Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Amex
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information LensWay har fått betyget (7.00)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Utmärkt
    1 månad sedan
    Beställning
    Enkel, smidig och snygg sida. Något onödigt att man får mail på att ordern är registrerad, orderbekräftelse, och leveransbekräftelse.
  • 6 mån sedan
    Beställning Leverans
    Detta omdöme är under utredning
  • 6 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 6 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 2018-10-23 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Acceptabel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Köper 24 par linser och får med ett (1) linsetui. Ja ni läst rätt, ETT etui. Anser Lensway att det räcker?! Kostar säker 50 öre styck i inköp, om knappt det...
  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Jag är supernöjd! (än så länge)

    Positivt:

    - Klarna faktura
    - Schyssta priser jämfört med konkurrenterna
    - Mecenat rabatt (i mitt fall 20% på alla solglasögon
    - Ett trevligt meddelande på följesedeln blir ett plus i kanten!
    - Du kan returnera glasögonen inom 3 månader om man inte är nöjd, riktigt nice!
    - Leverans tid på 1-2 dagar

    Har väl inget negativt att säga än så länge men det vore kul om de hade ett större utbud på ray-ban sortimentet!
  • Utmärkt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Superbra! Beställt två ggr och båda gångerna har jag fått paketet i postlådan redan nästa dag!
  • 2018-01-19 - Prisjakt har ändrat bolagsuppgifter till (556579-3188).

  • Dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Varor skickades dagen efter beräknad leveransdag. 1-2 arbetsdagar blev minst 4.
  • Hej Emma,

    Tack för din kommentar! Vi beklagar att det har blivit en försening på din beställning. Du får gärna kontakta oss på 020-23 20 20 eller per mail till kundservice@lensway.se så kan vi se om vi kan hjälpa dig vidare på något sätt.

    Ha en fin dag!

  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Fantastiskt snabba leveranser! Beställde linser onsdag 14.45 och dagen efter låg dom i brevlådan! Har alltid fungerat klockrent, rekommenderas varmt!
  • Utmärkt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Än så länge inga problem, bra pris och snabb leverans!

    Beställde ett par glasögon och ett par solglasögon. Solglasögonen kom på ungefär 1 dag och glasögonen väntar jag fortfarande på. Bra att de delar upp i två kollin! Har dock inte haft någon kontakt med kundtjänst.
  • Dålig
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Tyvärr så är jag en så länge besviken på Lensway.

    Lång svarstid på mail;
    Skickat 3 mail med enkla frågor om mina beställningar och alla svar har kommit +48timmar.

    Olika besked om bek beställning;
    La beställnig på flera produkter, fick orderbek enligt ordern, dubbelkollade status per mail och fick bek att ordern skulle lev enligt order bek, fick sedan svar att en eller flera produkter slutsålts/utgått och skulle makuleras automatiskt trotts besked i första läget att ordern var ok.

    Inga besked om ersättningsvaror;
    Trotts att de slutsålt/översålt en bek vara så fick jag ingen info om ersättningsvara eller dyl utan bara att min order skulle makuleras automatiskt, men jag beställde produkten av en anledning?

    Hade hoppats på en smidig och bra upplevelse men än så länge så har detta ej infriats.
  • Mycket bra
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Snabba leveranstider även om dom blivit något sämre på sista tiden. Men fortfarande har man oftast linserna 3-4 dagar efter beställning. De gånger som det blivit något problem har Lensway varit snabba med att hjälpa till att ordna linser snabbt.
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Detta blir bara värre och värre, först skickar dom fel glasögon efter tre veckors väntan och sen när jag skickar tillbaka paketet ljuger dom och påstår att posten tar två veckor på sig att leverera paket till dom, som att posten skulle prioritera olika paket olika.
  • Tack för din kommentar! Vi beklagar de problem som uppstod i din beställning. Du får gärna kontakta oss på 020-23 20 20 eller per mail till kundservice@lensway.se så kan vi se om vi kan hjälpa dig vidare på något sätt. Med vänlig hälsning/Lensway

  • Utmärkt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Snabba leveranser, bra sajt och alltid haft luserns jag beställt på lager. Dock spammar de rätt mycket med nyhetsbrev, annars bara goda ord!
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Snabb leverans!
  • Utmärkt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    När man får ett bra erbjudande från Lensway via Prisjakt, är det alltid förstavalet!
    Snabbare leveranstid finns ej!
  • Ganska dålig
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Beställde ett par Ray Ban Clubmasters, rätt storlek och allting. Otroligt snabb leverans, var väldugt förvånad, framme efter bara 2 dagar! MEN, öppnade paketet och tog ur glasögen och det visade sig vara ett par Ray Ban Aviators istället. Tough luck, får skicka tillbaka så snart som möjligt.

