(17)
Efter att ha beställt ett paket till en specifik plats, men som sedermera levererades till en plats där jag inte på något sätt kunde hämta den så hade jag en lång konversation med , kanske den sämsta kundtjänsten jag någonsin stött på, kunde inte läsa ärendet ordentligt, påstod att paketet faktiskt visst levererades i enlighet med det val jag hade gjort vid utcheckning men att det var jag som kund som inte hämtat paketet. Fick till och med skicka med screenshots från postnord där det uttryckligen redovisades att det aldrig levererats till den valda platsen, så sjukt uselt, handla inte här om ni vill att allt ska fungera smidigt.
Fick en icke-fungerande produkt. Urusel kundservice. "goddag yxskaft-svar". Verkar överhuvudtaget inte läsa vad man skriver utan kopierar bara in ett standardsvar gällande produkten.
Camrofällan är rena monstret och äter råttor på löpande band! Snabb leverans
Köpte 2 elracket för flugor. Strömmen var så låg att inga flugor dog utan bara plågades. Hörde av mig till kundservice om reklamation. Önskade återbetalning då beskrivning av produkt inte överensstämmer med det jag köpt. Deras enda svar var att ingen annan kund hört av sig om samma problem. Dåligt bemötande/service av kundtjänst.
Fick aldrig min vara, posten krånglade men stick vägrade hjälpa till, var mitt fel enligt dom... 300 kr för outlöstpaket !
Beställde 29/9 klockan 11 och fick leverans 30/9. Kan inte förstå folk som klagar?
Bra sortiment men otroligt dålig och arrogant kundservice.
Förstår inte varför stick.se har fått så dåliga omdömen. Folk läser ju inte deras leveransvillkor och klagar på att det är deras fel, fy skäms. Själv handlade man en produkt som aldrig kom fram pga det blev något fel i leveransen eller för att det var någon som hade stulit mitt paket i brevlådan. Hursomhelst skickade ett mail och förklarade detta till dem. Det slutade med att jag fick hem en ny produkt utan extra kostnad. Tummen upp för det! Dom svarar snabbt på mail. Låter verkligen som om de betalade mig för att skriva detta, på heder och samvete var det jag själv som valde att skriva detta! Ni ska veta att sanningen svider! Dom får 5 av 5 för service, tålamod & förståelse. Haters gonna hate, keep it up stick.se!
Köpte fel produkt. Naturligtvis mitt fel. Men skrev sekunden efter att jag tagit fel och undrade om de kunde makulera ordern innan den skickas. Tyvärr skriver de vi har väldigt snabba orderplockare. Ordern har skickats. Kass kundservice tyvärr
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Fullständigt firmanamn: Pinweel AB
Organisationsnr: 559081-5618
Information hos allabolag.se