Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
1-3 dagar leverans
60 dagar öppet köp
Fri retur

http://www.komplett.se

Betalningsalternativ

Visa
MasterCard
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Komplett.se har fått betyget (7.13)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Knappt godkänd
    4 dagar sedan
    Uppdaterat: 4 dagar sedan
    Bra att det finns möjlighet att returnera varor fraktfritt (ibland). Irriterande att de inte levererade beställd vara - och att de inte heller meddelade att de inte skulle kunna göra det. Istället fick jag kontakta dem efter några veckor och fråga om de skulle skicka några varor eller ej....Då hade övriga butiker höjt sina priser med 25%!
  • Mycket bra
    8 dagar sedan
    Jag hade först problem med att få kod till Modern Warfare efter jag hade köpt RTX grafikkort
    EDIT: Efter några veckor på mejlen har jag nu fått koden som utlovat, Tim på Sälj och Kundservice gjorde grymt jobb
  • Usel
    12 dagar sedan
    Koder till spel som inte fungerar.
    Jag har nu haft kontakt med Komplett support i fyra veckor utan att de kunnat lösa mitt problem.
    Det tog tre veckor att få koden och när man lägger in den så är den redan använd.
    Shit, vad dum man känner sig när man sitter på en redan använd kod.

    Råd: Lova inte med spel i köpet om ni inte kan sköta det. Skicka INTE ut samma kod till flera, det skapar bara irritation och missnöjda kunder.
    Öka farten på hantering av ärenden på supporten och viss personal på den avdelningen kanske skulle se sig om efter ett nytt jobb.
  • Hej Atosen,

    Får verkligen beklaga hanteringen av ditt ärende. Självklart ska det inte dröja flera veckor innan du får en lösning. Gällande kodernas giltighet så får vi koderna direkt från Nvidia. Jag vet att vi även tidigare har haft problem med att några enstaka koder ibland har varit ogiltiga. Skulle så vara fallet så löser vi självklart detta för dig. Om du inte redan fått en fungerande kod, hör av dig till mig på kundombud@komplett.se så fixar vi det.

    Med vänliga hälsningar
    Jesper, Customer Coordinator
    Komplett Services Sweden AB

  • 1 år sedan
    Uppdaterat: 13 dagar sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Usel
    13 dagar sedan
    Uselt bemötande och onödig påverkan av kreditvärdighet.

    Akta dig för att handla på komplett.se mot faktura. De anlitar komplettbank. som tar en stor UC och det sänker din kreditvärdighet (likställs med bankförfrågan).

    Jag handlade för 1500kr, så en enkel UC med info om bet.anmärkn, inkomst och kreditvärdighet hade räckt.

    Ringde dem och frågade varför de behövde info om civilstånd och fastigheter och fick riktigt korkade svar.

    -Vi gör alltid så, inte jag som bestämmer, kan inget göra, helt enligt villkoren, vet inte varför vi frågar om fru, civilstånd och fastigheter.
    När jag frågar efter chefen, så blir svaret. Han hänvisar till mailadressen...har inte tid.
    Kundservice sa samma sak och drog även till med. -Det är inte vi som handhar detta, du får vända dig till komplettbank........
    bolla gärna runt kunden!
    //Royne Persson
  • Knappt godkänd
    16 dagar sedan
    Först hade jag tänkt skriva ett positivt omdöme då jag tyckte att de levererade väldigt snabbt. Men de Bose Soundsport Wireless jag köpte gick sönder efter ett par veckor och enligt Bose skulle de bytas ut av butiken då de gått sönder inom en månad. Men Komplett i sin tur bara hänvisar till Bose. All kontakt känns robotiserad. Mycket dåligt och inte den service jag förväntar mig oavsett fysisk butik eller webbshop.
  • Hej Tyla,

    Här verkar något ha gått snett. Mycket riktigt kan vi byta ut Bose-produkter om de är defekta inom de första 30 dagarna. Jag får beklaga om vi gett dig fel information här. Återkom gärna till mig på kundombud@komplett.se med ditt ordernummer så kan vi kika på ärendet.

