Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Prisgaranti på allt
Fri frakt över 500 kr
Över 100 design-brands

https://www.nordiskagalleriet.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Amex
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Nordiska Galleriet SE har fått betyget (4.31)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    1 dag sedan
    Uppdaterat: 18 tim sedan
    Beställning
    Väldigt lång leveranstid som inte uppmärksammades innan köp.!
  • Dålig
    12 dagar sedan
    Beställde en mindre string hylla fjärde januari och väntar fortfarande på leverans fem månader senare.
    Varje gång jag ringt och frågat så låter dem trevliga och säger att dem skall ordna detta och återkoppla. Jag har ringt nångång varannan vecka då dem aldrig återkopplat som utlovat.
    I veckan fick jag en av hyllans tre komponenter, trots att jag tidigare sagt att jag vill ha allt levererat samtidigt när de verifierat att dem har allt på plats.
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme.

    Kontakta gärna vårt Service Team på [email protected] så att Tove som är team leader kan följa upp din upplevelse ordentligt.

    Ha en trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Agnes Flyckt
    Head of Service

  • Dålig
    16 dagar sedan
    Uppdaterat: 15 dagar sedan
    Beställning
    Leveranstid till företag 17.00 - 22.00???
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme! Leverans med Airmee sker alltid kvällstid mellan 17:00-22:00, det går bra att välja andra speditörer vid beställning så som t.ex. PostNord som levererar dagtid. Jag är ledsen att intervallen för leverans inte framgått tydligt nog vid beställning.

    Ha en trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Agnes Flyckt
    Head of Service

  • Dålig
    1 månad sedan
    No delivery after 4 months. Finally a new preliminary date for delivery 2 months from now. 100% unreliable and zero customer service.
  • Dear,

    Thank you for your feedback, it helps us going forward. I'm truly sorry we haven't been able to live up to your expectations. We are working hard on communicating estimated delivery times when ordering an item that's not in stock, unfortunately our partners are experiencing delays due to current situation which has come to effect your order.

    I hope that we will get a chance to do better in the future.

    Have a nice day!

    Kind regards,
    Agnes Flyckt
    Head of Service

  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    My experience is that Nordiska Galleriet is a highly unreliable, dishonest and consumer-unfriendly company.

    After waiting 19 weeks for my order, after me contacting Nordiska Galleriet again (they do not bother to inform that order is late),  I got this email:

    Thank you for your mail. We are moving our warehouse right now to improve the long-term experience for you as a customer, which unfortunately means that our deliveries have been temporarily affected. We work hard to minimize delays and hope to be able to deliver your order as soon as possible. We really apologize for the fact that your delivery time has been affected by this. I am sorry to say that I can't tell exactly when your order will be delivered. It can unfortunately take 1-2 more weeks. Do you want to cancel your order? Have a good day! Med vänliga hälsningar,

    S.... S.....
    Service Agent

    Previously I got this reason, and only after contacting Nordiska Galleriet on Prisjakt:

    Ditt omdöme:
    My experience with Nordiska Galleriet.
    I bought a String bookshelf on 29 Nov. 2020. The delivery date was week 4, then week 10, and today I heard (after me contacting them) week 14. Not a single reason was given. String bookshelf is not custom made furniture.

    Har fått ett svar från butiken:
    Dear,

    I'm sorry to hear that your order has been delayed! We are working hard on communicating delays from our suppliers to you, unfortunately we along with other companies around the world are suffering from delays due to the shortage of containers as a result of Covid-19. We are doing everything we can to make sure that you get your ordered item on time. Thank you for your patience!

    Have a nice day!

    Kind regards,
    Agnes Flyckt
    Head of Service
  • Dålig
    1 månad sedan
    Påstår att varor finns i lager när det uppenbarligen inte är fallet. 3-5 dagar blev till knappt 2 månaders leveranstid. Vilseledande och dåligt med kommunikation om var produkter befinner sig.

