Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Allt inom Heminredning
100% klimatkompenserad frakt
Hemleverans från 99 kr

https://www.homeroom.se

Betalningsalternativ

Visa
MasterCard
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Homeroom har fått betyget (4.62)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    14 dagar sedan
    Uppdaterat: 5 dagar sedan
    Beställning
    Lätt och bra att ha att göra med. Snabb leverans
    Rekommenderas 😊😊
  • Perfekt
    6 dagar sedan
    Uppdaterat: 6 dagar sedan
    Beställning
    Jag har inte fått varan än, lite svårt att svara på då
  • Dålig
    1 månad sedan
    Fick en beställningsbekräftelse där leverans var utlovat till mellan 7-9 vardagar. Nu har det gått 12 vardagar och jag har inte hört något alls. Har även skickat in en fråga kring status på leveransen men får ingen återkoppling. Har egentligen inget problem med att leveransen är försenad men att möta sina kunder med total tystnad känns väl sådär.
  • Hej!
    Tack för din recension och beklagar så mycket att du inte har fått svar på din förfrågan!
    Om du fortfarande inte har fått hjälp av vår kundservice är du välkommen att skicka ett privat meddelande till oss på Facebook så ska vi självklart hjälpa dig vidare där.
    Med vänlig hälsning, Homeroom team

  • Dålig
    1 månad sedan
    Beställning
    Fraktavgift? Stod ju fraktfritt 😂😂😂
  • Hej!
    Tack för din recension.
    Om du har fått en fraktavgift som är felaktig så kan vi självklart hjälpa dig med detta. Skicka gärna ett privat meddelande till oss på Facebook så ska vi hjälpa dig vidare där.
    Med vänlig hälsning, Homeroom team

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning
    Bra pris och bra information om produkten.
  • Dålig
    1 månad sedan
    Beställning
    Homeroom/Ellos la på 1000 kr i fraktavgift efter att beställningen var utförd. Vid beställningen var frakten runt 300kr. Avbokade direkt. Hoppas nu att min avbokning godtas.
  • Hej!
    Tack för din recension!
    Du ska självklart inte betala för mycket i frakt! Om det har blivit fel på fraktkostnaden så kommer vi att återbetala dig för denna. Skicka gärna ett privat meddelande till oss på Facebook så ska vi hjälpa dig vidare i ärendet.
    Med vänlig hälsning, Homeroom team

  • Knappt godkänd
    2 mån sedan
    Beställning
    Gör en länk *shoppa vidare*. Mitt enda önskemål.
    Första gången jag handlade på homeroom men kommer att återvända för att utforska mer.
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning
    Det var lätt att hitta varorna!!
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning
    Lätt att hitta önskad produkt. Överskådligt!
  • Usel
    3 mån sedan
    Beställning
    Skulle få 30% rabatt i kassan, men inget hände känner mej lurad....
  • Usel
    3 mån sedan
    Beställning
    Har ännu idag inte levererats 200810
  • Hej!
    Tack för din recension.

    Var vänlig att ta kontakt med vår kundservice så skall vi självklart kika på hur det står till med din order.

    Med vänlig hälsning / Homeroom team

  • Usel
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Varning för denna firma som inte följer konsumentköplagen. Felaktiga mått på produkten, vilseledande bild och benämning på produkten ledde till reklamation. Svar från kundtjänst på email tar flera dagar och dom försöker slingra sig.

    När jag till slut skulle få mina pengar tillbaka för varan jag köpt så villkorar dom återbetalningen med att man måste ansluta sig till en speciell bank och du har bara två dagar på dig från det att du erhållit deras email. Om du inte vill registrera dig eller missar att se mailet (för dom skickar det när du tröttnat på att kolla efter svar), då kommer det en utebetalningsavi med posten som kostar 49 kr att lösa in på banken. Vem har tid, ork eller kommer ihåg att lösa in den? Och med infektionsrisken det innebär i coronatider.

    Det är olalgligt att villkora återbetalning och har man betalat med kort så ska återbetalning ske till samma kort. Jag har fortfarande inte fått pengarna återbetalade till mitt kort och får inga mer svar från dem heller.
  • Hej!
    Tack för din recension.

