Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
no. 1 på märkesvaror och pris
Kvalitetsprodukter för köket
30 dagars öppet köp

http://www.kitchnsverige.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Kitch'n Sverige har fått betyget (3.00)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    1 månad sedan
    Uselt bemötande och kundservice. Jag har gjort en beställning och mailat tre gånger men inte fått något svar. Som tidigare skriver så har dom tydligen produkter till salu som de inte vet om de kan leverera.

    Väntar fortfarande på respons.
  • Hej hej Lindbo,
    Ledsen att du hade en dålig upplevelse. Kan du skicka oss ditt beställningsnummer till post@kitchnsverige.se så kan vi kontrollera vad som har hänt? I detta ögonblick har vi inte någon mail som inte har besvarats. Hör av dig :)

  • Ganska dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Jag gjorde en beställning och betalade, men de återkom dagen efter och konstaterade att de inte kunde leverera produkterna. De har tydligen produkter till salu som de inte vet om de kan leverera, p.g.a. att de inte har det i lagret själva eller för att de inte kan ta hem produkterna.
  • Hej hej Björn Y,
    Ledsen att du hade en dålig upplevelse med oss. Skicka oss ditt beställningsnummer till post@kitchnsverige.se så kan vi kontrollera vad som har hänt.

    Det har förmodligen varit ett misstag i vårt lagersaldo, och det beklagar vi.

    Hör gärna av dig :)

  • Dålig
    5 mån sedan
    Jag fick meddelande om en bevakning på prisjakt att priset hade sänkts och Kitch'n Sverige var billigast med ca 50:-. Jag klickade upp sidan och kom direkt till varan i deras webshop. När jag la till varan i kundvagnen gick priset upp 50:- och var inte alls billigast längre. På varans sida stod det billiga priset dock kvar men inte i min kundkorg.
  • Hej,
    Tack för ditt omdöme. Här låter det som att det här har varit ett medlemspris och du inte har varit inloggad som medlem?

    Skicka gärna ett e-postmeddelande till post@kitchnsverige.se med info om vilken artikel det gäller, och så kommer vi naturligtvis att kolla.

    Hoppas att höra från dig!

    Hälsning Kitch'n kundtjänst

  • Ganska bra
    8 mån sedan
    Godkänt men inte så mycket mer. En beställning söndag kväll, två dagar före löning, i februari kommer fram på torsdagen. Svårt att se att de klarar hålla leveranstiden på 2-5 dagar när det är högsäsong.
    Har oskicket att skriva ut fraktsedeln direkt och därmed skicka Klarna-fakturan ett par dagar innan godset lämnas till transportören.
    Ok emballerat och en kundtjänst som svarar är positivt. Lite rörig webbsida och lite rörigt beställningsförfarande.
  • Hej -SH-
    Tack så mycket för trevlig och konstruktiv feedback. Vi ska ta detta med vidare.

    Ha en bra dag :)
    Hälsning Kitch'n kundtjänst

  • Dålig
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 10 mån sedan
    Beställde muggar den 26/12 och jag fick fakturan från Klarna den 28/12. Fick meddelande från Bring att de hade tagit emot underlag för leverans. Men Kitch'n har fortfarande inte lämnat kollit till Bring. Jag vet att det varit helg, men idag är den fjärde arbetsdagen sedan beställning.
  • Hej hej villehund och tack för ditt omdöme.

    Detta var mycket tråkigt att höra. Vi hade uppskattat om du kan skicka oss ditt beställningsnummer på post@kitchnsverige.se, då kontrollerar vi vad som har hänt i det här fallet. Det var mycket beklagligt!

    Hoppas att du kommer ta kontakt.
    Ha en trevlig dag!

  • Dålig
    10 mån sedan
    Precis som det tidigare omdömet så har jag samma upplevelse. Jag köpte saker som skulle levereras efter några dagar, fick ett mail om att det var slut på lager, men produkterna finns fortfarande listade på hemsidan med samma leveranstid. Fick olika besked från kundtjänst med tider att varan skulle åter vara i lager, allt från 1 vecka till 6 veckor från mitt köpdatum.

    Jag kommer heller aldrig beställa från Kitchn fler gånger när man inte kan vara säker på att det som finns listat på hemsidan faktiskt finns i lager.
  • Hej hej Simon och tack för ditt omdöme.

