Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Fri frakt
1-5 arbetsdagar leverans
Tusentals nöjda kunder

https://www.coolify.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Amex
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Coolify har fått betyget (6.71)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    3 dagar sedan
    Uppdaterat: 16 tim sedan
    Köpte ett par Apple EarPods In-Ear hörlurar till iPhone 5/6 som visade sig vara kopior. Har försökt få kontakt med kundtjänst ett par dagar nu men inget svar.

    Uppdatering: De har även tagit bort min recension av produkten på deras sida.
  • Perfekt
    1 dag sedan
    Jag beställde Air-Pods och fick beställningen som förväntat! Bra och snabb leverans.
  • Usel
    1 dag sedan
    Beställning Retur
    Jag köpte en Apple Lightning till USB-Kabel 2 meter som var defekt och funkade ej.
    Har skrivit till info@coolify.se och 2 gånger till kundtjänst utan svar, trots svar utlovat inom 24 timmar.
    Jag fick kabeln för en V sedan.
  • Dålig
    3 dagar sedan
    Har försökt nå butiken några dagar i en fråga, dock inget svar via mail eller telefon. Nu (10-12-19) möts man av https://www.coolify.se/cgi-sys/suspendedpage.cgi vid besök på deras sida. Oklart varför men jag gör mina inköp någon annanstans.
  • Perfekt
    28 dagar sedan
    Uppdaterat: 22 dagar sedan
    Mycket bra kundbemötande & Snabb leverans
  • Perfekt
    23 dagar sedan
    Snabb leverans och mycket bra kundtjänst fick svar direkt när jag frågade om produkten.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Jag beställde ett par AirPods i9S 5.0 förra torsdagen kl 16:00 och fick dom på fredagen. Mycket nöjd med snabb leverans och bra pris .
  • Dålig
    1 månad sedan
    Beställde kablar 2019-10-22 och 23/10 fick jag mail att varorna var skickade. Skulle komma inom 2-5 vardagar. Men så blev det inte. 4/11 mailar jag om att varorna inte kommit, men får inget svar. Någon dag senare skickar jag en fråga via deras frågeformulär på hemsidan där de står att de alltid svarar inom 24 timmar, men det gjorde de inte. Idag 10/11 får jag mail att varorna är slut i lager och orden blivit makulerad. Hur kan varorna blivit slut i lager när de skrev att de var skickade och att det dessutom tog 2,5 veckor att konstatera att de var slut? Dåligt, härifrån handlar jag inte igen!
  • Usel
    1 månad sedan
    Beställde iPhone-hörlurar 30:e september.

    Fick detta mail 2:a oktober.
    "Tyvärr måste vår leverantör ha haft problem med leverans till oss vilket har resulterat i att vissa leveranser blivit försenade. Din order (XXXX) beräknas att skickas inom 5 arbetsdagar"

    Sedan dess har jag inte fått höra något från dem och inte fått tillbaka pengarna? Svarat på mail de tidigare skickat men inte fått någon reaktion. Skitdåligt.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Snabb leverans och bra kundbemötande
    5 stjärnor får dom
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Det är tredje gången jag beställer från dom snabb leverans och väldigt trevligt kundbemötande fast än det tog 2 dagar att svara på mitt Mail men fick svaret att dom har varit underbemannade senaste 2 veckorna , pga en av personalen som va höggravid och en som blev sjuk under en längre tid , helt förståligt och ärligt svar , kommer alltid beställa därifrån funkar hur bra som helst
  • Toppen :) Välkommen åter!

  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Tro inte de 5-stjärniga fake recensionerna här.

    Jag har beställt en produkt och har inte fått den sedan 2 veckor, och de ignorerade varje e-postmeddelande som skickats till dem. Händelser har rapporterats till Konsumentsverket, Klarna och Polis nu. Jag ska se till att de inser att de inte kan göra det i Sverige.

    Ta mitt råd, rapportera dessa typer av bedrägeribolag dem till Polis / Konsumentverket. Ju mer rapport de har, desto större chans kommer de att vidta åtgärder och svartlista dessa människor. Din arga kommentar här bidrar inte till förändringar i Sverige, bara rapportering till rätt myndigheter gör det.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Väldigt bra. Fejkdelar. Fick pengarna tillbaka och behövde ej skicka tillbaka dom defekta delarna.
  • Usel
    1 månad sedan
    Fick mail om att min order var försenad och skulle dröja ytterligare 5 dagar, nu två veckor senare har jag fortfarande inte sett eller hört någonting.

