Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt

Hemsida visas ej p.g.a. nedanstående orsak:

Uppfyller ej Prisjakts butikskrav

Butiken finns i Nederländerna. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Bax Music har fått betyget (5.61)
Sortera efter:
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Kommer vända mig till denna affären igen då jag köpte min första akustiska gitarr här. Bra priser för bra kvalitet. Jag ångrar inte mitt köp
  • Mycket bra
    1 månad sedan
    Basen var väl emballerad och i gott skick. Leveransen tog längre tid än utlovat då DHL fann det för gott att hålla den på nåt mellanlager i Tyskland i nån vecka, men det är ju svårt att lasta Bax för det.
  • Mycket bra
    2 mån sedan
    Har produkterna i lager och levererar snabbt.
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Enkelt att beställa, snabb leverans
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Kan inte förstå det negativa som skrivs om Bax...Dock har jag bara handlat av dem 1 gång och de gjorde precis det man kan förvänta sig. De skickade den produkt jag beställde och den var i mycket gott skick.
    Däremot var PostNord helt värdelösa på sin uppgift, innan de försökt leverera paketet returnerades det till avsändare. Efter MYCKET krångel och dyra samtal till PN lyckades jag i alla fall få mitt paket...om än försenat...
    Jag hade fått paketet inom ett par dagar om inte PN varit totalt inkompetenta på sin uppgift...detta kan man ha i åtanke och om möjligt välja en annan leverantör.
    Thumbs Up... : )
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Mycket bra produkt
    Prisvänligt. Mycket nöjd
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Har beställt från Bax ett par gånger nu, o allting har funkat bra. Alla varor har kommit inom utlovad tid; varit bra emballerat; varorna i nytt/utlovat skick.
    Jag är kräsen med vem jag handlar av, men här har allting hittills stämt klockrent. Ingenting att klaga på, tvärtom!
  • Dålig
    3 mån sedan
    Butiken sålde mig en vara som de inte hade. Efter att ha skjutit upp leveransen i två månader ställer de in leveransen utan kompensation. Handla inte av dem. Skojare helt enkelt.
  • Mycket bra
    3 mån sedan
    Helt ok bra priser och service
  • Dålig
    4 mån sedan
    Oseriösa med manipulerande hemsida,
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Mycket bra hörlurar,snabb leverans och prima kvalitet.
  • Dålig
    4 mån sedan
    Lovar snabba leveranser men grejerna kommer inte fram alls verkar det som.
    Väntar fortfarande på min gitarr.
    Man får heller inte svar ifrån dem när man söker dem på Mail eller telefon.
    Så riktig skitservice är vad de har.
  • Dålig
    4 mån sedan
    Jag blev lovad leverans på 5 dagar, idag elva dagar senare ännu ingen leverans.
  • Knappt godkänd
    4 mån sedan
    Jag blev lovad leverans på 1vecka. Jag har fortfarande inte fått leverans eller avi.
    Beställningen lades 8/12 idag är det den 20 och jag är rädd att den inte kommer innan julafton.
    Skulle vara en julklapp till min son.
  • Dålig
    4 mån sedan
    Åtta dagar efter beställning mailar de om att produkten är slut hos leverantören och undrar om jag vill byta till en annan produkt.
    Jag svarar att de kan makulera beställningen, bemöts av tystnad.
    Tio dagar efter beställning får jag samma mail från dom igen.
    Jag svarar på mailet på flera språk, en gång om dagen, bemöts av tystnad.
    Skriver notis på deras webbsida, bemöts av tystnad.
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Mycket nöjd snabb och välpackad leverans
    L-G SJÖSTRÖM.
  • Perfekt
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Varav enligt förväntningar. Leveransen fungerade utmärkt. Bra pris.
  • Perfekt
    5 mån sedan
    Mycket nöjd. Jag köper hos de tredje gången. Alltid snabb leverans och bästa pris i Europa.
  • Dålig
    5 mån sedan
    Fick en begagnad enhet som stank av nikotin. Betalade fullpris... Första och sista gången jag handlar av Bax-shop.
  • Dålig
    6 mån sedan
    Betalade en ny produkt från dom och de skickade en begagnad produkt till mig. Påpekade detta och Bax erbjöd mig 10% avdrag för B-stock som är vad de brukar erbjuda och undrade om jag accepterade. Det gjorde jag. Fast så fort jag gjort det, så drog dom tillbaka det och ville plötsligt återbetala betydligt mindre än vad som var överenskommet. Extremt dåligt förfarande och märkligt sätt att behandla sina kunder.
  • Mycket bra
    7 mån sedan
    Problemfri beställning av en gitarr som levererades bra emballerad på utlovad tid.
  • Usel
    7 mån sedan
    Horribel support. Även om det är billigt, så kommer jag aldrig köpa något här igen.

