Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Fri frakt över 1300 kr
5-års garanti på vitvaror från
Electrolux, Husqvarna och AEG

https://www.koksaffaren.se

Betalningsalternativ

Visa
MasterCard
SveaWebPay faktura
Amex
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Köksaffären.se har fått betyget (7.17)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    3 dagar sedan
    Order makulerad och skyller på bugg i systemet. Ingen ursäkt om att det blivit fel och bemödar sig inte ens att skriva under mailet. Går inte heller att komma åt kontaktinformation.
  • Hej.
    Tack för dina synpunkter.
    Vi brast i denna kommunikationen, och borde vara tydligare och skriva under med vårt namn än att skicka ut det brev du och många andra fick.
    Detta tar vi till oss och hoppas bli bättre OM något sånt här skulle inträffa igen.

    mvh
    Peter
    Köksaffären.se / Webstore Sverige AB

  • Ganska bra
    12 dagar sedan
    Uppdaterat: 12 dagar sedan
    Förstår inte varför de inte skriver någon kontaktinformation, adress, telefonnummer eller företagsnamn på sidan. Varför vill de vara anonyma?

    Kollade upp vem som registrerat webbdomänen. Det var "Kallbergs I Stenungsund AB" "[SE]556600-1912". Som ägs av "Magnus Christian Kallberg" som i sin tur driver 9 stora bolag inom webbhandel, fastighetsbolag och annat. En riktig entreprenör som omsätter flera hundra miljoner om man tittar på alla bolagen.

    Förstår då verkligen inte varför man försöker vara anonym på webbsidan eftersom det får en att se ut som vilken liten scam som helst. Hoppas ni tar till er detta och skriver ut erat företagsnamn osv på webbsidan. Annars går röda flaggor och ni riskerar att förlora kunder som tycker ni ser skumma ut.

    Alla butiker i Sverige ska tydligt skriva ut sitt organisationsnummer, företagsnamn, adress etc längst ner på sidan eller på en separat kontaktsida.
  • Hej.
    Tack för dina synpunkter.
    Jag tycker vi är väldigt transparanta med vilka vi är.
    Om du tittar i köpvillkoren som är länkat längst ner och som du måste godkänna innan köp står vårt organistaionsnummer klart och tydligt. Dessutom länkbart till allabolag så att du som kund kan få ännu mer information om oss. Utan att behöva krångla till det med att leta upp vem som äger domännamnet.

    Normalt har vi även telefonsupport men pga rådande omständigheter så har vi inte möjlighet att bemanna både telefon, mail & chat. Detta kommer förhoppningsvis vara tillbaka till hösten. Jag hoppas att detta svar ger dig lite mer information kring din synpunkt.

    med vänlig hälsning
    Peter Bengtsson, Webstore Sverige AB

    Våra köpvillkor: https://www.koksaffaren.se/content/6-koepvillkor-koeksaffaeren

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Beställning
    Bästa pris och supersnabb leverans. Rekommenderar!
  • Perfekt
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Beställning
    Bästa priset och blixtsnabb leverans fram till dörren. Jag är supernöjd!
  • Perfekt
    7 mån sedan
    Beställde en ny häll till köket som levererades snabbt och smidigt av schenker.
  • 2020-05-16 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Utmärkt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställning Leverans
    Enkelt att beställa och ett bra pris
  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställning Leverans
    Grymt snabb leverans och bra pris
  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställning Leverans
    Proffsig hjälp, lätt att beställa och snabb leverans!
  • Perfekt
    1 år sedan
    Beställning
    Bra service av Peter, hjälpte till så att man kunde hämta varan på terminal! Snyggt löst!
  • Usel
    1 år sedan
    Beställning Leverans
    Vi beställde från dom men det kom aldrig några saker. Skickade mail och frågade vad som hänt men fick aldrig något svar. Skitdålig!
  • Mycket bra
    2 år sedan
    Beställning Leverans
    Bra pris & fraktavgift, snabbt och enkelt leverans.
  • Perfekt
    2 år sedan
    Beställning Leverans
    Snabb leverans
  • Utmärkt
    2 år sedan
    Beställning Leverans
    Det fungerade väldigt bra
  • Mycket bra
    2 år sedan
    Beställning Leverans
    Bra pris, fraktfritt. Negativt var att det inte gick att nå Köksaffären.se på angivet kontakttelefonnummer. Inget svar!
  • Usel
    2 år sedan
    Beställning
    Bad om samleverans av kyl och frys och får idag en delleverans av kylskåp. Ingen kommunikation överhuvudtaget.
  • 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Detta omdöme är under utredning
  • 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Detta omdöme är under utredning
  • 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Detta omdöme är under utredning
  • 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Detta omdöme är under utredning
  • Usel
    2 år sedan
    Beställning Leverans
    Står en leveranstid som sedan inte gäller. Hur svårt kan det vara att ha en uppdaterad lagerstatus när allt nuförtiden är digitaliserat👎🏻
  • Tyvärr har vi haft problem med synkroniseringen med lager och vårt system. Tråkigt att det drabbat er.

  • 2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Detta omdöme är under utredning
  • Perfekt
    2 år sedan
    Beställning Leverans
    Beställd vara kom snabbt och okomplicerat
  • Utmärkt
    2 år sedan
    Beställning
    lätt att hitta o gemföra
  • Utmärkt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning
    Enkelt att beställa, bra pris och snabbaste möjliga leverans. Enda jag undrar över är faktureringsavgiften på 25 kr på Klarna när det hos andra är avgiftsfritt.
  • Knappt godkänd
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställer produkten, företaget ringer och försöker övertala mig om att jag ska annullera min beställning.
    Går till slut med på att annullera med löftet om direkt återbetalning.
    Efter annullationen höjer de priset med 2500kr inom fem minuter på hemsidan.

    Har fortfarande inte fått återbetalning på mina 12490kr.

    *Uppdatering:
    Får ett par dagar senare återbetalning och en förklaring att anledningen för att de inte ville sälja robotgräsklipparen var att den legat på deras lager sedan 2015.
    Detta framkom inte på hemsidan vid beställning.

    *Inköpsdatum 19 maj 2018*
  • Perfekt
    3 år sedan
    Beställning Leverans
    Billigt, snabb leverans och enkelt att betala!
  • Perfekt
    3 år sedan
    Beställning
    God kundservice !!!
    Bra priser.
    Fri frakt !!!!!
  • Perfekt
    3 år sedan
    Beställning Leverans
    Trevligt bemötande, mycket bra service och snabb leverans
  • 3 år sedan
    Beställning Leverans
    Detta omdöme är under utredning