Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
För ett aktivare liv
Fri frakt över 500kr
God service

http://www.hobbyhallen.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Diners
Amex
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Finland. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Hobbyhallen har fått betyget (3.21)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    24 dagar sedan
    Beställde ett par Trakker skor som kom inom en vecka. Allt gick enligt planering och det gick lätt att spåra transporten. Efter alla negativa synpunkter måste jag skriva att jag är supernöjd med skorna och hela processen. Hade mailkontakt med företaget som svarade nästa morgon. Inga problem någonstans 👍
  • Hej!
    Tack så mycket för din beställning! Bra att du har varit nöjd med vår service.

    Ha en fin dag!
    Tomas / Hobbyhallen

  • Dålig
    1 månad sedan
    Beställde en massagepistol den 9 december som aldrig levererades. Jag har mailat dem ett flertal gånger men får inget svar. Köp absolut ingenting därifrån.
  • Hej!
    Tack för meddelandet. Är jätteledsen att höra att du hamnat ut med leveransproblem. Kontakta oss via mejl [email protected] ifall din produkt inte kommit fram eller ifall du behöver hjälp med något annat.

    Önskar dig en fin dag!
    Patrick / Hobbyhallen

  • Knappt godkänd
    2 mån sedan
    Man kan köpa en tyngdtäcke där, dock utan en retur.
  • Hej!

    Polar Night tyngdtäcken klassificeras som hygienprodukter som kan tyvärr ej returneras efter att täcket blivit använt. Vi vill säkerställa våra produkters hygien och trygghet till alla kunder.

    Vänliga hälsningar / Hobbyhallen.se

  • Dålig
    2 mån sedan
    Beställde en kickbike till min son den 7 december, i dag den 26 december har jag fortfarande inte fått den.
    Inga svar på mail kring leveransen heller.

    En son som blev fruktansvärt besviken, en arg förälder.
    Det var sista köpet hos Hobbyhallen, och kommer rekommendera att folk inte köper där.
  • Hej,
    Tack för meddelandet. Är jätteledsen att höra att ni hamnat ut med leveransproblem. Ifall ärendet inte redan är hanterat, ber vi dig kontakta vår kundtjänst via mejl [email protected]

    Varma hälsningar
    Patrick / Hobbyhallen

  • Dålig
    2 mån sedan
    Beställde för 15 december en vara som de hade på lager och har inte hört ifrån dem på 8 dagar (leveranstid skulle vara max 10 dagar...). De svarar inte på mail och man kan inte nå denna leverantör på telefon... Bedrövligt! Mitt första och sista köp hos www.hobbyhallen.se
  • Hej!
    Är ledsen att höra att du hamnat ut med leveransproblem. Kontakta oss gärna via mejl [email protected] ifall du behöbver hjälpd med din beställning eller leverans. Tyvärr har kundtjänsten varit väldigt överbelastat under jultid. Vi har nu anställt mera personal för att snabba på vår svarstid.

    Ha en fin dag!
    Patrick / Hobbyhallen

  • Dålig
    2 mån sedan
    Mycket seg leverans (beställde en symaskin 2. Dec - väntar fortfarande på leverans), svarar inte på mejl, har inget telefonnummer på hemsidan.
    Hittade telefonnummer på hobbybox.fi: +358 10 3229335
  • Hej!
    Tack för din beställning. Alla våra symaskiner var pre-order produkter i december, man kunde förbeställa en som levererades senare. Tyvärr var informationen på produktsidan lite oklar, beklagar för detta. Kontakta gärna vår kundtjänst via mejl [email protected] ifall du har flera frågor.

    Önskar dig en fin dag!
    Patrick / Hobbyhallen

  • Dålig
    2 mån sedan
    Svarar inte på mail. Då det inte finns nåt telefonnummer så är mail enda alternativet. Riktigt riktigt dålig stil.
    Kommer aldrig att handla här igen.
  • Hej,
    tack för meddelandet. Är ledsen att höra att du inte fick svar i god tid, i ber om ursäkt för detta. Tyvärr har kundtjänsten varit väldigt överbelastat under jultid. Vi har nu anställt mera personal för att snabba på vår svarstid.

    Ha en fin dag!
    Patrick / Hobbyhallen

  • Mycket bra
    2 mån sedan
    Gjorde en beställning på en massagepistol 4/12 och fick precis det jag beställt den 17/12.
    Jag blev lite orolig när jag läste de andra recensionerna men allt kom fram utan några problem, även om leveranstiden var ganska lång.
    Hoppas att alla andra som beställer härifrån får samma upplevelse som mig hädanefter
  • Hej!
    Tack för din beställning. Alla våra massage pistoler var pre-order produkter i december, man kunde förbeställa en som levererades senare. Tyvärr var informationen på produktsidan lite oklar, beklagar för detta. Kontakta gärna vår kundtjänst via mejl [email protected] ifall du har flera frågor.

