Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
1-3 dagar leverans
60 dagar öppet köp
Fri retur

http://www.komplett.se

Betalningsalternativ

Visa
MasterCard
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Komplett.se har fått betyget (8.29)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    22 tim sedan
    Jag har bara positiva upplevelser av Komplett.
    Köpte en dator där för ca 1 år sedan. Nätaggregatet gick sönder och de har skött garantiåtagandet alldeles utmärkt. Väldigt trevligt bemötande i telefon. Gillar även att ev. garanti syns på alla ordrar när man loggar in. Förenklar en hel del.
  • Perfekt
    1 dag sedan
    Beställning
    Jag är otroligt nöjd med köpupplevelsen hos Komplett. Jag fick ett väldigt gott bemötande och otroliga bra support av någon vid namnet Johan. Känns bra att man handlar hos Komplett.
    Mycket bra personal och shop!!

    Keep up the good work.
  • Perfekt
    2 dagar sedan
    Har handlat här flera gånger det senaste året, alltid varit snabba leveranser och bra priser.

    Kontaktade deras kundservice för första gången idag och fick jättebra hjälp.
    Super nöjd med allt!
  • Perfekt
    23 dagar sedan
    Uppdaterat: 3 dagar sedan
    Enda fraktalternativet för stora paket är PostNord. Har bestält en 75" TV som inte går att frakta i en vanlig bil. PostNord försöker inte leverera trots att jag var hemma och väntade på TV:n. Istället meddelar de att jag inte var hemma. Har suttit 3h i telefonkö utan att komma fram, tro inte heller att de svarar på mail eller twitter. Komplett anser att det är mitt problem och bryr sig inte om att produkterna faktiskt kommer fram på rätt sätt. Sista gången jag handlar på Komplett innan de ger möjlighet att använda andra fraktleverantörer. Hade gärna betalat extra för en leverantör som faktiskt levererar varan.

    Uppdatering 2019-06-27: TV kom fram, krossad.... blir ju spännande att se hur Komplett ska hantera det här :-/

    Uppdatering 2019-07-04: Kundtjänst har fortfarande inte återkommit till mig med en lösning på den krossade TVn.

    Uppdatering slut: Komplett fixade en bra ersättnings tv då den gamla inte fanns i lager länge och gjorde en bra ansträngning för att lösa problemet.
  • Hej Rbu,

    Tråkigt att du har haft problem med leveransen av din order. Det stämmer att en 75" TV inte kan köras ut med skåpbil. Det som då erbjuds är leverans med lastbil vilket ska ske enligt avisering på vardagar under ett förmidags- eller eftermidagspass enligt överenskommelse.

    Får verkligen beklaga om något gick fel med leveransen av din TV. Jag vill gärna kika på ärendet och se om det är något vi kan göra för att rätta till det hela. Maila mig på kundombud@komplett.se och ange ditt ordernummer så tar vi en titt.

    Med vänliga hälsningar
    Jesper, Customer Coordinator
    Komplett Services Sweden AB

  • Perfekt
    3 dagar sedan
    Otroligt bra service!
    Väldigt kunnig och professionell personal som vet vad de pratar om. Jag har beställt ifrån Komplett i flera års tid och har aldrig någonsin haft några problem med vare sig fakturor eller leveranser. När jag behövde göra retur på en trasig produkt så hjälpte de till med allting. Kan inte annat än säga: Komplett.se är den bästa webbshopen för datorer och hemelektronik i Sverige.
  • Dålig
    4 dagar sedan
    Väntade 2 månader på en predator joystick utan något, har avbeställt ordern nu.
  • Hej HAUHAUHU,

    Tyvärr kan leveranstiden på vissa varor vara lite längre, speciellt beställningsvaror. Jag får beklaga att vi inte kunde få in den här produkten i tid och hoppas att det går snabbare vid nästa beställning.

    Med vänliga hälsningar
    Jesper, Customer Coordinator
    Komplett Services Sweden AB

  • Mycket bra
    9 dagar sedan
    Bäst på datorer
  • Dålig
    20 dagar sedan
    Uppdaterat: 14 dagar sedan
    Har letat och letat och letat efter den faktura som skulle ha skickats i samband med mitt köp. Men den finns inte varken i skräppost eller i inkorgen. Däremot så mottog jag påminnelsen både på sms och mail och den kom exakt 14 dagar efter att varan levererades. De verkar gå över lik för att tjäna de där extra 60 kronorna och spydig support som heller "inte har något att göra med själva betalningen". Med en massa minusår i rad för komplett och denna kundhantering kan man inte göra annat än att tro att de går samma öde som datorbutiken till mötes. Och med en stundande konkurs vill man heller inte betala i förskott. Och fakturautskicken funkar inte. Bedrövligt. Aldrig mer.

