Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
no. 1 på märkesvaror och pris
Kvalitetsprodukter för köket
30 dagars öppet köp

http://www.kitchnsverige.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Kitch'n Sverige har fått betyget (3.63)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • 2 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 2 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 2 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 2 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 2 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 2 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 2 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 2 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 2 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 2 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 2 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 1 år sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Knappt godkänd
    2 mån sedan
    Förut beställde jag en gjutjärnsgryta. Stod att den var i lager. (7)! Dagar senare skrev de att den tyvärr var slut p.g.a lagerdiff.
    Fick bli en annan butik
  • Hejsan Westah,
    Tack för ditt omdöme. Beklagar att vi inte kunne leverera din order :(
    Du kan skicka ditt ordernummer till [email protected] så kan vi kolla vad som här gikk fel.

    Ha en trevlig dag :)

  • Dålig
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Oseriöst företag. Köpte en vara online som aldrig skickades. När jag hörde av mig efter 10 dagar och undrade över leveransen fick jag veta att varan inte fanns i lager. Betalt hade man tagit men absolut inte tänkt skicka varan eller meddela mig om detta. När jag då undrade om jag kunde hämta en likadan vara i butik istället upphörde kommunikationen. Pengarna har de såklart behållt. Någon vara har jag fortfarande inte sett röken av.

    Faktiskt min sämsta upplevelse av att handla online någonsin.
  • Hej,
    Beklagar så mycket strul med din order, det var inte alls bra!
    Kan du skicka ditt ordernummer på mail till [email protected] och henvisa till Prisjakt, så kan jag kolla vad som har händt med din order och återbetalning?

    Hoppas du hör av dig :)

  • Dålig
    3 mån sedan
    Ett riktigt bluff företag. Jag beställde en termoskanna före jul som glaset var trasigt i när jag öppnade den. Mailade kundtjänst som bad mig att skicka bilder vilket jag gjorde. Fick sen inget svar och har försökt maila dem flera gånger. Ringde även kundtjänst och fick till slut tag i en tjej som sa att de genast skulle skicka en ny samt att jag skulle få bekräftelse via mail. Nu har en vecka gått och jag har fortfarande inte fått varken mail eller ny vara. Ingen svarar när jag ringer. Köp aldrig något här..
  • Hejsan,
    Det var tråkigt att höra. Beklagar så mycket detta! Kan du skicka oss ett nytt mail, [email protected] så kollar vi vad som har händt med ditt ärende?

    Hoppas du tar kontakt :)
    Ha en trevlig dag!

  • Usel
    3 mån sedan
    Köpte riedel glas från dem som hade fläckar/smuts som inte gick bort. Kontaktade dem, och bistod med det dem bad om. Och har sedan dess inte fått svar. Skulle inte rekommendera att handla från dessa.
  • Hejsan AIRo,
    Det var tråkigt att höra! Beklagar. Skicka en bild på dina glas och kvitto till [email protected], så kan vi titta på detta :)

    Hoppas du hör av dig :)

  • Dålig
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Riktiga skojare. Säljer/ annonserar felaktiga varor. Kundservice slutar svara när man påpekar detta och undrar om man kan få köpa den vara som egentligen är annonserad.

    Svar: Tror inte det kommer att hända ngt, men det var en Global-kniv (Santoku 13cm) ni hade för ngn vecka sedan i ert reklamblad, men i själva verket var det en helt annan kniv.
  • Hej mrmason,
    Tack för ditt omdöme. Det var tråkigt att höra! Ska forsöka kolla upp vad som har händt här. Återkom gärna med vilken vara det handlar om.

  • Dålig
    4 mån sedan
    De säljer varor som de ej har i lager! Fick halva ordern efter någon vecka och besked om att resterande varor skulle komma inom 1-2v. Mailade upprepade gånger utan svar och efter 10 veckor säger dom att dom ska skicka ut varorna. Totalt 12 veckor efter beställning tog det att få allt! Trots att det stod att varorna fanns i lager när jag beställde. Dessutom svåra att få kontakt med, svarar bara sporadiskt på mail. Rekommenderar ej att beställa därifrån!
  • Hej Anonym,

    Tack för ditt omdöme.
    Beklagar så mycket strul med din order :( Kontakta oss gärna på [email protected] med ditt ordernummer, så vill vi gärna undersöka vad som ble så fel.