    Avstår från att beställa av Lensway i framtiden.
  • Mycket bra
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    En nöjd kund skriver på! :) Jag har mer eller mindre alltid köpt mina glasögon och kontaktlinser hos er.

    Fördelarna med att handla på Lensway:
    Snabb leverans
    Bra utbud
    Grym support

    Nackdelar:
    Under den senaste tiden har jag upplevt att priserna ökat. Eller snarare att konkurrenterna sänkt priserna. Sist gick jag faktiskt in på https://lensify.se/ för att hitta de billigaste linserna. Denna gång hittade mina linser (Biofinity) billigare hos en konkurrent och köpte istället där. Vill ni behålla mig och säkert fler andra som kunder bör ni se över era priser och matcha det mot konkurrerande butiker :)
  • Perfekt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Överlägset kundmottagande gentemot deras konkurrenter. Snabb leverans och deras prisgaranti gör att man aldrig behöver välja någon annan distributör av linser.
  • Perfekt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Fantastisk bra kundservice, ett företag som är föredömligt gällande detta. Jag själv klantade till det och beställde glasögon med fel recept men fick både snabb support samt nya glasögon skickade utan kostnad. Rekommenderas starkt.
  • Utmärkt
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Riktigt grymma leveranstider! Beställ på söndagen och få hem ordern dagen efter på måndagen. Svårslaget! Dessutom rimliga priser och efter åratal som kund har jag aldrig haft problem.
  • Perfekt
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Beställde mina linser genom Lensway i flera års tid. Funkat mycket bra. Bara vid ett tillfälle, förra året, fick jag hem en betalningspåminnelse med ränta dragen pga försenade betalning, trots att jag redan betalat för varan långt tidigare. Men kundservice skötte det fint och löste det med en mycket bra kompensation!
  • Usel
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Jag handlar alltid på lensway.se och jag var alltid nöjd med deras priser, bra kvalité på glasögon och hur snabbt de skickar ut varor. MEN de har blivit mycket sämre på senaste tiden:
    1. Jag beställde Polaroid solglasögon för ca 2 veckor sen som var i lagret då men strax efter att jag la en beställning så försvann de ur deras sortiment. Sen så fick jag ett meddelande om att min order är försenat och det står inte när de kan leverera och om de kan.
    2. Jag har lagt en beställning på optiska glasögon av märke J. Lindeberg. När de kom så var inte fodralet limmat ordentligt så att botten på fodralet var löst. Glasögon var ändå OK så att jag inte skickade de tillbaka.
    3. Mått på vissa optiska bågar inte stämmer med verkligheten så att helst skall man prova innan man lägger i nån beställning.
    4. De har plockat bort alla fysiska butiker i Sverige så att det går inte att prova olika bågar och välja den som passar bäst.
    Nja, med tanke på allt jag har skrivit så får de bara en stjärna av mig.
  • Hej Sig,
    1. Vi beklagar att det har blivit en försening på din beställning av polaroidglasögon.
    För information om leveransdatum, kontakta gärna vår kundservice.

    2. Vad kul att höra att du är nöjd med dina glasögon. Givetvis byter vi ut ditt fodral! När du är 100% nöjd, är vi nöjda.

    3. Vi strävar efter att alla uppgifter om glasögonen skall vara korrekta. För att säkerställa det mäter vi dem både själva samt tar uppgifter från tillverkarna av respektive märke. Har du möjlighet att återkoppla till oss om vilket specifik båge det gäller så skall vi se till att rätta till eventuellt fel.

    4. Gällande våra butiker. Det är riktigt vi har stängt våra butiker och fokuserar på vår kärnverksamhet som är e-handel. Vi utvecklar vår tjänst hela tiden för att göra det enklare för dig som kund att prova dina glasögon online. Vi erbjuder alltid 90 dagar öppet köp på våra glasögon.

    Vi ser till att kontakta dig via PM och hoppas kunna hjälpa dig med de saker som inte levt upp till förväntan.
    Om inte annat kontakta gärna vår trevliga kundservice så skall vi göra allt vi kan för att hjälpa dig med ovanstående frågor.