    Vi beklagar starkt att din köpupplevelse hos oss har blivit som såhär och önskar väldigt gärna kontakt med dig i ett privatmeddelande på Facebook. Vi vill väldigt gärna ta del utav din feedback på den produkt som skall ha varit vilseledande - då detta givetvis är något som vi på direkten måste korrigera i sådana fall.

    Gällande våra utbetalningar så görs dem likt många andra företag på det sätt som kund betalt in. Detta vill säga att har du betalt genom ett direkt kortköp så kommer pengarna åter på det kort inom 2-5 vardagar efter återbetalningen är gjord. Har du däremot handlat på fakturaköp så får vi dessvärre inte hantera de kontouppgifter du genomfört betalningen igenom och därav måste Resurs Bank kontaktas i ärendet då det är de som sitter på våra fakturor och ekonomi. Kontaktas inte dem så måste vi självklart genomföra en återbetalning ändå - och då blir det automatiskt en betalavi som skickas ut till våra kunder. En betalavi kostar runt 50 KR att hämta ut men går ofta även att hämta ut gratis på sin egna bank.

    Vänligen kontakta oss så skall vi kika på hur det står till med din order. / Homeroom team

  • Usel
    3 mån sedan
    Beställning
    Okunnig personal hos kundservice! Leveransen skickades till fel adress vilket orsakade mig stora problem.
  • Usel
    3 mån sedan
    Beställning
    Ringde för att försäkra mig om att få leverans direkt till egen ytterdörr som det stod på annonssidan. Det kunde jag vara säker på enl kundtjänst på Homeroom. Det stämde inte utan jag fick be chauffören om att få hjälp i olika etapper till dörren. Över gård, in i hiss, en halv trappa ner och sedan sträckan till dörren. Han blev riktigt ilsken och visst som han hela tiden upprepa så skulle jag förstå honom osv. Han hade hjälpt mig så mycket. Javisst! Men så här får det inte gå till. Hade aldrig beställt genom Homeroom om jag visste att de inte var att lita på och kommer heller aldrig göra det. Att bara svara att någon suttit i kundtjänst som inte vetat om fakta håller inte. Varför har man då betalt för att sitta där? Det är ju falsk marknadsföring man ägnar sig åt. Nu hoppas jag bara att skåpet är ok då Clas fixare kommer för att montera ihop det.

  • Hej!
    Tack för din recension.

    Vi beklagar starkt att det någonstans har brustit i kommunikationen tillsammans med vår kundtjänst medarbetare. Detta är givetvis något som vi skall ha koll på åt våra kunder och därmed är detta en tilläggs tjänst som man skall kunna välja som kund.
    Vi är ledsna över att det har blivit såhär fel men är glada över att vi har så fina medarbetare på leveransfirman som hjälpte dig.

    Med vänlig hälsning / Homeroom team

  • Perfekt
    4 mån sedan
    Beställning
    Väldigt bra service
  • Usel
    4 mån sedan
    Beställning
    För lång leverans - nu 10 dagar sedan beställning
    Dålig kommunikation med Er.
    Skulle helst vilja avbeställa
  • Hej!
    Tack för din recension och beklagar så mycket om du inte har fått den hjälpen du behövde från kundservice! Har du en möjlighet att skicka ett privat meddelande till oss på Facebook så ska vi självklart hjälpa dig vidare?
    Med vänliga hälsningar,
    Homeroom team

  • Dålig
    4 mån sedan
    Beställning
    Det gick inte att bestämma vart man ville ha utkörning om man använde viss betalningstjänst. Och det fanns inget sätt att göra ändring hos kundtjänst då man saknar systemstöd. Dessutom orimlig väntetid i telefonkö.
  • Hej!
    Tack för din recension!
    Tråkigt att höra att kundservice inte kunde hjälpa dig i ditt ärende. Tyvärr är det så att leverans till valfri adress inte stöds av alla betalsätt, vi förmodar att det är här du har fått problem och det beklagar vi självklart!
    Med vänliga hälsningar,
    Homeroom team