    En av studio monitorsen jag köpte gav upp efter lite mer än 2 år och sitter just nu i en evig kamp om att de faktiskt ska leva upp till sin 3 års garanti på sina produkter. Först tog det flera veckor (3-4) på att svara på mitt första support ärende, där de sa att jag kunde returnera produkten och få den reparerad. Sen ytterligare 4 veckor efter att produkten anlänt i Nederländerna så får jag svar att det inte går då det är ett problem med nätaggregatet (vilket jag nämnde var felet innan jag skickade in det) och därmed så gäller produkten inte under deras skumma garanti eftersom det interna nätaggregatet under normal användning gör att högtalaren blir en förbrukningsvara....

    Förskräckligt barnslig och sliskig support. Undvik!
  • Dålig
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    5 dagar sen leverans och bara en av två produkter kom fram trots att båda står på följesedeln (1 kolli). Inget svar från kundtjänst. Istället skickade de en länk för utvärdering. So here you go!
  • Dålig
    7 mån sedan
    Sämsta skitföretag jag varit med om! Skickar fel varor svarar varken på mail eller telefon så nu sitter man med saker man inte beställt utan att veta hur man får sina rätta varor eller pengarna tillbaka. Känns som en ARN anmälan vore det enda rätta.
  • Usel
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Det började ju så bra sen har det bara  gått utför under ett år!
    Just nu påstår dom att jag ej har beställt gitarren fast jag skickat bank bevis och deras egna faktura bekräftar dealen,huvaligen...vad gör man?
    bortslösad tid och en totalt värdelös svensk support som bara klagar över att han är så ensam :)
    Näe,nu blir det totalt aldrig mer denna skit dåliga locke-pocke säljare som generellt verkar köra med go dag yxskaft,lägger hellre några kronor extra på bättre bemötande där dom sätter kunden i focus,har under mitt 70 års liv aldrig råkat ut för nåt liknande och detta är bara ett exempel av senaste årets urartade affärer.
    ADJÖ BAX MUSIC vila i frid ingen kommer att sakna er om ni försvinner,det är bara att läsa här det övervägande negativa  som bevittnas,prisjakt borde definitivt ej delta i deras missvisande uppträdande.
    Detta var mitt första bidrag till denna sida och förmodligen också den sista.
    Lycka till alla människor.
    HÄLSA MED ER!
    -------------------------------------------------------------------
    Fria returer = Ok men.....skickar åter samma vara otillräckligt åtgärdad om en det ens blivit åtgärdat!
    Snabba leveranser = nja,ibland men flera gånger är det bara glädje beräkningar räkna med det dubbla i leverans tid om varan ens finns på lagret...
    Brett sortiment =sanning med modifikation igen...
  • Mycket bra
    8 mån sedan
    Inga konstigheter för mig till skillnad från många andra verkar det som. Beställde en gitarr som fanns på lager och den kom när den skulle och var riktigt emballerad. Har inte behövt kontakta kundtjänst så vet inget om hur servicen är.
  • Usel
    8 mån sedan
    Värsta affären! Kommer aldrig aldrig beställa någonting hos dom längre!
    Jag har nu väntat 1 månad på att få min gitarr levererad! Skulle levereras under 3 dagar! Nu har det gått 1 månad! Ingen vet var mitt paket har hamnat! Mina pengar bara försvann!
    Jag vill ha åtminstone mina pengar tillbaka! Jag vill inte ens ha gitarren längre! Ge mina pengar tillbaka!
  • Dålig
    8 mån sedan
    Tänkte köpa en förlängningskabel för 102 kr. Sen insåg jag att de tar 140 kr i fraktavgift för något som likväl kan skickas som ett brev direkt i brevlådan. Nej tack.
  • Perfekt
    8 mån sedan
    Lite skrämd av de blandade recensionerna tidigare men ett plötsligt kom ett erbjudande som var för lockande. Produkten skickades väldigt snabbt och med flexibla leveransalternativ.
  • Knappt godkänd
    9 mån sedan
    Think before you buy: they are quick to take your money, but delivery could take weeks or months. If you do need anything for your project and plan to use the equipment soon, I wouldn't trust them.
    Despite a kind and dedicated customer service, you just can't trust if an item would ever be sent or not...
  • Dålig
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 9 mån sedan
    They keep delaying the delivery even after you have paid all the items. They refuse to cancel the order and reimburse you. They just don't answer any email messages. I'm waiting for 2 months. They have stolen around 3000kr. No money and no product.
    Please avoid this shop.