    Mvh
    LensWay

  • Mycket bra
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Beställde solbrillor i fredags, idag måndag gick jag och hämtade ut dem. Toppen! Leveranser sker från Kista, Stockholm de gånger jag beställt, men det kanske är en utländsk butik som är huvudlager.
  • Usel
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Jag har tidigare beställt mina linser från lenson, där jag har fått snabb leverans av mina linser. Denna gång skilde det sig cirka 40 kr mellan lensway och lenson på mina linser. jag valde att testa lensway. Beställning genomfördes den 13 november, och linserna skickades även samma dag. Idag den 18 november har jag ännu inte fått mina linser. Jag har beställt andra paket från andra sidor den 15 och de kom idag den 18. Jag undar nu ens om jag kommer få några linser, lika bra att köpa linserna direkt hos konkurrent även om priset är dyrare- Första och sista köpet på lensway
  • Hej Prada,
    tråkigt att höra att det har blivit problem vid leverans av linserna.
    Har du möjlighet att kontakta oss på kundservice 020-23 20 20 så skall vi hjälpa dig.

    Med Vänliga Hälsningar
    LensWay

  • Utmärkt
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Jag hade problem med mina 1,5 år gamla glasögon. Antireflexen släppte.
    Efter en del diskussioner så fick jag nya glasögon. Bra kundservice.
  • Perfekt
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Jag är förvånad över vilken hög kvalité de har på sin service. Beställde några solglasögon via deras site, några av dem passade mig inte men det var inga problem att nyttja öppetköp. Dessutom prismatchade de priserna.

    För mig är det också ett stort plus att man kan åka till en av deras fysiska butiker om det skulle behövas.

    Får ju inte glömma att leveransen var väldigt snabb!

    Edit : höjer en stjärna, fick reklamera ett par solglasögon och det gick verkligen lätt! Mycket tillmötesgående. Ser inte hur ett företag skulle kunna agera bättre än Lensway.

    Nu när jag läser igenom min post så kan jag förstå om folk tror att denna röst är köpt men så är inte fallet, detta är verkligen min erfarenhet av företaget.
  • Perfekt
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Köper alltid linser härifrån och aldrig någonsin har det strulat. Gött jobbat!
  • Dålig
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Har beställt av lensway tre gånger, har alltid varit nöjd.

    Dock är jag ruskigt missnöjd med deras valda partner Svea ekonomi.

    Maken till otrevliga och oproffsiga får man leta efter.

    Jag beställde nya linser precis veckan innan vi åkte på semester först till Åre, arbetade en vecka och sedan till Österrike, och lyckades lägga fakturan på någon "klok" plats innan vi åkte till Åre...

    Jag betalar påminnelsen ett par dagar efter att vi kommer tillbaka från Österrike men hinner då få ett inkasso brev. Ringer upp till Svea och får ett tämligen nyktert bemötande utan förståelse, betalar in 200 kr ytterligare till Svea.

    Detta hindrar inte Svea från att dagen EFTER betalningen är dem tillhanda skicka en faktura på 200 kronor, som att försöka sig på att ta 200 kr ytterligare.

    Jag ringer upp och de medger att detta är felaktigt men tro inte att där finns en ursäktande ton eller något uns av proffsighet.

    Tyvärr ger detta en så tråkig smak i munnen att jag kommer lägga ner någon minut på att hitta alternativ till lensway som inte använder svea ekonomi utan något proffsigare, om sådana finns.

    Otroligt trist, för jag har alltid varit nöjd med lensway nu och tidigare. För mig är det snabbheten och servicen det handlat om, och Svea omintetgjorde effektivt den upplevelsen denna gång.
  • Perfekt
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Har beställt mina Linser hos LensWay i några år nu. Alltid snabb leverans och studentrabatt! Den enda gången jag stött på bekymmer var när posten tog alldeles för lång tid på sig att leverera linserna. Då skickade LensWay ut en ny order direkt.

    Supernöjd!
  • Acceptabel
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Handlat två par glasögon i LensWay butik.
    Ville betala med kort, men blev lurad att det inte skulle gå. Enligt butiken så betalar man med faktura. Fick en faktura som Lensway överlåtet till Svea Ekonomi.

    Glasögonen är helt okej. Inte de bästa jag haft, men klart godkända.
    Om man ser till priset så är de prisvärda. Känns som att man får mer än man betalar för.
    Leveranstiden var lite mer än en vecka, vilket är snabbare än hos min vanliga optiker.

