Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
"King of Trainers"
Brett sortiment
Fri leverans över 600kr

https://www.jdsports.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
PayPal
Diners
Amex
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information JD Sports SE har fått betyget (2.45)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    27 dagar sedan
    Först har leveranstiden tagit mer än 1 månad och nu har det gått mer än 3 månader och jag fortfarnde inte fått mina pengar tillbaka för return. Jag har skickat mer än 20 email och fått om och om samma besked om att: de "ber om ursäkt för besväret" och att de tackar "för ditt tålamod och förståelse" - men inget nytt händer och de försöker bara trötta ut mig! Då blir det till sist en anmälan hos Polisen och Konsumentverket!
  • Dålig
    1 månad sedan
    Långa leveranser och nästan omöjligt att få kontakt med kundservice, försökte reklamera en vara där märket försvann efter första tvätten men fick inget svar och efter flera försök till kontakt både via Mail och deras fb sida gav jag upp…
  • Dålig
    1 månad sedan
    eställde ett par Nike skor till barn
    Beställde ett par Nike skor till barn, när min beställning kom fick jag ett par herrskor Adidas storlek 46 , returnerade varan så som det var angivet på fraktsedeln. Allt frid o fröjd Till att JD sport nu hövdar att dom aldrig fått returen och jag blir nu återbetalningsskyldig på en summa som är 849kr pga att jag kan inte hävda att varan är returnerad, dom menar att jag har behållt herrskorna som jag fick istället för barnskor. Är väldigt arg som kund och däremellan har jag ringt mailat med deras Kundservic som en tok men dom har aldrig återkopplat till mig, har tidigare beställt och det har funkat väldigt bra men efter det här kommer jag ALDRIG mer rekommenderar JD sport! Urusel Kundservic! Rena rama bedrägeri
  • Dålig
    1 månad sedan
    Köpte 2 koftor för 1800 . Tyvärr passade de inte . Så skickade jag tillbaka. De har inte registrerat retur och jag blev tvungen betala 1800 sek . SKANDAL REN BEDRÄGERI
  • Dålig
    2 mån sedan
    Beställde 2 produkter. Bara den ena kom då den andra som fanns när jag beställde var slutsåld. Men det gick att beställa och står fortfarande att den finns i lager
  • Dålig
    3 mån sedan
    Fick fel storlek på kläderna, sedan 173 kronor för att returnera. Riktigt kasst!
  • Dålig
    3 mån sedan
    139 kr för att returnera ett par tofflor. Inte ok. Kommer aldrig handla här igen.
  • Dålig
    3 mån sedan
    Beställde tre klädesplagg varav ett inte skickades med, troligtvis på grund av att den varan tog slut, vilket är helt förståeligt. Men att inte informera köparen om detta utan att istället skicka iväg resterande beställning är ju skandal. När de sedan efteråt skickar dryga mail som svar på ens frågor så tappar de allt vad trovärdighet heter. Köp kläder någon annanstans.
  • Dålig
    4 mån sedan
    Köpte skor som var för små. Skulle returnera, men deras hemsida vägrar ta.emot ordernu.ret som man måste uppge för att anmäla en retur. Efter en massa mail har jag fått en massa likadana "god dag yxskaft-svar" De säger att det är problem med sida, försök igen nästa.vecka. Sidan kan inte ta svenska ordernummer, försök igen nästa.vecka.
    De kan inte uppge adress dit jag kan skicka dem och att de registrerar returen heller. Så nu sitter jag med ett par för små skor, 640kr fattigare. Handla aldrig av dem!
  • Usel
    4 mån sedan
    Otroligt dålig service. Försöker inte ens förstå problemet och svarar i danska? De tog bort produkter från min beställning utan att uppdatera mig och skickade bara iväg den billigaste produkten och därav kunde de ta betalt för frakten. Rekommenderas inte att handla här. Riktigt dåligt företag.
  • Dålig
    4 mån sedan
    Kollade inte recensioner innan jag beställde eftersom jag handlat i de fysiska butikerna flera gånger och varit nöjd. Ångrar bittert att jag inte läste recensionerna först, då hade jag aldrig beställt.
    Två av mina beställda produkter kom inte med i beställningen eftersom de ”var slut” (de har funnits flertalet gånger efteråt när jag tittat på hemsidan efter min beställning). Företaget meddelade dock inte att hela beställningen inte var med, de skickade TRE bekräftelsemail på att ordern var skickad och då var alla beställda produkter med i listan över vad som var skickat. Enda sättet jag fick reda på att delar av beställningen saknades var via min klarnafaktura där delar av beloppet dragits av, det stod dock inte för vad.
    Jag la min beställning 21/3 och beräknad leverans skulle vara 2-12/4. När paketet inte hade kommit den 14/4 hörde jag av mig till kundtjänst som i ett felstavat meddelande direkt från Google translate tyckte att jag kunde vänta till 25/4 innan jag frågade igen vart mitt paket tagit vägen.
    När paketet väl levererades den 21/4 (EN MÅNAD efter beställningsdatum) var ett par av skorna jag beställt trasiga i öljetten till skosnöret och det andra paret skor gulnade i gummit samt missfärgade på silverbrickan till skosnöret. Byxorna jag beställt är INTE samma som på bilden. De byxorna jag fått är i EXTREMT liten storlek, det finns inte en chans att en vuxen person skulle få på sig dessa byxor, de är helt klart i barnstorlek. Det är inte heller samma tyg som de byxorna som var på bilden jag beställde, vilket får mig att tro att de skickat ett helt annat par byxor i barnmodell.
    Efter att ha läst de enorma mängder negativa recensioner som finns att läsa, där folk fått betala för returer själva trots felaktiga/trasiga produkter, fått mycket sena återbetalningar samt inte fått kontakt med kundtjänst så känns det lönlöst att ens försöka skicka tillbaka de felaktiga produkterna. Byxorna kostade ungefär samma som returkostnaden verkar vara. Det är helt enkelt pengar i sjön.
    Rekommenderar inte detta företag till någon oavsett vad som ska beställas, och jag kommer heller aldrig mer att handla i de fysiska butikerna. Snälla - läs recensionerna om detta företag innan ni beställer.
  • Dålig
    5 mån sedan
    Lade order på lagervara. Får då veta att leveranstiden är en månad. Ber upprepade gånger att få annullera ordern. Efter en vecka är ordern fortfarande inte accepterad. Efter flera svar från kundtjänst att de jobbar och att jag ska ha tålamod får jag reda på att enda sätt att annullera ordern är att vänta en månad tills den är levererad, därefter inte hämta ut paketet på 14 dagar och därefter vänta upp till 14 dagar på att få tillbaka pengarna. Har nu lag order på en av alla andra e-handlare som erbjuder leverans på tre dagar och fri retur. Om det går, hitta ett annat alternativ till JD Sport när du beställer sneakers.
    - ingen hjälp av deras kundtjänst
    - extrem leveranstid
    - ingen möjlighet att avboka order som ännu inte packats eller accpeterats
    - de sitter på pengarna i upp till två månader
    - inga fria returer
  • Utmärkt
    5 mån sedan
    Super Bra!