    Det enda positiva var väl att jag faktiskt fick mina varor till slut...
  • Hej,

    Tack för din feedback, det hjälper oss i vår utveckling framåt. Vi jobbar hårt för att förbättra alla delar av köpupplevelsen, däribland logistiken. En del av det arbetet har inneburit att byta lager för att långsiktigt kunna erbjuda kortare leveranstider och ett större urval av lagervaror. Jag hoppas att vi får chans att visa resultatet av detta för dig i framtiden!

    Jag önskar dig en fortsatt trevlig dag.

    Med vänliga hälsningar,
    Agnes Flyckt
    Head of Service

  • Dålig
    1 månad sedan
    Det här företaget är fan ett skämt! Jag har väntat 3 månader på en vara som skulle vara framme vecka 8. Jag kontaktar kundservice som säger att NGDelivery ska kontakta mig inom 2-3 dagar och nu har jag väntat i 3 veckor och jag har fortfarande inget svar på när varan kommer fram! Jag är så besviken på det här företaget- jag fick ändå ett väldigt seriöst och bra svar första gången jag kontaktade er men att ni sedan ljuger om att eran delivery service kontakta mig och sen bara slutar uppdatera mig. ALDRIG SKA JAG HANDLA HÄRIFRÅN IGEN
  • Hej Amanda,

    Tack för din feedback! Det hjälper oss i vår utveckling framåt. Vi jobbar hårt för att förbättra alla delar av köpupplevelsen, däribland logistiken. En del av det arbetet har inneburit att byta lager för att långsiktigt kunna erbjuda kortare leveranstider och ett större urval av lagervaror. Jag hoppas att vi får chans att visa resultatet av detta för dig i framtiden!

    Ha en fortsatt trevlig dag.

    Med vänliga hälsningar,
    Agnes Flyckt
    Head of Service

  • Dålig
    1 månad sedan
    UNDVIK ATT BESTÄLLA HÄRIFRÅN!

    Det stod att min vara finns inne i lager och att det skulle ta 2-3 veckor för leverans. Nu har det gått över 4 veckor och jag har fortfarande inte hört något alls från nordiska galleriet. Kontaktade dom själv och frågade vart min leverans är men dom skyllde på att dom flyttar sitt lager och att dom ej vet när leverans sker. Dom kunde inte säga om det skulle ta en vecka till eller 4 månader.

    Undvik detta företag om du vill ha dina grejer!
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme, det hjälper oss i vår utveckling framåt. Vi jobbar hårt för att förbättra alla delar av köpupplevelsen, däribland logistiken. En del av det arbetet har inneburit att byta lager för att långsiktigt kunna erbjuda kortare leveranstider och ett större urval av lagervaror. Jag hoppas att vi får chans att visa resultatet av detta för dig i framtiden!

    Ha en fortsatt trevlig tisdag.

    Med vänliga hälsningar,
    Agnes Flyckt
    Head of Service

  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Försenad leverans. Fel varor 2 ggr. Så all in all inget bra betyg denna gång.
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme! Jag är ledsen att höra om din upplevelse, jag förstår din frustration. Vi arbetar hårt med att förbättra samtliga delar inom kundresan och din feedback hjälper oss i det arbetet framåt. Jag hoppas att vi får chans att visa det framåt.

    Ha en trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Agnes Flyckt
    Head of Service

  • Dålig
    1 månad sedan
    Leveranstider på mellan 6-10 veckor på produkter som står som i lager på hemsidan. Preliminära besked skjuts framåt hela tiden.
  • Hej,

    Tack för din feedback! Det hjälper oss i vår utveckling framåt. Vi jobbar hårt för att förbättra alla delar av köpupplevelsen, däribland logistiken. En del av det arbetet har inneburit att byta lager för att långsiktigt kunna erbjuda kortare leveranstider och ett större urval av lagervaror. Jag hoppas att vi får chans att visa resultatet av detta för dig i framtiden!

    Ha en fortsatt trevlig dag.

    Med vänliga hälsningar,
    Agnes Flyckt
    Head of Service

  • Dålig
    1 månad sedan
    Varning! Handla ej i denna butik.