    Personalen i butiken, var trevlig, stressad och kunde inte prata svenska.
  • Hej,

    För produkter som lämnas ut över disk accepterar vi betalning via kortterminal. Däremot gäller alltid faktura för produkter som skickas hem, så som t.ex. glasögon. Vårt samarbete med Svea Ekonomi påverkar inte dig som kund så länge fakturan betalas i tid. Och angående glasögonen, du vet väl att vi har en nöjdhetsgaranti? Läs mer här: http://blog.lensway.se/nyheter/garantier. Trevlig dag. MVH LensWay

  • Perfekt
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Beställde glasögon en lördag kväll och fick dem i posten onsdag! Blev inte nöjd med glasen som jag beställt enligt den senaste synundersökningen (hos en annan optiker), och fick kostnadsfritt ett par nya glasögon - samma bågar, men med glas enligt mitt tidigare recept. Nöjdhetsgaranti kallas det visst. Även denna gång fick jag de nya glasögonen snabbt! Jag är helnöjd!
  • Usel
    6 år sedan
    Uppdaterat: 6 år sedan
    Ytbehandlingen har krackelerat på mina glasögon och Lensway vill inte stå för sin garanti. De påstår att det kan vara pga att man bastat eller öppnat ugnsluckan med glasögonen på.

    Så vill du ha ett par glasögon som du kan ha på när du öppnar ugnsluckan - handla någon annanstans.
  • Hej,

    För oss är det viktigt att du som kund blir 100% nöjd, därför erbjuder vi fina garantier. Däremot finns det restriktioner gällande skador som uppkommit av normalt slitage, yttre skador, eller på grund av felaktigt bruk. Läs mer om rättigheter och skyldigheter gällande garantier och reklamation här: blog.lensway.se/nyheter/garantier. Trevlig dag. MVH LensWay

  • Knappt godkänd
    6 år sedan
    Uppdaterat: 6 år sedan
    Fungerar helt ok, man får linserna man beställer. Jag har beställt ett par halvårsförpackningar från Lensway senaste åren.

    Nyligen så gick en lins sönder precis när jag skulle sätta i den för första gången. Jag tog kontakt med Lensway då jag tyckte att det var fabrikationsfel. Detta accepterade man från deras sida, men de kunde inte skicka mig en ersättningslins (de gör tydligen inte det för toriska linser) och vägrade ersätta mig på något annat sätt än att ge mig en rabatt på kommande ordrar. Då jag inte ville binda mig för en ny halvårskonsumtion av linser bara för att få ersättning för en defekt produkt så bad jag att få ersättning i annan form. Detta vägrade Lensway, lite till min förvåning.

    I mitt tyckte inte värt den lilla ekonomiska vinst man får, kontra att inte få ersättning för defekta produkter, riktiga synundersökningar etc.
  • Hej DrGonzo94,

    Tack för din feedback.

    Det stämmer att vi i dagsläget inte har möjlighet att skicka ut toriska ersättningslinser. Det vi då gör är att rabattera kommande beställning med beloppet som motsvarar den defekta linsen.
    Då denna lösning inte verkar vara optimal för dig så ber vi dig kontakta vår kundtjänst på 020 23 20 20.
    Detta för att se om vi kan hjälpa med att finna ett mer passande alternativ.

    Vi beklagar besväret.

    Vänligen,
    LensWay

  • Perfekt
    6 år sedan
    Uppdaterat: 6 år sedan
    Helt superb service. Linserna kommer alltid max 2 dagar efter beställning. En gång var det lite trubbel med en förpackning (6 pack) linser. Utan att krångla skickade de helt nya linser efter att jag ringt in. De behövde inte ens se de gamla.

    Och detta samtidigt som de är det billigaste alternativet jag sett. Super!
  • Utmärkt
    6 år sedan
    Uppdaterat: 6 år sedan
    Alldeles utmärkt, snabbt, billigt och pålitlig
  • Perfekt
    6 år sedan
    Uppdaterat: 6 år sedan
    Beställt flera gånger från detta företag. Fraktfritt, snabbt hemskickat och inga krusiduller. Funkat skitbra alla gånger hittils. Tack!
  • Usel
    6 år sedan
    Uppdaterat: 6 år sedan
    Ett riktigt uselt företag!

    Min fru köpte ett par glasögon för ca en månad sedan. Efter att hon testat glasögonen någon vecka kom hon fram till att de inte passade henne, så glasögonen returnerades tillbaka den 4/2-2013.

    När inte pengarna var insatta efter en vecka tog hon kontakt med företaget. De sa att det blivit en miss och att pengarna kommer betalas tillbaka. Ca fem dagar senare ringer hon igen och undrar varför de inte satt in pengarna än. Den här gången säger de att de inte tagit emot glasögonen och därav kan en återbetalning inte ske. Frugan förklarar då att att det inte stämmer, då hon fått det bekräftat att de tagit emot glasögonen första gången hon ringde. De ber att få återkomma till henne samma dag. När de inte återkom som de lovat, ringer hon igen efter några dagar. Den här gången säger de att de gjort en utbetalning men att det kan ta upp till tre dagar innan pengarna finns på kontot. Fem dagar senare finns pengarna fortfarande inte på kontot!