    Beställde Nike Air Max 97 den 3e april i specifik färg kombination , Landade hos mig idag den19e april utan bekymmer 👍

    Nöjd 👍👍👍
  • Dålig
    5 mån sedan
    Fick fel skor två gånger och de ville att jag skulle betala för returerna (180 kr). Riktigt dåligt företag
  • Dålig
    6 mån sedan
    Meddelande att skorna är fast i tullen. Bedrövligt!
    Vad är detta!
  • Dålig
    6 mån sedan
    Fick ”hjälp” av en Fredrik på Messenger.
    Dom skickade fel storlek på skorna och det som erbjuds är återbetalning?? Byten kan tydligen bara göras i deras butiker. Fruktansvärt att driva en E handel när allt inte kan hanteras via den! Väntade dessutom många veckor på paketet. Aldrig mer
  • Dålig
    6 mån sedan
    Bluff! Usel service och felaktiga varor i leveransen. Ingen kompensation från företaget. Bedrövligt
  • Dålig
    6 mån sedan
    100 dagars frakttid
  • Dålig
    6 mån sedan
    Tog mer än en månad att få paketet, och sedan är returkostnaden sjukt dyr. Kommer aldrig mer handla hos JD sports och rekommenderar ingen att göra det
  • Dålig
    6 mån sedan
    Otroligt långsam leverans som andra skriver. Över en månad för skor i lager och ingen uppdatering trots kontaktförsök via kundtjänst. Fick ett svar först när utlämning kunde ske.
  • Dålig
    6 mån sedan
    Jag har väntat på mitt paket i en och en halv månad!
  • Dålig
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Beställde ett par skor 7 januari och idag 3 mars får jag mail om att de försvunnit under transport. Haha värdelösa människor som jobbar på detta skämt till företag.

