Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Gratis byte/retur
365 dagars öppet köp
Gratis frakt över 800kr

https://www.milrab.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Norge. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Milrab SE har fått betyget (7.23)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    23 tim sedan
    Uppdaterat: 10 tim sedan
    Beställning
    Beställde, fick skorna 2 dagar efter. Väldigt snabbt och smidigt. Skorna är jag supernöjd med!
  • Perfekt
    9 dagar sedan
    Uppdaterat: 11 tim sedan
    Beställning
    Allt var utmärkt från beställning till det jag fick varan.
  • Perfekt
    7 dagar sedan
    Uppdaterat: 6 dagar sedan
    Beställning
    Bra leverans till rätt pris
  • Hei!
    Takk for den positive tilbakemeldingen! Den setter vi veldig pris på!

  • Dålig
    7 dagar sedan
    Väntar fortfarande på en present som min fru hade beställt den 5:e februari. Den skulle komma efter Max 5 arbetsdagar. Idag är det den 20:e och vi har varken fått nån vara eller svar från kundtjänst om vad som har hänt. Mycket dåligt.
  • Hei!
    Ring oss eller ta kontakt på chat så skal vi se om vi ikke kan komme til bunns i hva som er skjedd her!

  • Knappt godkänd
    9 dagar sedan
    Trevlig kundtjänst, men uppenbara problem med lagerhållningen. Beställde ett par riktigt varma skor som skulle vara framme efter 2-5 dagar. Då postnord inte tagit emot något paket efter 5 dagar mailar jag och får svaret att det blivit en försening. Efter ytterligare en vecka då inget hänt mailar jag igen och får veta att ordern är borttappad... Skorna finns inte längre i lager, men jag kan beställa något annat eller avboka. Efter ytterligare en vecka har jag nu skorna hemma (dock i fel färg).
    Milrab svarar bara på mail en gång om dagen varför konversation blir lite långsam.
    Nu verkar vintern vara slut, men jag har ju i alla fall ett par varma dojjor till nästa.
  • Hei!
    Takk for tilbakemeldingen. Vi innser at logistikken vår har rom for forbedring, og vi øker bemanningen på support for å redusere ventetiden mellom svar.

  • Perfekt
    9 dagar sedan
    Uppdaterat: 9 dagar sedan
    Beställning
    Trevliga snabb leverans bra pris
  • Hei!
    Takk for den positive tilbakemeldingen! Den setter vi veldig pris på!

  • Perfekt
    11 dagar sedan
    Uppdaterat: 10 dagar sedan
    Beställning
    allt fungerade perfekt !
  • Hei!
    Takk for den positive tilbakemeldingen! Den setter vi veldig pris på!

  • Dålig
    13 dagar sedan
    Uppdaterat: 12 dagar sedan
    Beställning
    Milrab har flera allvarliga problem. Detta var min sämsta köpupplevelse på internet någonsin. Det tog nästan 3 veckor för att i slutändan INTE få varan... De drog pengarna från mitt konto samma dag som jag köpte, via Klarna, utan att jag fick varan. Inte ok på något sätt att de har mina pengar i mer än 3 veckor. De har problem med sitt ordersystem så att en restnoterad vara ser ut som att den finns och inget meddelande till mig som kund om detta. Deras kundtjänst skyllde i första vändan på PostNord för förseningarna när det kan ha varit så att varan aldrig fanns... De återkopplade efter lång tid. Jag fick efter nästan 3 veckor och flera påstötningar att varan var restnoterad dvs den fanns inte och skulle inte komma in i lager. Jag beställde samma vara igår från Widforss, nu 18h senare har jag en notis i min telefon att varan finns att hämta på mitt lokala postkontor. Noterar också i andra recensioner att det är samma återkommande problem som flera andra har haft. Köp inte hos MILRAB om du inte tycker det är roligt med bekymmer.
  • Takk for tilbakemeldingen din.
    Vi tar den med videre slik at vi kan forbedre logistikken vår i fremtiden. Om du ikke har fått løsning på saken din ennå ta kontakt med support så skal vi hjelpe deg.