    Ha en trevlig dag. Hoppas du hör av dig :)

  • Perfekt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning
    Jag ä r mycket nöjd med allt , bra kvalitet och leveranser och priser tack för allt
  • Hej Kund i nätbutik,

    Gott nytt år, och tack för ditt omdöme.
    Roligt att höra att du är nöjd :)

    Ha en trevlig dag!

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Väldigt bra priser och fantastisk service! Här kommer jag fortsätta handla <3
  • Hej Anonym,

    Tack för ditt omdöme.
    Roligt att höra att du är nöjd :)

    Ha en trevlig dag, och god jul!

  • Dålig
    5 mån sedan
    Riktigt dålig service i butiken I Karlstad! Bad att få varan inslagen men nekades trots att kunden före mig fått det och dessutom var större än mitt.
  • Hej Anonym,
    Tack för ditt omdöme.
    Beklagar så mycket, det var inte bra! Vi tar detta vidare med butiken.
    Ha en trevlig dag!

  • Dålig
    5 mån sedan
    Oacceptabelt. Kollade tillbaka på min order från 29 Februari. Beställde 5st varor; Två kom 4:e mars. två kom 9:e mars (1v leveranstid). Den sista kom aldrig ens fram... Trodde naturligtvis att jag fick pengar tillbaka för detta. Till min förvåning ser jag nu att jag debiterats för denna produkt den 7:e April?! Helt värdelöst, kan inte stödja denna verksamhet.
  • Hej Linushz,
    Tack för ditt omdöme.
    Beklagar fel i din leverans. Kontakta oss gärna på mail med ditt ordernummer så forsöker vi att kompensera dig för allt strul. Hör gärna av dig :)

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Snabba leveranser, välpaketerade varor.
  • Hej joatum,
    Tack för ditt omdöme.
    Roligt att höra att du är nöjd :)

    Ha en trevlig dag!

  • Dålig
    5 mån sedan
    Ett riktigt skitföretag.

    Jag beställde 3/11 en produkt som fanns i lager och blev lovad leverans inom 2-5 dagar. Nu har det gått 22 dagar sedan jag beställde och har fortfarande inte fått varan. Har varit i kontakt (efter mycket om och men) med deras kundservice ett flertal gånger som först lovade att produkten skulle skickas ut inom 2 dagar och att jag skulle få ett bekräftelsemail, vilket självfallet inte har skett. Efter att återigen ha väntat i flera timmar på svar från deras kundservice så ville jag annullera ordern och få mina pengar tillbaka då jag betalade med ett debit kort. Då fick jag som svar att dem har provat att ta bort min order och att dem väntar på bekräftelse från deras e-handel. Dagen efter fick jag ett nytt mail från deras kundservice där dem informerade att ordern har annullerats och att pengarna sätts in på mitt kort igen inom ett par dagar. 5 minuter efter att jag fick det mailet så fick jag ett mail från postnord med information om en sändning från Kitch'n som var på väg till mig. Skrev då genast igen till deras kundservice och frågade vad f*n dem håller på med. Fick då som svar att 'missar sker ibland' och att dem skyllde problemet på flera 'system'. Dem skrev även att jag ska låta paketet ligga kvar hos postombudet och låta det gå i retur för att sedan få pengarna tillbaka, vilket kommer ta bra lång tid.

    Jag skulle aldrig i HELA mitt liv rekommendera någon att handla från detta skitbolag. Deras kundservice är oerhört oprofessionella och dryga i deras kommunikation. Att tro att man kan bedriva e-handel på detta sätt 2020 i Sverige är väldigt naivt och jag hoppas innerligt att dem själva inser det.
  • Hej Anonym,
    Tack för ditt omdöme.
    Beklagar fel i din leverans och dårlig bemötande. Kontakta oss gärna på mail med ditt ordernummer så forsöker vi att kompensera dig för allt strul. Hör gärna av dig :)

  • Dålig
    5 mån sedan
    Har försökt komma i kontakt med deras kundservice i en vecka. Utan att lyckats. De skickade fel varor till mig. De svarar aldrig och ingen telefonnummer finns
  • Hej Anonym,
    Tack för ditt omdöme.
    Beklagar fel i din leverans. Vi har många som kontaktar oss just nu, men du kan nå oss via chat på www.kitchnsverige.se och mail [email protected] och telefon +4790981100.
    Hoppas du kan forsöka att skicka ditt mail igjen, eller ringa oss. Ha en trevlig dag!