    Har kontaktat kundtjänst på mail men får inget svar.
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Snabbt leverans
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning Leverans
    varan levererades snabbt och smidigt
  • Dålig
    3 mån sedan
    Totalt värdelöst! Mailat 4ggr ang. trasiga Airpods där Apple säger att man skall gå tillbaks till butik för att få dem utbytta.
    Coolify säger att de svarar inom 24h och nu har det gått närmare 100h och 4 mail
    Bluff företag som INTE tar ansvar!
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning
    Väldigt bra service, jag kommer att rekommendera coolify till alla mina vänner. Väldigt snabb leveranstid och jag blev väldigt nöjd. Laddningskablarna jag beställde var av väldigt hög kvalité.
  • Dålig
    3 mån sedan
    Fick fel produkter samt inget svar från kundtjänst efter flera försök. Värdelöst företag. Handla inte här.
  • Usel
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Beställning Leverans
    Ni säljer skräpp. Jag rekommendera inte att handla hos er.
  • Hej, kan du återkomma med ordernummer och utveckla mer vad du menar med att vi säljer skärp? Om du har beställt en produkt som är trasig eller har ett tillverkningsfel, så får du meddela oss detta. Återkom till info@coolify.se!

  • Usel
    5 mån sedan
    Beställning Leverans
    Produkten jag köpte levererades mycket sent. De ger ingen leveransinformation utan att man måste maila och jaga leverantören. Jag fick maila och fråga för att få någon som helst kontakt. Det enda svar jag fick var att produkten var försenad från deras underleverantör. Dåligt sälja produkter som de inte har i lager för direktleverans. Istället för som marknadsfört max 5 dagars leveranstid blev det över 10 dagar. När man väljer leverantör väljer man oftast bort de som inte har varan i lager. Denna leverantör bedriver falsk marknadsföring genom att uppge att varan finns i lager. Köp inte av denna leverantör välj en annan!
  • Hej! Vänligen återkom till info@coolify.se med ordernummer, så vi kan se över din order om vad som har hänt.Vi lagerhåller inte alla våra produkter som finns på hemsidan, vissa är beställningsvaror och skickas direkt från vårat centrallager till dig som kund. Vanligtvis så levereras 99% av våra order inom 2-3 arbetsdagar. Men tyvärr så kan det uppstå problem. Men vi gör vårt yttersta för att hålla så korta leveranstider som möjligt! Återkom till oss så vi kan undersöka detta vidare.

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Beställning Leverans
    Jag beställde tre kablar från Coolify men fick bara en i paketet. Jag skickade ett mail då jag kom hem (efter jobbet) och fick svar redan samma kväll med en snäll ursäkt. Mina två saknade kablar kom någon dag efter den första.
  • Perfekt
    5 mån sedan
    Beställning
    Snabb leverans av varorna som var i väl emballerade och i utmärkt skick.
  • Dålig
    5 mån sedan
    Har inte fått det jag beställt efter flera veckor. Svarar inte på Mail.
  • Hej! Jag har kontrollerat alla inkomna kundtjänstmail och det finns inga obesvarade mail. Vi besvarar alla mail inom 24h. Vänligen kontrollera att du har stavat rätt på "info@coolify.se". Om det inte är så, vänligen maila simon@coolify.se med ordernummer så kan vi kontrollera din order och leverans.

  • Usel
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Beställning Leverans
    Varan kom sent och var sönder när jag väl fick den.
    Har mejlat för att lämna retur, men får inget svar.
  • Hej! Vänligen maila simon@coolify.se med ordernummer så kan vi kontrollera din order och leverans. Vi håller på undersöka våran mailserver om det är så att vissa mail inte kommer fram korrekt.

  • Utmärkt
    6 mån sedan
    Beställning
    Snabbt enkelt och prisvärt
  • Usel
    6 mån sedan
    Beställning
    har inte fått varav ännu
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Beställning Leverans
    Jätte trevlig kundtjänst som hjälpte mig hitta Apple laddaren jag var ute efter. Fick hem den efter två dagar. Snabb leverans och dessutom fri frakt.
  • Tack för ditt omdöme :) Välkommen åter!

  • Perfekt
    6 mån sedan
    Beställning Leverans
    Snabbaste orderhanteringen jag varit med om! Jag slutförde beställningen måndag kl 14.30, redan kl 15.00 fick jag mail om att leveransen var packad och skickad. Idag tisdag, kl 12 kom paketet i brevlådan :) 10/10!!
  • Tack för ditt omdöme :) Välkommen åter!

  • Perfekt
    6 mån sedan
    Klockrent! Beställde en ny iPhone laddare komplett 2m, fick hem den dagen efter.
  • Tack för ditt omdöme, och vad bra att du är nöjd :)

  • Perfekt
    6 mån sedan
    Beställning Leverans
    Snabb o bra leverans
  • Usel
    6 mån sedan
    Beställning
    Inte ens på gång med leverans efter 7dagar..
  • Vänligen maila info@coolify.se så hjälper vi dig med ditt ärende och kollar upp vart din order befinner sig.