    Idag (4/3-2013) ringer frugan under förmiddagen och får en en gång i svar om att de får be om att få återkomma till henne inom en timme, vilket de självklart inte gör. Senare på eftermiddagen ringer frugan igen och får i svar om att ekonomiavdelningen gått hem för dagen och därför inte kan se om en utbetalning skett...
  • Hej,

    För oss är det viktigt att du blir 100% nöjd. Därför låter vi dig att i lugn och ro känna efter om glasögonköpet känns bra i hela 3 månader. Skulle du av någon anledning inte vara helt nöjd får du pengarna tillbaka. Det anser vi är en unik förmån. Självklart tycker vi det är trist att inte glasögonen passade. Trevlig dag. MVH Mille

  • Utmärkt
    6 år sedan
    Uppdaterat: 6 år sedan
    Riktigt snabba och bra priser.
  • Dålig
    6 år sedan
    Uppdaterat: 6 år sedan
    Bästa LensWay,
    Sluta vara så "översmarta" med era differentierade priser.
    Har idag fått tre olika priser på samma produktet.
    - Refill express
    - Alla hjärtans dag
    - Pricerunner (Billigast)

    Tappar i trovärdighet och ni tappade affären idag.
    Vakna!
  • Hej,

    Vi har tagit åt oss av kritiken och sänker nu priserna överlag på våra storsäljande priser. Pris-differentieringen kommer därmed, i stort sett, upphöra. Trevlig dag. MVH LensWay

  • Perfekt
    6 år sedan
    Uppdaterat: 6 år sedan
    Bra priser via prisjakt, snabba leveranser. Mina sista 3 beställningar har skickats samma dag och nått fram dagen efter.
  • Perfekt
    6 år sedan
    Uppdaterat: 6 år sedan
    Alltså det är löjligt va snabba de är. 6 beställningar sedan förra året, alla skickas samma dag om beställningen görs tidigt nog, annars dagen efter.

    Klarar brevlådan paket har man det dagen efter. T om när man beställt på helger fungerar det snabbt.

    Än så länge 10+
  • Perfekt
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    Beställde linserna enkelt och billigt den 28e. De landade i min brevlåda den 29e! Superb leveranstid! =) Tack!
  • Perfekt
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    Beställde linser på söndagen. På måndagen låg linserna i brevlådan!
  • Bra
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    Har beställt flera gånger, alltid mycket snabb och felfri leverans. På minus-kontot ligger att man alltid måste beställa varorna via prisjakt-hemsidan för att få det billiga priset (skillnaderna är stora). Detta beror sannolikt på prisgarantin som man då inte behöver åberopa men det ter sig lite osportsligt och kräver mycket av kunden. Dessutom räknas detta pris som en rabatt och det kan inte kombineras med andra kampanjer. Jag tycker det hela känns lite oetiskt men å andra sidan blir slutresultatet bra för kunden: billigt, säkert och snabbt.
  • Hej,

    Vi har tagit åt oss av kritiken och sänker nu priserna överlag på våra storsäljande priser. Pris-differentieringen kommer därmed, i stort sett, upphöra. Trevlig dag. MVH LensWay

  • Perfekt
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    Beställer linser en lördagförmiddag, och på måndagen efter kommer dom i brevlådan!
    Kan inte bli bättre, och det var lika snabb leverans gången innan.
  • Perfekt
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    Måste hylla Lensway efter min erfarenhet. Jag var hos en Specsavers optiker. Denna optiker gav mig ett felaktigt recept. Varpå de två par jag beställer från lensway blir helt omöjliga att se något med. När jag går till specsavers för att ta reda på att receptet var fel så erbjöd optikern att fixa ETT av de paren som jag beställt från Lensway.

    Jag går upp en våning med det nya receptet till Lensway och där byter dem, utan någon som helst tvekan, ut båda paren. Samt att dem ger mig 200kr rabatt som plåster på såren. För något som dom inte hade något som helst med att göra.

    Tillläggas skall att om jag hade köpt samma glasögon, samma tilllägg hos någon annan av de stora optik kedjorna så hade det kostat runt 6000kr istället för de 2800kr som jag betalade hos Lensway.

    Kan inte annat än att rekommendera!
  • Utmärkt
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    Snabba leveranser, gratis frakt och ingen kostnad för fakturabetalning. Dessutom är priset på linser relativt lågt.
  • Perfekt
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    Har köpt linser hos dem i flera år, varje gång var allt rätt och leveransen snabb.
  • Perfekt
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    För mig har LensWay alltid funkat mycket bra att beställa från, väldigt snabba leveranser.