  • Dålig
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Really bad design and poor customer servers. Bought this machine from Kitch'n in July and return it back to Kitch'n for repair because the bow always jumps out the machine when making dough (in low speed), it takes a month to get it repaired and nothing changes, same issue and we return it to kitch'n again, there is no message after 1.5 month after return and Kitch'n know NOTHING and do NOTHING on this situation, really bad servers of Both Kitch'n and SMEG
  • Hi liyuxuangbj,
    Sorry to hear that you are having problems with your SMEG machine.
    Could you please send us some more information via e-mail ([email protected]) and we can look into this?

    Have a nice day! :)

  • Knappt godkänd
    6 mån sedan
    Beställde och betalade på samma gång, tänkte att varorna skulle komma inom några dagar, eller att jag åtminstone något besked om att de var på väg. När jag loggade in på min sida stod att det var färdigt för leverans, men där stod att den inte packats hela den veckan. Vid försök att få kontakt via Mail, har jag inte fått något svar. Sämst! Kommer inte handla hos er någon mer gång, hoppas bara att mina varor kommer!
  • Hej Anonym,
    Beklagar så mycket detta. Kan du skicka oss ditt ordernummer till [email protected] så kollar vi upp detta?
    Ha en trevlig dag!

  • Dålig
    7 mån sedan
    Uselt bemötande och kundservice. Jag har gjort en beställning och mailat tre gånger men inte fått något svar. Som tidigare skriver så har dom tydligen produkter till salu som de inte vet om de kan leverera.

    Väntar fortfarande på respons.
  • Hej hej Lindbo,
    Ledsen att du hade en dålig upplevelse. Kan du skicka oss ditt beställningsnummer till [email protected] så kan vi kontrollera vad som har hänt? I detta ögonblick har vi inte någon mail som inte har besvarats. Hör av dig :)

  • Ganska dålig
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Jag gjorde en beställning och betalade, men de återkom dagen efter och konstaterade att de inte kunde leverera produkterna. De har tydligen produkter till salu som de inte vet om de kan leverera, p.g.a. att de inte har det i lagret själva eller för att de inte kan ta hem produkterna.
  • Hej hej Björn Y,
    Ledsen att du hade en dålig upplevelse med oss. Skicka oss ditt beställningsnummer till [email protected] så kan vi kontrollera vad som har hänt.

    Det har förmodligen varit ett misstag i vårt lagersaldo, och det beklagar vi.

    Hör gärna av dig :)

  • Dålig
    11 mån sedan
    Jag fick meddelande om en bevakning på prisjakt att priset hade sänkts och Kitch'n Sverige var billigast med ca 50:-. Jag klickade upp sidan och kom direkt till varan i deras webshop. När jag la till varan i kundvagnen gick priset upp 50:- och var inte alls billigast längre. På varans sida stod det billiga priset dock kvar men inte i min kundkorg.
  • Hej,
    Tack för ditt omdöme. Här låter det som att det här har varit ett medlemspris och du inte har varit inloggad som medlem?

    Skicka gärna ett e-postmeddelande till [email protected] med info om vilken artikel det gäller, och så kommer vi naturligtvis att kolla.

    Hoppas att höra från dig!

    Hälsning Kitch'n kundtjänst

  • 2020-05-16 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Ganska bra
    1 år sedan
    Godkänt men inte så mycket mer. En beställning söndag kväll, två dagar före löning, i februari kommer fram på torsdagen. Svårt att se att de klarar hålla leveranstiden på 2-5 dagar när det är högsäsong.
    Har oskicket att skriva ut fraktsedeln direkt och därmed skicka Klarna-fakturan ett par dagar innan godset lämnas till transportören.
    Ok emballerat och en kundtjänst som svarar är positivt. Lite rörig webbsida och lite rörigt beställningsförfarande.
  • Hej -SH-
    Tack så mycket för trevlig och konstruktiv feedback. Vi ska ta detta med vidare.