    Edit: Noterar en lustig sak så fort det varit några låga betyg från riktiga användare här så kommer det in några recensioner som ger fem stjärnor med väldigt liknande kommentarer från användare som inte går att hitta. På trustpilot har 45% gett 1 stjärna så min teori är att komplett skriver väldigt många egna betyg. Ska anmäla detta till prisjakt, sam t anmäla komplettbank till arn.

    Undvik för allt i världen dessa skojare!
  • Perfekt
    15 dagar sedan
    Uppdaterat: 15 dagar sedan
    Komplett.se levererar kundservice och ombudsman i världsklass. Jättebra produkter till förmånliga priser. Det blev dessvärre aldrig någon produkt denna gång pga logistikproblem(Postnord). Hoppas att ni hädanefter tecknar avtal med seriösare transportfirmor.
  • Dålig
    17 dagar sedan
    Jag har handlat på Komplett sedan starten men nu har företaget övergått till att tjäna pengar på avgifter. Väljer man att skjuta upp en betalning så finns det inget sätt att se eller betala en faktura i god tid. Min betalning inkom två dagar sent och genast blev skulden på 0 kr en avbetalningsplan som består av avgifter och en uppläggningsavgift.
  • Ganska bra
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 17 dagar sedan
    Blev lite krångligt i början men det löste sig tillslut
  • Hej Can,

    Får beklaga problemen du haft med din order. Min kollega försökte nyss ringa dig för att reda ut det hela då vi verkar ha gjort en missbedömning av ärendet. VI kommer kontakta dig på mail med vidare information.

    Med vänliga hälsningar
    Jesper, Customer Coordinator
    Komplett Services Sweden AB

  • Perfekt
    18 dagar sedan
    Beställning
    Väldigt bra kund service!
  • Perfekt
    20 dagar sedan
    Uppdaterat: 20 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Jag fick den hjälpen jag behövde.
  • Perfekt
    20 dagar sedan
    Beställning
    Har handlat på Komplett ett flertal gånger. Allt brukar flyta på som det ska med beställningarna. Kundservisen är utmärkt. Går snabbt att få kontakt med dom och får alltid ett trevligt bemötande. Dom har alltid löst dom problem jag haft på ett schysst sätt.
  • Perfekt
    6 år sedan
    Uppdaterat: 21 dagar sedan
    Efter att jag fick en defekt vara (tillverkningsfel) så hörde jag av mig till Kompletts chat. Bara inom några minuter får jag svar och hjälp av Johan. Inga förskrivna tillvägagångssätt här inte! Jag får hjälp helt ut efter mina behov och jag känner mig väldigt nöjd trotts den defekta varan. Visst var det tråkigt när de jag beställt redan hade problem men man blir ju väldigt glad när man blir så väl bemött av support.
    Inte första gången som Komplett hjälper till när något inte funkar som det ska!
  • Perfekt
    21 dagar sedan
    Beställning
    Köpt en ny dator och skärm hos Komplett och är än sålänge nöjd, har tidigare handlat hos Komplett och alltid fått ett bra bemötande och och otroligt bra kundsupport om det behövts!

    Har sen 8 år tillbaks intalat mig själv att handlar jag datorprylar sp välljer jag komplett över något annat!
  • Dålig
    27 dagar sedan
    Hej!

    Jag har beställt ett spel för nerladdning och har nu efter snart 4a timmar inte fått någon aktiveringskod :(.. Är besviken det har alltid funkat bra förut med andra företag men inte här på komplett :(.. Och kundtjänst är stängt så går inte att nå dom :(.. Så får väll inge spel på flera dagar kanske på måndag och är just nu fredag Midsommarafton.. :(.. Om jag ens får något spel alls.. aja Fortsättningen följer!
  • Perfekt
    29 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Väldigt trevlig support som gör sitt absolut bästa för att kunna komma fram till den bästa lösningen :)
  • Acceptabel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Hmm. Helt ok
  • Hej elliotsky,

