Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Japan Photo har fått betyget (5.21)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Usel
    2 mån sedan
    Oseriöst företag där jag efter 30 dagar fortfarande inte fått min leverans trots flera påminnelser skickade via e-post, produkterna fanns i lager vid beställningstillfället. Beställningarna på nätet hanteras i Danmark och även supporten, butikerna kanske är bättre men tyvärr känns allt väldigt oseriöst och jag kommer inte handlar där igen.
  • Mycket bra
    3 mån sedan
    Beställning
    Allt OK!
  • Dålig
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Väldigt missnöjd, lämnade in 35mm svartvit film för framkallning och det kostade 250kr, när jag lämnade in filmen för återbeställning så fick jag betala hela 551kr, dubbelt så mycket. När jag frågar varför det kostar så mycket mer så kunde kassörskan inte besvara frågan och när jag kontakta kundtjänst så börjar de prata om hur "processen är annorlunda" som att de tror att man inte vet hur man framkallar film. Halva processen är redan klar men det kostar en dubbla priset. Helt oacceptabelt. Brukade gilla japan photo denna upplevelse har gjort att jag inte vill återvända till japan photo för framkallning av mina analoga bilder. Uppdatering:mailen du uppgav funkar ej
  • Hej, jag vill börja med att be om ursäkt att du inte fick prisinformation om efterbeställningen vid inlämnandet, och inte heller ett tillfredställande svar när du sedan kontaktat oss angående detta.

    Efterbeställningspriset är idag 19 kr/bildruta. Att priset på efterbeställning är högre än den första framkallningen beror främst på att efterbeställningen görs manuellt från negativremsorna, medan framkallningen av en hel rulle sker automatiskt. Priserna för detta har även ökat i takt med att filmframkallning och efterbeställning har minskat kraftigt.

    Vi har 100% nöjd-kund-garanti, så kontakta oss på mg@japanphoto.se så ska vi säkert kunna lösa detta så att du blir nöjd.

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Grymt bra service och alltid vart extremt hjälpsamma!
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Beställning Leverans
    Enkelt och smidigt, bra pris.
  • Knappt godkänd
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Långsam leverans. Ångrade mig och bad dom avbeställa ordern, vilket dom tydligen gjorde men den skickades ändå till mig? Ringde kundtjänst som sa att jag bara inte skulle ta imot kameran. Returnerades till japanfoto. Ringde till kundtjänst 3-4 gånger angående återbetalning men de kunde inte svara, skulle återkomma men gjorde inte det kunde inte se om kameran tagits imot trots att kollinummret visade det osv. Efter ca 4 veckor fick jag tillbaka pengarna efter påtryckningar.

    Håller mig till deras konkurrenter i framtiden.
  • Både vi och transportbolaget har brustit i våra rutiner i detta fall. Vi är verkligen ledsna för detta. Kontakta mig på mg@cewe.se så ska vi se om vi kan kompensera dig för det inträffade.

    /Magnus, Sverigechef

  • Acceptabel
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Beställning Leverans
    Jag kontaktade chatten för att få veta måtten på ett objektivfodral. De bad mig vänta. Efter 10 min undrade jag om de hade ett besked, men jag hörde inget mer och lämnade chatten.
  • Usel
    9 mån sedan
    Uppdaterat: 9 mån sedan
    Beställde ett sigma 150-600mm.. Fick orderbekräftelse. Men ingen leveransbekräftelse. Chattade med en trevlig tös i supporten och varan finns ej i lager och beräknas ta flera veckor från leverantören.

    Fortfarande visar hemsidan att objektiv finns i lager.....

    Uruselt att inte höra av sig och meddela detta.

    Är otroligt besviken.

    Ringde och avbeställde det och köpte på en annan sida.

    Ringde och bad dom annulera ordern vilket inte var några problem. Skulle få bekräftelse på mail. Fortfarande inte fått något....

    Obs. Support och allt är i Norge och det är norrmän som svarar i telefon.
  • Hej,

    Jag vill börja med att be om ursäkt för att vi har brustit i informationen kring denna beställning.

    Det händer sällan, men ibland kan tyvärr lagerstatusen vara fel i vårt system. I detta fall hann vi tyvärr inte upptäcka detta före nyårshelgen, vilket gjorde att vi inte kunde meddela dig detta innan du hörde av dig till oss precis efter helgen.

    Jag hoppas du har fått bekräftelse på att ordern är annullerad nu, om inte, kika gärna i din spam-folder. Jag kan även bekräfta att den annulerades under första veckan i år.