    De fortsätter att försena leveransen även efter att du har betalat alla föremål. De vägrar att avbryta beställningen och ersätta dig. De svarar bara inte på några e-postmeddelanden.
    Undvik denna butik.
  • Dålig
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 10 mån sedan
    Beställde varor som fanns i lager 30 maj, beställde att de skulle levereras måndag 15 juni. Tisdag 16 skulle svenska posten leverera paketet enl deras SMS, jag var hemma hela dagen pga detta. Inget paket kom. Onsdag 17 lovade de att de skulle komma. Jag var hemma hela dagen. Inget paket. På torsdag eftermiddag kom de. Fyra dagar för sent. Bara en vara av 15 i paketet. Ringde Bax i Sverige, någon i Tyskland? svarade, skulle undersöka. På fredag ringde de, ett av paketen hade fastnat i Tyskland, satt där i 10 dagar i Hamburg. Fredagen 26 kom paketet till slut. Helt trasigt, ser ut att ha varit i en bilolycka, delvis öppet. Grejorna är inslängda i en mycket ostadig papplåda. Gitarrlådorna är inte ens igentejpade . Allt ligger i en enda röra.
    Innehåller en elbas, en elgitarr och lite annan utrustning. Basen (Fazley) skorrar kraftigt på 10 band, ospelbar. På gitarren (Fazley) lossnar knoppen på pickup-väljaren direkt. När jag ska stämma den lossnar en sträng från stallet!
  • Perfekt
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 10 mån sedan
    Handlade ett ljudkort med tillbehör för ett par tusen som hade sålts ut på alla andra ställen (dessutom billigast pris på Bax!). 3 dagars leveranstid med UPS, plomberad förpackning, funkar kanon. Vid tillfället av mitt köp hade Bax ett snittbetyg på 3/5 så jag skapade ett prisjakt-konto för att dela min positiva upplevelse.
  • Dålig
    10 mån sedan
    Ja, vad säger man. Skulle köpa en gitarr av dom eller en som dom inte hade i lager, så det var egenligen en förfrågan om en gitarr. Mailde först på Svenska och såg sen att dom pratade Engelska. Ännu idag (en vecka senare) inget svar eller nått ifrån dom, så, nä, rekommenderar verkligen inte dessa. Tänk om man köpt en gitarr för typ 20 loppor och sen får man inga svar tillbaka. Skulle varit skit nojig ju. Ta Gear 4 music istället. Svarar inom 24 på mail och svarade direkt i telefonen när jag ringde. Tjackade guran där istället.
  • Perfekt
    11 mån sedan
    Not sure why the low rating but the price is competitive
    and delivery is quite fast I would say.
  • Perfekt
    11 mån sedan
    Bra pris och snabb leverans.
  • Usel
    3 år sedan
    Uppdaterat: 12 mån sedan
    Har haft mer problem med dem det senaste halvåret. Jag har fått en Korg Prologue som låter illa. Jag har skickat den på lagning två gånger men de gör ingen reparation. Jag tror inte de är auktoriserade säljare och har säkert ingen verkstad som kan laga den. Jag kommer nog att behöva kontakta nederlänska konsumentverket snart.