    Tack för din recension och betyg!
    Tyvärr så vet vi exakt vad du talar om. Vi har arbetat för att identifiera detta problem och hur det uppstod för att det inte ska upprepas. Givetvis så vill vi börja med att be om ursäkt för leveransen då man ska kunna välja det ombudet som man önskar få sin order skickad till utan problem.
    Det glädjer oss att det löste sig så snabbt efter ni mailade in men håller definitivt med dig - ett sådant mail aldrig skall behöva skickas.
    Vi tackar mycket för den ytterligare chansen som du väljer att ge oss och skulle du ha några frågor eller funderingar i framtiden, kontakta oss på chatt, telefon eller mail så hjälper vi dig vidare.

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Handlar inte ofta datorkomponenter men... det är hit jag "går" när det är dags och jag har hittills alltid hittat det jag söker och blivit nöjd. Har en gammal trotjänare (pc) från komplett som jag byggt (2002 tror jag) och var och är nöjd med... idag ny skärm för den gamla (som jag fått av någon för lika länge sedan) är död. Snart ska trotjänaren pensioneras för den börjar bli väldigt "trång" och då kommer jag hit igen och tittar först av allt.
  • Dålig
    1 månad sedan
    Beställde en tv här ifrån med 1-3dagars leverans.

    Tvn skickas snabbt, men man anger fel mått/vikt till postnord vilket gör att Tvn fastnar i Örebro och där verkar den fortfarande vara
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Ni är smidiga och snabba :)
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Hjälpte mig få en bättre mus utan extra kostnad, bra service!
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning
    Easy and fast menu, no endless filling or moving through a lot of pages. no prepayment.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning
    Bra erbjudande, galet enkelt att handla!
  • Knappt godkänd
    1 månad sedan
    Valde komplett pga att de har lägsta-pris-garanti.
    Men när man vill åberopa prisgarantin så hänvisar de till regler som gör det praktiskt taget omöjligt att få tillbaka några pengar.
    Känns som de bara har de "Prisgaranti" skrivet på hemsidan för att lura till sig kunder.
    Så fruktansvärt tråkig attityd mot sina kunder.
  • Dålig
    1 månad sedan
    Urusel returhantering. Köp inget som det är fel på här! ;)
  • Hej simpastisk,

    Vad tråkigt att du inte är nöjd med returhanteringen. Jag skulle gärna höra vad som blivit fel för att kunna bli bättre i framtiden och eventuellt räta ut saker som kanske gått snett i hanteringen av just ditt ärende. Skriv ett mail på kundombud@komplett.se så kikar vi vidare på det.

    Med vänliga hälsningar
    Jesper, Customer Coordinator
    Komplett Services Sweden AB

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Lika snabbt som alltid och väldigt bra pris på det jag behövde denna gång. Kul med prismatchning som kom till nytta.
  • Utmärkt
    1 månad sedan
    Beställning
    Komplett.se funkar kanon. Synd bara att dom använder Postnord. Självklart trasigt paket och lika självklart att jag måste kontakta Postnord och reda ut det.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    En stor eloge till kompletts kundtjänst och Michelle. Beställde en musmatta på lördagen, på söndag så skickades den, och på måndag hämtade jag ut den på utlämningsstället. Tyvärr hade mattan en miss i tillverkningen. Skickade in reklamationen på måndagen och på tisdagen fick jag svar att de skickar en ny musmatta. Idag onsdag kunde jag hämta ut min nya felfria musmatta. Tack för otrolig snabb hantering av mitt ärende.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Snabb, enkel och smidig köp.
    Ville köpa från Microsoft, men efter flera misslyckade försök, kunde jag beställa grejorna här.
    Mycket nöjd, och ska fortsätta köpa här! Tummen upp för Komplett.se
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Allt gick smidigt till 👍🏼
  • Knappt godkänd
    2 mån sedan
    Jag beställde "PC i delar" med ett defekt grafikkort. Fick även förseningar i leveranserna orskade av slarv från Komplett.se.
    De har en chat med där jag fick svar och hjälp varje gång ...men så snart jag blev ombedd att kontrollera något som tog längre än ca: 3 minuter så blev jag bortkopplad från chatten.
    Snabbt så kopplade jag upp mig för att tyvärr oftast få en helt annan person, som dessutom inte kan läsa varandras tidigare chatter med mig. Du får inget "ärende-identifikation" så allt måste upprepas.
    Jag bytte taktik och skrev separat kortfattade noggranna beskrivningar om vad DE tidigare bett mig göra och vad jag gjort mm. Oftast fick jag frågor som tvingade mig att skriva "Snälla läs min beskrivning" för det slarvades igenom den.
    Visst var de hela tiden artiga, men det blir otroligt krävande för en kund som får krångel. Konstigt att bemötas av ett så nonchalant och primitivt system från ett stort teknikföretag i Sverige. Totalt under 2 veckor har jag fått chatta med 6 olika personer.
    Nu när grafikkortet äntligen kom idag ...hade de glömt att skicka resten innandömet av "PC i delar". :(
  • Hej Mike,