  • Dålig
    19 dagar sedan
    Jag beställde på Milrab morgonen den 26 Jan.. nu är det den 9Feb och ingenting har skickats ännu.. jag har försökt kontakta Milrab via deras chatt men det är ingen där.. jag har skickat mail utan att få något svar. varan fanns i lager när jag beställde och är fortfarande i lager så jag undrar varför det dröjer..
  • Hei!
    Det var ikke bra! Jeg anbefaler at du prøver å slette cookies i din nettleser, så prøver du igjen å kontakte oss på chat.
    Vi opplever stor pågang på mail, men vi vil besvare din henvendelse så fort vi kan!

  • Knappt godkänd
    25 dagar sedan
    Allt gick bra men jag fick ingen moms specificerad så den gick upp i rök!
  • Hei!
    Moms er bakt inn i prisene våre allerede, så du betaler ikke noe mer enn det du ser på nettsiden vår.

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Snabb leverans .mycket nöjd!
  • Hei!
    Takk for den positive tilbakemeldingen! Den setter vi veldig pris på!

  • Mycket bra
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    + Smidig och snabb affär.
    - Inte speciellt billigt
  • Hei!
    Takk for tilbakemeldingen! Vi tar det med videre for fremtidige forbedringer.

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Bra pris och snabb leverans
  • Hei!
    Takk for den positive tilbakemeldingen! Den setter vi veldig pris på!

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Snabb frakt o smidig butik
  • Hei!
    Takk for den positive tilbakemeldingen! Den setter vi veldig pris på!

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Snabb leverans, bra bemötande från kundtjänst. Väldigt bra butik med fina varor.
  • Hei!
    Takk for den positive tilbakemeldingen! Den setter vi veldig pris på!

  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Bedrövlig butik! Klickade hem ett par vinterkängor 29 december, 7 arbetsdagar senare så hade dom inte ens skickats, först efter att jag som kund stöter på flera gånger så får jag svaret att kängorna är slut och att dom inte kommer komma i lager igen. Pengarna har jag ännu inte fått tillbaka via klarna. Min rekommendation är att du väljer att handla från en annan butik än denna. //Kalle
  • Hei Kalle!
    Vi beklager at varen du bestilte ikke var på lager! Det kan ta opp til 7 virkedager fra refusjonen ferdigstilles hos oss før Klarna tilbakebetaler pengene til din konto. Om du fortsatt ikke har fått pengene dine, ta kontakt med support så skal vi hjelpe deg med din refusjon.

  • Knappt godkänd
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Det är snart två veckor sedan som jag gjorde min beställning, väntar fortfarande! Hade jag vetat detta så hade jag istället köpt mina skor i fysisk butik.
  • Hei!
    Det skal ikke ta så lang før du mottar din bestilling fra oss. Ta kontakt med support på [email protected] så skal vi se om det ikke har forekommet noen avvik med ordren din.

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Var mucket bra! Blev mycket nöjd!
  • Hei!
    Takk for den positive tilbakemeldingen! Den setter vi veldig pris på!

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Bra pris, snabb leverans
  • Hei!
    Takk for den positive tilbakemeldingen! Den setter vi veldig pris på!

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Snabb leverans och inga konstigheter
  • Hei!
    Takk for den positive tilbakemeldingen! Den setter vi veldig pris på!

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Mycket bra upplevelse och bra kvalitet på på produkten.
  • Hei!
    Takk for den positive tilbakemeldingen! Den setter vi veldig pris på!

  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Att man behöver själv stå för returfrakten är riktigt lågt av de. Sen tar det en evighet innan de hanterar beställningar samt returer.
  • Hei Jazze!
    Vi dekker returfrakten for alle våre kunder. Du får alltid med ferdig frankert fraktetikett sammen med utsendelsebekreftelse fra oss. Så kan du alltids ta kontakt med support for å opprette en ny om du ikke finner den.
    Alle returer samles opp i Örebro før de går gjennom tullen for behandling. Vi beklager at denne prosessen tar litt lang tid.

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Alltid lika lätt att hitta rätt produkt och ofta till bäst pris. Snabba leveranser
  • Hei!
    Takk for den positive tilbakemeldingen! Den setter vi veldig pris på!

  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Hade varit lättare att skriva ett omdöme om jag hade fått produkten.. faktura är kommen men ingen produkt..
    Beställde min Garmin klocka 23 december skulle komma inom 2-5 dagar🤷‍♂️
  • Hei!
    Ta kontakt med oss på [email protected] eller chat, så skal vi se om det ikke har forekommet en feil med din bestilling.

