Prisjakt
Annons
  • FreakyKitchen

    (5)

  • se
1.8Dålig
1 omdöme
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
Gästanvändare
UselRedigerades ett år sedan

Varnar för detta oseriösa företag! Fick en felaktig leverans och inte förrän jag lämnat omdöme på trustpilot fick jag svar på mina Mail med förklaringen att de hamnat i deras skräppost. När jag då svara att jag vill ha retursedel så har det varit total tystnad. Blev tvungen att betala fakturan på över 600kr för varor jag hävdat ångerrätt på för att inte själv få betalningsanmärkning. Ren stöld av mina pengar!

Gästanvändare
Usel3 år sedan

Det verkar vara en "affärside" att skicka fel vara till kunden, då man ej har beställd vara i butiken. Det är i vårt fall inga stora pengar Det är fråga om 278:- , men gör man det här till en s.k. affärsidé kan det bli mycket pengar. I vårt fall skall betalning ske via Klarna så vi får se hur det går. Men FreakyKitchen är ett oseriöst företag.......

Gästanvändare
Usel3 år sedan

Kunde inte returnera varan då jag inte fick någon retursedel. Omöjligt att få kontakt med butiken. Varning !Varning !

Gästanvändare
Usel3 år sedan

Ingenting stämmer med företaget Freakykitchen. Beställde varor i slutet av oktober, varor som jag har efterlyst ett flertal gånger eftersom de tydligen inte är skickade från företaget ännu. Försökt få kontakt med dem ett flertal gånger. De svarar varken i telefon eller på mail eller på sms. Har messat Åsa Malmsten som står som ägare till företaget men inget svar från henne heller. Mitt råd är: Tyvärr betalade jag direkt den första beställningen men den andra som jag skulle betala via Klarna ligger fortfarande där väntar på klartecken för leverans. Mitt råd är, bojkotta Freakykichtchen som både är ”freaky” och oseriösa. Ulla-Britt Hedenby

j
jmhallberg
2 omdömen
Usel5 år sedan

När jag beställde från dem och jag hade en fråga svarade de och hjälpte till blixtsnabbt. Var beredd att ge dem toppbetyg - har sällan sett så bra respons och hade därför tänkt köpa mer av dem. När det visade sej att jag behövde reklamera varan (inte deras fel, utan deras leverantörs) så svarar de varken på mail eller på telefon trots flera försök. Därmed får jag ingen hantering av min reklamation, så jag skulle rekommendera att undvika denna handlare.

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaPayPalVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Nehaden AB

Organisationsnr: 559012-3336