    Det låter som att du haft väldig otur gällande vår chattfunktion. Jag skulle gärna ta en titt på ditt ärende för att se vad som gått fel och ifall vi kan hjälpa dig vidare. Skicka ett mail på kundombud@komplett.se så tar vi det vidare

    Med vänliga hälsningar
    Jesper, Customer Coordinator
    Komplett Services Sweden AB

  • Acceptabel
    2 mån sedan
    Beställning
    Första gången i mitt liv jag inte fått handla mot faktura (medger ej). Få betalsätt endast kort om de inte godkänner faktura.
  • Usel
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Akta er för dessa skurkar! Butiken nekar oss öppet köp på returnerad TV från Samsung på grund av påhittade repor på en tillhörande box. Vägrar ge oss värdeminskning och deras kundombud säger att de kan behålla både teven och pengarna. Om ni inte vill råka ut för liknande så handla annanstans.

    Skickat bilder samt beskrivning till Samsung och de säger att boxen ser ut som den ska, att det inte är repor utan ränder under lacken som resultat av hur deras produktionsprocess går till. De tycker butiken har gjort fel. Uppenbart för oss samt alla våra vänner som sett boxen.

    Från Samsung: "Just i detta fall så är det felaktigt behandlat. Vi kan inte påverka dem härifrån men de bör göra en annan bedömning av detta."

    I kontakt med butiken har de varit ohjälpsamma. Särskilt deras kundombud (som ofta även skriver skuldundvikande svar här) som föreslog behålla TV och pengar. För att få rätt får man dra ärendet genom ARN, en process som kan ta upp till ett halvår. Även då är det inte tvunget för butiken att följa utslaget.

    Därför, om ni värderar garanti, retur- och ångerrätt samt allt annat som kan falla under konsumenträtt, handla inte här.

    Jag har noll förtroende för butiken, koncernen samt deras kundombud, och kommer aldrig ha det igen.
  • Hej fffortune,

    Vi skulle gärna ta del den bedömning som Samsung har gjort gällande ditt ärende. Vi rättar oss efter de rekommendationer tillverkaren ger. Vi kommer kontakta dig i tidigare aktiv mailtråd gällande detta.

    Med vänliga hälsningar
    Jesper, Customer Coordinator

  • Dålig
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Helt sanslöst dålig service. Först får man vänta i över en 9 dagar för att få veta var paketet befinner sig då både postnord och Komplett ej vet var den är och klagar på varandra och ingen är hjälpsam.

    Sedan, när man äntligen efter 9 dagar får ett mail från postnord om att paketet är klar för hemleverans och man bokat tid och allt, så kontaktar snillarna på Kompletts support postnord och ber att paketet ska returneras tillbaka till dem.

    Jag kan bara hoppas att jag får pengarna tillbaka så man slipper detta galenskap till företag.

    Min rek. KÖP EJ om du inte desperat vill ha huvudvärk.

    Har aldrig någonsin skrivit ett omdöme om något företag, men jag känner att detta är ett företag som bör posta iväg Alvedon och Ipren till dina kunder i förväg innan dem ens börjar att plocka ihop ordern, helst express (för kundens bästa).
  • Hej Manjinder Singh!

    Det var tråkigt att höra. Jag vet att det varit stora förseningar kring en av Postnords terminaler i mellansverige, vilket orsakat en del förseningar. Låter som att du är en av de som drabbats. Jag skulle dock gärna kika på ditt ärende för att se vad som kan ha gått fel från vår sida och se om det finns något vi kan göra för dig. Skicka ett mail till kundombud@komplett.se med ditt ordernummer så tar vi det vidare.