    Tack för ditt meddelande

  • Perfekt
    10 mån sedan
    Beställning Leverans
    Pris och val av leverans
  • Dålig
    10 mån sedan
    Black friday erbjudande på Canon EOS M100 + 15-45/3,5-6,3 IS STM sänkt pris med 1300 kr (med sänkt pris var det 2990 kr) jämfört med billigaste konkurrent på ungefär 4300 kr. Problemet är att dom inte hade vit eller svart M100 i lager.

    Fejk erbjudande? Riktigt dåligt att inte ha ett lager om man sänker priset!

    Jag köpte en annan kamera hos ett annat företag. Kommer nog aldrig handla här efter detta.
  • Hej, och tack för din feedback!

    Givetvis skulle vi aldrig fuska med vilka varor vi faktiskt har i lager, och det är alltid synd när fyndprodukterna inte räcker till alla som vill köpa.

    Under Black Friday hade vi erbjudanden på både produkter vi hade många i lager, och även produkter som vi hade ett begränsat lager av. Både de vita och svarta versionerna såldes slut väldigt fort när kanpanjen startade vid midnatt.

  • Usel
    11 mån sedan
    Smart upplägg att meddela kunden om att varan skickas från Norge först när den kommit på rull och jag sitter fast i köpet om jag inte vill bekosta retur på egen hand.

    Hade jag vetat om detta innan leveransbeskedet hade jag avbrutit köpet ögona böj och handlat av en konkurrent istället.
  • Hej och tack för din kommentar. Tiden för transport från Norge är inräknad i vår leveranstid, och eventuell retur sker till en adress i Sverige.

  • Knappt godkänd
    11 mån sedan
    Okej priser och sjukt dyr frakt. Leveransen är undermålig. De svarar snabbt att varan är skickad men sen tar det 5arbetsdagar innan de är framme. Totalt värdelöst då man tror att de är snabba med leverans bekräftelse. Men sen ligger varan 3-4 arbetsdagar innan de får iväg de till fraktbolaget.
  • Hej och tack för din feedback!

    Vi tar 99 kr för frakt till paketutlämningsställe, och ordrar som hämtas i butik eller överstiger 1000 kr är fraktfria. Har du betalat mer än det så får du gärna kontakta vår kundservice för att kolla på detta. https://support.japanphoto.se/

    Leveranstiden är 3-4 arbetsdagar när varorna finns på vårt lager, och ibland kan det ta någon dag extra. Vi är en fotokedja som finns i både Sverige och Norge, och de flesta varor levereras från vårt lager i Norge, därav någon dag extra tid för tullhantering.

    vänliga hälsningar
    /Tomas, CEWE / Japan Photo Sverige

  • Perfekt
    12 mån sedan
    Beställning
    Service 100% bäst!
  • 2018-10-23 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Perfekt
    1 år sedan
    Beställde ett objektiv från JapanPhoto. Priset var väldigt konkurrenskraftigt, och i informationen framkom leveranstiden tydligt (som är lite längre än vad jag är van vid, eftersom produkterna verkar skickas från ett lager i Norge - osäker på om detta gäller alla deras produkter).

    Leveranstiden stämde bra, en kort kontakt med kundservice var trevlig med snabba svar och min avhämtning av leveransen i butik (Sveavägen) var ett nöje med charmig personal som jobbade där. Objektivet var även väldigt välpaketerat med gott om skyddande bubbelplast, vilket uppskattas.

    Sammantaget har jag inget att klaga på, utan endast positiva upplevelser från min interaktion med företaget.
  • Utmärkt
    1 år sedan
    Beställde ett objektiv men fick tyvärr reklamera det eftersom det var fel på objektivet (Inte Japan Photos fel). Det är först när något är fel som man vet hur bra ett företag är. Skulle gärna sätta full pott men saknar några saker. Jag fick beställningsbekräftelse men ingen leveransbekräftelse så jag visste inte att objektivet var skickat och när det skickades samt ingen möjlighet att följa frakten. Eftersom det var fel på objektivet så reklamerade jag köpet. Fick en retursedel direkt efter ett samtal med Japan Photo och pengarna var tillbaka på mitt konto 3 arbetsdagar efter jag hade skickat tillbaka objektivet. Dock skulle jag gärna vilja fått något meddelande om att returen var mottagen samt att pengarna återbetalas. Som sagt, mer information om leverans mm hade gjort att jag skulle suttit full pott. Annars väldigt nöjd med Japan Photo.
  • Usel
    1 år sedan
    Beställt ett ND-filter med upphämtning i butik.
    Får ett mejl där det står att den är skickad och kommer om några dagar. Det har det gått en hel vecka nu och jag har fortfarande inte fått den.... Hade tom gått snabbare att beställa från eBay...
  • Utmärkt
    1 år sedan
    Beställning Leverans
    Bra pris, snabb kundtjänst, produkten i lager för snabb leverans.
  • Mycket bra
    1 år sedan
    Beställning
    Blixten kändes väldigt kompetent men stor. Fundera på om du vill ha något så skrymmande i din fotoväska.