    UNVIK DETTA HORRIBLA FÖRETAG!
  • Usel
    6 mån sedan
    Beställde ett par skor från sidan, vilka skulle finnas tillgängliga. Beställningen gjordes den 8/1 men paketet gick först iväg (från utlandet) 21/1. Den 10/2 fick jag ett meddelande om att paketet varit fast i tullen men att det nu ska vara på väg (samt ett löfte om ett spårningsnummer som aldrig kom). Den 26/2 kontaktar jag kundtjänst och undrar vad de håller på med och får måndagen efter svar att de inte kan hitta paketet och inte heller kan erbjuda skorna längre.

    Så kontentan är väl att man ca 1,5 månader senare är tillbaks på ruta ett och får börja om med sökandet.

    De var inte heller supermycket billigare än övriga så därför skulle jag rekommendera andra att titta efter alternativ som faktiskt levererar.

    (Visst har paket försvunnit med andra leverantörer men då brukar i regel återförsäljaren återkomma och förklara läget istället för att sitta tyst).

    Om jag ska hitta något positivt i det hela så var supporten relativt snabba att svar efter det att jag ställt frågan samt att jag faktiskt fick tillbaks pengarna.

    Undvik!
  • Dålig
    7 mån sedan
    Jag gjorde en beställning den 26/12 men har fortfarande inte fått mina varor. Vid kommunikation med JD är det enda svar man får att varorna är på väg men de kan aldrig säga specifikt vart de befinner sig. Förstår att det är långa ledtider pga pandemin men deras bemötande och nonchalans är under all kritik.

    Har alltid handlat i deras fysiska butiker i bl a London men detta var första köpet online. Jag kommer inte spendera en krona i deras ruttna butiker igen. Fan vad sne jag blir nu!
  • Ganska bra
    7 mån sedan
    Läste här efter att beställt och blev så klart orolig. Beställde 25/1 och fick mina produkter en månad senare, 26/2. De var i klanderfritt skick och priset var jättebra.

    De höll mig informerad under denna tid med sms men ganska sällan. Mycket av företagets problem verkar relaterat till Brexit. Men det kräver is i magen att köpa från detta företag men det är inget llurendrejeri som jag ser det. Verkar vara samma ägare som till Size? där jag fått orders avbeställda utan anledning.
  • Dålig
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Beställde 2 produkter, får bekräftelse på båda.
    2 veckor senare får jag återbetalning på 1 produkt. Jag får dock inget mail om det. Jag skickar mail och frågar vad som hänt. får inget svar. Kontaktar deras kundtjänst som inte läser vad jag skriver. Nu får vi se om jag får min andra produkt jag beställde.

    Uppdatering:

    efter 2 månader fick jag ett mail att mina pengar skall bli återbetalade. Sämsta företaget jag handlat av någonsin. Så ingen av mina produkter kom fram.
  • Dålig
    7 mån sedan
    Väntar fortfarande på mina leveranser, beställde den 25 dec och den 5 jan. Har redan betalt för varorna.
  • Dålig
    7 mån sedan
    Handla inte här!
    När min produkt kom till slut, efter 30 (!) arbetsdagar (7-9 dagar var utlovat) vill jag returnera den. Returen ska registreras via en länk där informationen enbart visas på okänt språk. Jag chansar och får betala 170 kr för returen.