    Med vänliga hälsningar
    Jesper, Customer Coordinator
    Komplett Services Sweden AB

  • Dålig
    22 dagar sedan
    FÖRBESTÄLLDE ett tv-spel flera veckor innan för att få det så tidigt som möjligt, så klart. Fick ett ogiltigt kollinummer som inte gick att spåra och paketet kom först fyra dagar efter att spelet hade släppts. Utan ursäkter. Utan kompensation. Dessutom har deras kundtjänst dåliga öppettider som gör det svårt att själv försöka få dem att snabba på när de gör bort sig.
  • Hej Corradi!

    Får verkligen beklaga de förseningar som uppstod i samband med lanseringen av FIFA 20. Skicka ett mail till mig på kundombud@komplett.se med ditt ordernummer så ska vi kika på ditt ärende och se vad vi kan göra.

    Med vänliga hälsningar
    Jesper, Customer Coordinator
    Komplett Services Sweden AB

  • Knappt godkänd
    24 dagar sedan
    Förbeställde FIFA 20 till ps 4. I min värld ska man då få spelet den dagen det släpps men icke. Produkten skickas från Norge så skulle ta några dagar. Enligt kundtjänst får jag en kod som jag ska kunna ladda hem hela spelet med men funkade inte. Pratade med kundtjänst på ps store och tydligen var koden bara till för add ons.

    Kommer inte använda mig av komplett.se igen
  • Hej Corradi!

    Får verkligen beklaga de förseningar som uppstod i samband med lanseringen av FIFA 20. Skicka ett mail till mig på kundombud@komplett.se med ditt ordernummer så ska vi kika på ditt ärende och se vad vi kan göra.

    Med vänliga hälsningar
    Jesper, Customer Coordinator
    Komplett Services Sweden AB

  • Dålig
    1 månad sedan
    Urusel service! Prisgarantin dom skyltar med är obefintlig. Gäller nämligen inte om konkurrenten har kampanjpris!
    Låter fint med prisgaranti i 60 dagar men läser man villkoren som jag fick skickat till mig på ett icke servicevänligt vis när jag bad om mellanskillnaden så betyder den som sagt ingenting.
    Visst borde jag läst igen detta innan men såg komplett.se som ett seriöst företag. My bad....

    Skickade även en epost med frågor om tvn jag köpte eftersom jag inte var helt nöjd och frågade om möjligheterna att skicka tillbaka en vara trots bruten förpackning. Detta behagade dem inte ens att svara på!
    Detta var sista gången jag handlar från komplett.se
  • Bra
    1 månad sedan
    Kanonservice.
  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Avråder verkligen, Väldigt missnöjd.Blir de fel på varan man beställt, så ger jag Komplett stort minus. lever inte upp med vad man lovar, svårt att få feedback och hjälp med att lösa problem och felaktigheter, Deras Kundservice, ja de sämsta jag varit med om.
  • Hej Redbost!

    Det här låte rsom raka motsatsen till den upplevelse vi vill att du som kund ska ha. Jag skulle gärna vilja se över vad som gått fel och se om det är något vi kan korrigera. Kontakta mig på kundombud@komplett.se med ditt ordernummer och ditt ärende så kan vi ta det därifrån.

    Med vänliga hälsningar
    Jesper, Customer Coordinator
    Komplett Services Sweden AB

  • Ganska bra
    1 månad sedan
    Köper man en dyr dator för 30.000kr så kunde man ju förvänta sig att dom packar ner lådan i en postkartong i alla fall..

    ..men men, annars bra priser och ett stort sortiment.
  • Usel
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Lär aldrig handla från Komplett igen.