    Med vänliga hälsningar
    Jesper, Customer Coordinator
    Komplett Services

  • Dålig
    2 mån sedan
    Komplett var mitt förstaval i flera år, snabb leverans och inget klydd, trodde Jag....

    Kylningen på ett grafikkort lade av, skickade in det och inom en vecka så fick Jag
    underrättelse om att ett ersättningskort var på väg via posten, ett kort som kostade 1/4 av det Jag först köpt och som tillika saknar Video-ingång (som var anledningen till at jag köpte just det första kortet) .

    Vid påpekande om detta så fick Jag till svar att grafikkortet redan skickats med posten och att det inte är något att göra åt...

    Nästa grej då, ett moderkort från Asus, fick hem det och det klyddade från 1a start, ingen "POST".. kontroll 2 gånger av monteringen innan det fungerade som det skulle .. skumt men nu gick det ju. Efter ett tag så slutar kortet att fungera, bara dör plötsligt...
    samma visa igen, kollar alla grejor, minnen, kort och strömförsörjning.. efter lite meckande så fungerar kortet åter... detta händer några gånger till och Jag skickar in moderkortet till komplett och får det i retur för de kan inte hitta något fel på det..
    Inom några veckor så händer samma sak flera gånger, kortet dör.. man plockar ur lite saker och så fungerar det igen..

    Skickar in kortet igen och får det i retur, "kortet fungerar klanderfritt" enligt komplett

    Jahapp, samma sak igen, sätter ihop det och det startar, men först efter några försök...

    Kör så med kortet som får för sej att man med jämna mellanrum måste demontera alla kort + minnen för att fungera, till en dag då det plötsligt blir tvärstopp.. nu har processorn brunnit upp.. jahapp, på vinst och förlust införskaffar Jag en ny processor och får det att fungera igen (men givetvis inte på första försöket) Kör så med min nyckfulla dator i några månader och plötsligt heldör datorn. inget hjälper denna gång, den är d.ö.d !

    Det visar sej att även denna processor lagt av och Jag införskaffar en ny.. men kortet vill inte starta ändå.. ruckar på grejorna men ena armen till minnena går plötsligt av då minnet verkar ha fastnat i något konstigt mellanläge, ok, sätter i minnet i en annan slot och får det till slut att fungera. ett tag, sedan är det dags igen.. datorn dör.. Jag donar och sedan kör det igen.

    Så här håller Jag på och 3e gången Jag skickar in kortet till komplett så upplyser Jag dem om att felet torde bero på dåliga minnesslottar på den aktuella revisionen av detta moderkort som inte riktigt uppfyller specarna storleksmässigt, eftersom det är ett känt fel på denna revision av detta moderkort. (hittat info på nätet om andra som varit ute för samma fel, och detta förklarar hur spärren till minnet kunde gå av Jag har byggt datorer i över 10 år och detta har aldrig hänt mej förut), upplyser komplett om att passform på slottarna gör det inte alls otroligt att detta fel uppstår liksom nyckfullheten då minnena hamnar fel antingen vid montering eller efter en tids användning p.g.a vibrationer. Samma sak med processorn som bränt, det visade sej vid undersökning att ena minneskontrollern i den brunnit upp och det är inte så konstigt om det plötsligt blir kortslutning i minneskanalen p.g.a att minnesmodulen hamnar snett.

    Döm om min förvåning när Jag får kortet i retur med en räkning för felsökning + paketavgift för att de hittat damm + en svagt bockad namnplåt på kortet och att man anser att detta + den brutna spärren beror på handhavandefel.

    Tydligen måste man stoppa in grejorna man köper i en hermetiskt tillsluten påse för att garantin skall gälla hos komplett.
    Hur Jag skulle betett mej med minnesslottarna som från början uppenbarligen varit behäftade med fel vet Jag ej, det kunde de inte tala om för mej för mej på kundsupporten.

    Aldrig aldrig mer denna rufflarfirma !
  • Hej Michael Holm,

    Generellt täcks inte fysiska skador av garanti. Jag skulle dock gärna kika på ditt ärende och se om det är något vi kan bedöma annorlunda. Skriv till mig på kundombud@komplett.se med ditt ordernummer så kikar vi på det.

