Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Elfa Distrelec har fått betyget (7.00)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Jag upplevde inga problem. Pris som passade mig och leveransen var bra.
  • Ganska bra
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    För att köpa passiva elektroniska komponenter (ex. kondensatorer) har de ett *riktigt* bra utbud och hyfsade priser - den något osmidiga webbutiken och de höga fraktkostnaderna (120kr frakt för en näve kondensatorer som är värda ungefär vad frakten ligger på känns inte så rimligt) drar dock ned betyget.

    Men efter en beställning med 4 varianter Panasonic FR-kondensatorer måste jag säga att mitt omdöme ändå överlag är positivt - förhållandevis snabb leverans, väl förpackat och rätt grejer. Visst kan man beställa på eBay, men att riskera att få fuskprodukter (om-/felmärkta kondensatorer är tyvärr inget ovanligt), nja, då känns det bättre att beställa från en lite större aktör.

    Använder andra butiker för datorkomponenter och liknande, så kan inte betygsätta dem när det gäller det utbudet.
  • 2018-10-14 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Usel
    1 år sedan
    Vad är det för sjuka lockpriser som prisjakt indexerat på hårddiskar? Fixa!
  • Usel
    1 år sedan
    Visar sjuka priser på 16 kr för hårddiskar även när man går in på butiken också. Sedan lägger man dem i varukorgen och det blir 4000 kr. Då undrar man hur många andra produkter det är sådär också på för att locka till sig besökare...
  • Usel
    1 år sedan
    Otrevligare kundservice får man söka efter! De skickade bara hälften av min order.. När jag ringde in om det (efter att jag skickat bild av vad jag faktiskt fick levererat) blev jag mött av en (vad jag kan bara anta) en sur tant på telefon som inte berodde mig! Jag har lärt mig min läxa, aldrig elfa igen!
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Nej, undvik som pesten. Urusel butik, aldrig varit så missnöjd med någon butik innan!
    Fy fan.
    Fick både orderbekräftelse och keveransbesked för att sen när hårddisken (6TB) Seagate ska levereras får jag ett mail om att de prissatt fel.
    Undvik som sagt!
  • Usel
    1 år sedan
    Det ska väl ändå inte behöva ta 9 dagar att innan man meddelar sina kunder att man prissatt en produkt felaktigt. I detta fall en Seagate 6TB HDD. Dessutom skickas ett leveransbesked ut 4 dagar efter lagd order. Skärpning!
  • Mycket bra
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Förstår inte varför alla hatar dem här. Eller jovisst, kanske, om man jämför med kreti- och pletibutiker. Har handlat massor där, både som privatperson men framförallt som företag, och de har alltid varit jättebra att göra med. Den enda gången jag varit med om att de klantat sig var gången de skickade fem rullar dyrt lödtenn istället för en, men jag fick behålla de jag inte beställt. Detta var på firman.

    Det enda man legit kan klaga på är frakten tycker jag. Att momsen inte syns är kanske ett minus, men å andra sidan om man vet om det ser jag inget som helst problem med det.
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    120kr i frakt??? haha ni skämtar? nej tack
  • Dålig
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Hur kan Elfa kan ta 120kr i frakt för att skicka en konding för 5kr. När andra butiker har frakter mellan 29-59kr.

    Men kunde i alla fall kolla upp specs och så. De har jäkla stort utbud.

    Sen köpte jag 10st kondingar på ebay för 15kr MED frakt.

    Se över era frakt alternativ tack!
  • Acceptabel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Dyrt men har allt. Stora problemet är med betalningen, jag betala online med kort och hämta varan i butik, nu ungefär tre månader senare går betalningen igenom.
  • Utmärkt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Stort utbud av det mesta.
  • 2016-08-02 - Elfa Distrelec AB (556751-1414) tog över verksamheten från Elfa Distrelec AB (556275-4977).

  • Mycket bra
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Hade inga som helst problem att handla från webbsidan.

    Sidan vänder sig tydligt till företag, men jag är glad att jag som privatperson ändå kan handla därifrån då de var de enda som hade det batteri jag behövde.

    Jag kunde beställa utan att registrera mig någonstans, inga problem med att betala heller. Fast jag tycker att de borde kunna visa priserna inkl. moms. och ha fler betalningsmöjligheter än bara kortbetalning. (Av någon anledning så såg jag ingenstans att jag skulle ha möjlighet att betala mot faktura om jag skulle velat göra det, kan bero på att jag inte registrerade mig.)