    Lockar med billiga varor, drar pengarna direkt, men varorna levereras inte. Väntar fortfarande på leverans för varor som beställdes för månader sedan med ”2-5 dagars leveranstid”.
  • Hej,

    Tack för din feedback! Det hjälper oss i vår utveckling framåt. Vi jobbar hårt för att förbättra alla delar av köpupplevelsen, däribland logistiken. En del av det arbetet har inneburit att byta lager för att långsiktigt kunna erbjuda kortare leveranstider och ett större urval av lagervaror. Jag hoppas att vi får chans att visa resultatet av detta för dig i framtiden!

    Ha en fortsatt trevlig dag.

    Med vänliga hälsningar,
    Agnes Flyckt
    Head of Service

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Snabbt och trevligt bemötande kundtjänsten.
    Jag fick god information för att kunna bestämma mina varor.
  • Hej,

    Vad roligt att höra! Det gör oss väldigt glada. Du är varmt välkommen tillbaka!

    Ha en trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Agnes Flyckt
    Head of Service

  • Dålig
    1 månad sedan
    Först ett besök hos butiken i början där personalen mycket knappt ville ge en service utan hänvisade till att beställa online istället. Sagt och gjort beställningen av ett soffbord lades i slutet av november med en preliminär leveranstid på 5-6 veckor. Efter ett par veckor kom ett mail om att preliminär leverans först skulle ske efter 8 veckor, fine acceptabelt med tanke på vad som händer i världen. Efter att det gått 11 v blir man fundersam, butiken har inte hört av sig och man undrar vad som hänt. Får ringa och vänta i kundtjänst och får svar att det är på gång inom en vecka skall jag ha fått varan. Efter ytterligare en påminnelse från mig då 17 veckor passerat så får jag besked om att den är på lager och snart skall levereras. Efter att nästföljande vecka passerat har tålamodet med råge tagit slut, avbeställer. Var trött på att vänta och efter den bedrövliga hanteringen ville jag längre inte ens ha varan.
    Det tog snabbare tid att få en special beställd bil tillverkad i Tyskland än ett standard soffbord från Nordiska galleriet..
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme! Jag är ledsen att höra om din upplevelse, jag förstår din besvikelse. Vi arbetar hårt med att förbättra samtliga delar inom kundresan och din feedback hjälper oss i det arbetet framåt. Jag hoppas att vi får chans att visa det framåt.

    Jag tar tacksamt emot eventuell ytterligare feedback på [email protected]

    Ha en trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Agnes Flyckt
    Head of Service

  • Dålig
    2 mån sedan
    Handla aldrig härifrån! Beställt varor i början på januari som konstant har försenats. Initialt skulle leveranstiden vara 4-6 veckor för beställningsvarorna och flera av varorna finns redan på lager enligt deras hemsida. Nu 10 veckor senare när jag ringer kundtjänst får jag svaret att de inte vet när leveransen kommer men att de ska kolla med leverantören och skicka mig en uppdatering. Får dock ingen uppdatering alls.

    Känns jättetråkigt med tanke på att jag haft bra köpupplevelser tidigare från det här företaget men kan se när jag läser igenom andra omdömen att det gått utför fullständig under 2021.
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme! Jag är ledsen att höra om din upplevelse, jag förstår din besvikelse. Vi arbetar hårt med att förbättra samtliga delar inom kundresan och din feedback hjälper oss i det arbetet framåt. Jag hoppas att vi får chans att visa det framåt.

    Jag tar tacksamt emot eventuell ytterligare feedback på [email protected]

    Ha en trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Agnes Flyckt
    Head of Service

  • Dålig
    2 mån sedan
    Fick lov att annullera min order som aldrig levererades och som de aldrig kunde säga när det ev skulle komma. 6-8 veckors leveranstid som nu är ytterligare 7 veckor försenade. Betalade lite mer hos en annan leverantör men där levererades varorna efter 5 arbetsdagar.
  • Hej,

    Tack för din feedback!

    Jag är ledsen att din leverans blivit försenad! Jag förstår din frustration. Vi arbetar hårt för att kunna leverera beställningsvaror skyndsamt trots den rådande situationen runtom i världen som olyckligtvis påverkar både leverantörer och speditörer, men också att förbättra vår kommunikation av leveranstider och eventuella förseningar. Ditt omdöme hjälper oss i det arbetet framåt, jag hoppas att vi får chans att visa det för dig.

