Prisjakt
Sephora
  • Fri Frakt vid köp över 550kr
  • Stort utbud
  • Säkra betalningar
1.9Dålig
5 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
m
magnil2
22 omdömen
Usel3 månader sedan

Handlade aldrig. Vägrar butiker där man måste skapa konto för att handla. För krångligt. Hittade grejerna billigare på annan sida sedan :)

m
mocaze
2 omdömen
UselRedigerades 4 månader sedan

Jag och en annan kund upplevde liknande besvikelser när vi handlade från Sephora under stora reor som Black Friday och Cyber Monday. I mitt fall, trots en bekräftad beställning, mottog jag ett meddelande om att produkten inte fanns i lager och att köpet inte kunde genomföras. Den andra kunden upplevde något liknande när hens parfymbeställning annullerades flera dagar senare, även det på grund av lagerbrist. Det enda erbjudandet om kompensation var fri frakt, vilket inte känns tillräckligt, särskilt eftersom detta ofta ingår vid köp av dyrare produkter. Dessa upplevelser har lämnat oss båda besvikna och vi önskar att vi hade valt att handla från en annan butik istället. Jag avråder starkt från att handla från Sephora, eftersom risken för besvikelse och förseningar verkar vara hög

t
thestaar
14 omdömen
Usel4 månader sedan

Beställde parfym på cyber monday, beställningen gick igenom, fick mail på tisdag att beställningen annullerats pga slut i lager. Ingen kompensation mer än fri frakt, vilket man får ändå om handlar dyra grejer. Skulle köpt från kicks istället, men nu får man vänta då det är ordinare priser

Gästanvändare
DåligRedigerades 5 månader sedan

Blev inte att jag handlade eftersom jag inte kunde gå vidare utan att bli medlem i deras kundklubb och godkänna mail eller sms från dem och det kände jag inte för.

D
Disk
4 omdömen
Bra9 månader sedan

Kan rekommendera er att endast boka för upphämtning i butik om ni har en sådan i er stad. Då funkar det felfritt i t.ex. deras butik i Göteborg. Annars kan ni undvika.

Gästanvändare
Uselett år sedan

super buggy websites, I can't pay or go next step after putting stuff in the cart!

c
cobol72
6 omdömen
Uselett år sedan

Fri frakt men gick inte att beställa hem. Måste hämta i butik!

Gästanvändare
Uselett år sedan

Det går inte att beställa om man inte vill vara medlem i deras lojalitets program Idiotiskt - avstår att köpa hos SEPHORA

B
Baserz
251 omdömen
Bra2 år sedan

+ Leveransen tog 2-3 dagar, fick rätt vara (så fungerade bra). + Produkten var korrekt. - Webbutiken är lite sketchy. Rabattkoden för varan försvann i samband med inloggning men fick tillbaks den när jag backade ut och lade om produkten. Hade ej anledning testa deras retur, men min beställning gick smärtfritt och utan problem.

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Appen ligger allt som oftast nere. Lagerstatus synes aldrig vara uppdaterad. Har vid flertalet tillfällen beställt varor som sedan annullerats för det visar sig att de inte fanns i lager. Man erhåller dessutom undermålig kompensation. Ingen rabattkod eller liknande som många andra butiker skulle ha erbjudit. FRUKTANSVÄRD KÖPUPPLEVELSE! Om det inte varit för att vissa produkter är exklusiva för Sephora så hade jag aldrig handlat från butiken.

Om butiken

Sephora

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Sephora Sweden AB

Organisationsnr: 556889-5659

Information hos allabolag.se