    Ganska snabb leverans också, beställde på söndagen kunde hämta paketet på tisdagen.
  • Usel
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    EN av de sämsta sidorna jag stött på på länge. Var tvungen att registrera flera konton för att det inte gick att byta adress. Som privatkund skall priserna visas med moms direkt och inte när man skapat flera konton och gått igenom en uråldrig process för att kunna handla. Det ska vara enkelt att handla av er. I dagsläget kan det krävas rätt mycket it-kunskap för att lyckas göra det. Blev riktigt irriterad av denna sidan
  • Utmärkt
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Beställde batteri och laddare. De levererades snabbt på ett par arbetsdagar. Laddaren var dock trasig men efter en kort mejlkonversation med Elfa så skickade de en ny till mig samma dag. Den nya laddaren levererades lika snabbt och fungerar utmärkt.

    God och snabb service med andra ord.
  • Usel
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Beställt Mitsubishi plc FX3GE Starter kit från Elfa och inte fått den levererad ännu efter ca 4 månaders väntan (Skulle ta 2 veckor). Inte bra om man som företagare är beroende på att få snabba leveranser. Kompensation är inget de tycker att man är värd.
  • Dålig
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    TLDR: Dålig hemsida, otrevlig personal och ohederliga priser. Skulle faktiskt hellre köpa från ebay.

    Priserna anges exklusive moms, och det står inte i närheten av produkternas pris utan brasklappen för detta står i ministorlek längst ner på hemsidan. Man märker det först när man betalat. Andra nätbutiker lyckas utan problem separera privat- och företagskunder det ABSOLUT FÖRSTA de gör på sina webbutiker (t.ex. dustin.se). Hur svårt kan det vara att vara uppriktig? (@remyrock: Nej, man "får" faktiskt inte göra så. Tydlighet understryks när det gäller prisinfo)

    Beställde över disk och fick höra att "då var du dålig" angående att jag inte hade sett var artikelnumret stod på hemsidan, utan hade skrivit fel nummer. Trevligt. Men nej, det är fortfarande hemsidan som är dålig. Orka vada igenom "typbenämning", "tullnummer", "artikelnummer", "UNSPSC-nummer" utspritt på olika ställen.

    Helt enkelt för dålig upplevelse för att rekommenderas. De får en extra stjärna för produktutbudet.
  • Perfekt
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Köpt en laserskrivare till bra pris, levererades snabbt, inget att anmärka på
  • Ganska dålig
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Se upp! Alla priser priser hos dessa är EXKLUSIVE moms. De nämner detta finstilt på sidans botten men det finns inget sätt att se din beställnings pris inklusive moms förrän du är i utcheckningen och har skapat ett konto hos dem. Visste inte ens att man fick göra så men det är väl bra att jag lär mig.
  • Mycket bra
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Beställde en lödstation till ett bra pris, förmodligen för att det var en utgående modell. Inget att klaga på än förutom då möjligen att leveransen tog två dagar längre än vad man är van vid med moderna e-handlare.
  • Perfekt
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Varan fanns i lager, snabb leverans, utmärkt!
  • Mycket bra
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Jag har endast handlat av dom 1gång under året, men jag fick dom beställda artiklarna utan problem. Jag köpte då el tillbehör samt säkringar.

    Jag blir faktiskt förvånad över deras negativa kritik på sidan, men dom verkar ha enorma lager problem.
    Anledningen till att jag blir förvånad är att jag tidigare jobbat på ett bygglager och vi fick dagliga leveranser ifrån Elfa och då strulade det aldrig men detta är ju ett par år sedan.
    Och mycket kan ju ändrats.
  • Perfekt
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Jag vågade knappt beställa efter jag läste allas omdömme här men jag gjorde det iaf på vinst eller förlust.
    Köpte en Netgear WNDR4500 v1 för 528sek inkl frakt alltså 1000sek billigare än andra butiker. Jag fick mitt paket på 3 arbetsdagar.
    Har inget negativt att säga alls. Hoppas att de har ryckt upp sig efter de andra dåliga recensionerna.
  • Usel
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Beställde en skrivare 28 okt. 2013 och betalade direkt med kredit kort. Under tiden köpte jag extra färg patroner. 10 dec. 2013 fick jag ett SMS att mina varor finns för avhämtning på ELFA DISTRELEC, Kokslätts Fabriker 12, i Mölndal.
    När jag åker ditt för att hämta skrivaren, fick svaret att köpet är raderat! UTAN FÖRKLARNING! Jag fick tillbaka mina pengar 23 januari 2013!
    Tänk innan du handlar där
  • Usel
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Helt värdelöst! Säljer varor på rea som dom inte ens har. Jag köpte online på rea och fick orderbekräftelse på min vara. Köpte sedan tillbehör till min vara på andra butiker online.
    Nu har Elfa ångrat sig och kan inte leverera varan på grund av att dom sålt varor som inte fanns på lager. Deras system hade tydligen gjort fel. Så nu bryter dom orderbekräftelsen och kan inte leverera. Jag blir utan varor med med en massa tillbehör från andra butiker. Suck.
    Oseriöst företag!
  • Usel
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Oseriöst företag. Lägger upp fel priser på produkter, skickar SMS för hämtning av beställda varor, och senare ändrar de priset vid hämtning utan ursäkt. Dålig kundservice och otrevlig personal i Göteborgs butiken.
  • Usel
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Köpte Programmerbar radiatortermostat Classic Pro, EQ-924-57.
    Som ska passa de flesta vanliga radiatorventiler ändlig annons texten.