    Jag beställde ett Roland FP-80 notställ men i paketet låg bara en av delarna som behövs för notstället. På produktsidan visas ett helt notställ. Jag försökte ringa dem men det svenska numret dirigeras till nån support utomlands. Fick i alla fall hjälp där och efter några mail så hade de tagit fram artikelnumren till delarna som saknades men de lyckades aldrig skicka en fungerande betalningslänk. Jag påpekade gång på gång under flera dagar att de har fel i sitt system men de hävdade att det fungerade och fortsatte skicka trasiga betalningslänkar. De föreslog direkt bankbetalning men jag hade tröttnat på dem och orkade inte skaffa den tjänsten så jag returnerade paketet istället. Jag bad dem också två gånger att uppdatera produktsidan så den inte är vilseledande men det kommer nog inte att hända. Just ja, de skickade med PostNord och hemleverans men de tog nog inte mitt telefonnummer så PostNord kunde inte ringa mig och det tog en halv vecka extra att få paketet till ombudet som ligger på andra sidan gatan från mig.
  • 2020-05-08 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Dålig
    1 år sedan
    Helt omöjliga att ha att göra med
    Helt omöjliga att ha att göra med. Nederländska kundtjänsten var trevliga och försökte hjälpa till men det såg länge ut som att mina pengar (som jag satte in på deras konto vilket hemsidan rekommenderade) bara skulle försvinna och ingen mixer nånsin skulle skickas. Till slut, efter ca en månad, skrev en från svenska supporten och bad om ursäkt lite och skickade ett presentkort på 250:-
  • Dålig
    1 år sedan
    Första och sista gången jag handlar från Bax Music.

    Köpte ett ljudkort som hade skönhetsfel/repor på ytan. Kontaktar kundtjänst och får till svar att skicka tillbaka den för att få en ny. Efter ett tag får jag ett mejl om att de skickat den vidare till reparatör för felsökning, som eventuellt kan kosta mig pengar utifall de inte hittar något fel! Kontaktar kundtjänst igen och får denna gången ett helt annat svar från en annan person. Efter flera mejlvändor med olika personer på kundtjänst får jag till sist svaret från den första personen jag pratade med att jag skulle få en ny produkt.

    När jag flera veckor senare får ett paket från Bax Music visar det sig att de skickat tillbaka precis samma repiga ljudkort till mig. Kontaktar kundtjänst men får inte längre något svar.

    Räkna inte med någon service från detta skitföretag utifall du skulle ha problem med din beställning!
  • Perfekt
    1 år sedan
    Beställde en skivspelare som skulle finnas i lager. Leveransen tog dock ca 2 veckor. Priset var långt under alla andra konkurrenter och varorna kom mycket väl inpackade utan skador så jag är mycket nöjd med köpet i alla fall. Ett plus är att det går att välja transport via UPS kostnadsfritt så att man slipper Postnords usla service.
  • Knappt godkänd
    1 år sedan
    Endast halva min order skickades (Totalt ordervärde 32000sek).
    Kontakt med Bax kan sammanfattas såhär:
    Mailsvar (oavsett adress) – (nästan) Obefintlig svarsrespons.
    Telefon – Trevliga men kan inget göra.
    Facebook Sverige – Svarar men kan inget göra.
    Facebook Amsterdam – Genom denna kanal löste sig mitt ärende.

    Två gånger under en period om 43 dagar hör Bax av sig självmant.
    Dag 20 – ber om ursäkt för försening, Dag 37 har de felsökt klart.

    Bristen på information från Bax sida i detta ärende med ett produktvärde på 16000sek (vilket jag hade förbetalt) gör detta köp till bland det mest skrämmande jag har varit med om.
    Denna behandling är inget jag någonsin vill genomlida igen och kommer tyvärr inte handla av Bax igen.
    Har du har tur och får dina varor du har beställt på en gång så gick det snabbt och var prisvärt.
    Har du oturen och har problem med din order väntar dig en uppförsbacke i ärendehantering.

