Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Över 20 år i branschen
Sveriges bästa PC 3 år
Service & Support

https://www.liontech.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Amex
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Liontech har fått betyget (3.49)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Usel
    17 tim sedan
    fel description och priser som ar 100.000kr dyrare
  • Usel
    4 dagar sedan
    Finns de på riktigt? Ingen som har koll på hemsidan eller priser. Man får ta bort 99 från slutet av siffran för att priset skall bli rätt. Verkligen någon som vågar handla hos dem?
  • Usel
    6 dagar sedan
    Uppdaterat: 5 dagar sedan
    Har extremt märkliga priser, mobiltelefoner för flera hundra tusen kr!
    Verkar mycket oseriösa, undvik.
  • Usel
    8 dagar sedan
    Vad i hela världen har dem gjort med deras priser allt kostar mellan 200 000 kr och flera miljoner kroner.
  • Ganska dålig
    13 dagar sedan
    Usel ordning på webbshopen, prova att lista RAM-minnen med högst pris först - dyrast blir ett 512 GB kit för drygt 13 miljoner SEK!
  • Usel
    15 dagar sedan
    Uppdaterat: 14 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Sämsta e-handlaren jag någonsin handlat ifrån och då får man ändå bedöma sig som expert inom e-handelsområdet.
    - Missvisande leveranstid på hemsidan
    - Dålig kundservice
    - Personal som lämnar felaktiga uppgifter om leveranstid
    - Avbokar ordrar utan att ens meddela kund

    Varning - välj en seriös handlare i stället och betala några kronor extra så sparar du mycket frustration och besvär!
  • Ganska dålig
    15 dagar sedan
    Uppdaterat: 15 dagar sedan
    Beställde ett Lian Li chassi för 6600 kr och det levererades oväntat snabbt efter 8 dagar trots att det inte fanns i lager. Problemet var att lådan med tillbehören till chassit saknades. Kontaktade supporten på liontech.se den 18 juni när jag mottog chassit och de har fortfarande inte svarat 16 dagar senare.

    Så jag tog saken i egna händer och kontaktade Lian Li. De kontaktade genast deras europeiska distributör av Lian Li chassis, caseking.de som genast skickade ett tillbehörspaket till mig utan kostnad! Jag vill hylla Lian Li och caseking.de, där kan man snacka om service och support!
  • Usel
    16 dagar sedan
    beställde 2019-05-27 och har fortfarande inte fått pengarna tillbaka eller varan,
    kundtjanst@liontech.se svarar inte alls.
  • Perfekt
    17 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Snabb leverans och väldigt nöjd med mitt köp.
  • Dålig
    17 dagar sedan
    Skulle köpa en Intel Core i7 9700K Processor 3,6GHz, hittade liontech. Produkten fanns i lager och jag la en beställning. Några dagar efter beställningen chockhöjde de priset till över 470 000 SEK, mailade dem då för att säkerställa att min vara kommer levereras utan problem. Istället för att återkoppla så avbröt de min order utan att lämna vare sig svar eller kommentar kring varför de avbröt den. Som tur var så genomförde jag betalningen via Klarna och inga pengar hann dras. Men sämre skött köp och oseriös sida får man ju leta efter.
  • Usel
    1 månad sedan
    Det här är en bedragare
  • Bra
    4 år sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Edit 0:Beställde ett chassi: vg4-W idag 23 mars 2015 Kl 21:30
    Betalningen gick smidigt. Kan bara hoppas på det bästa och uppdaterar när chassit kommer.

    Edit 1: Har nu gått 7 dagar och har inte hört något, finns inget spårningsnummer för varan så jag kan inte se vart den är. Produkten finns inte heller länge på deras hemsida!

    Får ta och kontakta dem!

    Edit 2: Har nu fått reda på allt, precis efter att jag skickat ett mail till dem uppdaterade dem statusen och det fanns ett spårnings-ID där.