    Ha en bra dag :)
    Hälsning Kitch'n kundtjänst

  • Dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställde muggar den 26/12 och jag fick fakturan från Klarna den 28/12. Fick meddelande från Bring att de hade tagit emot underlag för leverans. Men Kitch'n har fortfarande inte lämnat kollit till Bring. Jag vet att det varit helg, men idag är den fjärde arbetsdagen sedan beställning.
  • Hej hej villehund och tack för ditt omdöme.

    Detta var mycket tråkigt att höra. Vi hade uppskattat om du kan skicka oss ditt beställningsnummer på [email protected], då kontrollerar vi vad som har hänt i det här fallet. Det var mycket beklagligt!

    Hoppas att du kommer ta kontakt.
    Ha en trevlig dag!

  • Dålig
    1 år sedan
    Precis som det tidigare omdömet så har jag samma upplevelse. Jag köpte saker som skulle levereras efter några dagar, fick ett mail om att det var slut på lager, men produkterna finns fortfarande listade på hemsidan med samma leveranstid. Fick olika besked från kundtjänst med tider att varan skulle åter vara i lager, allt från 1 vecka till 6 veckor från mitt köpdatum.

    Jag kommer heller aldrig beställa från Kitchn fler gånger när man inte kan vara säker på att det som finns listat på hemsidan faktiskt finns i lager.
  • Hej hej Simon och tack för ditt omdöme.

    Detta var mycket tråkigt att höra. Vi hade uppskattat om du kan skicka oss ditt beställningsnummer på [email protected], då kontrollerar vi vad som har hänt i det här fallet. Det var mycket beklagligt!

    Hoppas att du kommer ta kontakt.
    Ha en trevlig dag!

  • Dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Jag fick bevakningsnotis från Prisjakt att Kitch'n Sverige hade ett väldigt bra pris på KitchenAid 125. Samtliga färger av KitchenAid fanns i lager vid min beställning. Då detta var en av de julklappar jag tänkte köpa "slog jag till". Plus att jag beställde några till mindre och billigare julklappar.
    Och japp nu förstår jag att priset på KitchenAid var ett kraftigt lockpris för att få mig att handla de där övriga grejerna...
    KitchenAid finns inte längre i lager och vid leverans av de övriga grejerna var den inte heller med i leveransen - utan nån som helst förklaring från företaget. Dock är pengarna dragna för köksapparaten. Återstår att se om Kitch'n Sverige har för avsikt att skicka den överhuvudtaget. Ångrar djupt beställning av denna julklapp från detta företag.
    Stjärnan i betyget är för att de varor som kom var väl inslagna och att de var rimlig leveranstid.
    Däremot törs jag aldrig beställa fler gånger härifrån, då de utan förklaring inte skickar beställd vara, men drar pengarna!
  • Hej hej och tack för ditt omdöme.

    Detta var mycket tråkigt att höra. Vi hade uppskattat om du kan skicka oss ditt beställningsnummer på [email protected], då kontrollerar vi vad som har hänt i det här fallet. Det var mycket beklagligt!

    Hoppas att du kommer ta kontakt.
    Ha en trevlig dag!

  • Mycket bra
    1 år sedan
    Beställde vinglas och var lite orolig att dom inte skulle komma fram hela, men dom var bra packade, snabbt levererade och dessutom väldigt prisvärda.
  • Hej Håkan F,
    Tack för en mycket trevlig omdöme. Så trevligt att höra att du är nöjd :)

    Ha en trevlig dag!
    Hälsning Kitch'n kundservice

  • Perfekt
    1 år sedan
    Sjukt bra service! Handlar en del på både nätbutiken och den fysiska butiken i Västerås och upplever alltid bra service, bra priser och kunnig personal! Blir lite roligare att handla då :-)
  • Hej Anna Ceder,
    Tack för en mycket trevlig omdöme. Så trevligt att höra att du är så nöjd :)

    Ha en trevlig dag!
    Hälsning Kitch'n kundservice

  • Perfekt
    1 år sedan
    Besökte Kitch’n Västerås och fick precis den hjälp jag hoppades på, dessutom ett bemötande som var så upplyftande att det va värt besväret att krångla in och lämna betyg.
  • Hej Britt-Marie Olsson,
    Tack för en mycket trevlig omdöme. Så trevligt att höra att du är så nöjd :)

