Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Välj bland 12000 produkter
Kunnig o Personlig service
Fri frakt över 500 kr

https://www.bole.se

Betalningsalternativ

Visa
MasterCard
SveaWebPay faktura
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Bole.se har fått betyget (3.00)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    1 månad sedan
    Förut ett bra företag - nu verkar ingenting fungera.
    Jag har handlat av detta företag i mer än 20 år och alltid varit nöjd.
    Men ... nu har det hänt något med företaget. Det verkar inte fungera längre.
    Jag beställde för för ca 2 månader sedan en äggkläckningsmaskin - när den kom var den defekt.
    Jag försökte ringa dom flera gånger - långa väntetider.
    Först trodde dom inte på mig - men långt om länge sa dom att jag skulle få en annan.
    Dom skickade dock ingen returpacksedel - jag fick ringa flera gånger och påminna (och långa telefonköer varje gång).
    Till slut skickade dom en returpacksedel - och lovade att skicka en annan "vi har på lager".
    Jag skickade tillbaka maskinen men sen hörde jag inget från dom.
    Jag ringde igen (långa köer igen) - då var beskedet "vi har inga i lager". Då krävde jag pengarna tillbaka, vilket jag nu fått.
    Dock, några dagar efter att jag returnerat, ringer en person till mig och frågar om maskinen. Denna stackars person har nu fått min defekta maskin - man har alltså sålt den defekta maskinen igen utan att ens packa upp den för i paketet ligger mina personuppgifter som nu den nya köparen får se (bara det förmodligen ett brott mot GDPR).
    Detta är häpnadsväckande dåligt - hur kan det ha blivit så med ett tidigare fungerande företag? När jag kollar på nätet ser jag att dom ganska nyligen fått en ny ledning - jag gissar att detta är förklaringen.
    Hur som helst - JAG KOMMER ALDRIG MER ATT HANDLA NÅGOT AV DETTA FÖRETAG.
  • Dålig
    1 månad sedan
    Expeditionsavgift?