    Viktigt att se till att du får rätt blixtsko till Sony A77-kameror, eftersom blixten finns i två utföranden. Dels finns en variant för den gamla typen av sko, dels finns en för den nya typen. Japan Photo har bara tagit in den nya varianten.
  • Hej, vi har tyvärr ingen avbeställningsfunktion på vår hemsida och jag beklagar att du inte fick snabbare hjälp via vår kundservice. Vi följer givetvis konsumentköplagen om ånger- och returrätt och jag hoppas du nu har fått hjälp att returnera din vara.

  • Utmärkt
    1 år sedan
    Inget att klaga på. Hade blivit full pott med någon dag snabbare leverans.
  • Mycket bra
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställning
    smidigt lätt att betala
  • Ganska dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Lite lägre priser men långsam leverans. 2-3 dagar fick jag till mig att det skulle ta, vilket känns som snudd på falsk marknadsföring. Paketet skickades från Norge. 5 arbetsdagar tog det innan det levererades till min utlämningsplats.
    Min plan var att använda mitt nya objektiv under den kommande helgen, men tji fick jag för det..
  • Hej, vi ber om ursäkt för att du upplevt en längre leveranstid än det normala. Vi har nyligen justerat vår angivna leveranstid uppåt eftersom flera kunder lämnat feedback om just detta. Vi vill självklart ange en leveranstid som är rimlig för de allra flesta av våra försändelser, även om det alltid kan hända att ett paket försenas på grund av ett mänskligt felande eller vår paketleverantör..

    Om du vill veta mer exakt vad som försenade just din order, så får du gärna höra av dig med orderdetaljer till vår kundservice.

    Tack så mycket för att du tog dig tid att ge oss feedback om detta :)

  • Dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Låga priser men sedan tillkommer ju frakten. Men priset fortfarande ok. Men ... urusel leveranstid. De säger 2-4 dagar men räkna med minst det dubbla. Deras egen leveranstid stämmer inte och sedan tillkommer det att varorna skickas från Norge där de fastnar i tullen ytterligare ett antal dagar. Fakturan kommer såklart direkt när de säger att leveransen har gått iväg ... Jag kommer aldrig mer att handla av dem.
  • Hej, vi är ledsna att du upplevt en längre leveranstid än det normala. Vi har i dagarna justerat vår angivna leveranstid uppåt till 3-5 arbetsdagar eftersom flera kunder lämnat feedback om just detta.

    Generellt så åker de allra flesta paketen igenom tullen skyndsamt, men ibland har det varit förseningar där, vilket vi tyvärr inte kan påverka. Även helgdagar och den mänskliga faktorn kan ju orsaka förseningar ibland.

    Jag vet inte när du gjorde din order eller vad exakt som orsakade förseningen, vill du veta mer så får du gärna höra av dig med orderdetaljer till vår kundservice.

    Tack så mycket för att du tog dig tid att ge oss feedback om detta.

  • Perfekt
    1 år sedan
    Beställning
    bästa pris.
  • Perfekt
    1 år sedan
    Beställning Leverans
    helheten verkar utmärkt
  • Perfekt
    1 år sedan
    Beställning Leverans
    Smidig beställning, men nu inväntas leveransen.
  • Mycket bra
    1 år sedan
    Beställning Leverans
    Gratis frakt. Gillar Klarna
  • Ganska bra
    1 år sedan
    Beställning
    Online store was fine. Good price and all. Not very happy with the custom service phone line.
  • Hello. I am sorry to hear that you were not happy with our service line. Feel free to contact me if you would like to give more input regarding this. You can contact me on fotografering@japanphoto.se

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställning Leverans
    Jag försökte i samband med köp få hjälp av kundservice men de ringde aldrig tillbaka som de hade lovat.
  • Hej! Jag är verkligen ledsen att vi inte återkommit till dig som utovat. Vi försöker hela tiden bli bättre i våra rutiner, men ibland är det mycket att göra och något glöms bort på grund av den mänskliga faktorn. Tack för din feedback! Om du fortfarande behöver hjälp med något, hör gärna av dig på fotografering@japanphoto.se

  • Dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Butikerna är bra men när man beställer från webben är det inte lika bra, tog dem tre dagar att få iväg mitt paket sent på en fredag , och tydligen tar det 3-4 dagar för deras leverantör att transportera varan. Så nu har jag väntat en vecka och kommer troligen imorgon eller övermorgon, skall iväg och resa imorgon bitti så kommer inte kunna hämta den så försökte avbeställa i lördags, för de tog så lång tid på sig men det går först att göra när den kommer fram till butiken :-/.
  • Hej, normalt skickar vi alltid produkter vi har lager inom ett dygn. Ibland har PostNord tagit emot paketen utan att de registrerats som mottagna av dem på ett par dagar, vilket vi tyvärr inte kan påverka. Deras leveranstid är sedan 3-4 dagar till kund.