    Slutsats: Lite dåligt gjort det där med spårnings-id:t samt att frakten tog 7 dagar vilket de sa var max. Detta sänker betyget med 1 stjärna. Vi får nu se hur chassit ser ut när jag hämtar det på posten :/

    Edit: Paketet såg inte skadat ut alls!
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Har bara haft positiva erfarenheter av Liontech! Kunniga datakillar!
  • Usel
    1 månad sedan
    falsk annons
  • Dålig
    1 månad sedan
    Beställde men fanns ingen vara. Precis som så många andra upplevt. Förstår inte att Klarna supportar en sånt här papphus med sina tjänster och svärtar sina egna händer/kundupplevelser.
  • Dålig
    2 mån sedan
    Jag beställde varan den 27/3 efter att kundtjänst sagt de skulle få in varan den 15/4. Den 18/4 sade kundtjänst att varan gick iväg den dagen. Idag, 6/5 har jag fortfarande inte fått varan och kundtjänst har slutat svara på mail. Fakturan vill de dock jag ska betala, för en vara jag ej mottagit.

    Jag kan inte rekommendera denna butik till någon, känns som bedrägeri.
  • Hej Kent,

    Tack för Er feedback!

    Har Ni vänligen ett ordernummer på detta så kan vi undersöka vad som har hänt?

    Tack!

    MVH
    Liontech / support@liontech.se

  • Utmärkt
    2 mån sedan
    Helt ok butik med stort sortiment (även om de själva har ett väldigt litet lager). Har aldrig haft några problem när jag har handlat där.
  • Hej,

    Tack för Ert omdöme och feedback!
    Vi hoppas på att få se Er hos oss snart igen.

    Ha en fortsatt trevlig vecka!

    MVH
    Liontech Support
    support@liontech.se
    08-445 77 70

  • Dålig
    3 mån sedan
    Använde mig av Klarna faktura, vilket innebär att kreditperioden på 14 dagar aktiveras först när produkten har skickas/kommit fram till kunden. Det har gått 8 dagar och har fortfarande inte ens fått en orderbekräftelse eller leveransbekräftelse, ändå så aktiverades betalperioden omedelbart från Liontech.
  • Hej!

    Tack för Ert omdöme.
    Vi beklagar hanteringen av Er beställning.
    Skicka oss ett mail till support@liontech.se så tittar vi närmare på detta och förlänger betaltiden ifall vi inte kunnat leverera varan.

    MVH
    Liontech / Support
    support@liontech.se
    08-445 77 70

  • Usel
    3 mån sedan
    Beställning
    Det blev inget köpupplevelse. Nix det fanns inga vara kvar.
  • Hej,
    Skulle Ni kunna återkomma till oss med ordernummer så vi kan undersöka detta vidare?
    Tack!

    MVH
    Liontech / Support
    support@liontech.se
    08-445 77 70

  • Dålig
    3 mån sedan
    Beställde en hdd spelare, när jag packade upp den visade det sig att den var för satellit, har tittat på den länge, och som jag kunde utläsa så var den för vanliga antennuttag, svårt för en annan att förstå, fick skicka tillbaka den, det kostade mig 240:- i porto samt 529:- kronor för att jag öppnat och inspekterat varan och öppnat plastpåse till batteri och fjärrkontroll, hade tänkt göra ett inköp på en hdd utan satellit koppling, men känner att jag inte vill ha med liontech att göra något mer.
  • Hej,

    Tack för Er feedback och beklagar hanteringen av Ert ärende.
    Skulle Ni kunna återkomma med ordernummer till oss så vi kan undersöka detta vidare?

    MVH
    Liontech Support
    support@liontech.se
    08-445 77 70

  • Dålig
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Varning! Lockpriser för att hamna högt på prisjakt, sedan annuleras ordern tyst med hänvisning till leverantörspriser och de "glömmer" bekvämt att betala tillbaka pengarna. Återbetalningen tog ca. 3 månaders tjat och påminnelser.

    Tryckfel är acceptabelt på enstaka produkter, inte på alla produkter på en order och det duger inte att skylla på leverantören när man själv satt fel priser på sin webshop. Sedan att vägra betala tillbaka tusenlapparna som grädde på moset.
  • Hej Funklord,

    Först vill vi tacka för Ert inlägg och feedback!

    Skulle Ni vänligen kunna återkomma med ordernummer till oss till "support@liontech.se" så vi kan undersöka och förbättra oss i framtiden?

    Tack för Ert samarbete!

