Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Europeiska tillverkare
Snabba leveranser
Öppet köp

https://premiumbaby.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Amex
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Premiumbaby har fått betyget (2.00)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Ganska dålig
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Långsam har inte kommit än !!!
  • Usel
    1 månad sedan
    Beställning
    När jag köpa dem vara sweet 6 element bed set men de skickade 3 dem kvart 3 så jag vill skicka dem kvart.
  • Usel
    1 månad sedan
    Beställning
    när jag beställde dem vara sweet frukt sweet 6 element bed set.dem kvart 3 så jag vill dem kvart skicka till mig
  • Usel
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Jag är inte nöjd pga jag har inte fått min varor
  • Usel
    6 mån sedan
    One of the worst online shops that I had to deal with in Sweden.
    On the 8th of January we ordered a complete baby furniture set that cost more than 10000sek. In the website it was stated that the products were in stock with a shipping time of 1-3days.
    After 2 weeks without any news about the order (we received only a confirmation email for the order), we decided to contact the shop and ask about delivery time. They responded relatively fast claiming that the products were just shipped from an external storage facility and we should have them within 5-7 busness days.
    After 9 busness days, the order was still not delivered and we contacted them again. This time they claimed that there was a delay in one of their drop points and we should have the product within the week. Surprisingly, the same day a klarna bill was issued.
    As of today the 11th of February almost a week after their last deadline and more than a month after the order was placed we still have not received anything and they stopped responding to our emails.
    Now we are trying to rsolve this matter through klarna and cancel the bill.

    AVOID this store at all cost!
  • 2018-08-21 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • 1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Detta omdöme är under utredning