    Om det är vi som har brustit i rutinerna och på så sätt försenat paketet till dig ber vi givetvis om ursäkt, vårt mål är att alltid få iväg beställningar inom ett dygn.

    Jag beklagar att det inte går att avbeställa när produkten väl är på väg till butik. Vi försöker givetvis att förbättra vår service på denna punkt, men med vårt nuvarande logistiksystem kan vi tyvärr inte lösa detta.

    Tack för att du skrev om ditt köp hos oss.

  • Utmärkt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Bra pris, gratis frakt.
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Superbra pris för kameraväska till Canon G11.
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    LÄTT ATT HITTA RUNT, SNABBT ORDNAT MED BETALNING, BRA ÅTERKOPPLING
  • Ganska bra
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Smidigt att beställa, oftast de varor som jag vill ha till rätt pris och i lager.
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    They used to be good some years back. But now really bad service at the Göteborg shop.

    I went to Gothenburg shop on Saturday (19/8). The staff is lazy, clueless and looking highly demotivated. 2 ladies in the cashier were chit chatting without processing queue numbers. Then started helping someone without a number. I can imagine how the after sales service will be if the sales people are like this. They just lost a customer and an expensive sale on 19/8 2017.
  • Thank you for taking the time writing about your experience when visiting our store.

    We take your input seriously and will be talking about this during a store meeting and also inform all our personnel about this.

    We will do our best to improve our customer service.

  • Bra
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Ofta bra priser på webben och i fysisk butik . Säljarna kunde vara lite mer insatta i hur kamerorna fungerar, men det är ju ett vanligt problem.
  • Bra
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans Retur
    Gick smidigt att beställa, fraktfritt med uthämtning i fysisk butik. Skulle dock uppskattat fler betalningsvarianter, kort var det enda som fanns.

  • Hej, vi har en fakturalösning på gång som betalningssätt, förhoppningsvis kommer den igång senare i år.

  • Utmärkt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställde två bildprodukter, en Ölsejdel samt en mugg med bildmotiv på. Produktionstiden låg på några dagar, leveransen gick snabbt. Paketet som levererades var inte emballerat utan muggarna i sina små kartonger har kastats runt. Bilden på Ölsejdelen hade runnit ut och känns inte direkt kvalitetskontrollerad. Muggen med bildmotivet på blev OK. Har kontaktat kundservice så får vi se hur deras svar låter och om det påverkar mitt omdöme här på Prisjakt. 5/10 stjärnor.

    Uppdatering: JP skickade ösejdelen på nytt, denna gången felfri. 9/10 stjärnor. Bra.
  • Mycket bra
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Motstridiga uppgifter om att det fanns i lager eller ej. Med en annan ingång via butiken i Skövde visade sig att produkten fanns. Pris och lätt att handla ger många och avgörande plus dock
  • Utmärkt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Billiga. Lätt att beställa på nätet
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Har bara handlat från Japan Photo en gång men den gången gick iaf allt bra. Beställde ett antal varor till bra pris som levererades mycket snabbt. En vara passade tyvärr inte till min kamera så jag fick returnera den. Även returprocessen gick perfekt med snabb trevlig personlig mailkonversation (även sent på kvällen) och justering av min faktura. Rekommenderas!
  • Perfekt
    2 år sedan
    Beställning
    Oftast bäst priser på det mesta
  • Knappt godkänd
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Jag köpte en Samsung NX500 i deras butik som hade varit butiksdemo. Väl hemma så märkte jag att bländarratten fipplade värden fram och tillbaka. Efter kontakt med dem så var det inget problem att få den servad och det tog mindre än en vecka.
    Så här efteråt så förstår jag att de sålde den med känt problem för att det skulle finnas en kund med garanti så de kunde serva den lättare då. I princip så är det väl inget problem men jag hade gärna velat veta detta i butiken för på det här viset känner man sig både lurad och utnyttjad.
    Så, var försiktig när ni köper någon butiksdemo. Kolla allt genast och fråga om det finns någon känd defekt. Viktigt är det om ni skall ut på ett bokat äventyr och behöver pryarna i tid.