    MVH
    Liontech Support
    support@liontech.se
    08-445 77 70

  • Mycket bra
    3 mån sedan
    Butiken har orimligt lågt betyg. Hyggliga priser, inte allt på lager såklart, det är en lite butik med engagerad personal. En av få butiker i Sverige med lite mer speciella chassin.
    De gör så gott de kan, sedan kanske inte allt dyker upp dagen efter men de fixar det.
  • Hej,

    Tack för Ert omdöme och feedback!
    Vi är glada att vi kunnat hjälpa Er att finna de produkter Ni önskat.

    MVH
    Liontech / Support
    support@liontech.se
    08-445 77 70

  • Usel
    3 mån sedan
    Fullständigt orimliga leveranstider. De tog en och en halv vecka på sig att posta en vara som fanns i lager.
  • Hej,

    Det är tråkigt att höra att det tagit en sådan tid för Er beställning. Skulle Ni vilja skicka oss ett order-/fakturanummer så kan vi se vad som har hänt och kunna förbättra oss?

    Tack för Ert omdöme och samarbete!

    MVH
    Liontech / Support
    support@liontech.se
    08-445 77 70

  • 4 mån sedan
    Beställning
    Detta omdöme är under utredning
  • 4 mån sedan
    Beställning
    Detta omdöme är under utredning
  • Dålig
    5 mån sedan
    Inte beställt något från dessa men har mailat dem ett par gånger angående en produkt de har på sin sida men som inte finns i lager, min fråga var om det vet på ett ungefär när den produkten kan tänkas finnas i lager igen

    Inte fått något svar...
  • Hej silandor,

    Vi beklagar hanteringen av Ert ärende och tackar för Er feedback!

    Det kan vara så att mail hamnar i skräplådan eller inte kommit fram. Kan Ni vänligen vidarebefordra mailet till support@liontech.se eller använda vårt frågeformulär under kontakta oss och skicka det till "supportavdelningen" alternativt att ringa in till oss på 08-445 77 70 så hjälper vi gärna till.

    Tack på förhand!

    MVH
    Liontech / Support
    support@liontech.se
    08-445 77 70

  • Utmärkt
    6 mån sedan
    Beställning Leverans
    mycket snabb leverans
    bra pris
  • Hej,
    Tack för Ert omdöme!

    MVH
    Liontech Support
    support@liontech.se
    08-445 77 70

  • Mycket bra
    6 mån sedan
    Beställning Leverans
    Beställde en bildskärm av typ Dell U2719D. Fick den hemlevererad idag. Allt funkar som det ska, snabb leverans, bra pris. Jag är nöjd.
  • Hej,

    Tack för Er feedback!

    Vi är glada att Ni fått allting fungera som det ska och nöjda med Er beställning hos oss.

    MVH
    Liontech Support
    support@liontech.se
    08-445 77 70

  • Dålig
    6 mån sedan
    Beställning Leverans
    Beställde och betalade direkt två tuners till min skrivare, kom inget och hörde inget på 4 veckor. Mailade men inget svar. Ringde två gånger och väntade 7-8 minuter men inget svar. Tredje gången svarade dom efter 7 minuter, och nu skall de skicka en tuner direkt och den andre utan fraktkostnad när den kommer. Då hoppas vi att det funkar.
  • Hej,

    Vi tackar för Er feedback och beklagar hanteringen av Er beställning.

    Vi skulle gärna vilja få undersöka detta djupare och se var vi brustit i våra rutiner ifall Ni kan hjälpa oss med att skicka oss ett order-/fakturanummer till support@liontech.se

    MVH
    Liontech Support
    support@liontech.se
    08-445 77 70

  • Usel
    6 mån sedan
    Ja det var ju inte någon bildskärm som jag sortera ut.
  • Hej,

    Tack för Ert omdöme och beklagar hanteringen av Ert ärende.

    Skulle Ni kunna återkomma till oss med order-/fakturanummer så kan vi hjälpa Er med detta, tack?

    MVH
    Liontech / Support
    support@liontech,se
    08-445 77 70

  • Perfekt
    6 mån sedan
    Beställde 2st ram-sticks. Inga problem med någonting.
  • Hej,

    Tack för Er feedback!

    God jul & gott nytt år!

