Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Allt inom Heminredning
Fri frakt på mindre paket
Räntefri betalning i 12 mån

https://www.homeroom.se

Betalningsalternativ

Visa
MasterCard
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Home Room har fått betyget (5.37)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    11 dagar sedan
    RIKTIGT MISSNöJD!
    Precis allt gick fel , varorna var dock jätte fina men byte till annan adress gick inte, ingen hjälp vid retur och svar på mailen fick man efter flera dagar om inte längre. Beställer ofta varor på nätet och ibland har det skett misstag som att det skickas till fel adress (detta är en liten del av allt på denna hemsida) och då brukar företagen Fixa detta såsom man gör för att få nöjda kunder . Men på homeroom vart det absolut INGEN hjälp, vare sig det handlar om byte av adress till total nochanlans vid returer och samarbete med postnord och bring . Precis allt får man sköta själv och hänvisar att dom inte har med postnord att göra. Riktigt besviken och kommer ALDRIG handlar på homeroom igen . Vad jag kallar dålig service.
  • Dålig
    13 dagar sedan
    Home Room ** VARNING ** Sämre kan det inte bli
    Beställde och betalde två bord 190514. Dagen efter
    Skickade jag ett mail och ville få verifierat att de verkligen
    kunde leverera. Svar: Självklart kommer vi att kunna leverera …

    Ny kontakt och svar 190523 att borden skulle levereras 190528.
    Inga bord kom och ny mailkontakt 190603 och ett antal telefonkontakter och inga svar.
    190607 får vi svar ” Den har dessvärre makulerats på grund av att varorna var slut i lager, men det verkar som att de finns i lager igen! Vill du att vi lägger in ordern?” Svarar omgående ja. Ringer genast för säkerhetsskull efter som ärenden tar flera dagar att få svar på. Då finns inte det ena bordet. Ber att de tar bort ordern och betalar tillbaka pengarna som de haft i 3,5 vecka. De kan inte ta bort en order som de själva makulerat (!). De måste kontakta huvudkontoret.
    Måndag nytt samtal samma svar. Då får jag också svarpå mitt mail att de inte kan lägga en order men det visste jag eftersom jag ringde. Idag 5 dagar senare ligger ordern fortfarande kvar och ingen återkoppling.

    Nu efter över 4 veckor ingen återkoppling och inga pengar återbetalda.
    KAN DET BLI SÄMRE???
  • Dålig
    1 månad sedan
    Sämst. Beställde en matta för en månad sedan, kom snabbt upp att "din beställning är på väg" men sen dess har inget hänt. Svarar varken på mail eller på Facebook. Handla inte härifrån utan betala hellre en extra hundring och handla ifrån en seriös återförsäljare.
  • Knappt godkänd
    1 månad sedan
    Köpte tre grejer och allt skickades i separata paket som kom med flera dagars mellanrum. En stor glödlampa jag köpte surrar och låter och var dessutom repig när jag fick den. Kommer inte beställa därifrån igen.
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Stort utbud! Bra priser! Köpte en matgrupp på kampanj - mycket nöjd :)
  • Mycket bra
    3 mån sedan
    Beställde ett par sammetsstolar som överträffade mina förväntningar, väldigt nöjd med mitt köp. Smidig betalning och bra leverans, kommer garanterat handla på Homeroom igen.
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Enkelt att beställa och smidig och snabb hemleverans av mitt paket!