    Komplett har på några få år gått till att vara en av de bästa elektronikbutikerna i norden till att vara bland de sämre. De verkar har delat upp deras verksamhet i olika företag som tillsynes inte verkar ha någon kontakt med varandra. Det blir således väldigt krångligt när man betalar med faktura via kompletts bank men sedan vill nyttja ångerrätten och göra en retur. Komplett Bank verkar inte kunna betala tillbaka pengarna trots att returen och återbetalningen varit godkänd sedan flera veckor tillbaka från komplett.se sida. Kundtjänsterna deflekterar frågor till den "andra" kundtjänsten då de inte verkar förstå deras egna ansvarsområde. Uppenbarligen så skiter man i distansavtalslagen på Komplett, då den säger att "Återbetalning ska göras utan onödigt dröjsmål och senast inom 14 dagar från den dag då näringsidkaren tog emot konsumentens meddelande om att avtalet frånträtts"
  • Dålig
    1 månad sedan
    Extremt missnöjd med leveranstiden och bemötande från chat.
    Beställde en dagar en tisdag morgon, idag är det måndag veckan efter och varan har fortfarande inte skickats och kundservice påpekar att det kommer ta minst 2-3 dagar ytterligare innan jag har mitt paket. Blev lovad att paketet skulle skickats på fredagen men icke. Inte nog med att man får fel info varje gång man vänder sig till kundservice, så försöker dom idiotförklara kunden med lögner som att det finns "branch-praxis" att inte skicka paket på fredagar, då posten ändå inte kör över helgen. Var nog det dummaste jag hört på länge. Tacka vet jag dustin som skickar varor samma dag innan 16 och man har paketet förmiddag dagen efter.
    Tillslut kröp infon fram citerat "Vet att de har haft problem på Komplett i norge med att de har lite längre tid att bygga ihop dem än vanligt." Säg då sanningen direkt istället för att komma med billiga lögner och skylla på Postnord, när paketet inte ens lämnat era egna lokaler. Nu står jag utan dator på en utbildningsdag som jag räknat med.
  • Knappt godkänd
    9 år sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Har alltid gillat komplett och tyckt de har varit ett föredöme bland nätbutiker men nu verkar det som att de inte vill svara på mail längre.

    Har mailat dem vid 2 olika tillfällen (där det var absolut nödvändigt att kontakta dem) och i det första fallet så dröjde det 2 veckor att få ett enkelt svar gällande reklamation. Då svaret tog så lång tid så hann jag lösa problemet på annat sätt.
    Vid det andra tillfället får jag ett meddelande om att en produkt i min order utgått och jag ska återkomma till dem för att byta till en annan produkt. Fortfarande inget svar efter en veckas tid.

    Uppdatering: De är dessvärre fortfarande lika dåliga på att svara på mail men det jag vill ta upp denna gång är deras så kallade Prislöfte.
    Till att börja med så är det ingen riktig prismatchning vilket har tvingat dem att byta namn på "förmånen". Man får endast tillbaka mellanskillnaden som presentkort och ej pengar som andra butiker erbjuder.
    Utöver detta så är det extremt många undantag i reglerna för prislöftet vilket gör att det i stort sett aldrig gäller.
    Men jag lyckades faktiskt hitta en produkt som uppfyllde alla deras krångliga villkor för prislöftet och bad om att få utnyttja detta. Trots detta så vill de efter en lång väntan på svar dela ut något presentkort då det enligt deras egen godtyckliga tolkning ej uppfyller kraven.

    Förvänta er inte att Komplett någonsin kommer leva upp till sina kundlöften.
  • Hej!

    Jag kan inte annat än att beklaga om ditt mail inte besvarats på 7 dagar. Återkoppla gärna till mig på kundombud@komplett.se med ett ärendenummer så ska jag se över detta.

    Med vänliga hälsningar
    Patrick S, Komplett.se

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Leveranserna gick snabbt och de fixade en prisgaranti på ett av mina köp, bra service och support riktigt smidigt tycker jag.
  • Dålig
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställde en pc i delar 29e juni. Fick den i fredags förra veckan efter flera klagomål på kundservicen. Nu när jag öppnade packet märkte jag även att chassit har en buckla och paketet med moderkortet var inte ens stängt. Sista gången jag köper något från komplett.
  • Usel
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Totalt genomrutten support från komplett.se's egna komplett bank!

    Har försökt att få tag i fakturan på senaste köpet sedan 6:e augusti.
    Hörde först av mig till Komplett.se, men dom hänvisade bara att jag skulle ta kontakt med deras bank. Komplett bank svarade, men skickade mig en gammal faktura från 2018.

    Dom ville också påminna mig om att mina fakturor ligger under "mina sidor" hos dom.
    Nej, det ligger ingen ny faktura där från senaste köpet!

    Efter det har jag försökt maila dom flertalet gånger men inget svar, har även skickat in mitt kvitto från komplett.se flertalet gånger för att underlätta om det har blivit något fel...men inget svar. Vilket oseriöst skräpföretag!

    Men kommer säkert att få min faktura...när dessa 14 dagar har gått och då i form av en påminnelse, troligtvis med en extra fin avgift till det med.