    MVH
    Liontech / Support
    support@liontech.se
    08-445 77 70

  • Usel
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Beställning Leverans
    Varan var utgången men webbsidan var inte uppdaterad. Mycket förvirrande, men beställningen annullerades.
  • Hej,

    Tack för Er feedback!

    Vi försöker hålla lagerstatus och annan information uppdaterad hela tiden, men det kan komma att enstaka produkter fastnar i systemet eller inte hunnits uppdateras innan de säljs (speciellt populära och kampanjprodukter).
    Vi skulle gärna vilja att Ni skickar ett ordernummer till oss så kan vi se vad som har hänt och förbättra oss.

    Tack och god jul & gott nytt år!

    MVH
    Liontech / Support
    support@liontech.se
    08-445 77 70

  • Usel
    6 mån sedan
    Loggade in nu 1 månad efter order och undrar när grejerna kommer. Då står det så här "2018-11-28 73633 Annullerad - Beställningen är borttagen pga. fel pris / utgått ur sortimentet eller enligt önskemål av kund." Ni kan ÅTMINSTONE höra av er till kunderna och informera . Om ni sätter FEL pris är det ereat problem. Amatörer..
  • Hej,

    Tack för Ert omdöme!

    Samtidigt som vi annullerar en beställning (pga. utgången produkt/fel pris/annan orsak), skickas ett automatiskt e-post med denna information om status (i Ert fall makulerad beställning).
    Ifall Ni missat detta e-post kan vi rekommendera att se efter e-posten en gång till då det aldrig varit fel med utskicken.

    Återkom gärna med ordernummer så kan vi kolla närmare på ärendet.

    MVH
    Liontech / Support
    support@liontech.se

  • Perfekt
    7 mån sedan
    Köpte ett par RAM-sticks, de levererades perfekt, utan ett enda problem.
  • Hej oneeyedmaxi,

    Tack för Er feedback och omdöme!
    Vi är glada att Ni är nöjda med Er beställning hos oss och önskar Er välkommen tillbaka nästa gång!

    Ha en fortsatt trevlig vecka!

    MVH
    Liontech / Support
    support@liontech.se

  • Usel
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Beställde ett tangentbord 2018-10-24, förskottsbetalade samma dag som beställning. Leveranstid beräknat till "normalt 7-10 dagar". Efter två mail, första efter 13 dagar och det andra efter 20 dagar har jag fortfarande inte fått något svar från Liontech. Som det är nu, 30+ dagar senare, så har jag slutat tro på att Liontech kommer varken svara mig eller skicka mig ett tangentbord...
  • Hej Ehrs,

    Tack för Ert omdöme och förklaring.
    Tråkigt att Ni upplevt denna hantering med Ert ärende, men det är väldigt konstigt att Ni inte fått svar eller Er beställning efter så lång tid.
    Skulle Ni kunna skicka oss ett mail med order-/fakturanummer till support@liontech.se eller använda vårt kontaktformulär (ifall något kanske stoppar mail från Er eller att de hamnar i skräpposten), alternativt att Ni ringer in till oss på 08-4457770.

    Tack på förhand!

    MVH
    Liontech / Support
    support@liontech.se

  • Perfekt
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Beställning
    Lätt att hitta produkter
  • Hej,

    Tack för Ert omdöme!

    MVH
    Liontech / Support
    support@liontech.se

  • Usel
    9 mån sedan
    Ljuger om produkter. Sätter in produkten som tydligen finns hos leverantören, väntar en vecka på att bekräfta ordern och annullerar ordern 5min senare.
  • Hej,

    Tack för Ert omdöme.
    Vi beklagar det inträffade då produkter hos leverantör kan ta slut väldigt snabbt, speciellt vid begränsade kampanjprodukter.
    Vi har även haft stängt från tidigt den 21/9 - 25/9 2018 och ingen kunnat hantera beställningar innan de tagit slut hos leverantör, tyvärr.

    För att se exakt vad Ert ärende gäller måste vi få be om ett order-/fakturanummer, tack.

    Återigen får vi beklaga och hoppas få se Er som kund hos oss i framtiden igen.