    Detta var mycket tråkigt att höra. Vi hade uppskattat om du kan skicka oss ditt beställningsnummer på post@kitchnsverige.se, då kontrollerar vi vad som har hänt i det här fallet. Det var mycket beklagligt!

    Hoppas att du kommer ta kontakt.
    Ha en trevlig dag!

  • Dålig
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 10 mån sedan
    Jag fick bevakningsnotis från Prisjakt att Kitch'n Sverige hade ett väldigt bra pris på KitchenAid 125. Samtliga färger av KitchenAid fanns i lager vid min beställning. Då detta var en av de julklappar jag tänkte köpa "slog jag till". Plus att jag beställde några till mindre och billigare julklappar.
    Och japp nu förstår jag att priset på KitchenAid var ett kraftigt lockpris för att få mig att handla de där övriga grejerna...
    KitchenAid finns inte längre i lager och vid leverans av de övriga grejerna var den inte heller med i leveransen - utan nån som helst förklaring från företaget. Dock är pengarna dragna för köksapparaten. Återstår att se om Kitch'n Sverige har för avsikt att skicka den överhuvudtaget. Ångrar djupt beställning av denna julklapp från detta företag.
    Stjärnan i betyget är för att de varor som kom var väl inslagna och att de var rimlig leveranstid.
    Däremot törs jag aldrig beställa fler gånger härifrån, då de utan förklaring inte skickar beställd vara, men drar pengarna!
  • Hej hej och tack för ditt omdöme.

    Detta var mycket tråkigt att höra. Vi hade uppskattat om du kan skicka oss ditt beställningsnummer på post@kitchnsverige.se, då kontrollerar vi vad som har hänt i det här fallet. Det var mycket beklagligt!

    Hoppas att du kommer ta kontakt.
    Ha en trevlig dag!

  • 2019-10-30 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Mycket bra
    1 år sedan
    Beställde vinglas och var lite orolig att dom inte skulle komma fram hela, men dom var bra packade, snabbt levererade och dessutom väldigt prisvärda.
  • Hej Håkan F,
    Tack för en mycket trevlig omdöme. Så trevligt att höra att du är nöjd :)

    Ha en trevlig dag!
    Hälsning Kitch'n kundservice

  • Perfekt
    1 år sedan
    Sjukt bra service! Handlar en del på både nätbutiken och den fysiska butiken i Västerås och upplever alltid bra service, bra priser och kunnig personal! Blir lite roligare att handla då :-)
  • Hej Anna Ceder,
    Tack för en mycket trevlig omdöme. Så trevligt att höra att du är så nöjd :)

    Ha en trevlig dag!
    Hälsning Kitch'n kundservice

  • Perfekt
    1 år sedan
    Besökte Kitch’n Västerås och fick precis den hjälp jag hoppades på, dessutom ett bemötande som var så upplyftande att det va värt besväret att krångla in och lämna betyg.
  • Hej Britt-Marie Olsson,
    Tack för en mycket trevlig omdöme. Så trevligt att höra att du är så nöjd :)

    Ha en trevlig dag!
    Hälsning Kitch'n kundservice

  • Perfekt
    1 år sedan
    Snabb leverans och framförallt mycket bra och snabbt bemötande på mina frågor. Jag är helnöjd!
  • Hej Tom, tack så mycket för ditt omdöme och vad trevligt att du är nöjd! :-)

  • Perfekt
    1 år sedan
    Billiga priser på jättefina produkter! Väl paketerat och inga problem med leveransen. Bara positiv köpupplevelse!
  • Hej Cilla, tack så mycket för ditt omdöme och vad trevligt att du är nöjd! :-)

  • Knappt godkänd
    1 år sedan
    Långsam leverans, tog ca 10 dagar för varor som fanns i lager.
  • Hej niklasberntsson,
    Tack för din feedback, ledsen att du inte var nöjd med oss ​​den här gången.
    En gång Ibland uppstår fel i vår lagerbalans, vilket tyvärr påverkar leveransen av din beställning.
    Kontakta oss gärna på post@kitchnsverige.se nästa gång du handlar, och vi kommer att säkerställa en smidig leverans av din beställning.
    Ha en trevlig dag!