    Ha en trevlig tisdag!

    Med vänliga hälsningar,
    Agnes Flyckt
    Head of Service

  • Dålig
    2 mån sedan
    Beställ inte från denna butik. Det är den sämsta kundhantering som jag varit med om.
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme! Jag är ledsen att höra att vi inte levt upp till förväntan, än mindre vår egen standard. Vi arbetar hårt för att förbättra alla delar av köpupplevelsen, din feedback hjälper oss i det arbetet. Jag hoppas att vi får chans att visa oss bättre i framtiden!

    Ha en trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Agnes Flyckt
    Head of Service

  • Dålig
    2 mån sedan
    Helt osannolikt att detta företaget kan överleva. Fullständigt oseriöst med noll kundservice. Beställde och betalade standardvaror med leveranstid 4-6 veckor. Nu, efter 20 veckor och 7 olika leveransbesked har jag fortfarande ingen aning om när varorna kommer levereras.
  • Hej,

    Tack för din feedback! Jag är djupt ledsen att höra om din försenade leverans. Vi arbetar hårt för att kunna leverera beställningsvaror skyndsamt trots den rådande situationen runtom i världen som olyckligtvis påverkar både leverantörer och speditörer, men också att förbättra vår kommunikation av leveranstider och eventuella förseningar. Ditt omdöme hjälper oss i det arbetet framåt, jag hoppas att vi får chans att visa det för dig.

    Ha en trevlig tisdag!

    Med vänliga hälsningar,
    Agnes Flyckt
    Head of Service

  • Dålig
    2 mån sedan
    Prisgaranti 101% bara båg. Det enda man garanterar är att ordinarie priser (som sällan utövas) är lägre än andra ordinarie priser. Säger absolut inte nånting.
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme! Vad tråkigt att höra att vår prisgaranti inte levt upp till förväntan.

    Att erbjuda design till rätt pris är en viktig del av vår filosofi och därför har vi 101 % prisgaranti. Upplägget är enkelt - om du hittar samma vara till ett lägre pris hos en annan återförsäljare matchar vi inte bara det utan ger dig till och med ett bättre pris. Allt för att du ska kunna känna dig trygg med att du alltid får ett konkurrenskraftigt pris när du handlar hos oss.

    Ha en trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Agnes Flyckt
    Head of Service

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning
    Enkelt och smidigt sätt att handla kvalitet
  • Hej,

    Vad roligt att höra! Det gör oss väldigt glada. Du är varmt välkommen tillbaka!

    Ha en trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Agnes Flyckt
    Head of Service

  • Knappt godkänd
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning
    Det står att det ska ta 3-5 dagar, efter en dryg vecka mailar jag, utan svar efter ytterligare ett par dar ringer jag och kommer till sist jag fram till trevlig kille som säger att de har högt tryck och ska byta lager. Det ska ta ytterligare tid innan den skickas, men får bekräftelse samma dag att den är på väg. Totalt blir det 2-3 veckors väntetid. Hade de inte lovat 3-5 dagar och svarat på mail så hade det inte varit något problem.
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme! Jag är ledsen att höra om din upplevelse, jag förstår din besvikelse. Vi arbetar hårt med att förbättra samtliga delar inom kundresan och din feedback hjälper oss i det arbetet framåt. Jag hoppas att vi får chans att visa det framåt.

    Jag tar tacksamt emot eventuell ytterligare feedback på [email protected]

    Ha en trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Agnes Flyckt
    Head of Service

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning
    Skickade inom utsatt tid, ankom två dagar senare. Jättenöjd hittills! Inte monterat lampan än så hoppas den fungerar
  • Hej,

    Tack för din positiva feedback! Vad roligt att höra om din upplevelse hos oss, det gör oss väldigt glada. Jag hoppas att du blir nöjd med lampan när den monterats!

    Ha en trevlig tisdag!