    MVH
    Liontech / Support
    support@liontech.se

  • Usel
    9 mån sedan
    Väntade i telefonkö i över en timme utan att någon svarade. Svarar inte på mail och fel produkt har skickats ut för andra gången! Kom igen, patetiskt!
  • Hej,

    Tack för Ert omdöme.

    Vi vill bara påminna om att vi har haft öppet mellan 10-14 på torsdag och fredag / 20-21/9 2018.
    Ifall Ni ringt efter dessa tider är det ingen i butik som kan svara tyvärr.

    När det gäller svar via mail kan jag inte se Ert ärende innan jag får någon referens.
    Ifall Ni skickar oss ett mail till support@liontech.se så kollar vi på Ert ärende.
    OBS! Mail till olika avdelningar tar längre tid beroende på ärende (ex. ifall Ni har en säljfråga och skickar till support kan det ta längre tid än att skicka direkt till sälj - därför rekommenderar vi att använda vårt kontaktformulär på hemsidan för kontakt med sälj/support).

    MVH
    Liontech Support
    support@liontech.se

  • Usel
    10 mån sedan
    Jag fick en annan produkt än den som jag hade beställt. Trodde först att de hade kommit till fel person.

    Försökte få tag på kundtjänst via mail i ca 5 dagar men inget svar. När de väl svarade så sa kundtjänst att de skickade ut en annan produkt för att den jag beställde hade tagit slut. Jag kommer få en retursedel via mail, som jag måste skriva ut och åka till postnord för att skicka paketet. Sen måste jag vänta på få tillbaka mina pengar tills de har fått paketet.

    Det var två dagar sen jag pratade med dem och fortfarande ingen retursedel.

    Har ALDRIG varit med om eller hört att man skickar ut en sämre produkt än den man har betalat för på grund av att den inte fanns på lager. Hade det inte varit lättare och skicka ut ett mail och säga tyvärr är det slut.

    Ärligt talat, betala dubbelt och köp produkten från ett annat företag.
  • Hej,

    Tack för Er feedback!

    Vi vill börja med att beklaga eventuell felleverans samt långa väntetider.
    Kan Ni skicka Ert ärende till support@liontech.se så tittar vi närmare på det och återkommer?

    Angående retursedlar: Det är snabbaste och mest bekväma sättet att skicka via e-post för både oss och Er som kund. Vi kan givetvis skicka ut retursedlar via brev ifall Ni så önskar eller inte har möjlighet att ta emot mail/skriva ut dokument, men det tar några extra dagar och vi behöver veta det av Er då vi inte haft några problem med att skicka via e-post i flera år.

    MVH
    Liontech Support
    support@liontech.se

  • Usel
    11 mån sedan
    Uppdaterat: 11 mån sedan
    Luras med lagerstatus och/eller pris på varor, eller så har dom bara en kass webshopslösning som inte räknar ner lagersaldot då beställning görs på en vara.

    Varan jag beställde hade lagerstatus "På lager i butik (Spånga") vid beställningstillfället och 5 darar framåt. Om lagerstatus enligt köpvillkoren:

    Grön box - På lager i butik: Produkten finns för omgående leverans. Datorpaket har 1-3 dagars leveranstid. (fast längre nu pga semester)
    .. och ..
    Lagerstatus på hemsidan uppdateras i realtid flera (minst en) gång per dag. Butikslager uppdateras minst en gång per dag.

    Kommer inte göra fler försök att beställa från Liontech.
  • Hej peoy,

    Tack för Ert meddelande!
    Vi beklagar det inträffade, men under perioden 7 juli - 5 augusti har vi sommarstängt och orderhantering samt lageruppdatering har en liten extra väntetid tyvärr då vi inte har full personal på plats under sommaren.
    Skicka oss gärna ordernummer på köpet Ni gjort så kollar vi närmare vad det gäller exakt.

    Tack för Ert samarbete och förståelse!

    Med vänlig hälsning
    Liontech / Support
    support@liontech.se

  • 2018-07-19 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • 1 år sedan
    Beställning
    Detta omdöme är under utredning
  • Dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Ljuger om lagerstatus på prisjakt.nu, det mesta av deras varor är på leverantör, vilket betyder minst 6 dagars leveranstid.