    Jag vill bara få betala min faktura i tid, varför ska det vara så förbaskat svårt?!

    Edit: Efter 45 min i telekö så skickades fakturauppgifter över via mailen.
    Tänker låta allt stå kvar för det var uselt behandlat från första början.
  • Hej coke_smurf,

    Jag får verkligen beklaga att du haft en dålig upplevelse kring fakturan från ditt köp. Vi har fått information från Komplett Bank och de meddelar att ett systemfel under den aktuella perioden innebar att nya fakturor inte genererades korrekt. Detta ska nu vara åtgärdat.

    Får återigen beklaga att det drabbade dig.

    Med vänliga hälsningar
    Jesper, Customer Coordinator
    Komplett Services Sweden AB

  • Usel
    2 mån sedan
    Jag beställde en bildskärm som har en defekt i form av döda pixlar. Företaget vägrar att ta det på garanti vilket resulterar i ett ärende på ARN som jag initierade. Nu är det inget svar alls från företaget och jag skall vänta i 6 månader på ett beslut från ARN. Jag avråder starkt av att handla där och det är definitivt mitt sista köp på Komplett.se!
  • Usel
    2 mån sedan
    Returnerade en vara och fick bekräftelse 10 juli, nu 14 augusti och flera kontakter med komplett så har jag fortfarande inte fått mina pengar. Får svar där komplettbank och komplett skyller på varandra. Inte seriöst.... suttit i telefonkö till komplettbank i 1h idag, fortfarande inte kommit fram. Skulle akta mig för komplett då det känns som något förändrats i bolaget.
  • Hej paladin,

    Här verkar något ha gått snett i hanteringen. Skicka gärna ett mail till mig på kundombud@komplett.se med dina uppgifter om ärendet så ska vi se om det finns en snabbare lösning.

    Med vänliga hälsningar
    Jesper, Customer Coordinator
    Komplett Services Sweden AB

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Produkterna är oftast billiga och har bra kvalité..
    Det är ett mycket trovärdigt företag som dessutom har en väldigt bra gjord sida.
    Köper du något över 500 kr, så är det fri frakt.

    På min personliga top lista (för IT relaterade produkter) så ligger Komplett.se och Webbhallen.com på delad första plats
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Komplett är en ganska välsorterad butik med priser som konkurrerar i det lägre skiktet.
    Jag har handlat många gånger hos Komplett och det är sällan några fel.
    Leveranstiden måste dock vara bland det snabbaste jag varit med om! Vi satt på söndag eftermiddag och plockade ihop delar till dator som vi beställde ca 15. Dagen efter, måndag, anländer paketet med postnord till vårt utlämningsställe! Fri frakt brukar i de flesta butiker innebära snigelfart på leverans, men här är Komplett riktigt duktiga.
    Kan verkligen rekommendera Komplett.
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Jag är otroligt nöjd med köpupplevelsen hos Komplett. Jag fick ett väldigt gott bemötande och otroliga bra support av någon vid namnet Johan. Känns bra att man handlar hos Komplett.
    Mycket bra personal och shop!!

    Keep up the good work.
  • Perfekt
    2 mån sedan
    komplett är verkligen bäst alla kategorier. Jag har handlat där ett flertal gånger och detta företag kan man lita på i alla situationer.

    De som ger dåliga omdömen om komplett, har garanterat gjort fel själv, eller inte läst på villkoren.

    Stort tack till er komplett för mina inköp och hur ni hanterat återköp.

    Köpare har också skyldigheter !
  • Utmärkt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Har handlat i nästan 10 år på Komplett.se utan några problem. Beställde nyligen ett par RAM-minnen under en helg. De skickades på söndagen och fanns att hämta ut på måndagen, oerhört smidigt.