    Med vänliga hälsningar,
    Agnes Flyckt
    Head of Service

  • 2 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning
    snabb leverans. Lätt att hitta varorna på er hemsida.
  • Hej,

    Vad roligt att höra! Det gör oss väldigt glada. Du är varmt välkommen tillbaka!

    Ha en trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Agnes Flyckt
    Head of Service

  • Dålig
    3 mån sedan
    Beställt hylla, ingen order skickad efter nästan 1 mån. Inget besked om när den skulle skickas. Avbeställde.
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme! Jag är ledsen att höra om din upplevelse, jag förstår din besvikelse. Vi arbetar hårt med att förbättra samtliga delar inom kundresan och din feedback hjälper oss i det arbetet framåt. Jag hoppas att vi får chans att visa det framåt.

    Jag tar tacksamt emot eventuell ytterligare feedback på [email protected]

    Ha en trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Agnes Flyckt
    Head of Service

  • Dålig
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning
    Normal leveranstid 8-10 dagar. Trots påstötningar har det nu gått över en månad. Man skyller på samarbetspartner. Kommer aldrig att återkomma som kund
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme! Jag är ledsen att höra om din upplevelse, jag förstår din besvikelse. Vi arbetar hårt med att förbättra samtliga delar inom kundresan och din feedback hjälper oss i det arbetet framåt. Jag hoppas att vi får chans att visa det framåt.

    Jag tar tacksamt emot eventuell ytterligare feedback på [email protected]

    Ha en trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Agnes Flyckt
    Head of Service

  • Knappt godkänd
    3 mån sedan
    Extremt långsam korrespondens via kundtjänst, dålig information om vart ens produkter befinner sig. "De hanteras på lagret" har varit standardsvar - i två veckor. I min värld ska gods inte ligga på lagret utan köras ut till kunden snabbt...
    Generellt dålig information om ens köp/order, desto bättre på att fylla ens mail med spammail/reklam.

    Kommer inte använda den här butiken igen. Det är lätt värt några extra hundralappar på en konkurrent som har en bra logistikkedja och informerar kunden fortlöpande.
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme! Jag är ledsen att höra om din upplevelse, jag förstår din besvikelse. Vi arbetar hårt med att förbättra samtliga delar inom kundresan och din feedback hjälper oss i det arbetet framåt. Jag hoppas att vi får chans att visa det framåt.

    Jag tar tacksamt emot eventuell ytterligare feedback på [email protected]

    Ha en trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Agnes Flyckt
    Head of Service

  • Dålig
    3 mån sedan
    3-10 dagars leveranstid lät ju inte allt för farligt tänkte jag...
    Men det tog 4 hela veckor innan jag fick min vara som var i lager hela tiden...
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme! Jag är ledsen att höra om din upplevelse, jag förstår din besvikelse. Vi arbetar hårt med att förbättra samtliga delar inom kundresan och din feedback hjälper oss i det arbetet framåt. Jag hoppas att vi får chans att visa det framåt.

    Jag tar tacksamt emot eventuell ytterligare feedback på [email protected]

    Ha en trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Agnes Flyckt
    Head of Service

  • Knappt godkänd
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning
    Trots att varan fanns i lager och det stod att leveranstiden skulle vara 3-10 dagar så levererades den lång tid därefter. Kundtjänst kunde inte ge några svar alls.
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme! Jag är ledsen att höra om din upplevelse, jag förstår din besvikelse. Vi arbetar hårt med att förbättra samtliga delar inom kundresan och din feedback hjälper oss i det arbetet framåt. Jag hoppas att vi får chans att visa det framåt.

    Jag tar tacksamt emot eventuell ytterligare feedback på [email protected]

    Ha en trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Agnes Flyckt
    Head of Service

  • Dålig
    3 mån sedan
    Jag beställde en lagervara den 30 december. Nordiska Galleriet utlovade 2-7 arbetsdagars leveranstid. Idag är det den 29 januari och min order har inte dykt upp. Jag mailade Nordiska Galleriet och bad om att få avbryta ordern för tre dagar sedan men har inte fått svar. Pinsamt dåligt. Handla någon annanstans!
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme! Jag är ledsen att höra om din upplevelse, jag förstår din besvikelse. Vi arbetar hårt med att förbättra samtliga delar inom kundresan och din feedback hjälper oss i det arbetet framåt. Jag hoppas att vi får chans att visa det framåt.