    Butiken borde sluta visa att varan är i lager med grön ikon på Prisjakt och istället visa gul ikon på alla varor som inte är i deras egna fysiska lager precis som alla andra butiker gör.
  • Hej SkeeZ,

    Tack för Ert omdöme!
    Jag kan kort säga att vi har över 300.000 artiklar på vår webb. Av dessa är kanske mer än hälften på lokalt lager eller centrallager - som innebär ca. 1-3 dagars leveranstid (ifall tillgängliga på lager självklart).
    Det innebär att den andra halvan av våra produkter finns hos leverantörer och har ca. 1 veckas leveranstid.
    Dessutom får butiker på Prisjakt lista leverantörsprodukter som tillgänglig (grön) lagerstatus så länge.

    OBS! Även ifall produkter finns hos leverantör kan det gå väldigt fort att få hem dem beroende på varans art, vikt och volym mm.

    Skicka oss gärna mejl med vilka produkter Ni önskar så kan vi alltid kolla lagerstatus och vi är alltid öppna för undantag beroende på produkt och leverantör.

    Vi hoppas att detta förklarar en del av vårt sortiment och lagerstatus och hantering.
    Ifall Ni har vidare frågor så är Ni välkomna med dessa till oss!

    MVH
    Liontech Support
    support@liontech.se

  • Knappt godkänd
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställning Leverans
    Bra pris och hyffsat snabb telefon support men de är anger falska tider för leverans.
    Det står att om en vara finns i hos deras leverantör så ska det ta upp till 6 dagar att få den.
    Efter att ordern är lagd så står det "Beställd - Lagervaror skickas / på väg till butik inom normalt 7-10 dagar.
    Det tog 11 arbetsdagar att få den. Under dessa 11 dagar så har jag inte fått någon som helst uppdatering på vad som händer så jag var tvungen att ringa för att kolla. Förutom deras mumliga och otydliga telefonval så kom jag relativt snabbt fram till en support där jag fick hjälp. Jag kunde ha valt på 2 andra butiker som kanske hade skickat varorna under snabbare tid, då jag valde Liontech så var det för att det skulle ta 6 dagar och inte mer.Jag bor väldigt nära deras affär i Spånga så leveransen från dem till mig borde ta max 1 dygn. Jag känner mig lurad över tiderna och jag tycker det är fult att ange felaktig info för att locka kunder.
    Jag fick rätt produkt men har ej testat den än om den fungerar.
  • Hej,
    Tack för Ert omdöme!
    Vi beklagar den extra väntetiden och hanteringen av Er beställning.
    Skulle Ni vänligen kunna skicka oss ett mail med order-/fakturanummer så att vi kan se vad som har hänt och eventuellt förbättra detta?
    Tack för Er feedback!
    MVH
    Liontech / Support
    support@liontech.se

  • Usel
    1 år sedan
    Beställning Leverans
    Ingen svensk speakerröst i navigatorn, Ingen engelsk ens en gång.
    Av de saker som är uppräknade i TomToms instruktionsbok på nätet, saknas en stationär laddningsenhet. När jag klagade hos Lionteck fick jag ett avvisande massproducerat svar. Det är tydligt att Liontech vill ha kunder, men de lämnar felaktig information och är allmänt avvisande till kritik. Tom tom är säkert en bra navigatror - om man bara hade information om hur den fungerar. Liontech är ett företag jag aldrig mer kommer att beställa från!
  • Hej,

    Tack för Er feedback.

    Tomtom enheterna har oftast svenska språket tillgängligt/nerladdningsbart och dessutom ingår ingen stationär laddare med dem oftast (det ingår endast en billaddare och en USB-kabel). Ni kan hitta samma information på Tomtoms hemsida direkt under specifik produkt.

    Vi skulle gärna vilja ha ett ordernummer för att kolla på exakt modell Ni köpt om Ni kan skicka oss det så kan vi hjälpa Er med detta.

    MVH
    Liontech Support
    support@liontech.se

  • Perfekt
    1 år sedan
    Jag la en beställning som fanns i lager kl 13:30 och 13:59 fick jag en postavisering med ett kolli nr.. Det kan inte bli bättre! Supernöjd :-)
  • Hej,

    Tack för Ert betyg och omdöme!
    Det glädjer oss att Ni varit nöjda med hanteringen av Er beställning hos oss.