    Ha en trevlig dag!
    Hälsning Kitch'n kundservice

  • Perfekt
    1 år sedan
    Snabb leverans och framförallt mycket bra och snabbt bemötande på mina frågor. Jag är helnöjd!
  • Hej Tom, tack så mycket för ditt omdöme och vad trevligt att du är nöjd! :-)

  • Perfekt
    1 år sedan
    Billiga priser på jättefina produkter! Väl paketerat och inga problem med leveransen. Bara positiv köpupplevelse!
  • Hej Cilla, tack så mycket för ditt omdöme och vad trevligt att du är nöjd! :-)

  • Knappt godkänd
    1 år sedan
    Långsam leverans, tog ca 10 dagar för varor som fanns i lager.
  • Hej niklasberntsson,
    Tack för din feedback, ledsen att du inte var nöjd med oss ​​den här gången.
    En gång Ibland uppstår fel i vår lagerbalans, vilket tyvärr påverkar leveransen av din beställning.
    Kontakta oss gärna på [email protected] nästa gång du handlar, och vi kommer att säkerställa en smidig leverans av din beställning.
    Ha en trevlig dag!

  • Knappt godkänd
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Vid ordern skrev jag speciellt in att jag önskade varan levererad till ombudet i Knivsta - inte till Gottröra.
    När avin kom var den till Gottröra - något som ger mig en helt onödig körtur på nästan 4mil + tiden det tar.
    Jag mejlade till deras kundservice - de bemödar sig ens att svara.
    Efter inlägget på Prisjakt blev jag kontaktad och erbjöds en generös kompensation.
  • Hej Uselt! Det var tråkigt att höra att du fått en så dålig upplevelse! Det beklagar vi verkligen och det är absolut inget vi önskar att våra kunder ska få uppleva. Vi skulle gärna vilja att komma i kontakt med dig gällande detta. Vill du vara vänlig och kontakta oss med ditt ordernummer på mail: [email protected]

  • Perfekt
    1 år sedan
    Köpte två stekpannor från wmf till kanonpris. Den stora stekpannan fick jag meddelande att den var slut i lager vilket var tråkigt. Dagen därpå får jag ett nytt mail med informationen att det kommit in fler till deras lager. Helt enkelt snabb support via mail och toppenpris på produkterna jag köpte. Förtjänar fem stjärnor enligt mig.
  • Hej, tack så mycket för ditt omdöme och vad trevligt att du är nöjd! :-)

  • Usel
    2 år sedan
    Beställde vara från Kitchn som visade sig vara en annan årsmodell med färre funktioner än jag förväntat mig. Sånt händer, inga konstigheter. Problemet uppstår när jag försöker returnera varan och Kitchn har efter snart 2 veckor inte hämtat upp returen från utlämningsstället. De svarar heller inte på e-post varken från nätbutik eller kundtjänst när jag ber om återkoppling om varför det dröjer så länge. Osäker på om de hinner hämta varan innan postnord returnerar den till mig.
  • Hej kalle t! Det var tråkigt att höra att du fått en så dålig upplevelse! Det beklagar vi verkligen och det är absolut inget vi önskar att våra kunder ska få uppleva. Vi skulle gärna vilja att komma i kontakt med dig gällande detta. Vill du vara vänlig och kontakta oss på mail: [email protected]

    Jag önskar dig en fin dag!
    Med vänlig hälsning
    Lene, Kitch'n Sverige

  • Ganska dålig
    2 år sedan
    Beställde 6 enheter av samma vara. Vid beställning fanns allt i lager. Fick ett mail 1 vecka efter beställning om att endast 4 enheter fanns i lager. Min order justerades till 4 enheter och skickades ut utan någon förfrågan om huruvida ordern fortfarande är relevant för mig. Tänk er att beställa något till en servis men få hälften av grejerna. Undermåligt.