    Jag tar tacksamt emot eventuell ytterligare feedback på [email protected]

    Ha en trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Agnes Flyckt
    Head of Service

  • Dålig
    3 mån sedan
    Har väntat över 3 månader på leverans som jag regelbundet fått följa upp själv på två "standard" produkter. Kundtjänst svarar när man kontaktar dem men kan inte lämna något besked om när jag ska få produkterna, vilket skapar välidgt mycket frustration. Väntar fortfarande på min beställning...
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme! Jag är ledsen att höra om din upplevelse, jag förstår din besvikelse. Vi arbetar hårt med att förbättra samtliga delar inom kundresan och din feedback hjälper oss i det arbetet framåt. Jag hoppas att vi får chans att visa det framåt.

    Jag tar tacksamt emot eventuell ytterligare feedback på [email protected]

    Ha en trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Agnes Flyckt
    Head of Service

  • Dålig
    3 mån sedan
    Var inne i butiken i Stockholm och fick god hjälp, la beställningen sen på hemsidan som funkade smidigt. Det var ungefär det som var bra. Min beställning har blivit försenad gång på gång, utan någon tydlighet i vad som gäller. Kundtjänsten är oerhört dålig och ger bara tomma svar varje gång. Nu senast hade de hört ifrån fabriken att leverans skulle ske i v.2, det är nu vecka 4 och jag får inte ens tag i kundtjänst via mail eller telefon längre. Väntat på svar ifrån mitt senaste mail i över en vecka. Stod i telefonkö i 50 minuter idag innan jag var först i kö, efter 2 minuter ytterligare klickades jag och fick tala in ett röstmeddelande (!). Vet fortfarande inte när jag får min beställning, som jag betalade för över fyra månader sedan. Visst att det är en rådande pandemi, men om man marknadsför 6-8 veckor leverans, justerar det till 11 och är nu upp i 14, då har man misslyckats ganska så monumentalt. Kommer inte handla här igen, utan välja första bästa konkurrent nästa gång. Tråkigt med så fina möbler.
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme! Jag är ledsen att höra om din upplevelse, jag förstår din besvikelse. Vi arbetar hårt med att förbättra samtliga delar inom kundresan och din feedback hjälper oss i det arbetet framåt. Jag hoppas att vi får chans att visa det framåt.

    Jag tar tacksamt emot eventuell ytterligare feedback på [email protected]

    Ha en trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Agnes Flyckt
    Head of Service

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning
    Enkel hemsida, bra utbud!
  • Hej,

    Vad roligt att höra! Det gör oss väldigt glada. Du är varmt välkommen tillbaka!

    Ha en trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Agnes Flyckt
    Head of Service

  • Dålig
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning
    Beställde 1 januari och endast lagervaror, beräknad leveranstid enligt webben 4-10 arbetsdagar. Sen har tre veckor gått och ingenting hänt. Vet ännu inte när mina saker beräknas komma. Vid varje kontakt får jag iofs trevligt höra att min beställning kommer lämna lagret idag eller imorgon men sen händer ingenting.
  • Knappt godkänd
    4 mån sedan
    Extremt långa leveranstider även på varor som finns i lager (>10 arbetsdagar). För beställningsvaror skickar de ut meddelande om leverans från och med vecka X, vilket är rätt kryptisk, och när sedan vecka X passerat finns ingen information om när leverans kommer ske. Orderbekräftelser och annat skickas från en noreply adress, så försök inte svara.....
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme! Jag är ledsen att höra om din upplevelse, jag förstår din besvikelse. Vi arbetar hårt med att förbättra samtliga delar inom kundresan och din feedback hjälper oss i det arbetet framåt. Jag hoppas att vi får chans att visa det framåt.