    Med vänliga hälsningar
    Jesper, Customer Coordinator

  • Ganska dålig
    2 mån sedan
    Pass upp för den här handlarn, säljer sin fakturor till skojare.
    Missade tyvärr en mailad faktura, jag vet mitt eget fel. MEN komplett SKICKAR INTE några PÅMINNELSER. Som alla andra seriösa företag gör.
    Direkt till inkasso! inte kul.
    När man frågar får man standardsvaret "-Enligt våra system" jada jada jada....
    Tänk er för, betala om ni kan direkt. VÄLJ INTE FAKTURA.
  • Hej MartinBrandin,

    Komplett skickar två påminnelsefakturor innan ett ärende går till inkasso. Som företag kan du själv välja om originalfakturan ska skickas på mail eller per brev. Påminnelsefakturor skickas alltid per brev. Observera att du måste ha en giltig postadress registrerad på kontot för att fakturan ska gå fram. Det finns inget sätt för avsändaren att kontrollera om en faktura kommit fram eller inte.

    Med vänliga hälsningar
    Jesper, Customer Coordinator

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Enkelt.
  • Utmärkt
    2 mån sedan
    Beställning
    Det var lätt att hitta och beställa på nätet.
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Lättanvänd hemsida. Bra betalningsalternativ.
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Lätt och snabb info.
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Enkelt prisvärt och bra kundtjänst
  • Ganska bra
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    EDIT:
    Njae, inte längre lika nöjd som jag varit tidigare (se den ursprungliga recensionen nedan).
    Jag kontaktade supporten eftersom jag hade en fråga om en produkt. Personen jag fick prata med kunde inte svara på denna, utan jag fick lämna min mailadress så att hen kunde ge mig ett svar senare. Nu mer än en vecka senare har jag fortfarande inte fått svar och kampanjen på den aktuella produkten är nu över. Smått besviken!

    ---------------

    Beställde varorna i lördags och på tisdag morgon var de framme. Allting var bra packat i en låda som kanske var lite (överdrivet?) stor men annars så var allt perfekt!

    Detta är tredje gången jag beställt och har inte haft några problem alls, så hur kundsupporten är kan jag inte svara på, men sannolikheten att du behöver vända dig dit är väldigt liten.

    För övrigt, bra utbud av produkter och bra priser. Kommer definitivt handla där igen!
  • Hej Estrozix,

    Tackar så mycket för omdömet och betyget!
    Härligt att leveranserna har gått bra för dig!
    Om du skulle få några frågor eller funderingar i framtiden, tveka inte att kontakta vår kundservice så hjälper vi dig!

    Med vänliga hälsningar,
    Komplett.se

  • Dålig
    2 mån sedan
    Snabb leverans men kundservice är inte i fokus hos Komplett. Jag har beställt en vara och ville göra en återbeställning av samma vara hos dem fast med aktivering av ett studentkonto samt förfrågan om prisjustering för den första beställningen då jag missat att det fanns möjlighet till rabatt vid första beställningen. Detta enligt komplett är omöjligt att göra då jag behöver returnera min vara och beställa två nya för att ta del av rabatten även om de erbjuder en "prisgaranti" i 60 dagar så är detta inte möjligt påstår kundtjänst. Varan är köpt för knappt en vecka sedan och det kallar de för "omöjligt" att justera en obetald faktura. Väljer i detta fallet att beställa mina produkter framöver från konkurrenter som har ett mer fokus på kunden och flexibilitet än fyrkantiga Komplett.
  • Dålig
    3 mån sedan
    1-2 dagars leverans stämmer inte gjorde en beställning i onsdags tidigt på morgonen och dom har fortfarande inte skickat riktigt dåligt att jag inte fick dom innan påsk det blir inga fler beställningar från komplett verkar vara ett oseriöst företag 👎
  • Hej jean1985,

    Tråkigt att du är missnöjd med leveransen. Om produkten inte har skickats beror det sannolikt på att den inte finns i lager. Det kan också ha med påskhelgen att göra då ledighet och röda dagar kan påverka leveranstiderna. Skicka gärna ett mail till mig med dina orderuppgifter på kundombud@komplett.se så kan jag kika på ärendet.

    Med vänliga hälsningar
    Jesper, Customer Coordinator
    Komplett Services Sweden AB

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Snabb leverans och bra service. Returnerade en använd vara utan problem
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Bra priser, mycket bra varor och snabb leverans.
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Bra hemsida.
    Kundsupport svarade inom 30 sekunder och gav kunniga bra svar på mina frågor.
    Rekommenderas.
  • Utmärkt
    3 mån sedan
    Beställning
    smidigt, enkelt