  • Perfekt
    1 år sedan
    Fick min beställning i tid och är väldigt nöjd med mina produkter. Kommer definitivt handla igen 🎉
  • Hej Jojjo, tack så mycket för ditt omdöme och vad trevligt att du är nöjd! :-)

  • Knappt godkänd
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Vid ordern skrev jag speciellt in att jag önskade varan levererad till ombudet i Knivsta - inte till Gottröra.
    När avin kom var den till Gottröra - något som ger mig en helt onödig körtur på nästan 4mil + tiden det tar.
    Jag mejlade till deras kundservice - de bemödar sig ens att svara.
    Efter inlägget på Prisjakt blev jag kontaktad och erbjöds en generös kompensation.
  • Hej Uselt! Det var tråkigt att höra att du fått en så dålig upplevelse! Det beklagar vi verkligen och det är absolut inget vi önskar att våra kunder ska få uppleva. Vi skulle gärna vilja att komma i kontakt med dig gällande detta. Vill du vara vänlig och kontakta oss med ditt ordernummer på mail: post@kitchnsverige.se

  • Perfekt
    1 år sedan
    Köpte två stekpannor från wmf till kanonpris. Den stora stekpannan fick jag meddelande att den var slut i lager vilket var tråkigt. Dagen därpå får jag ett nytt mail med informationen att det kommit in fler till deras lager. Helt enkelt snabb support via mail och toppenpris på produkterna jag köpte. Förtjänar fem stjärnor enligt mig.
  • Hej, tack så mycket för ditt omdöme och vad trevligt att du är nöjd! :-)

  • Usel
    1 år sedan
    Beställde vara från Kitchn som visade sig vara en annan årsmodell med färre funktioner än jag förväntat mig. Sånt händer, inga konstigheter. Problemet uppstår när jag försöker returnera varan och Kitchn har efter snart 2 veckor inte hämtat upp returen från utlämningsstället. De svarar heller inte på e-post varken från nätbutik eller kundtjänst när jag ber om återkoppling om varför det dröjer så länge. Osäker på om de hinner hämta varan innan postnord returnerar den till mig.
  • Hej kalle t! Det var tråkigt att höra att du fått en så dålig upplevelse! Det beklagar vi verkligen och det är absolut inget vi önskar att våra kunder ska få uppleva. Vi skulle gärna vilja att komma i kontakt med dig gällande detta. Vill du vara vänlig och kontakta oss på mail: post@kitchnsverige.se.

    Jag önskar dig en fin dag!
    Med vänlig hälsning
    Lene, Kitch'n Sverige

  • Ganska dålig
    1 år sedan
    Beställde 6 enheter av samma vara. Vid beställning fanns allt i lager. Fick ett mail 1 vecka efter beställning om att endast 4 enheter fanns i lager. Min order justerades till 4 enheter och skickades ut utan någon förfrågan om huruvida ordern fortfarande är relevant för mig. Tänk er att beställa något till en servis men få hälften av grejerna. Undermåligt.

    Ni har mycket att lära om webförsäljning Kitch'n.
  • Hej Zoonie! Det var tråkigt att höra att du fått en så dålig upplevelse! Det beklagar vi verkligen och det är absolut inget vi önskar att våra kunder ska få uppleva. Vi skulle gärna vilja att komma i kontakt med dig gällande detta. Vill du vara vänlig och kontakta oss på mail: post@kitchnsverige.se.