  • Perfekt
    4 mån sedan
    Beställning
    Supernöjd med varan o leverans
  • Usel
    4 mån sedan
    Beställning
    Tagit väldigt lång tid, ingen har hört av sig om leveransdag och fortfarande inte fått min vara...
  • Hej!
    Tack för din recension!
    Och beklagar så mycket att du inte har fått din leverans. Har du möjlighet att skicka ett privat meddelande till oss på Facebook så ska vi självklart hjälpa dig vidare?
    Med vänliga hälsningar, Homeroom team

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Beställning
    Smidigt och enkelt 😍
  • Ganska dålig
    5 mån sedan
    Beställning
    7 veckors leverans!
  • Hej!
    Tack för din recension.

    Vi beklagar den långa leveranstiden som kan uppkomma vid köp på specifika produkter. Dessvärre så är det denna tid som det för oss tar att få produkter ifrån leverantör för att sedan frakta vidare till våra kunder.
    Vi tackar och tar med oss din feedback för att vidare kunna se över alternativa förslag.

    Önskar dig en strålande ny vecka.

    Med vänliga hälsningar / Homeroom team

  • Usel
    5 mån sedan
    Beställning
    Väldig dålig service angående leverans. Det står 4-6 arbetsdagar men fortfarande ingen leverans på 7: de dagen. Ingen spårningsnummer häller. Homeroome kan inte svara vilken leverans företag de har skickat paketet med häller!!!!!!! SÄMST. Enligt dem ör det bara och vänta !!!!!!!!
  • Hej!
    Tack för din recension.
    Vi beklagar det bemötande som du har fått ifrån vår kundservice.
    Finns det något som vi kan göra för dig så är du varmt välkommen att återkoppla till oss i ett privatmeddelande på Facebook eller Instagram så ska vi hjälpa dig!
    Med vänlig hälsning / Homeroom team

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Beställning
    Lätt att hitta, bra priser
  • Ganska dålig
    5 mån sedan
    Beställning
    Fraktkostnaden visade 399, men blev helt plötsligt 598kr
  • Hej!
    Tack för din recension.
    Skicka gärna ett privatmeddelande till oss på Facebook eller Instagram, så kan vi justera fraktkostnaden så att den blir rätt.
    Med vänlig hälsning / Homeroom team

  • Usel
    5 mån sedan
    Beställning
    skulle aldrig köpa hos er igen
  • Hej!
    Tack för din recension.
    Vi beklagar att du har fått en dålig köpupplevelse hos oss.
    Finns det något som vi kan göra för dig så är du varmt välkommen att återkoppla till oss i ett privatmeddelande på Facebook eller Instagram.
    Med vänlig hälsning / Homeroom team

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Beställning
    Mycket enkelt att beställa presentkort som skickades direkt till mottagaren!
  • Dålig
    7 mån sedan
    Värdelöst företag med otillförlitlig service. Har väntat i över en månad på et kompletterande produkt efter att jag fått en produkt som saknade vissa kompenenter.
  • Dålig
    9 mån sedan
    Lurade mig i 1 månad att varan var påväg, fick info om att den tillslut hade skickats från dem men inga varor kom någonsin.
  • Dålig
    9 mån sedan
    Fantastiskt svag kundservice. Beställde 6 st stolar från dem, 4 st blev levererade efter två veckor. Pratat med deras kundservice 5-6 ggr senaste tre veckorna där de varje gång säger att de ska lösa problemet och återkoppla per mail när stolarna levereras men hör aldrig ifrån dem. Grymt besviken.
  • Mycket bra
    10 mån sedan
    Snabb leverans, bra service, bra kvalité. Rekommenderar starkt!
  • Dålig
    11 mån sedan
    JAG AVRÅDER ER STARKT ATT HANDLA FRÅN HOMEROOM!