  • Acceptabel
    6 mån sedan
    Beställning
    Skärmskyddet var trasigt när det kom till oss!!!
  • Hej,

    Vad tråkigt att produkten har gått sönder under leverans. Vänligen maila in detta till info@coolify.se med ditt ordernummer, så skickar vi ut ett nytt skärmskydd till dig.

  • Perfekt
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Beställning Leverans
    Snabb leverans, bra pris, bra vara
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Beställning Leverans
    Butikspris 349, coolify 85 inklusive frakt för en apple-originalprodukt. Det är helt otroligt.
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Beställning
    Enkelt och snabbt betalningssätt med Klara plus snabb leverans
  • Utmärkt
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Beställning Leverans
    Snabbt och enkelt.
  • Ganska bra
    6 mån sedan
    Beställning Leverans
    Jag beställde ett svart glas men fick ett vitt. Jag har kontaktat er och hoppas ni kan lösa det på bästa sätt.
  • Hej! Vi ber om ursäkt för felplocket, vänligen maila in detta till info@cooliyf.se med ordernummer så skickar vi självklart ut rätt färg till dig.

  • Perfekt
    6 mån sedan
    Beställning Leverans
    Snabb leverans
  • Usel
    6 mån sedan
    Beställning
    Var är min produkt???det stod 1-5 vardagar!
  • Vänligen återkom med ordernummer till info@coolify.se så ska vi kika på ditt ärende och se var din order tagit vägen.

  • Perfekt
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Beställning Leverans
    Snabb leverans och bra produkter
  • Dålig
    6 mån sedan
    Detta företag är helt och hållet opålitligt. Dom säljer livsfarliga cyklar där batterier brinner samt att nylevererade cyklar s.k nya bör skruvas åt ordentligt eller tas in på service innan användning. Då jag fick 1 enda svar utav många meddelanden, påstår dom att jag väger för mycket (70kg) samt att deras nya cyklar inte får "modifieras" dvs laga dom innan användning för då ryker garantin. Alltså står man där med en ny livsfarlig cykel som bör tas in på service men då ryker som sagt garantin.

    Dessa fel hade cykeln vid leverans:

    Sadeln böjdes ner plötsligt mitt i farten.

    Styret sitter löst och man måste byta en del av det säger dom i olika verkstäder som jag varit i.

    Höger broms låste sig ibland så cykeln tvärnitade innan jag lagade den

    Batteriet till elcykeln efter allt lagande började ryka och smälta. (rörde inget annat förutom styret, höger broms och sadeln)

    Har nu kontaktat konsumentverket och tagit detta vidare. Men håll er borta från detta företag som sagt, opålitliga och försöker stryka ens garanti så fort som kan. Samt vägrar svara på frågor via mail.
  • Hej Christoffer,

    Beställer man en dyr cykel som man upptäcker ett fel på, som i ditt fall, så ska detta självklart reklameras direkt till oss så vi kan ersätta den med en ny fungerande cykel. Tyvärr valde du att försöka laga cykeln själv, och då gäller inte garantin längre enligt lag.

    Vi hittade ett liknande ärende hos Allmänna reklamationsnämnden som skrev vad som gäller när man själv försöker laga en vara som är trasig. "Allmänna reklamationsnämnden (ARN) menar att köparens krav på reklamation ska avslås. ARN hänvisar främst till att mannen själv försökt laga den, vilket gör det svårt att "bedöma det påstådda felet". Enligt konsumentköplagen är det köparen som måste kunna bevisa att det är fel på varan och att felet är ursprungligt, skriver Arn i sitt beslut. Detta går att alltså inte att bevisa nu. Arns beslut går inte att överklaga."

    Vi har besvarat alla dina mail och ville såklart hjälpa dig men våran leverantör godkände inte reklamationen eftersom du försökt laga cykeln själv. Vi hänvisar också till konsumentverket som kommer kontakta oss gällande detta om du har kontaktat dom.

    Mvh,
    Vi på Coolify.se

  • Perfekt
    6 mån sedan
    Beställning
    Snabb frakt, smidig process att beställa
  • Perfekt
    7 mån sedan
    Beställning Leverans
    Funkar
  • Perfekt
    7 mån sedan
    Beställning
    Snabb leverans
  • Perfekt
    7 mån sedan
    Beställning
    Snabb leverans
  • Perfekt
    7 mån sedan
    Beställning Leverans
    Bra pris och snabb leverans!
  • 7 mån sedan
    Beställning Leverans
    Detta omdöme är under utredning
  • Perfekt
    7 mån sedan
    Beställning Leverans
    Tydlig hemsida och snabb leverans
  • 7 mån sedan
    Beställning Leverans
    Detta omdöme är under utredning