    Jag önskar dig en fin dag!
    Med vänlig hälsning
    Lene, Kitch'n Sverige

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Köpte ett paket med Modern House Basis Stekpanna 28cm och 20cm för ett mycket bra reapris. Ordern gick igenom (produkten fanns i lager vid beställning) och ett par dagar senare så fick Jag mail om att produkten är slut och Jag kommer bli krediterad för detta köp. Givetvis blir man upprörd och besviken då Jag letat länge efter liknande stekpannor. När Jag ringer kundtjänst så får Jag ett enkelt svar om att tyvärr händer detta och att de inget kan göra. Jag tycker att de hade kunnat lösa detta bättre t.ex kollat om deras egna fysiska butiker haft varorna i deras lager och på såvis ordna så att man kunnat få ordern men inte har de försökt med detta... Tydligen efter att ha läst flera kommentarer här och på Facebook så är det INTE första gången detta händer... Jag har ytterst sällan haft problem med liknande i andra större nätbutiker. Rekomenderar inte att man handlar här och så fort Jag fått mina pengar tillbaka så skall Jag avsluta mitt kundklubb-medlemskap på denna affär och aldrig handla mera här. Med tanke på att på deras hemsida så står det ”Kitch’n ska vara kända för att ge extra god service och expertis.” Så har de långt kvar att leva upp till detta! Tack för Mig!
  • Hej pkrstano! Det var tråkigt att höra att du fått en så dålig upplevelse! Det beklagar vi verkligen och det är absolut inget vi önskar att våra kunder ska få uppleva. Vi skulle gärna vilja att komma i kontakt med dig gällande detta. Vill du vara vänlig och kontakta oss på mail: post@kitchnsverige.se.

    Jag önskar dig en fin dag!
    Med vänlig hälsning
    Lene, Kitch'n Sverige

  • Perfekt
    1 år sedan
    Inga anmärkningar, handlar mest från den fysiska butiken.
  • Hej, tack för ditt omdöme och vad trevligt att du är nöjd! :-)

  • Perfekt
    2 år sedan
    Toppen!
  • Hej, tack för ditt omdöme och vad trevligt att du är nöjd! :-)

  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Positiv erfarenhet sedan tidigare. Bra pris i jämförelse med andra. Smidigt och nemt att handla.
    Hade ett problem med en skadad vara, kundservice svarade mycket snabbt och löste problemet på ett av de bästa sätt jag varit med om hos ett företag. De är ett företag som värnar om sina kunder helt klart!
  • Hej, tack för ditt omdöme och vad trevligt att du är nöjd! :-)

  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    VARNING! Företaget har butiker och ser seriösa ut, men skenet bedrar. Om något går fel så räkna inte med hjälp.

    Jag tappade bort ett kvitto och trots obruten förpackning och kontoutdrag som styrkte köpet så vägrade butikspersonalen att hjälpa mig. Då jag bad om ett nytt kvitto (handlat med kort) så hänvisades jag till kundtjänst som inte går att få tag på.

    Sådana här oseriösa aktörer ska bojkottas!
  • Hej "Steehl"! Det var tråkigt att höra att du fått en så dålig upplevelse! Det beklagar vi verkligen och det är absolut inget vi önskar att våra kunder ska få uppleva. Tyvärr så hade vi kraftigt nedsatt kapasitet från november och tills rätt efter nyår vilket har resulterat i en del strul. Detta är något vi har jobbat med och saker börjar falla på plats igen. Vi skulle gärna vilja att komma i kontakt med dig gällande detta. Vill du vara vänlig och kontakta oss på mail: post@kitchnsverige.se.

    Jag önskar dig en fin dag!
    Med vänlig hälsning
    Anna, Kitch'n Sverige

  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Detta verkar vara en butikskedja som saknar alla former av e-handelskompetens. Undvik att beställa online, framförallt presenter och julklappar.

    Flera veckors leveranstid, ingen information om dessa orimliga leveranstider på hemsidan, och dålig kundkontakt.
  • Hej "N10n"! Det var tråkigt att höra att du fått en så dålig upplevelse! Det beklagar vi verkligen och det är absolut inget vi önskar att våra kunder ska få uppleva. Vi skulle gärna vilja att komma i kontakt med dig gällande detta. Vill du vara vänlig och kontakta oss på mail: post@kitchnsverige.se.

    Jag önskar dig en fin dag!
    Med vänlig hälsning
    Anna, Kitch'n Sverige

  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    lång leveranstid och strul med beställningen. har beställt 2 gånger. Första gången så var förpackningarna öppnade kunde ej ges bort, försökte lösa med kundtjänst med gick inte så jag gav upp. försökte igen och denna gången beställde jag 2X3 ölglas tillsammans med 2X3 dricksglas men fick ölglasen 2X4 förpackning där ett glas plockats ur i varje kartong. Går inte att ge bort i julklapp... fel korkskruv, rätt märke men fel modell. ingen återkoppling med kundtjänst. Svarar inte i telefon och återkommer inte via email.
  • Hej "Tina6403"! Det var tråkigt att höra att du fått en så dålig upplevelse! Det beklagar vi verkligen och det är absolut inget vi önskar att våra kunder ska få uppleva. Vi skulle gärna vilja att komma i kontakt med dig gällande detta. Vill du vara vänlig och kontakta oss på mail: post@kitchnsverige.se.