    Hade frakten alltid varit gratis hade det varit full pott.
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Köpte en Samsung G3 vars batteri tappade kraft efter tre månader. Kontakta Komplett som mejlade över information hur jag skulle göra.Fyllde i ett formulär på deras hemsida som jag skickade och fick fraktsedeln i ett returmejl Paketet gick iväg under måndagen, mejl kom från reparationsverkstaden på tisdag om vad man gjort. På onsdag kunde jag hämta en reparerad klocka. Detta kunde inte göras bättre.
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Att det gick smidigt att skicka varan på service och ändra mottagare efter att komplett hade fått den.
  • Utmärkt
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning
    Komplett.se funkar kanon. Synd bara att dom använder Postnord. Självklart trasigt paket och lika självklart att jag måste kontakta Postnord och reda ut det.
  • Utmärkt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning
    Otrolig trevlig och hjälpsam kundtjänst! Snabbt och tydligt men skicka mail direkt till deras kundtjänst och skippa formuläret på hemsidan, eller än bättre deras chatt!
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning
    Löste mitt problem, var trevlig och rolig! Mitt problem var absolut inte ett problem för dem.
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning
    Fick hjälp att bygga ihop en dator, schysst support!
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Den främsta anledningen till att jag stannar som kund hos Komplett.se är deras fantastiska kundservice. Dem ser alltid till att hjälpa kunden med problem som uppstår!

    De erbjuder alltid fri frakt över 500kr, snabba leveranser samt smidiga betalningsalternativ.
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Jag har bara positiva upplevelser av Komplett.
    Köpte en dator där för ca 1 år sedan. Nätaggregatet gick sönder och de har skött garantiåtagandet alldeles utmärkt. Väldigt trevligt bemötande i telefon. Gillar även att ev. garanti syns på alla ordrar när man loggar in. Förenklar en hel del.
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Har handlat här flera gånger det senaste året, alltid varit snabba leveranser och bra priser.

    Kontaktade deras kundservice för första gången idag och fick jättebra hjälp.
    Super nöjd med allt!
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Enda fraktalternativet för stora paket är PostNord. Har bestält en 75" TV som inte går att frakta i en vanlig bil. PostNord försöker inte leverera trots att jag var hemma och väntade på TV:n. Istället meddelar de att jag inte var hemma. Har suttit 3h i telefonkö utan att komma fram, tro inte heller att de svarar på mail eller twitter. Komplett anser att det är mitt problem och bryr sig inte om att produkterna faktiskt kommer fram på rätt sätt. Sista gången jag handlar på Komplett innan de ger möjlighet att använda andra fraktleverantörer. Hade gärna betalat extra för en leverantör som faktiskt levererar varan.

    Uppdatering 2019-06-27: TV kom fram, krossad.... blir ju spännande att se hur Komplett ska hantera det här :-/

    Uppdatering 2019-07-04: Kundtjänst har fortfarande inte återkommit till mig med en lösning på den krossade TVn.

    Uppdatering slut: Komplett fixade en bra ersättnings tv då den gamla inte fanns i lager länge och gjorde en bra ansträngning för att lösa problemet.
  • Hej Rbu,

    Tråkigt att du har haft problem med leveransen av din order. Det stämmer att en 75" TV inte kan köras ut med skåpbil. Det som då erbjuds är leverans med lastbil vilket ska ske enligt avisering på vardagar under ett förmidags- eller eftermidagspass enligt överenskommelse.

    Får verkligen beklaga om något gick fel med leveransen av din TV. Jag vill gärna kika på ärendet och se om det är något vi kan göra för att rätta till det hela. Maila mig på kundombud@komplett.se och ange ditt ordernummer så tar vi en titt.

    Med vänliga hälsningar
    Jesper, Customer Coordinator
    Komplett Services Sweden AB

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Otroligt bra service!
    Väldigt kunnig och professionell personal som vet vad de pratar om. Jag har beställt ifrån Komplett i flera års tid och har aldrig någonsin haft några problem med vare sig fakturor eller leveranser. När jag behövde göra retur på en trasig produkt så hjälpte de till med allting. Kan inte annat än säga: Komplett.se är den bästa webbshopen för datorer och hemelektronik i Sverige.
  • Dålig
    3 mån sedan
    Väntade 2 månader på en predator joystick utan något, har avbeställt ordern nu.
  • Hej HAUHAUHU,

    Tyvärr kan leveranstiden på vissa varor vara lite längre, speciellt beställningsvaror. Jag får beklaga att vi inte kunde få in den här produkten i tid och hoppas att det går snabbare vid nästa beställning.