    beställde en vara där säljaren lovade att ta bort fraktkostnaden när jag gjort klart beställningen, därefter säger säljaren att det tyvärr inte går att plocka bort frakten och kan plocka bort ordern istället och att ett mail kommer inom 30 minuter med bekräftelse. 6 timmar senare och inget mail har kommit. Ringer in igen för att kolla varför inte ett mail kommit, då svarar en väldigt otrevlig person som säger att den inte är plockad ur systemet.
    DETTA ÄR ETT BLUFF FÖRETAG OCH JAG AVRÅDER ER STARKT!
  • 2019-11-26 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Sämsta företaget jag varit i kontakt med någonsin! Jag beställde ett bord för 1 månad sedan, stod 6-8 leveransdagar. Efter 11 dagar ringer jag kundtjänst som säger att det är en extern leverantör så hon kan inte garantera leveranstiden men jag får avvakta. Ringer igen efter 2 dagar och då får jag veta att bordet är försenat och dem kan inte svara på hur länge. Ringer veckan efter och då mailar kundtjänst företaget för att fråga hur länge förseningen beräknas ta och lovar en återkoppling. Ingen återkoppling på 3 dagar.. ringer igen!, då får jag meddelande att bordet har lämnat lagret och får ett Mail att det är på väg! Dagen efter får jag ett sms att det tyvärr är slut på lagret och att min order makulerats och jag kommer få tillbaka pengarna om 1 vecka! Det är ett skämt! Varit utan matbord i en månad för att få veta att jag inte kommer få ett matbord för dem räknat fel på antal bord! Kommer aldrig någonsin beställa från dem igen!
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Köpte en vara i lager, men tog totalt ca 28 dagar för att från beställning till leverans. Först så dröjde det väldigt lång tid innan produkten började "röra" på sig. Sedan blev det ytterligare föreningar pga de har inte verkar koll på sina system, varan skickades i två kollin men de hade reserverat tre kollin vilket gjorde att den fastnade hos Bring i en vecka som väntade på det sista kollit. Usel support, fick ringa tre gånger innan en kompetent person svarade och förstod problemet. Fick inte någon som helst ursäkt eller kompensation för problemet.
  • Dålig
    1 år sedan
    Varan vi beställde tog 7 veckor att levereras när dom sa att det skulle ta 3-4 veckor, sen försökte dom påstå att "leveranstiden är endast är uppskattade på hemsidan", vilket det inte står något om någonstans på hemsidan. Jag var tvungen att kontakta dom själv för att få reda på varför varan aldrig kom. Fick olika, virriga svar varje gång jag pratade med dom. Dom vägrar nu kompensera för den långa väntetiden. Otroligt dålig service från deras håll, kommer aldrig köpa från sidan igen och varna alla jag känner från att köpa, man blir endast lurad.
  • Perfekt
    1 år sedan
    Super smidigt köp. Fick varan på två dagar så super snabb leverans! Kommer definitivt handla här igen.
  • Dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Har i somras gjort två beställningar hos Homeroom och haft krångel med båda.

    Första beställningen gällde två fåtöljer. Den ena levererades efter någon vecka, den andra levererades aldrig. Efter fem (!) telefonsamtal till deras kundtjänst fick jag äntligen pengarna tillbaka (detta trots att jag blivit lovad pengarna tillbaka redan efter det tredje samtalet).

    Andra beställningen gällde en trädgårdsstol, som gick sönder på en gång. Trots att jag reklamerat den enligt gängse rekommendationer (detta inkluderar två telefonsamtal och två mail till Homeroom) så har jag inte sett någon återbetalning av köpesumman. Börjar ruttna på att försöka kontakta dem för att få tillbaka pengarna, och eftersom stolen "bara" kostade några hundralappar funderar jag på att strunta i det.

    Sammanfattning: Katastrof! Kommer aldrig mer att beställa något av Homeroom. Skulle ge dem noll stjärnor om jag kunde, en stjärna är alldeles för högt.
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    En tråkig upplevelse.

    Beställde en Globen Fireworks-lampa, varan kom enligt leveransbesked (7-9 arbetsdagar) men tyvärr var hela lampan i bitar. Ringer till Homeroom som svarar snabbt, ber en ta bilder på produkten (förståeligt) men tyvärr med ännu en besvikelse: Man kan inte skicka ut en ny på grund av att jag betalat med kort?!
    Självfallet skulle en ny beställning bli cirka 120 SEK dyrare (100 SEK rabattkod från att ta del av deras nyhetsbrev medräknad).