    MVH
    Liontech / Support
    support@liontech.se

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Verkar vara mycket krångel, jag fick också min order annullerad pga fel annonserat pris. Riktigt amatörmässigt...
  • Hej,
    Vi beklagar, men har redan informerat om eventuella fel innan köp under helgen 2018.05.04 - 2018.05.07.
    MVH / Liontech Support

  • Knappt godkänd
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Order annullerad pga fel annonserat pris.
    Verkar inte vara ensam om detta.
  • Hej,
    Vi beklagar, men har redan informerat om eventuella fel innan köp under helgen 2018.05.04 - 2018.05.07.
    MVH / Liontech Support

  • Knappt godkänd
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Avbröt beställningen! Köpte webkamera som normalt kostar ca 499 kr för 249 kr....

    LIONTECH ORDER 71571
    Hej Bästa kund,

    Vi beklagar då Er order har annullerat pga fel pris från våra nya leverantörer som vi la under helgen, då priserna visades med fel valuta under några timmar… och ursakat fel pris på order till Er som slut kund.

    Vi beklagar eventuella fel och besvär och hoppas att Ni har förståelse!

    Med vänlig hälsning / Best regards

    Kundtjänst

    _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
    Liontech Computer
  • Hej,

    Tack för Er feedback!

    Vi har haft fel pris på denna artikel (och vissa andra) som kostade Er 199:- inkl. moms exkl. frakt (billigaste idag är 699:- inkl. moms exkl. frakt). Vi beklagar detta och har även informerat om detta fel innan köpet.
    Produkten är Logitech HD Pro Webcam C920 och har nu rätt pris på vår sida.

    För mer info vänligen kontakta oss på support@liontech.se

    Tack för Er feedback återigen!

    MVH
    Liontech / Support
    support@liontech.se

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    "Vi beklagar då er order har blivit annullerat pga fel pris. Då vi har fått fel pris fil under helgen som slagit sig på många av våra artiklar tyvärr.

    Tack för Er förståelse!"

    Detta får man allt som ofta nu för tiden ! Passar väldigt bra inför helgerna att få detta jävla pris fel hela tiden. Konstigt att de stora och mest kända bolagen aldrig får fel på priserna.

    20 år i branschen ja ! Nog dax och byta ut operativsystemet Windows Millennium Edition
    + en jävla massa buggar.
  • Hej,
    Tack för Ert inlägg och beklagar återigen!
    Vi försöker givetvis att förhindra fel priser och information, men varje dag uppdateras mer än 80.000 produkter på Prisjakt från vårt sortiment och ytterligare ca. 250.000 andra produkter på vår hemsida och ibland hinner vi tyvärr inte rätta till enskilda fel innan nästa uppdatering sker.
    Skulle Ni vänligen kunna skicka oss ett e-post med ordernummer på detta så kan vi kolla närmare på det?
    Tack på förhand!
    MVH
    Liontech Support / support@liontech.se

  • Usel
    1 år sedan
    Beställning Leverans
    Dålig info om när leverans ska ske, samt utskickad faktura innan varorna ens lämnat företaget.
  • Hej,

    Tack för Er feedback!

    Vi har både lokalt lager (i Spånga) och externt lager (hos leverantörer).
    Lokalt lager: skickas samma / nästkommande arbetsdag (beroende på beställningstid).
    Externt lager: skickas inom ca. 1 arbetsvecka (beroende på vara och leverantör).
    Ej i något lager: har inget bekräftat leveransdatum då varan inte finns för tillfället.
    Preliminära datum: skickas preliminärt ett angivet datum (kan komma tidigare / senare).

    När det gäller fakturor och betalningar så skickar vi ofta produkter direkt från externt lager (leverantörer) till önskad adress och därför aktiveras fakturan dagen då produkten har skickats från / lämnat något av våra lager.

    Vi skulle gärna vilja ha ett ordernummer på detta köp så kan vi se exakt vad som har hänt och kan förklara mer i detalj proceduren och transporten. Skicka oss gärna ordernummer till support@liontech.se så kan vi kolla vidare på detta.

    Tack på förhand!

    MVH
    Liontech / Support
    support@liontech.se