    Ni har mycket att lära om webförsäljning Kitch'n.
  • Hej Zoonie! Det var tråkigt att höra att du fått en så dålig upplevelse! Det beklagar vi verkligen och det är absolut inget vi önskar att våra kunder ska få uppleva. Vi skulle gärna vilja att komma i kontakt med dig gällande detta. Vill du vara vänlig och kontakta oss på mail: [email protected]

    Jag önskar dig en fin dag!
    Med vänlig hälsning
    Lene, Kitch'n Sverige

  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Köpte ett paket med Modern House Basis Stekpanna 28cm och 20cm för ett mycket bra reapris. Ordern gick igenom (produkten fanns i lager vid beställning) och ett par dagar senare så fick Jag mail om att produkten är slut och Jag kommer bli krediterad för detta köp. Givetvis blir man upprörd och besviken då Jag letat länge efter liknande stekpannor. När Jag ringer kundtjänst så får Jag ett enkelt svar om att tyvärr händer detta och att de inget kan göra. Jag tycker att de hade kunnat lösa detta bättre t.ex kollat om deras egna fysiska butiker haft varorna i deras lager och på såvis ordna så att man kunnat få ordern men inte har de försökt med detta... Tydligen efter att ha läst flera kommentarer här och på Facebook så är det INTE första gången detta händer... Jag har ytterst sällan haft problem med liknande i andra större nätbutiker. Rekomenderar inte att man handlar här och så fort Jag fått mina pengar tillbaka så skall Jag avsluta mitt kundklubb-medlemskap på denna affär och aldrig handla mera här. Med tanke på att på deras hemsida så står det ”Kitch’n ska vara kända för att ge extra god service och expertis.” Så har de långt kvar att leva upp till detta! Tack för Mig!
  • Hej pkrstano! Det var tråkigt att höra att du fått en så dålig upplevelse! Det beklagar vi verkligen och det är absolut inget vi önskar att våra kunder ska få uppleva. Vi skulle gärna vilja att komma i kontakt med dig gällande detta. Vill du vara vänlig och kontakta oss på mail: [email protected]

    Jag önskar dig en fin dag!
    Med vänlig hälsning
    Lene, Kitch'n Sverige

  • Perfekt
    2 år sedan
    Inga anmärkningar, handlar mest från den fysiska butiken.
  • Hej, tack för ditt omdöme och vad trevligt att du är nöjd! :-)

  • Perfekt
    2 år sedan
    Toppen!
  • Hej, tack för ditt omdöme och vad trevligt att du är nöjd! :-)

  • 3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Usel
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    VARNING! Företaget har butiker och ser seriösa ut, men skenet bedrar. Om något går fel så räkna inte med hjälp.

    Jag tappade bort ett kvitto och trots obruten förpackning och kontoutdrag som styrkte köpet så vägrade butikspersonalen att hjälpa mig. Då jag bad om ett nytt kvitto (handlat med kort) så hänvisades jag till kundtjänst som inte går att få tag på.

    Sådana här oseriösa aktörer ska bojkottas!
  • Hej "Steehl"! Det var tråkigt att höra att du fått en så dålig upplevelse! Det beklagar vi verkligen och det är absolut inget vi önskar att våra kunder ska få uppleva. Tyvärr så hade vi kraftigt nedsatt kapasitet från november och tills rätt efter nyår vilket har resulterat i en del strul. Detta är något vi har jobbat med och saker börjar falla på plats igen. Vi skulle gärna vilja att komma i kontakt med dig gällande detta. Vill du vara vänlig och kontakta oss på mail: [email protected]

    Jag önskar dig en fin dag!
    Med vänlig hälsning
    Anna, Kitch'n Sverige

  • Usel
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Detta verkar vara en butikskedja som saknar alla former av e-handelskompetens. Undvik att beställa online, framförallt presenter och julklappar.

    Flera veckors leveranstid, ingen information om dessa orimliga leveranstider på hemsidan, och dålig kundkontakt.
  • Hej "N10n"! Det var tråkigt att höra att du fått en så dålig upplevelse! Det beklagar vi verkligen och det är absolut inget vi önskar att våra kunder ska få uppleva. Vi skulle gärna vilja att komma i kontakt med dig gällande detta. Vill du vara vänlig och kontakta oss på mail: [email protected]ge.se.

    Jag önskar dig en fin dag!
    Med vänlig hälsning
    Anna, Kitch'n Sverige