Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Fri Frakt
100 Dagars Öppet Köp
Ljud För Hela Hemmet

http://www.sonos.com

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Nederländerna. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Sonos SE har fått betyget (3.50)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Edit: Sonos har ändrat sig och ska tydligen hitta på en lösning på hur man separerar gamla och nya produkter.
    Jag undrar när vi får den lösningen presenterad?

    I början på maj slutar SONOS skicka ut uppdateringar till mitt system som innehåller allt från nya Sonosprodukter inhandlade i början på januari 2020, till äldre Sonosprodukter.

    Med bara några månaders förvarning meddelar nu Sonos: "Observera att eftersom Sonos är ett system använder alla produkter samma programvara. Om moderna produkter fortfarande är anslutna till våra äldsta produkter efter maj kommer även dessa att sluta ta emot programuppdateringar och nya funktioner."

    För att mina nyinköpta produkter ska få aktuella uppdatering så måste jag alltså koppla bort mina äldre produkter (Amp, Connect Amp, flera P5:or) eller så får jag välja att inte få nya uppdateringar alls.

    Jag förstår att äldre Sonosprodukter har sina hårdvarubegränsningar
    MEN
    att meddela detta e n d a s t drygt tre månader innan man slutar skicka ut uppdateringar är inte på nått vis okej.
    OCH
    att SONOS inte kan presentera nån annan lösning än att ge futtiga 30 % i "trade up-rabatt" är så fruktansvärt dåligt.
    SONOS vill att jag slänger mina fullt fungerande produkter och köper nya - vart tog miljötänket vägen?
    Varför inte inte i informationsmailet presentera en lösningen på hur jag separerar de äldre från de nya produkterna, så de nya produkterna kan fortsätta få uppdateringar.
    Nej fy *** vad dåligt. Efter att troget ha köpt SONOSprodukter sen 2011 är det nu slutköpt! Obegripligt SONOS...