    Dag -5. Order placerad på 1st högtalarsladd samt 2st kolumnhögtalare. (Observera att order skapas Black Friday kväll.)
    Dag 0 (Planerad leveransdag). Inte ett ljud. Ingen avisering.
    Dag 1. Efter sökning av kollinummer på posten så lokaliseras två kollin som har lämnats på utlämningsställe. En högtalarsladd samt En halv högtalare är nu mottagen.
    Mail (på engelska) skickat på kvällen till Bax för att eftersöka resten av min order.
    Dag 2. Ingen kontakt från Bax.
    Dag 3. Ingen kontakt från Bax. Lördag.
    Dag 4. Ingen kontakt från Bax. Söndag.
    Dag 5. Ingen kontakt från Bax. Mail (på svenska) skickat sen eftermiddag till Bax för att eftersöka resten av min order.
    Dag 6. Ingen kontakt från Bax.
    Dag 7. Ingen kontakt från Bax. Jag ringer till Bax sen eftermiddag för att söka resten av min leverans (trevligt bemötande). Får reda på ett till kollinummer som finns. Lokaliserar detta kolli och hämtar ut det. Har nu mottagit sista halvan av en högtalare. Saknar nu ”bara” en hel högtalare.
    Ringer åter kundtjänst för att fråga om var resten av ordern befinner sig. De skulle felsöka. (Återigen trevligt bemötande.)
    Dag 8. Ingen kontakt från Bax.
    Dag 9. Ingen kontakt från Bax.
    Dag 10. Ingen kontakt från Bax. Lördag.
    Dag 11. Ingen kontakt från Bax. Söndag.
    Dag 12. Ingen kontakt från Bax. Jag ringer Bax kundtjänst och frågar hur det går. Inget nytt, men jag frågar om de kan svara på mitt mail så att jag vet att mina mail har gått fram vilket de gör på en gång. (Återigen trevligt bemötande.)
    Dag 13. Ingen kontakt från Bax.
    Dag 14. Ingen kontakt från Bax.
    Dag 15. Ingen kontakt från Bax. Jag ringer Bax på eftermiddag. De kan fortfarande inte ge några besked.
    Dag 16. Ingen kontakt från Bax.
    Dag 17. Ingen kontakt från Bax. Lördag.
    Dag 18. Ingen kontakt från Bax. Söndag.
    Dag 19. Ingen kontakt från Bax. Jag ringer Bax på eftermiddag. De kan fortfarande inte ge några besked.
    Dag 20. Mail från Bax där de ber om ursäkt för försening. Dock inget nytt om min order. Julafton.
    Dag 21. Ingen kontakt från Bax. Juldagen.
    Dag 22. Ingen kontakt från Bax. Annandag jul.
    Dag 23. Ingen kontakt från Bax.
    Dag 24. Ingen kontakt från Bax. Lördag.
    Dag 25. Ingen kontakt från Bax. Söndag.
    Dag 26. Ingen kontakt från Bax.
    Dag 27. Ingen kontakt från Bax. Nyårsafton.
    Dag 28. Ingen kontakt från Bax. Nyårsdagen.
    Dag 29. Ingen kontakt från Bax.
    Dag 30. Ingen kontakt från Bax.
    Dag 31. Ingen kontakt från Bax. Lördag.
    Dag 32. Ingen kontakt från Bax. Söndag.
    Dag 33. Ingen kontakt från Bax. Annandag jul.
    Dag 34. Ingen kontakt från Bax. Jag ringer Bax på kvällen och får samma svar, utredning pågår. Mailar samt skickar meddelande på FB (Sverige samt Amsterdam) till Bax efter detta bilder på de kollin jag har fått.
    Dag 35. Ingen kontakt från Bax.
    Dag 36. Ingen kontakt från Bax.
    Dag 37. Bax hör av sig via Facebook (Amsterdam)! De tänker skicka den sista högtalaren jag har betalat för.
    Dag 38.
    Dag 39.
    Dag 40.
    Dag 41.
    Dag 42.
    Dag 43. Leverans av sista kollit!
  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Just nu över förväntan kunde följa hela leveransen och fick den på bokad dag hem till dörren. Fri frakt och bäst pris på prisjakt. Har ännu inte sett produkten men fick bild av min sambo förpackningen var hel och hade formen kvar iallafall. Redigerar om det är nåt problem när jag provar produkten.
  • Ganska bra
    1 år sedan
    Bra leverans
    Keyboard för Barnen Fazley FKB-050
    Fungerar bra i straight mod, men med finger chord och singel chord imponerar det inte alls.
    Många ljudbilder och bra mycket bättre än helt odugliga leksaks-Keyboard, dock saknas det en komplett handbok med noter, vilket gör att man i inlärningsmod inte kan följa en låt.
    Men förutom det så fungerar den bra för frispelning och insp. Musik, 519kr,
    Köp den om du är rädd om dina instrument när barnen dyker upp😜
  • Dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställde en Akai Professional MPK249 som var B-stock. I och med att den fanns i lager antog jag naivt att den fanns att köpa.

    Dagen innan leverans fick jag mejl från deras support att den inte fanns i lager längre. Nu får vi se hur lång tid det tar att få tillbaka pengarna som de med iver tog emot.