    Önskar dig en fin dag!
    Tomas / Hobbyhallen

  • Dålig
    2 mån sedan
    Beställde en vara som fanns i lager i slutet av november. Har fortfarande inte fått varan. Inget svar från kundtjänst. Spårningslänken till frakten har aldrig fungerat hittills, så den verkar fortfarande inte ens skickad. Nu är det fredag. Bara tre vardagar kvar nästa vecka innan jul. Jag börjar misstänka att min sambo kommer stå utan julklapp på jul.
  • Hej,
    tack för meddelandet. Är ledsen att höra att du inte fick svar i god tid, i ber om ursäkt för detta. Tyvärr har kundtjänsten varit väldigt överbelastat under jultid. Vi har nu anställt mera personal för att snabba på vår svarstid.

    Ha en fin dag!
    Tomas / Hobbyhallen

  • Knappt godkänd
    2 mån sedan
    Beställt en massagepistol i början av december har inte anlänt.

    Julklapp, får inget svar från deras support. Verkar inte som varan kommer innan jul.
  • Hej!
    Tack för din beställning. Alla våra massage pistoler var pre-order produkter i december, man kunde förbeställa en som levererades senare. Tyvärr var informationen på produktsidan lite oklar, beklagar för detta. Kontakta gärna vår kundtjänst via mejl [email protected] ifall du har flera frågor. Tyvärr har kundtjänsten varit väldigt överbelastat under jultid. Vi har nu anställt mera personal för att snabba på vår svarstid.

    Önskar dig en fin dag!
    Tomas / Hobbyhallen

  • Dålig
    2 mån sedan
    Beställde en massagepistol i slutet av Nov men den har fortfarande inte kommit, vid beställning så visades varan som lagerförd men i verkligheten så var den restad. Responsen från kundservice har varit okej men faktum kvarstår att jag fortfarande väntar på min vara!
  • Hej!
    Tack för din beställning. Alla våra massage pistoler var pre-order produkter i december, man kunde förbeställa en som levererades senare. Tyvärr var informationen på produktsidan lite oklar, beklagar för detta. Kontakta gärna vår kundtjänst via mejl [email protected] ifall du har flera frågor. Tyvärr har kundtjänsten varit väldigt överbelastat under jultid. Vi har nu anställt mera personal för att snabba på vår svarstid.

    Önskar dig en fin dag!
    Patrick / Hobbyhallen

  • Dålig
    2 mån sedan
    De har dragit pengar med hjälp av Klarna men har ej levererat varan.
    Det blir en polisanmälan för bedrägeri!
  • Beklagar stort allt som du har varit med om. Leveransproblem kan tyvärr ibland uppstå. Kundservicen hjälper med alla problem och utreder dem hjärna. Beklagar stort leveransproblemen.

    Tomas / Hobbyhallen

  • Dålig
    2 mån sedan
    Gjorde en beställning i början av december, redan dagen efter fick jag mail att leveransen är på väg. Gick inte att spåra paketet. Försökte komma i kontakt med dem några gånger genom kontaktformulär, dem har ej tel nr man kan ringa till. Det tog flera dagar att svara vi har lev.problem. Hade inte ens i åtanke att försöka hjälpa mig på ett professionellt sätt. Men fakturan var skapad och ska betalas, den är stoppad nu och jag hoppas att jag får varan till jul och aldrig mer visa mig på deras sida igen.
  • Hej!
    Tråkigt att höra av denna kundupplevelse. Beklagar stort allt som du har varit med om. Vår kundtjänst svarar vanligtvis inom 24h, dock kan det tyvärr dröja lite extra under högsäsong.

    Ha en trevlig dag!
    Patrick / Hobbyhallen

  • Dålig
    2 mån sedan
    Har fortfarande inte fått min leverans. Kontaktade först DHL och de berättade att varan inte har mottagits av dem än. Beställde för över 2 veckor sedan. Hobbyhallen har fortfarande inte svarat på mail. Går ej kontakta dem via telefon.
  • Hej!
    Tråkigt att höra om detta! Om du skickar ett mejl till kundtjänsten svarar vi inom 24h, dock kan det tyvärr dröja lite extra under högsäsong. Ifall du har mera frågor kontakta gärna vår kundtjänst via mejl [email protected] ifall du har flera frågor.

