Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Gratis leverans och retur
Nästa dag leverans tillgänglig
Betala senare med Klarna

http://www.asos.com

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Storbritannien. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information ASOS har fått betyget (5.38)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    1 månad sedan
    VARNING HANDLA EJ HOS ASOS!

    Hade jag kunnat ge mindre än 1 stjärna hade jag gjort gjort detta - Fick hem begagnat, äckligt och trasig plagg ( två stora hål i koftan på ca 10 cm i diameter vardera! )

    - Nu vill ASOS hantera ärendet som "Retur" När det är en "Reklamation"

    - Supporten svarar på 1 av 10 frågor och är övrigt svår att nå

    - Företaget vägrar tillgodose dig med fraktsedlar, och har du ingen skrivare ber dom dig gå till ett internet café.

    - ASOS har till 110% inte en fungerade returavdelning

    - Företaget visar NOLL intresse när det uppstår problem

    Detta är ett en riktigt skitföretag! Kommer anmäla för bedrägeri, till ARN & Datainspektionen av flera anledningar.
  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Har köpt flera gånger från dem och det har gått bra, men sista gången försvann returen på vägen tillbaks till UK, så fick aldrig någon återbetalning på över 10.000 kr(!). Ytterst tråkigt att bli bestulen på dessa pengar, trots kvitto på inlämning etc. Kommer förstås ALDRIG handla där igen. Hade jag kunnat ge dem 0 * hade jag gjort det...
  • Usel
    2 mån sedan
    Har aldrig gett ett dåligt omdöme tidigare men har även aldrig fått helt fel jacka i min beställning. Man får ingen returblankett heller i sitt paket. katastrof
  • Utmärkt
    3 mån sedan
    Bra app! Extra bra att man kan paxa produkter som man lägger i varukorgen (max 1 timme). Jackan som låg i varukorgen tog slut i lager precis då jag betalade. Jag köpte antagligen den sista!
    Leveranstid på 6 dagar, vilket jag tycker är rimligt. Man kunde åtminstone spåra paketet.
  • Utmärkt
    5 mån sedan
    Beställde skor i måndags, kom idag torsdag. Minus en stjärna för att det är krångligt att ändra fraktalternativ med mobilen.
  • Perfekt
    5 mån sedan
    Beställt mycket härifrån, snabb leverans och prisvärda produkter.
  • Perfekt
    5 mån sedan
    Handlat 4-5 gånger och det har fungerat bra varje gång, även med returerna. Man får se till att köpa lagervaror, annars kan det kanske dröja länge med leveransen.
  • Dålig
    7 mån sedan
    Har fått vänta 4 veckor på min beställning och den har fortfarande inte ens skickats. Kundtjänsten säger ”vi jobbar på det” och har sagt det i 2 veckor.
  • Usel
    9 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Jag fick fel produkt två gånger i rad och var alltså tvungen att gå och hämta och sedan gå och lämna två paket och till slut var den produkten slut i deras lager så jag fick den aldrig. Fick även ligga ute med pengarna under denna tid. Och jag fick ingen som helst ersättning för allt detta strul och arbete och allt på grund av deras misstag. Verkligen oproffsigt företag! Borde kalla sig ASHOLS...
  • Perfekt
    8 mån sedan
    Har varit trogen kund sedan 2010 och handlar därifrån några gånger per år. Har inte haft problemen som nämns i tidigare omdömen, men har märkt att det inte är lika lätt att prata med kundservice som det brukade vara. Har dock fått hjälp med alla mina ärenden, även om jag fått skicka ett extra meddelande ibland om jag tyckt det tagit lite för lång tid. Appen är super!
  • Usel
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 10 mån sedan
    Helt horribel service!
    Valde fel fraktalterntiv och på medföljande länk i orderbekrfätelse mailet gick det inte att avboka. Kontaktar då kundservice för att få hjälp av avboka men fick istället den sämsta kundservice upplevelse i mitt liv!

    Först hävdar dom att jag skickar från fel mailadress, sen när dom inser att det är rätt har tiden för att avboka ordern gått ut. Dom gör alltså 2 fel, men vägrar ändå att vara flexibla och lösa problemet utan hänvisar mig till att låta ordern gå i retur. Dåligt för alla inblandade och framförallt dåligt för miljön.

    Bara en massa standardsvar och ingen som helst vilja för att svara på frågorna eller lösa problemet. Kommer aldrig att handla på Asos igen.
  • Mycket bra
    11 mån sedan
    Super trevlig kundtjänst, bra priser och ok leveranstider. Handlat mycket från er på senaste tiden och är alltid lika nöjd.
  • 2019-01-22 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Perfekt
    1 år sedan
    Det här är min go-to butik för så gott som all min klädshopping. Dom har allt och deras egna märke är fantastiskt, dom ha alla olika sorters jeans, T-shirts, sko, tröj och skjort-varianter du kan tänka dig. Även specialmodeller för långa personer eller för oss med grov benstomme. Fri frakt och retur samt en väldigt snabb frakt (ca 2-3 dagar) och då skickas paketet från England mind you. Rekommenderas starkt!
  • Knappt godkänd
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställde en tröja som levererades i fel storlek. Efter retur har de återbetalat fel belopp och nu har jag väntat i över tre veckor på att få svar från deras kundtjänst. Det finns ingen telefonsupport.

    Uppdatering: Pengarna returnerades efter 5 veckor efter att jag varit i kontakt med dem via Twitter.