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Fungerade mycket bra
  • Hei!
    Takk for den positive tilbakemeldingen! Den setter vi veldig pris på!

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Utmärkt! Inga problem!
  • Hei!
    Takk for den positive tilbakemeldingen! Den setter vi veldig pris på!

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Snabbt och enkelt och prisvärt
  • Hei!
    Takk for den positive tilbakemeldingen! Den setter vi veldig pris på!

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Handlat på Milrab flertalet gånger innan, alltid varit nöjd med produkterna.
  • Hei!
    Takk for den positive tilbakemeldingen! Den setter vi veldig pris på!

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Allt fungerade perfekt, lägst pris på prisjakt och snabb leverans i jul/pandemi-tid!
  • Hei!
    Takk for den positive tilbakemeldingen! Den setter vi veldig pris på!

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning
    Användaren av Brynje Super Thermo w/inlay är supernöjd. Perfekt i storlek och funktion.
  • Hei!
    Takk for den positive tilbakemeldingen! Den setter vi veldig pris på!

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning
    Bra pris o snabb leverans!
  • Hei!
    Takk for den positive tilbakemeldingen! Den setter vi veldig pris på!

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning
    Allt fungerade toppenbra! Snabb leverans. Är verkligen nöjd och har redan rekommenderat Milrab till andra!
  • Hei!
    Takk for den positive tilbakemeldingen! Den setter vi veldig pris på!

  • Knappt godkänd
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning
    Jag beställde ett par skor, fick bekräftelse och betalade via klarna. Sedan väntade jag på skorna. Leveranstiden uppgavs till 2-5 dagar, efter 7 dagar skrev jag ett mail till kundtjänst där jag undrade var mina skor tagit vägen. Till min förvåning fick jag till svar att de inte hade några skor och inte heller visste när och om de skulle få in de igen. Då är min självklara fråga, Hur kan man sälja ett par skor som inte finns?
    /Torbjörn
  • Hei Torbjörn!
    Dessverre virker det som at vi hadde et avvik i lagerbeholdningen vår på skoene du bestilte. Vi beklager så mye for dette og det er noe vi aktivt jobber med å unngå, men uhell kan fortsatte forekomme.
    Vi beklager ulempene dette kan ha medført!

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning
    Var in och browsade efter en klocka online. Hittade en med riktigt bra pris hos Milrab så klickade hem den + lite andra prylar när man ändå var i farten.

    Hade övning på helgen som kom så hoppades att det skulle hinna leveraras i tid. Förväntad leverans 4-5 dagar. Allting var framme efter 2 dagar.

    Superduper!
  • Hei!
    Takk for tilbakemeldingen! Vi setter pris på alle tilbakemeldingene vi får, både ros og ris :)
    Velkommen tilbake som kunde i fremtiden!

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning
    Enkel och lättnavigerad onlinebutik. Klockan jag köpte hade bra faktaspäckad info om klockans funktioner och specifikationer. Slipper googla runt. Allt fanns på Milrab.se. Dessutom bra pris på klockan. Enkla val av betalning. Butik rekommenderas!
  • Hei!
    Takk for tilbakemeldingen! Vi setter pris på alle tilbakemeldingene vi får, både ros og ris :)
    Velkommen tilbake som kunde i fremtiden!

  • Dålig
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning
    Produkten kom inte i tid. Mailade och fick info att produkten var slut. Detta innebar att jag inte fick det inrid till min resa där det skulle användas.

    Personen som jag hade Mail kontakt med sa att de de kunde makulera orden. Bad om detta, men ville ha en bekräftelse. Fick ingen återkoppling, så jag mailade igen. Fortfarande inget svar och sen nu verkar det som produkten kommit och jag har fått betala för den. Detta skapar extra jobb, då jag måste returnera och ligga ute med pengar.
  • Hei!
    Det var leit å høre at du har hatt problemer med kanselleringen din. Det beklager vi.
    Vi opplever for tiden veldig stor pågang på vår supportavdeling, men jobber så godt vi kan for å besvare alle henvendelser. Ettersom at du ikke inkluderte ditt ordrenummer har jeg ikke mulighet til å undersøke saken nærmere, men om saken ikke er løst ta kontakt på telefon eller chat så løser vi dette!