    Med vänliga hälsningar
    Jesper, Customer Coordinator
    Komplett Services Sweden AB

  • Mycket bra
    3 mån sedan
    Bäst på datorer
  • Dålig
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Har letat och letat och letat efter den faktura som skulle ha skickats i samband med mitt köp. Men den finns inte varken i skräppost eller i inkorgen. Däremot så mottog jag påminnelsen både på sms och mail och den kom exakt 14 dagar efter att varan levererades. De verkar gå över lik för att tjäna de där extra 60 kronorna och spydig support som heller "inte har något att göra med själva betalningen". Med en massa minusår i rad för komplett och denna kundhantering kan man inte göra annat än att tro att de går samma öde som datorbutiken till mötes. Och med en stundande konkurs vill man heller inte betala i förskott. Och fakturautskicken funkar inte. Bedrövligt. Aldrig mer.

    Edit: Noterar en lustig sak så fort det varit några låga betyg från riktiga användare här så kommer det in några recensioner som ger fem stjärnor med väldigt liknande kommentarer från användare som inte går att hitta. På trustpilot har 45% gett 1 stjärna så min teori är att komplett skriver väldigt många egna betyg. Ska anmäla detta till prisjakt, sam t anmäla komplettbank till arn.

    Undvik för allt i världen dessa skojare!
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Komplett.se levererar kundservice och ombudsman i världsklass. Jättebra produkter till förmånliga priser. Det blev dessvärre aldrig någon produkt denna gång pga logistikproblem(Postnord). Hoppas att ni hädanefter tecknar avtal med seriösare transportfirmor.
  • Dålig
    3 mån sedan
    Jag har handlat på Komplett sedan starten men nu har företaget övergått till att tjäna pengar på avgifter. Väljer man att skjuta upp en betalning så finns det inget sätt att se eller betala en faktura i god tid. Min betalning inkom två dagar sent och genast blev skulden på 0 kr en avbetalningsplan som består av avgifter och en uppläggningsavgift.
  • Ganska bra
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Blev lite krångligt i början men det löste sig tillslut
  • Hej Can,

    Får beklaga problemen du haft med din order. Min kollega försökte nyss ringa dig för att reda ut det hela då vi verkar ha gjort en missbedömning av ärendet. VI kommer kontakta dig på mail med vidare information.

    Med vänliga hälsningar
    Jesper, Customer Coordinator
    Komplett Services Sweden AB

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning
    Väldigt bra kund service!
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning
    Har en av dom bästa inom kundsupporten vid namn Johan. Riktigt bra fixade mitt problem direkt!
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Jag fick den hjälpen jag behövde.
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning
    Har handlat på Komplett ett flertal gånger. Allt brukar flyta på som det ska med beställningarna. Kundservisen är utmärkt. Går snabbt att få kontakt med dom och får alltid ett trevligt bemötande. Dom har alltid löst dom problem jag haft på ett schysst sätt.
  • Perfekt
    6 år sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Efter att jag fick en defekt vara (tillverkningsfel) så hörde jag av mig till Kompletts chat. Bara inom några minuter får jag svar och hjälp av Johan. Inga förskrivna tillvägagångssätt här inte! Jag får hjälp helt ut efter mina behov och jag känner mig väldigt nöjd trotts den defekta varan. Visst var det tråkigt när de jag beställt redan hade problem men man blir ju väldigt glad när man blir så väl bemött av support.
    Inte första gången som Komplett hjälper till när något inte funkar som det ska!
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning
    Köpt en ny dator och skärm hos Komplett och är än sålänge nöjd, har tidigare handlat hos Komplett och alltid fått ett bra bemötande och och otroligt bra kundsupport om det behövts!

    Har sen 8 år tillbaks intalat mig själv att handlar jag datorprylar sp välljer jag komplett över något annat!
  • Dålig
    4 mån sedan
    Hej!

    Jag har beställt ett spel för nerladdning och har nu efter snart 4a timmar inte fått någon aktiveringskod :(.. Är besviken det har alltid funkat bra förut med andra företag men inte här på komplett :(.. Och kundtjänst är stängt så går inte att nå dom :(.. Så får väll inge spel på flera dagar kanske på måndag och är just nu fredag Midsommarafton.. :(.. Om jag ens får något spel alls.. aja Fortsättningen följer!
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Beställning Leverans
    Väldigt trevlig support som gör sitt absolut bästa för att kunna komma fram till den bästa lösningen :)