    JD har tveksam attityd och konstigt språk när man chattar med dem. Egentligen borde jag inte gå med på att betala returen men orkar inte bråka. Men handla för guds skull inte här!
  • Dålig
    7 mån sedan
    Väntar redan 2 månader, inget svar, finns ingen som man kan kontakta. Sjukt dåligt, handlar aödrig igen dit.
  • Dålig
    7 mån sedan
    Beställ inte från detta företag sämsta jag har vart med om tagit 30dagar och fortfarande inte fått min beställning kundservicen är helt värdelös svara på de dom känner för men struntar i alla andra frågor man har till dom mitt råd beställ inte från detta företag finns bättre stället
  • Dålig
    7 mån sedan
    Fruktansvärd service. Beställde skor. Stod I två.månafet att de "var på väg". Inga svar vid kontakt. Först när jag hotade med polisanmälan fick jag pengarna tillbaka.
  • Dålig
    7 mån sedan
    Önska jag kunde ge -1 i bedömning. En helt bluff är detta företag - BESTÄLL INTE HÄRIFRÅN! För ert eget bästa. Massa strul massa problem, inget sätt att kontakta dem där man får SVAR. Asså den värsta sidan jag någonsin beställt från, är i chock att den fortfarande går runt? Borde bojkottas. Har en beställning från 13/12 som inte kommit? Och en annan från Januari som kom idag - och då i FEL storlek. Ett helt skämt, ska göra en anmälan till KO, mycket pengar det rör sig kring och del är helt oseriös, fick inte ens med en följesedel eller liknande?! Vad är det här ens. Snälla BESTÄLL INTE HÄRIFRÅN trodde också innan detta att det var en legit sida.
  • Dålig
    7 mån sedan
    sjukt dåligt - beställde för 1,5 månad sedan. inte hört ett pip. fick besked idag via Klarna att pengar för skorna skulle sättas in på mitt konto. så jäkla dålig kundvård att man blir helt matt! undvik big time!
  • Knappt godkänd
    7 mån sedan
    OBS! De flesta varor skickas från England vilket gör att leverans tar enormt lång tid.
  • Dålig
    7 mån sedan
    Värdelöst. Beställde för mer än en månad sedan men har inte mottagit varorna. Kundtjänst svarar inte. Undvik!
  • Dålig
    7 mån sedan
    Betalt deras räkning men inga varor kommer. Inte heller någon information om en försening. Lutar åt att anmäla dem.
  • Dålig
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Varning för detta företag, inga varor ännu efter 2 månader och inga svar från dom då man skriver till dom, dom är till och med sämre än dom sämsta.
  • Dålig
    8 mån sedan
    Inte fått tillbaka pengarna på en retur som gjordes för över 30 dagar sedan och inte fått min nya beställning heller som är betald. Jag ville bara byta till en större storlek... Svarar heller inte på mail. Välj hellre en något dyrare konkurrent som har smidigare returer, återbetalningar och framförallt levererar varorna.
  • Dålig
    8 mån sedan
    Aldrig att köpa FR¨ÅN DEN SIDAN
  • Dålig
    8 mån sedan
    Försökt avbryta min order. Finns inget nummer att ringa och de svarar inte på mejl
  • Dålig
    8 mån sedan
    Har bara en sak att säga: VARNING!
  • Dålig
    8 mån sedan
    Avbröt beställningen efter en vecka utan förklaring.
    Det var mellandagsrea. När beställningen avbröts var rean slut på andra ställen där jag kunde beställt skorna istället.
  • Dålig
    9 mån sedan
    Köpte skor till dottern i julklapp, redan i butiken frågade vi om bytesrätt och om det gick bra i en annan butik om dom inte passade ,
    Hur enkelt som helst ! Bara gå in med kvitto och byta .
    Sagt och gjort , skorna var ett nr för små och på annandagen bar det iväg för byte ! Fick vi det ? Nej vi var välkomna mellan den 2 och 7 januari ! Trots att vi redan kollat att dom hade rätt stl hemma ! Efter rejält höjda röster så kunde jag få igen pengarna men inte byta , Det förstod jag ju varför när jag såg att dom höjt priset med 100 kr i mellandagarna. Handla inget av dessa bedragare som dessutom envisas med att både prata och skriva på engelska hela tiden , låt dom flytta tillbaka till sin ö ist .
  • Ganska bra
    9 mån sedan
    Snabb leverans men när det visar sig att varan måste bytas till en annan storlek går det endast att göra i butik...som finns i Stockholm. 20 mil från där jag bor. Går inte att få tag i någon riktig person att prata med utan det är en dator som svarar på förinställda frågor.
  • Dålig
    9 mån sedan
    Undvik handla här ! Varning !
    Borde förbjudas i Sverige . Ingen vara skickad och omöjligt att få tar på kundtjänst
  • Dålig
    9 mån sedan
    Ett par skor gick sönder innan de var 1 år gamla. Sjukt oklart var man reklamerar. Men till slut så sa de att jag måste skicka till England eller lämna i butik.
    Jag bor 60 mil från butik.
    Skickar skorna till Stockholm så en vän som bor där kunde köra till butik. Reklamationen blev godkänd o pengarna skulle komma in på mitt klarnakonto....men sen skickade butiken skorna till England o missar att meddela att reklamationen var godkänd i butik. Så jag hör ingenting av JD tillslut via messenger lyckas jag få svar då det inte går att ringa JD. Då svarar de att skorna kommit försent till England och nu helt plötsligt var reklamationen ej godkänd trots att jag har ett kvitto på att den var det.
    Men...de sa om jag väntade tills skorna kom tillbaka till mig så fick jag ta dem till butiken igen som skulle återigen skicka dem till England med en notering att de godkänt allt i butik inom rätt tid....men....Inga skor kom...väntade o väntade skrev ibland på messengee o de bad mig bara vänta. En gång svarade nån från England o då var de plötsligt inte godkända igen....jag skrev argt meddelande igen....tillslut efter 2 månader svarade någon att de skulle sätta in pengarna o jag slapp vänta och att jag skulle få 10% rabatt upp till max 1000 kr...äh Nej tack. Med en sån sjuk kundtjönsthantering så handlar jag ej där igen.
  • Knappt godkänd
    10 mån sedan
    Dålig erfarenhet. Jag har beställt varor men ingen leverans och ingen beräknad leveranstid heller.
    JD Sports känns oseriösa.
  • Dålig
    10 mån sedan
    Skojarföretag! Mina beställda varor visade sig vara trasiga, och för att returnera varorna vill företaget ha 175 kr. Ingen fri retur alltså! Företaget anger inget telefonnummer och svarar inte heller när man mailar Kundtjänst. Kommer aldrig att handla av JD Sports igen!
  • Dålig
    10 mån sedan
    Varning för att JD Sports inte följer konsumentköplagens regler om hur reklamationer hanteras. Jag köpte ett par Nike sneakers där höger sko gick sönder i hälen efter två månader, trots jag använt skorna sparsamt och använt skohorn när jag satte på mig skorna.