    Jag tar tacksamt emot eventuell ytterligare feedback på [email protected]

    Ha en trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Agnes Flyckt
    Head of Service

  • Perfekt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning
    Mycket nöjd med hela köpet, från hemsida, pris, information och leverans - och så klart min nya fåtölj!
  • Hej,

    Vad roligt att höra! Det gör oss väldigt glada. Du är varmt välkommen tillbaka!

    Ha en trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Agnes Flyckt
    Head of Service

  • Ganska bra
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Lång leveranstid. Har ofta kampanjer med varor som de ej har i lager
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme! Jag är ledsen att höra om din upplevelse, jag förstår din besvikelse. Vi arbetar hårt med att förbättra samtliga delar inom kundresan och din feedback hjälper oss i det arbetet framåt. Jag hoppas att vi får chans att visa det framåt.

    Jag tar tacksamt emot eventuell ytterligare feedback på [email protected]

    Ha en trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Agnes Flyckt
    Head of Service

  • Dålig
    4 mån sedan
    6 veckor försenad leverans med 0 information eller återkoppling från bolaget, jag fick själv följa upp. Oseriöst och undermålig kundupplevelse, undvik!
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme! Jag är ledsen att höra om din upplevelse, jag förstår din besvikelse. Vi arbetar hårt med att förbättra samtliga delar inom kundresan och din feedback hjälper oss i det arbetet framåt. Jag hoppas att vi får chans att visa det framåt.

    Jag tar tacksamt emot eventuell ytterligare feedback på [email protected]

    Ha en trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Agnes Flyckt
    Head of Service

  • Dålig
    4 mån sedan
    Fullkomligt usel upplevelse! KÖP INTE HÄRIFRÅN!
    En kundtjänst som bara lägger in standardsvar, enormt lång leveranstid på en enkel vara trots att något helt annat utlovats på webben, och går ej att avbeställa.
    Dessutom ser jag att de kommer svara att "så ska det inte vara" och be en kontakta kundtjänst med sin "upplevelse". Men jag har ju redan gjort det, och det har inte direkt hjälpt! Aldrig mer Nordiska Galleriet!
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme! Jag är ledsen att höra om din upplevelse, jag förstår din besvikelse. Vi arbetar hårt med att förbättra samtliga delar inom kundresan och din feedback hjälper oss i det arbetet framåt. Jag hoppas att vi får chans att visa det framåt.

    Jag tar tacksamt emot eventuell ytterligare feedback på [email protected]

    Ha en trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Agnes Flyckt
    Head of Service

  • Dålig
    4 mån sedan
    Lång leveranstid och ljuger om att sakerna är skickade när det skickas flera dagar senare. Uselt.
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme! Jag är ledsen att höra om din upplevelse, jag förstår din besvikelse. Vi arbetar hårt med att förbättra samtliga delar inom kundresan och din feedback hjälper oss i det arbetet framåt. Jag hoppas att vi får chans att visa det framåt.

    Jag tar tacksamt emot eventuell ytterligare feedback på [email protected]

    Ha en trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Agnes Flyckt
    Head of Service

  • Dålig
    4 mån sedan
    Första ordern lyckas de slarva bort.
    Efter flera samtal till deras kundtjänst lovar de att skicka på nytt. De lovar att prioritera.
    Därefter kompakt tystnad från deras håll.
    Mailar och ringer och de lovar att ånyo att prioritera min leverans
    När ordern äntligen går iväg går den till ett ombud 14 km bort, trots att jag bytt adress och påtalat detta.
    NG lovar att kontakta DHL för att styra om leveransen.
    De misslyckas med detta såklart.
    Det slutar med attribut hyr en bil och hämtar ordern. Aldrig mer Nordiska Galleriet.
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme! Jag är ledsen att höra om din upplevelse, jag förstår din besvikelse. Vi arbetar hårt med att förbättra samtliga delar inom kundresan och din feedback hjälper oss i det arbetet framåt. Jag hoppas att vi får chans att visa det framåt.

    Jag tar tacksamt emot eventuell ytterligare feedback på [email protected]

    Ha en trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Agnes Flyckt
    Head of Service

  • Dålig
    5 mån sedan
    18 dagar och varorna har fortfarande inte skickats. Riktigt värdelöst.
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme! Jag är ledsen att höra om din upplevelse, jag förstår din besvikelse. Vi arbetar hårt med att förbättra samtliga delar inom kundresan och din feedback hjälper oss i det arbetet framåt. Jag hoppas att vi får chans att visa det framåt.