    Edit: Fick återbetalning cirka 10 dagar efter jag skickat in ärendet. Dock återbetalade de inte frakten så den fick jag kontakta dem igen vilket tog ytterligare några dagar att få svar på. För någon skum anledning ger de tillbaka frakten via SUS (Swedbank utbetalningservice), på 49 SEK. Det är en värdecheck man antingen löser in via Swedbank eller använder i vissa butiker, fast då tar de 40 SEK i inlösningsavgift.

    Tyvärr, går tillbaka till gamla Prisjakt och sänker till en stjärna i det gamla betyget, de förtjänar i nuläget inte ens en stjärna i nya Prisjakt.
  • Dålig
    1 år sedan
    RIKTIGT MISSNöJD!
    Precis allt gick fel , varorna var dock jätte fina men byte till annan adress gick inte, ingen hjälp vid retur och svar på mailen fick man efter flera dagar om inte längre. Beställer ofta varor på nätet och ibland har det skett misstag som att det skickas till fel adress (detta är en liten del av allt på denna hemsida) och då brukar företagen Fixa detta såsom man gör för att få nöjda kunder . Men på homeroom vart det absolut INGEN hjälp, vare sig det handlar om byte av adress till total nochanlans vid returer och samarbete med postnord och bring . Precis allt får man sköta själv och hänvisar att dom inte har med postnord att göra. Riktigt besviken och kommer ALDRIG handlar på homeroom igen . Vad jag kallar dålig service.
  • Dålig
    1 år sedan
    Home Room ** VARNING ** Sämre kan det inte bli
    Beställde och betalde två bord 190514. Dagen efter
    Skickade jag ett mail och ville få verifierat att de verkligen
    kunde leverera. Svar: Självklart kommer vi att kunna leverera …

    Ny kontakt och svar 190523 att borden skulle levereras 190528.
    Inga bord kom och ny mailkontakt 190603 och ett antal telefonkontakter och inga svar.
    190607 får vi svar ” Den har dessvärre makulerats på grund av att varorna var slut i lager, men det verkar som att de finns i lager igen! Vill du att vi lägger in ordern?” Svarar omgående ja. Ringer genast för säkerhetsskull efter som ärenden tar flera dagar att få svar på. Då finns inte det ena bordet. Ber att de tar bort ordern och betalar tillbaka pengarna som de haft i 3,5 vecka. De kan inte ta bort en order som de själva makulerat (!). De måste kontakta huvudkontoret.
    Måndag nytt samtal samma svar. Då får jag också svarpå mitt mail att de inte kan lägga en order men det visste jag eftersom jag ringde. Idag 5 dagar senare ligger ordern fortfarande kvar och ingen återkoppling.

    Nu efter över 4 veckor ingen återkoppling och inga pengar återbetalda.
    KAN DET BLI SÄMRE???
  • Dålig
    1 år sedan
    Sämst. Beställde en matta för en månad sedan, kom snabbt upp att "din beställning är på väg" men sen dess har inget hänt. Svarar varken på mail eller på Facebook. Handla inte härifrån utan betala hellre en extra hundring och handla ifrån en seriös återförsäljare.
  • Knappt godkänd
    1 år sedan
    Köpte tre grejer och allt skickades i separata paket som kom med flera dagars mellanrum. En stor glödlampa jag köpte surrar och låter och var dessutom repig när jag fick den. Kommer inte beställa därifrån igen.
  • Perfekt
    1 år sedan
    Stort utbud! Bra priser! Köpte en matgrupp på kampanj - mycket nöjd :)
  • Mycket bra
    1 år sedan
    Beställde ett par sammetsstolar som överträffade mina förväntningar, väldigt nöjd med mitt köp. Smidig betalning och bra leverans, kommer garanterat handla på Homeroom igen.
  • Perfekt
    1 år sedan
    Enkelt att beställa och smidig och snabb hemleverans av mitt paket!