    Önskar dig en trevlig dag!
    Tomas / Hobbyhallen

  • Knappt godkänd
    2 mån sedan
    Mycket långsam leverans ,dålig support ,svårt att följa leveransen .

    Varan dålig beskrivning,
  • Hejsan, det låter inte alls bra! Vår kundtjänst brukar alltid vara snabba och effektiva med deras hantering, så om något har blivit så pass fel vill vi absolut undersöka saken vidare! Kontakta gärna vår kundtjänst via mejl [email protected] ifall du har flera frågor.

    Ha en trevlig dag!
    Patrick / Hobbyhallen

  • Dålig
    2 mån sedan
    Helt hopplöst att kommenusera med deras "support" det finns inget telefonnummer att ringa utan allt sker på mail.

    Till mig skickade de fel vara, när jag påpekade att jag fått fel vara och ville avbryta hela ordern så skickade de en vara till.
  • Hej!
    Tråkigt att höra av denna kundupplevelse. Tyvärr har kundtjänsten varit väldigt överbelastat under jultid och kommunikationen har skett ändast via mejl. Vi har nu anställt mera personal för att snabba på vår svarstid. Kontakta gärna vår kundtjänst via mejl [email protected] ifall du har flera frågor.

    Ha en fin dag!
    Tomas / Hobbyhallen

  • Dålig
    3 mån sedan
    Jag och min vän beställde två smartklockor. Först skickades fel färg, kontaktade då de och fick snabbt svar och hjälp. Sedan kommer de nya klockorna och fungerar inte alls som de ska, besvikelsen är total. När jag kontaktar hobbyhallen igen får jag inget svar, prövar maila flera gånger med svar uteblir. Prövar skicka meddelande på deras FB-sida. Meddelandet visas men ignoreras där också. Så nu återstår väl bara ARN för att få retunera och reklamera.
    Skulle avråda alla att handla här.
  • Hej, trist att höra av situationen. Tyvärr har kundtjänsten varit väldigt överbelastat under jultid. Vi har nu anställt mera personal för att förhindra långa för svarstider. Vår kundtjänst arbetar hårt och vill alltid reda ut situationerna så bra som möjligt, men tyvärr kan det uppstå fel ibland. Det ser ut att ditt ärende är utrett med kundservicen. Kontakta gärna vår kundtjänst via mejl [email protected] ifall du har flera frågor.

    Ha en fin dag!
    Tomas / Hobbyhallen

  • Dålig
    4 mån sedan
    Beställer en träningsbänk och får den snabbt, men den är begagnad?!?!?!det är medskickat fel grejer och det fattas skydd, brickor, bultar. Kan med andra ord inte använda den till fullo, väldigt väldigt besviken och det ska man betala för 🤯
  • Hejsan!
    Jättetråkigt att höra om detta. Om det är något fel på varan eller kvalitén inte är bra på varan du har tagit emot så går det utmärkt att reklamera den via mejl. Vår kundservice hjälper gärna till med alla problem.

    Ha en fin dag!
    Tomas / Hobbyhallen

  • 2020-03-05 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Perfekt
    1 år sedan
    Bra kontakt med kundservice ang leverans! Kommer beställa igen
  • 1 år sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 1 år sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 1 år sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Perfekt
    1 år sedan
    Jag var en smula skeptisk vid beställning, då de har flertalet negativa omdömen. Jag beställde ett tyngdtäcke i början av november och det stod på hemsidan klart och tydligt att dessa inte börjar skickas ut förrän v. 50. Därmed valde jag klarna som betalningsalternativ för att slippa bli lurad. Precis som utlovat skickades täcket ut i början av v.50 och idag hämtade jag ut det. Varan kom väl paketerad och leveransen gick snabbt. Jag har bara gott att säga om beställningen, då allting skett precis som de utlovat. Kan varmt rekommendera att handla från dessa och jag kommer definitivt att handla här igen!
  • Dålig
    1 år sedan
    Jag hade bästellt en vara ifrån hobbyhallen av mistag och tog kontakt med dom samma timme. Fick då svar dagen efter att tyvärr kan dom inte göra något för att varan är på väg, och ville jag avbeställa får jag betala retur kostnad på 135kr. 4 dagar senare får jag sms ifrån DHL att produkten jag har beställt är på väg och förväntat leverance är om 3 dagar. Alstå dom ljuger att varan är skickad och har absolut ingen vilja att bemöta kunden. Hade givet dom minus sjärnor o omdöma om möjligt.