    Det visar sig att den gör inte. Den passar inte med mma system som är absolut vanligaste system.

    När jag läser handboken så ska följa med vara en sånt adapter. Mejlar till dem berättar det.
    Tror ni jag får svar på 3 dagar? Nej.

    Okej, Då ringer jag dem talar med "service" personal som försöker slinga sig från ansvar hävdar att dem inte skriver på internet därför dem ska inte skicka denna adapter som faktiskt ska följa med enligt produktens beskrivning på varan.

    Elfa var en kvalitets butik en gång i tiden, Nu tjänst dem som tjuvar. Sytt att man har förstört en sån bra företag.
  • Dålig
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Beställde två möss den 1e februari, betalade, fick kvitto.
    efter det fick jag en leverans blivit försenad till den 11e feb.
    nu är det den 22a feb och inte ett ljud.

    nu har jag betalat för inget verkar det som.

    (EDIT)

    Jag fick mössen igår, den 8/3
  • Usel
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Ja, det var avgrundsstämning på ELFA Göteborg senast. En servicenivå, med undvikande blickar och en allmänt bedrövlig attityd till kunder. ELFA hade i många år både dominerat marknaden och, med den utmärkande kundservicen, skiljt sig från övriga aktörer. Det senaste året har lagersaldouppgifter stämt i allt lägre grad. Ett par av de herrar som arbetade i GBG-butiken 12/2 2014 förtjänar inte ens referenser från den f.d. arbetsgivaren!
  • Usel
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Beställde 3st produkter från dem, som enligt hemsidan visade 10 på lager.
    Får ett mail några dagar senare med att produkten utgått och slutat tillverkas.
    Hoppas nu bara mina reserverade pengar släpps inom kort, dom är fortfarande reserverade 3 arbetsdagar senare.
    Dem verkar ha dålig koll eller status på sitt lager.
  • Hej
    Tack för din återkoppling, det du påpekar är korrekt; vi har i detta tillfället haft fel i vårat lagersaldo när beställning gjorts. För att vi alltid ska kunna leverera de tiotals tusen produkter som vi gör varje dag, jobbar vi ständigt med att utvärdera våra rutiner så att saker som detta inte ska ske. Om det kvarstår oklarheter med bankens reserveringen av pengar, ta kontakt med vår kundservice, öppet vardagar 8-17. Normalt ska reservationen släppas efter några dagar, beroende på bank.
    Vänlig hälsning Berulv Töndel på Elfa Distrelec

  • Usel
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Beställde en hårddisk. Pengarna drogs från mitt konto och orden gick igenom.

    Efter ett dygn fick jag ett mail där det stog att produkten hade utgått ur sortimentet.

    Ingen annan info. Ingen info om mina pengar skulle fås tillbaka eller att de beklagade missen.

    Disken finns fortfarande kvar och listas i deras webbbutik för det pris jag betalade.

