tack för din recension!
    Vi beklagar så mycket att din vara blev slutsåld i lager.
    Lagersaldot på hemsidan ska stämma med det som finns att skicka ut, men självklart kan det hända att det dyker upp ett fel, detta ber vi så hemskt mycket om ursäkt för och tar med oss vidare till berörd avdelning.
    Om du redan har betalat för varan vi inte kunde leverera så kommer det en återbetalning till dig.
    Med vänlig hälsning, Homeroom team

  • Dålig
    5 mån sedan
    Urusel.

    Fick detta efter bekräftelse och betalning: "Tyvärr är varan slutsåld!
    Känns tråkigt att meddela att en vara du beställt är slutsåld och inte längre finns i vårt lager."
  • Hej!
    Tack för din recension!
    Vi beklagar så mycket om din vara blev slutsåld i lager.
    Lagersaldot på hemsidan ska stämma med det som finns att skicka ut, men självklart kan det hända att det dyker upp ett fel, detta ber vi så hemskt mycket om ursäkt för och tar med oss vidare till berörd avdelning.
    Du kommer få en återbetalning för varan som inte kunde skickas till dig.
    Med vänlig hälsning, Homeroom team

  • Dålig
    5 mån sedan
    Skojare. Sätter halva shoppen på REA sen finns inga produkter i lager plötsligt.
  • Hej!
    Tack för din recension!
    Vi beklagar så mycket om din vara blev slutsåld i lager.
    Lagersaldot på hemsidan ska stämma med det som finns att skicka ut, men självklart kan det hända att det dyker upp ett fel, detta ber vi så hemskt mycket om ursäkt för och tar med oss vidare till berörd avdelning.
    Med vänlig hälsning, Homeroom team

  • Dålig
    5 mån sedan
    Fraktfritt vart 238 kr i frakt precis innan när man skulle slutföra köpet så det blev inget köp för mig.
  • Perfekt
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Beställning
    Faktiskt fungerade allt till bästa resultat
    snabbt enkelt utan problem
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Beställning
    Lätt och bra att ha att göra med. Snabb leverans
    Rekommenderas 😊😊
  • Dålig
    7 mån sedan
    Fick en beställningsbekräftelse där leverans var utlovat till mellan 7-9 vardagar. Nu har det gått 12 vardagar och jag har inte hört något alls. Har även skickat in en fråga kring status på leveransen men får ingen återkoppling. Har egentligen inget problem med att leveransen är försenad men att möta sina kunder med total tystnad känns väl sådär.
  • Hej!
    Tack för din recension och beklagar så mycket att du inte har fått svar på din förfrågan!
    Om du fortfarande inte har fått hjälp av vår kundservice är du välkommen att skicka ett privat meddelande till oss på Facebook så ska vi självklart hjälpa dig vidare där.
    Med vänlig hälsning, Homeroom team

  • Dålig
    7 mån sedan
    Beställning
    Fraktavgift? Stod ju fraktfritt 😂😂😂
  • Hej!
    Tack för din recension.
    Om du har fått en fraktavgift som är felaktig så kan vi självklart hjälpa dig med detta. Skicka gärna ett privat meddelande till oss på Facebook så ska vi hjälpa dig vidare där.
    Med vänlig hälsning, Homeroom team

  • Perfekt
    7 mån sedan
    Beställning
    Bra pris och bra information om produkten.
  • Dålig
    7 mån sedan
    Beställning
    Homeroom/Ellos la på 1000 kr i fraktavgift efter att beställningen var utförd. Vid beställningen var frakten runt 300kr. Avbokade direkt. Hoppas nu att min avbokning godtas.
  • Hej!
    Tack för din recension!
    Du ska självklart inte betala för mycket i frakt! Om det har blivit fel på fraktkostnaden så kommer vi att återbetala dig för denna. Skicka gärna ett privat meddelande till oss på Facebook så ska vi hjälpa dig vidare i ärendet.
    Med vänlig hälsning, Homeroom team

  • Knappt godkänd
    7 mån sedan
    Beställning
    Gör en länk *shoppa vidare*. Mitt enda önskemål.
    Första gången jag handlade på homeroom men kommer att återvända för att utforska mer.
  • Perfekt
    8 mån sedan
    Beställning
    Det var lätt att hitta varorna!!
  • Perfekt
    8 mån sedan
    Beställning
    Lätt att hitta önskad produkt. Överskådligt!
  • Usel
    8 mån sedan
    Beställning
    Skulle få 30% rabatt i kassan, men inget hände känner mej lurad....
  • Usel
    9 mån sedan
    Beställning
    Har ännu idag inte levererats 200810
  • Hej!
    Tack för din recension.