    När jag visade upp skorna för butikschefen i Skärholmen så godkände hon att felet måste bero på produktionsfel och att det inte var jag som gjort något fel.

    Enligt konsumentköplagen har då butiken 3 val: Laga produkten, erbjuda en ny likadan eller häva köpet och ge tillbaka pengarna. Då BD Sports inte lagar skor så letade hon i deras databas efter en ny likadan sko men den var slut i hela Sverige. Då erbjöd hon mig ett presentkort. Jag gick till JD Sports enbart för att köpa just denna sko (som kostade 1100kr). Nu vill jag få möjligheten att beställa denna sko från någon annan leverantör, inte köpa nån sko jag inte vill ha från JD Sports.

    Efter att ha pratat med Hallå konsument som är konsumentverkets upplysningstjänst så mailade jag JD Sports kundtjänst där en person svarade mig att jag kunde uppsöka en butik för att häva köpet.
    Denna gång gick jag till JD Sports i Gallerian i Stockholm där en engelsktalande mannen med glasögon som var butikschef nonchalant förklarade för mig att felet som uppkommit på min sko INTE var ett produktionsfel. Utan att det var något som jag orsakat själv. Nu behövde min sko skickas för ”utvärdering” till England där det skulle avgöras huruvida jag eller dom hade rätt.

    Mannen hånlog mot mig och vi båda visste om att han bara gjorde så här för att få mig att acceptera ett presentkort i hans butik så att dom inte skulle tappa mina pengar. Då visade jag upp mailet från JD Sports kundtjänst och berättade om min kontakt med Konsumentverket samt att jag skulle göra en ARN (Allmänna reklamationsnämnden) anmälan på honom och JD Sports om han inte löste mitt problem just där och då.
    Då vända han och accepterade ett hävt köp och jag fick pengarna tillbaka.

    Förstår ni hur många stackars ungdomar detta företag lurar på detta sätt? En 16-åring har inte kraft att sätta emot dessa slipade bedrägliga butikschefer. En kassörska bad senare om ursäkt och berättade att JD Sports gör så här trots att dom vet att dom bryter mot lagen.
  • Dålig
    10 mån sedan
    Beställde en jacka med reflexeffekt och skulle ha fått den igår...det visat sig att dem ENDAST skrivit mitt förnamn och postnummer....vem skriver en adress på de här sättet??! Ändå skrev jag ALLA mina uppgifter som jag ALLTID gör! Sen när man pratar med en nån på deras chatt stänger den av chatten!
    Första gången jag beställer från JD sport...👎🏻👎🏻👎🏻