    Jag önskar dig en fin dag!
    Med vänlig hälsning
    Anna, Kitch'n Sverige

  • Dålig
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Bra butiker men undvik e-handeln. Lååååånga leverenstider.
  • Hej "anddo"! Det var tråkigt att höra att du fått en så dålig upplevelse! Det beklagar vi verkligen och det är absolut inget vi önskar att våra kunder ska få uppleva. Vi skulle gärna vilja att komma i kontakt med dig gällande detta. Vill du vara vänlig och kontakta oss på mail: post@kitchnsverige.se.

    Jag önskar dig en fin dag!
    Med vänlig hälsning
    Anna, Kitch'n Sverige

  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Handlar alla våra köksvaror härifrån. Alltid bra deals om man är kund. Köpt stekpannor på 30%, kastrullset nedsatt 60% osv osv. Synd bara att deras fysiska butiker bara finns i Sthlm, men dem är alltid trevliga när man väl är där.
  • Hej, tack för ditt omdöme och vad trevligt att du är nöjd! :-)

  • Utmärkt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Snabb leverans och bra förpackat! Mejlade om min order och dom ringde upp inom 3 arbetsdagar och löste allt jätte bra och var super trevliga :)
  • Hej! Så kul att höra att du är nöjd! :-)

  • Usel
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Kan inte leverera varor, otrevliga på kundtjänst. Oseriöst!
  • Hej "Grief"! Det var tråkigt att höra att du fått en så dålig upplevelse! Det beklagar vi verkligen och det är absolut inget vi önskar att våra kunder ska få uppleva. Vi skulle gärna vilja att komma i kontakt med dig gällande detta. Vill du vara vänlig och kontakta oss på mail: post@kitchnsverige.se.

    Jag önskar dig en fin dag!
    Med vänlig hälsning
    Anna, Kitch'n Sverige

  • Usel
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    VARNING! VARNING!

    Handla ej från detta skämt företaget. De är riktigt sega på att svara på mejl och telefon skall vi inte snacka om för där svarar dem aldrig. Som förgående omdöme så står det att produkterna finns i lager men sedan så säger dem att de är slutsålda. Att bostadsföretag som tex HSB samarbetar med dessa skojare är verkligen märkligt.
  • Hej "uberking"! Det var tråkigt att höra att du fått en så dålig upplevelse! Det beklagar vi verkligen och det är absolut inget vi önskar att våra kunder ska få uppleva. Vi skulle gärna vilja att komma i kontakt med dig gällande detta. Vill du vara vänlig och kontakta oss på mail: post@kitchnsverige.se.

    Jag önskar dig en fin dag!
    Med vänlig hälsning
    Anna, Kitch'n Sverige

  • Usel
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Beställde produkter för 10dsgar sedan. Inte hört något förens nu då jag får mail om att vissa produkter jag beställt är slutsålda.. detta trotts att produkterna fanns i lager vid beställning. Det framgick även tydligt på produkter som var slut då dessa ej gick att beställa.. inga erbjudande om att delleverera etc gavs heller utan bara kortfattad info om att ordern skickas när dem produkterna inkommit.. dock ingen uppskattad tid för detta..
  • Hej "Thebigfish"! Det var tråkigt att höra att du fått en så dålig upplevelse! Det beklagar vi verkligen och det är absolut inget vi önskar att våra kunder ska få uppleva. Vi skulle gärna vilja att komma i kontakt med dig gällande detta. Vill du vara vänlig och kontakta oss på mail: post@kitchnsverige.se.

    Jag önskar dig en fin dag!
    Med vänlig hälsning
    Anna, Kitch'n Sverige

  • Utmärkt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Bra medlemserbjudanden och trevliga fysiska butiker
  • Hej "Sadiemaeg"! Tack för ditt omdöme! Det var kul att höra att du är nöjd! Ha en fin dag! Med vänliga hälsningar Anna, Kitch'n