    Behöver jag gå dit igen? Nu finns det ju andra handlare så jag kan lika gärna välja dem.
  • Hej, vi kan inte se någon försäljning i våra butiker av en Samsung NX500 och vi har inte haft denna modell i vårt ordinarie sortiment. Har du möjlighet att eposta mig vilken butik du köpte den i och gärna ditt ordernummer eller kvittonummer om du har det kvar så kan vi undersöka detta vidare.

    Vi ska självklart inte sälja kameror som vi vet har något fel, vi skickar dem då istället tillbaka till leverantören för reparation eller utbyte före försäljning.

    Maila mig gärna på fotografering@japanphoto.se

  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Innan ni läser den här recensionen, ser ni svaret i blått nedan från JP? Jag skrev till dem som de ville. Tror ni att jag en månad senare fått svar på det mejlet? Nej. Ni är för jäkla roliga, Japan Photo.

    Beställde på webben. Väntar 11 dagar innan jag hör av mig till supporten och frågar när man kan vänta sig leverans.

    Inget svar, så jag går förbi Malmöbutiken och frågar personligen. Nej de vet inget, är bara utlämningsställe, hejdå lycka till.

    Väntar ett par dagar till, pratar med Morten på supportchatten. Han lovar återkoppling, ingen sådan har hittills kommit.

    Svar på ursprungsfrågan kommer beställning+14 dagar. Både försening och att paketet kommit bort sägs vara orsaken men de kollar.

    Skickar 2 uppföljningsmejl med ett par dagars mellanrum som jag inte får svar på och här sitter jag beställning+3 veckor utan varor.

    Uppdatering - får sent omsider svar där de säger att de ska skicka varorna igen och att de ska komma snart. Sex dagar senare ingenting givetvis.

    Uppdatering - firar nu 1 månad från beställningsdatum.
  • Hej igen. Vi är verkligen ledsna att du inte fått den svarsservice som vi önskar ge i din kontakt med oss. Jag vill bara tillägga att vi tagit till oss kritiken internt och infört nya rutiner inom vår kundservice-avdelning för att kunder inte ska behöva vänta så länge på svar, även om vi i vår tur väntar på svar som dröjer från en leverantör.
    vänliga hälsningar, Japan Photos Kundservice

  • Acceptabel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Det tog 4 hela arbetsdagar för dom att leverera en produkt som fanns i lager. Paketen skickades från Norge och blev inte spårbar förrän efter 3 dagar. Jag chattade med deras support som svarade snabbt och bra.
  • Mycket bra
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Mycket strul med Kundtjänst. Jag begärde uppgifter om tillbehör till Panasonic Lumix LX-100 per telefon som skulle skickas till mig via mail. När det inte anlänt efter drygt tre timmar ringde jag upp Kundtjänst för att påminna dem och svaret blev att det tog tid på grund av att det var kvällstid. Efter ytterligare en dryg timmes väntan sök mailet upp som dock hjälpte göra. När jag sedan loggade in på nytt på Japanphoto.se hade priset på kameran plötsligt höjts med tvåhundra kronor! Nytt samtal med samma person som tidigare under eftermiddag/kvällen på norska Kundtjänst som påstod att de inget kunde göra åt prishöjningen eller kompensera mig.

    Hämtade ut kameran efter ca en vecka i Göteborgsbutiken. Jag påtalade där ovanstående händelseförlopp som antecknades av trevlig butikspersonal. Dagen efter ringde en chef upp mig och beklagade det hela samt att Japan Photo bestämt att efterkreditera mig med 200 kronor! Bra skött, Japan Photo i Göteborg! Tack! /Mats
  • Bra
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställde via webben på en torsdag och paketet kom på måndag. Bra leverans och bra pris. Webbutiken känns dock lite omodern och skulle må bra av en ansiktslyftning.

    Köpte en Phottix Strato II från butiken på Flemminggatan och här var jag nog mer kunnig än personalen i butiken, då de inte kunde förklara skillnaden mot andra konkurrerande märken.
  • Mycket bra
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Tidigare mycket positiv erfarenhet av ett kamera köp, likaså denna gång. Lägre pris än de flesta och snabb leverans. Dessutom värdecheck till fotoalbum, i fall man är intresserad.
  • Ganska bra
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Helt okej. Men de borde förnya sin hemsida.
  • Perfekt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Beställning Leverans
    Mycket bra
  • Perfekt
    3 år sedan
    Beställning
    Bra med Chat