(500+)
Funkar bra så länge man inte behöver kontakta deras kundtjänst. Dom är helt onåbara på den fronten. De saknar telefonnummer + att deras chatt aldrig är tillgänglig. Endast sättet som återstår är att kontakta dom via deras kontaktformulär men där får man inget svar. Har gått flera veckor sedan mitt första försök att nå dom men inget svar.
Recension av Baby World Jag nyligen gjorde ett köp hos Baby World för 915 kr, men min upplevelse var tyvärr allt annat än tillfredsställande, särskilt när det kommer till deras kundservice. Strax efter min beställning kontaktade jag kundtjänst för att försäkra mig om att jag skulle få ett försändelse-ID eftersom jag ofta inte får alla SMS-meddelanden. Trots mina omedelbara förfrågningar och upprepade påminnelser, fick jag inget konkret svar. Kundtjänstens svar var ett automatiserat meddelande som informerade mig om att min order skulle levereras senare samma dag och att jag kunde följa leveransen via Postnords spårningstjänst. Då jag inte fick några aviseringar och inte hittade någon information i PostNords app, kontaktade jag återigen Baby World. Till min frustration fick jag exakt samma automatiserade svar, inte bara en utan tre gånger. Detta skapade en känsla av att bli ignorerad och inte tagen på allvar. Till slut fick jag kontakt med en verklig person från kundtjänst, som meddelade mig att mitt paket hade skickats tillbaka och att de skulle behålla både produkten och mina pengar, men de var villiga att stryka en "straffavgift" på 259 kr för utebliven hämtning av varan. De bad mig även att sluta kontakta kundservice då jag belastade dem, vilket är oacceptabelt. Jag har bevis på denna kommunikation och är djupt besviken på hur Baby World hanterat situationen. Jag råder andra att tänka sig för innan de handlar från denna butik. Min erfarenhet visar på bristande respekt och omsorg om kunden, och jag kommer definitivt inte att handla där igen.
Superbra service och snabba på att återkoppla! Otroligt snabba på leveranser med! Beställde en bilbarnstol på morgonen och fick den dagen efter!
Otroligt bra support! Reklamerade en produkt efter drygt 2 år, fick välja om jag velade ha full ersättning eller en ny maskin! 5 av 5
5* kundtjänst - löser allt smidigt och snabbt. Tanja är en stjärna. Vi rekommenderar BabyWorld till alla vänner.
Alltid fantastisk service! Har köpt både barnvagnar och babytillbehör här och när något krånglar så är dom snabba med att hjälpa till. Rekommenderar alltid BabyWorld till vänner och bekanta!
Fick utmärkt hjälp med bilbarnstol. Fick exakt det vi behövde. Bra och snabb service. Stort tack till Babyworld Malmö.
Fantastiskt kundservice! Snabbt, tydligt och trevligt! Otroligt nöjd kund!
Jag har varit jättenöjd Vi köpte en vagn där de uppstod lite problem med en av delarna och jag fick snabb hjälp och service vilket underlättade hela processen för mig. Så allt blev löst inom en vecka
Beställde babyskydd med basenhet i november och mot slutet av december hade jag fortfarande inte mottagit den trots att den fanns på lager enligt hemsidan och beräknad leveranstid var 3-14 dagar. De hittar på ursäkt dag efter dag och påstår att kunden missförstått. I januari så bad jag de avbryta min order för de kunde inte längre uppskatta när babyskyddet skulle komma in på lager igen. Dock har jag hittills bra erfarenhet från Babyworld Västerås
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
www.babyworld.seFullständigt firmanamn: BabyWorld AB
Organisationsnr: 556985-0281
Information hos allabolag.se