    Jag tar tacksamt emot eventuell ytterligare feedback på [email protected]

    Ha en trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Agnes Flyckt
    Head of Service

  • Dålig
    5 mån sedan
    Gjorde en beställning på lagerförda varor för två veckor sedan som ännu inte skickats. De har ej svarat på mail. Pengar har de dock dragit! Uselt!
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme! Jag är ledsen att höra om din upplevelse, jag förstår din besvikelse. Vi arbetar hårt med att förbättra samtliga delar inom kundresan och din feedback hjälper oss i det arbetet framåt. Jag hoppas att vi får chans att visa det framåt.

    Jag tar tacksamt emot eventuell ytterligare feedback på [email protected]

    Ha en trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Agnes Flyckt
    Head of Service

  • Ganska bra
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Beställning
    Flera mail och samtal för att rätta till artikelnnr som It avdelningen lagt in felaktigt.
  • Dålig
    5 mån sedan
    Otroligt lång leveranstid. Säger 2-7 dagar. Uppe i 11. Värdelöst kompensation med 15% rabatt på nästa köp. Kommer inte bli något nästa köp.
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme! Jag är ledsen att höra om din upplevelse, jag förstår din besvikelse. Vi arbetar hårt med att förbättra samtliga delar inom kundresan och din feedback hjälper oss i det arbetet framåt. Jag hoppas att vi får chans att visa det framåt.

    Jag tar tacksamt emot eventuell ytterligare feedback på [email protected]

    Ha en trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Agnes Flyckt
    Head of Service

  • 6 mån sedan
    Beställning
    Detta omdöme är under utredning
  • Perfekt
    7 mån sedan
    Snabb leverans. Beställde Gubi Pedrerera Coffetable, vars glasskiva hade konstiga reflektioner i sig. Fick supersnabb återkoppling av Adam. De tog ärendet vidare till Gubi och reklamerade glasskivan. Väntar nu på att de ska byta ut den mot en ny. Mycket trevliga, förväntade inte mig så bra service men det motbevisade dem. Kan varmt rekommendera NG. Kommer att handla mer hos de i framtiden.
  • Hej,

    Tack för din feedback! Vad roligt att höra att vi lyckades vända upplevelsen trots att glasskivan inte levde upp till förväntan. Jag hoppas att du blev nöjd med bordet till sist!

    Ha en trevlig tisdag!

    Med vänliga hälsningar,
    Agnes Flyckt
    Head of Service

  • Perfekt
    7 mån sedan
    Beställning
    Jag hittade snabbt de produkter jag var intresserad av. Bra beskrivningar av produkterna med fina bilder. Jag blev speciellt imponerad av beskrivningen hur jag kan byta ut gamla möbeltassar till nya på våra gamla Myranstolar. Tack för det.
  • Hej,

    Kul att höra! Det gör oss glada att du är nöjd med din upplevelse.

    Ha en trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Agnes Flyckt
    Head of Service

  • Perfekt
    8 mån sedan
    Beställning
    snabbt och enkelt att handla..
  • Hej,

    Det gör oss glada att höra! Tack snälla för ditt omdöme.

    Ha en trevlig tisdag!

    Med vänliga hälsningar,
    Agnes Flyckt
    Head of Service

  • Perfekt
    9 mån sedan
    Har handlat flera ggr på NK och vid alla tillfällen så har de prismatchat mot billigare konkurrent. Sakerna vi beställt har alltid funnits i lager och levererats hem inom några dagar. Trevlig och kunnigt bemötande via email och i butik. Har gladeligen rekommenderat NK till familj och vänner.
  • Perfekt
    9 mån sedan
    Beställning
    Bra priser
  • Hej,

    Tack för din positiva feedback! Det gör oss glada att höra.

    Ha en trevlig tisdag!

    Med vänliga hälsningar,
    Agnes Flyckt
    Head of Service