    Det känns även mysko att de inte krediterar köpet via kortleverantören utan ska returnera pengarna via bank.
  • Mycket bra
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Efter att ha sett recensionerna här så var jag tveksam för köp. Inför Black Friday hade de dock kraftigt nedsatt pris på elpianot Yamaha P515, och jag slog till. Jag köpte med kreditkort ifall det skulle bli strul och något behövde bestridas. Jag lade ordern strax innan midnatt på torsdagen, och på fredag morgon hade jag fått bekräftelser om att ordern skeppats, med trackinglänk.

    Tyvärr visade trackinglänken att inga paket fanns. Några dagar går, och jag börjar ana oråd på onsdagen. Jag ringer supporten och möts av röstmeddelandet "tyvärr erbjuder vi inte längre svensk support, vill du kopplas till engelsktalande?". Dåliga vibbar. Får dock prata med en mycket trevlig supportperson på engelska, som berättar att paketet är i Danmark och sannolikt kommer redan dagen efter. Leveranstiden är mellan 8 och 17. Han skickar en fungerande trackinglänk till mig.

    På morgonen ringer de och berättar att de kommer förbi med paketet - och är framme om 10 minuter då de var i området. Jag höll mig hemma den dagen eftersom leverans var trolig, och allt löste sig bra. Men hade jag inte varit hemma då hade det kanske varit stökigare, med tanke på att paketet vägde 50 kilo.

    Paketet var helt intakt, leveranskillen var grym, innehållet felfritt.

    Så, jag skulle varmt rekommendera Bax Music - men endast om du är beredd att tala med supporten på engelska, hålla dig kontinuerligt uppdaterad på när leveransen sker, och kan vara hemma en hel dag när leveransen närmar sig om paketet är tungt.
  • Perfekt
    1 år sedan
    Bra priser, köpte Samson Airline 77 komplett med headset, 2 olika frekvenser. Direkt bekräftelse och samma dag mejl med spårningslänk. Leverans hemma med Postnord, 5 arbetsdagar totalt. Rätt varor, bra packade. Inga problem så långt
  • Dålig
    1 år sedan
    Jag beställde en Yamaha PSR-E363 keyboard 17/10. Betalade med Visa. Fick via mejl bekräftelse om ordern och att de mottagit mina pengar. Keyboarden skulle levereras 23/10.
    18 oktober mejlades en faktura, en leveransbekräftelse med länk och en kreditnota. Jag trodde kreditnotan var för att jag redan betalat med kort. Länken gick till DHL där det står att de fått en förhandsavisering.
    24/10 hade jag inte fått varan. Gick in på DHL. Ingen uppdatering sedan jag var där 18/10. Ringde helpdesk för att annulera ordern. Det visade sig redan varit gjort den 18/10. Inte av mig, måste vara av Bax Music själva. Pengarna ska vara återbetalda inom 7-10 dagar efter den 18/10.
  • Ganska bra
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Idag har jag hämtat mina aluminiumprofiler som varit borta 14 dagar posten hade glömt att avisera ,fick leta själv efter dom! Beställt varor 8 Penn Elcom NC2C3K hörne införbar profil 9000-0008-0278 kr 33,00 kr 264,00
    3 Penn Elcom NC2DAE insexnyckel 9000-0008-0279 kr 216,00 kr 648,00 Varorna helt ok nöjd. Bax shop kan inte lastas för postens slarv ,men svarar inte på E-post.
  • Perfekt
    1 år sedan
    Blev lite "skraj" efter att ha läst alla negativa recensioner så jag beslöt mig för att "prova" med en enklare beställning av lite kablar.
    För mig fungerade dock allt precis som utlovat. Kablar, paketering samt leverans helt enligt vad som sagts.
  • Dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    De använder lock-priser och sedan väljer att inte leverera...

    De hade lägsta pris på vissa digitala pianon på Prisjakt, tog betalt, skickade bekräftelse, men kontaktade mig från dagen efter beställningen (på engelska från England):

    Unfortunately there was a problem detected with your payment. As such, we are sorry to inform you that we cannot process your order. The authorised amount has already been refunded to the credit card in question. It can take up to 7 working days for your bank to process the refund.

    Should you have any further questions or concerns, please feel free to contact us using the contact details below. We would be happy to assist you further.

    Please accept our apologies for any inconvenience this issue may have caused.

    If you have any further questions, please don't hesitate to contact us.

    Kind regards,

    Levi | Bax Music
    Basepoint
    Shearway Business Park
    Shearway Road
    Folkestone
    Kent
    CT19 4RH
    (Correspondence address only)

    Tel: (+44) (0) 20 36952176