  • Perfekt
    4 mån sedan
    Beställning
    Bra produkt och bra leverans
  • Hei!
    Takk for tilbakemeldingen! Vi setter pris på alle tilbakemeldingene vi får, både ros og ris :)
    Velkommen tilbake som kunde i fremtiden!

  • Knappt godkänd
    4 mån sedan
    Beställde nya Googles i fredags, på onsdag leverans till utlämningsställe. Helt enligt deras hemsida.
    Tyvärr är 1 av 2 varor helt fel. Storlek, färg och lins var fel.
    Har nu skickat mail och väntar på hur vi går tillväga nu.
    Hoppas på bra bemötande.
    Omdömet uppdateras senare.
  • Hei!
    Så leit at du har mottatt feil varer. Det beklager vi på det aller sterkeste!
    Du vil få instrukser på hvordan de feilsendte varene kan bli sendt i retur, så skal vi selvfølgelig rette opp i denne feilen!
    Vi beklager på det sterkeste for eventuelle ulemper dette kan ha medført! Vi er live på chat og telefon, så om det skulle være noe du lurer på, ikke nøl med å ta kontakt med oss!

  • Perfekt
    4 mån sedan
    Beställning
    Bra produkter och sortiment. Förstklassig kundservice och snabba leveranser.
  • Mycket bra
    4 mån sedan
    Beställning
    Snabb leverans, välpackat, rätt och fräsch vara !
  • Hei!
    Takk for tilbakemeldingen! Vi setter pris på alle tilbakemeldingene vi får, både ros og ris :)
    Velkommen tilbake som kunde i fremtiden!

  • Perfekt
    4 mån sedan
    Beställning
    Snabb leverans och bra bemötande på tfn.
  • Mycket bra
    4 mån sedan
    Beställning
    Bra produkt och pris.
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Beställning
    Billiga priser, väldigt snabb leverans och lätt att följa leverans.
  • Hei!
    Takk for tilbakemeldingen! Vi setter pris på alle tilbakemeldingene vi får, både ros og ris :)
    Velkommen tilbake som kunde i fremtiden!

  • Perfekt
    4 mån sedan
    Beställning
    Fantastisk kundservice.
    Vid kontakt utanför telefontid, svar på mail därefter ä då uppringd av partner till milrab. Förstaklass i service, bemötande, återkoppling. Milrab känns seriöst och ger sken av att hellre ha nöjda kunder än att sälja mest möjligt. Imponerande. Återkommande kund
  • Dålig
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    [Edit]
    Två veckor sedan Mirab löste ut min retur enligt PostNord, men inte ord från dem trots att jag skickat epost flera gånger. Möjligt att de är på väg i konkurs och då lär jag inte se mina pengar igen. Jag har öppnat ärende hos Klarna (de kan man i varje fall lita på!) och en anmälan till Konsumentverket ligger väl nära till hands också.

    [Ursprungligt inlägg]
    Köp inte från dem för närvarande - de verkar ha lite mycket att göra för tillfället och servicen är ganska rörig.

    Först fick jag fel vara, sedan fick jag automatiskt svar att de hade ont om personal så riktigt svar skulle dröja. När det väl kom hade de glömt bifoga fraktsedeln som enligt deras villkor krävdes för att kunna returnera varan som var fel.

    Om de hade skickat rätt vara från början skulle jag blivit väldigt nöjd, men strulet gör mig tveksam om jag ska handla av dem fler gånger.
  • Hei!

    Du har dessverre rett i at vi mye å gjøre for tiden, og når menneskelige feil inntreffer tar det lengre tid å rette opp i enn det burde. Vi beklager på det sterkeste for dette!

    Vi jobber på spreng og håper du vil gi oss en ny sjanse i fremtiden til å vise at vi kan bedre enn dette!

  • Perfekt
    7 mån sedan
    - Jag beställde på en söndag
    - Dom skickades på måndag
    - Framme på onsdag

    Supporten svarade via mail på 10 minuter.
  • Hei!

    Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å høre at du fikk rask hjelp fra support :)

  • Dålig
    8 mån sedan
    Precis som tidigare köpare nedan. Beställde ett par byxor som var för små. Returnerade enligt deras returpolicy för över en månad sedan men har ännu inte fått returen bekräftad eller borttagen på Klarna. Mailat och ringt åtskilliga ggr och fått ett mailsvar att de inte hunnit med?? De ska nog syssla med något annat, övriga bolag jag handlar på löser sånt här galant.
  • Hei!

    Så mye at du har opplevd store problemer med din retur. Det beklager vi på det sterkeste.
    Vi jobber på spreng for å få behandlet alle returer og vi håper på å være i mål i løpet av kort tid. Om du ikke ennå har fått svar på din henvendelse ta kontakt med oss på Chat eller telefon hvor vi er tilgjengelige fra 08:00 - 16:00 så skal vi hjelpe deg så godt vi kan!

  • Mycket bra
    1 år sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Uppdatering 20200615: Beställde en ryggsäck från Milrab på torsdagsmorgon och fick den på lördag. Så mycket snabbt! Den var också mycket billigare än konkurrenterna.

    -

    Samma som fler skrivit, bolaget skickar från Norge utan att uppge det. Detta leder till att varorna tar mycket längre tid att komma fram till oss kunder, samt att det inte finns någon information om ordern innan den nått Sverige och PostNord. Jag beställde två olika ordrar, ca 5 min mellan - ingen av dem skickades förens jag skrev till dem och frågade vad som händer. Då skickade de dock bara den ena, så jag var tvungen att kontakta dem igen för den andra ordern. Jag la beställningen 2019-12-01, 2019-12-03 stod det på deras hemsida att varorna var i lager. 2019-12-18 kom den första ordern. Nu ser det ut som att order nr 2 inte kommer att komma i tid till julafton.....

    ++ för trevlig och hjälpsam personal
    -- för att det inte ska ta mer än 2 veckor att skicka en vara från Norge till Sverige. Ännu mindre nu i jultider, när de måste veta att det kommer att bli fler beställningar än vanligt och då planera för det (Ex. webhallen, beställde en vara på söndag, skickades på måndag, var på mitt postombud på tisdag)
  • Hei Joakim! Vi ser at det er utydelig at varene sendes fra Norge, som vi skal ta noen grep på nå. Som oppgitt ved bestilling kan bestillinger ta noen lenger tid i perioder med mye trykk, som Black Week og julegavehandelen. Men vi beklager på det sterkeste at det har tatt så lang tid, det skal ikke skje.

    Vi håper uansett du kan gi oss en ny sjanse i fremtiden. God jul!

  • Dålig
    10 mån sedan
    Köpte en Garmin tactix delta. Som kom försenad. Men den kom. Och jag provade ut den. Och den passade inte mig och jag skickade den tillbaka med deras retur regler. Nu kommer vi till det tråkiga . Dom vägrar svara på telefon. Mail. Eller på sociala medier. Nu har det gått 3 veckor sen dom fick returen. En vecka till och jag får kontakta konsument verket
    Så köp inget från milrab om ni behöver kundtjänst för något. För dom existera inte.
  • Hei!

    Så trist å høre at du har hatt problemer med din retur og å komme i kontakt med oss. Grunnet ekstrem pågang den siste tiden har vi dessverre hatt noen utfordringer med svartiden. Vi beklager derfor sent svar på det aller sterkeste!

    Vi er live på chat og telefon, så om du ikke har fått hjelp med din retur, ikke nøl med å ta kontakt med oss!

  • Dålig
    10 mån sedan
    Har precis samma upplevelse som flera här tidigare. Beställde en vara den 28:e mars och fick direkt en bekräftelse medlänk till att spåra paketet. Sedan dess har ingenting hänt trots ett flertal mail. Har även försökt nå dem på telefon utan att komma fram. När jag försökte idag gick inte ens signalerna fram... Vad är detta för scambolag?
  • Hei,

    Det er veldig synd at det har tatt så lang tid og at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Det tar ofte litt tid fra varen går fra vårt lager i Norge til det blir noe aktivitet på sporingskoden du har fått tilsendt. I tillegg har vi hatt ekstremt stor pågang og ting har derfor tatt litt lenger tid enn det burde hos oss, noe som ikke bør gå utover deg som kunde og vi beklager på det sterkeste.