    Var vänlig att ta kontakt med vår kundservice så skall vi självklart kika på hur det står till med din order.

    Med vänlig hälsning / Homeroom team

  • Usel
    9 mån sedan
    Uppdaterat: 9 mån sedan
    Varning för denna firma som inte följer konsumentköplagen. Felaktiga mått på produkten, vilseledande bild och benämning på produkten ledde till reklamation. Svar från kundtjänst på email tar flera dagar och dom försöker slingra sig.

    När jag till slut skulle få mina pengar tillbaka för varan jag köpt så villkorar dom återbetalningen med att man måste ansluta sig till en speciell bank och du har bara två dagar på dig från det att du erhållit deras email. Om du inte vill registrera dig eller missar att se mailet (för dom skickar det när du tröttnat på att kolla efter svar), då kommer det en utebetalningsavi med posten som kostar 49 kr att lösa in på banken. Vem har tid, ork eller kommer ihåg att lösa in den? Och med infektionsrisken det innebär i coronatider.

    Det är olalgligt att villkora återbetalning och har man betalat med kort så ska återbetalning ske till samma kort. Jag har fortfarande inte fått pengarna återbetalade till mitt kort och får inga mer svar från dem heller.
  • Hej!
    Tack för din recension.

    Vi beklagar starkt att din köpupplevelse hos oss har blivit som såhär och önskar väldigt gärna kontakt med dig i ett privatmeddelande på Facebook. Vi vill väldigt gärna ta del utav din feedback på den produkt som skall ha varit vilseledande - då detta givetvis är något som vi på direkten måste korrigera i sådana fall.

    Gällande våra utbetalningar så görs dem likt många andra företag på det sätt som kund betalt in. Detta vill säga att har du betalt genom ett direkt kortköp så kommer pengarna åter på det kort inom 2-5 vardagar efter återbetalningen är gjord. Har du däremot handlat på fakturaköp så får vi dessvärre inte hantera de kontouppgifter du genomfört betalningen igenom och därav måste Resurs Bank kontaktas i ärendet då det är de som sitter på våra fakturor och ekonomi. Kontaktas inte dem så måste vi självklart genomföra en återbetalning ändå - och då blir det automatiskt en betalavi som skickas ut till våra kunder. En betalavi kostar runt 50 KR att hämta ut men går ofta även att hämta ut gratis på sin egna bank.

    Vänligen kontakta oss så skall vi kika på hur det står till med din order. / Homeroom team

  • Usel
    9 mån sedan
    Beställning
    Okunnig personal hos kundservice! Leveransen skickades till fel adress vilket orsakade mig stora problem.
  • Usel
    9 mån sedan
    Beställning
    Ringde för att försäkra mig om att få leverans direkt till egen ytterdörr som det stod på annonssidan. Det kunde jag vara säker på enl kundtjänst på Homeroom. Det stämde inte utan jag fick be chauffören om att få hjälp i olika etapper till dörren. Över gård, in i hiss, en halv trappa ner och sedan sträckan till dörren. Han blev riktigt ilsken och visst som han hela tiden upprepa så skulle jag förstå honom osv. Han hade hjälpt mig så mycket. Javisst! Men så här får det inte gå till. Hade aldrig beställt genom Homeroom om jag visste att de inte var att lita på och kommer heller aldrig göra det. Att bara svara att någon suttit i kundtjänst som inte vetat om fakta håller inte. Varför har man då betalt för att sitta där? Det är ju falsk marknadsföring man ägnar sig åt. Nu hoppas jag bara att skåpet är ok då Clas fixare kommer för att montera ihop det.

  • Hej!
    Tack för din recension.

    Vi beklagar starkt att det någonstans har brustit i kommunikationen tillsammans med vår kundtjänst medarbetare. Detta är givetvis något som vi skall ha koll på åt våra kunder och därmed är detta en tilläggs tjänst som man skall kunna välja som kund.
    Vi är ledsna över att det har blivit såhär fel men är glada över att vi har så fina medarbetare på leveransfirman som hjälpte dig.

    Med vänlig hälsning / Homeroom team

  • Perfekt
    9 mån sedan
    Beställning
    Väldigt bra service
  • Usel
    9 mån sedan
    Beställning
    För lång leverans - nu 10 dagar sedan beställning
    Dålig kommunikation med Er.
    Skulle helst vilja avbeställa
  • Hej!
    Tack för din recension och beklagar så mycket om du inte har fått den hjälpen du behövde från kundservice! Har du en möjlighet att skicka ett privat meddelande till oss på Facebook så ska vi självklart hjälpa dig vidare?
    Med vänliga hälsningar,
    Homeroom team