    NEJ, jag har inte fått mina pengar tillbaka ännu...
  • Hej
    Tack för din feedback, vi har i detta tillfället haft fel i vårat lagersaldo vid beställningstillfället. Vi jobbar ständigt med att utvärdera våra rutiner så att saker som detta inte ska ske, så att vi alltid kan leverera de tiotals tusen produkter som vi gör varje dag. Om det kvarstår oklarheter med bankens reserveringen av pengar, ta kontakt med vår kundservice, öppet vardagar 8-17. Detta ska normalt släppas efter några dagar, beroende på bank.
    Vänlig hälsning Berulv Töndel på Elfa Distrelec

  • Usel
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Världens sämsta företag måste det vara. Beställde en projektor via hemsidan, fick orderbekräftelsen och satt sedan dess och väntade med spänning på leveransen. Självklart inte ett ord från Elfa. Tills jag tröttnade och mailade och undrade vart paketet tagit vägen. Fick då svaret att den inte längre finns med i sortimentet och inte kan beställas... vilket jag så klart förstår, eftersom lagersaldot blev 0 när jag beställde min och sannerligen så bryr jag mig inte om det, då det gick att beställa den när jag lade ordern. Så man undrar hur lång tid jag hade behövt vänta för att få reda på att deras ordersystem och hantering är totalt kassa. Fick nyligen ny orderbekräftelse där de plockat bort projektorn, men lyckades inte makulera fraktavgiften... så nu ska jag väl betala frakt på något jag vill ha men de vägrar leverera... Sjukare hantering får man leta efter. Akta dig för att beställa från det företaget!
  • Hej
    Tack för din återkoppling, det är viktigt för oss att få veta när saker som detta inträffar så har vi en god möjlighet att förbättra våra rutiner där det är nödvändigt. Jag vill be om ursäkt för det inträffade. Bland de tiotusentals produkter som skickas från oss varje dag så inträffar det enstaka gånger av olika skäl att information om produktstatus inte är korrekt, vilket ger upphov till felaktigheter i orderinformationen. Vi jobbar ständigt med att utvärdera våra rutiner så att saker som detta inte ska ske, så att vi alltid kan leverera den omfattningen av produkter som vi gör varje dag. Om det kvarstår oklarheter med din order, ta kontakt med vår kundservice, öppet vardagar 8-17.
    Vänlig hälsning Berulv Töndel på Elfa Distrelec

  • Usel
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Vad har hänt med ELFA ? För 5-8 år sedan hade det varit nästan full pott. Men nu.....?
    Dåligt sortiment ofta till dubbla priset jämfört med t ex Farnell. Hemsidan är rörig, varför finns t ex LED på så många olika ställen ?
    Beställer man via postorder är det en happening när det skickas och kommer. Har tagit nästan en vecka inklusive postgång de tre senaste gångerna. Tidigare fanns alternativet "brev" och då kom det i lådan dagen efter för ett par tior.
    Saknar andan från det stora småföretaget, nu är det ett storföretag som tror sig vara så mycket större och bättre än de egentligen är. Sorgligt....
  • Usel
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Inkompetent receptionist som inte hittar nån information från deras system, ingen status uppdatering, långsam lagerhantering på huvudlager (varor som kommer in på fredag blir inte uppackat förrän 1-2 dagar senare).
    Personalen i butik kan inte svara vart min order är heller utan måste fråga chefen!

    Det är långt i från den elfa som jag handlade i för första gången 10år sen.
  • Dålig
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Beställde en telefon som enligt uppgift fanns på lager, för avhämtning i butiken.
    När det gått 11 dagar från orderbekräftelse utan någon statusuppdatering skickar jag ett mejl och frågar vad som händer. Får då informationen att den kommit in till deras lager samma dag och beräknas skickas ut 4 dagar senare.
    Efter ytterligare en vecka stöter jag på igen. Får då till svar att produkten inte går att sälja!?

    Mycket irriterande att kunden skall behöva ta allt initiativ till kommunikation när det strular, ordern ligger nog fortfarande "under behandling" i deras system.
    Med tanke på att det är helt och hållet deras eget fel kan man också förvänta sig ett ödmjukare bemötande från kundtjänst än det jag fått.
  • Perfekt
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Letade febrilt efter Krypton reservlampa och hittade äntligen hos Elfa. Bättre pris dessutom än en annan butik där de var slut. Enkelt att beställa, säker betalning, leveransbesked och paketet kom snabbt. Kontaktade kundtjänst ang ett miniproblem med en annan produkt och fick svar direkt.
    Mycket nöjd med allt hos dem!
  • Usel
    6 år sedan
    Uppdaterat: 6 år sedan
    Brukar köpa av dem till och från diverse olika komponenter eller verktyg som råkar var billigare än t.ex. hos Digikey, Mouser, Arrow eller Farnell. Av erfarenhet vet jag att uppstår det problem med beställningen som exempel att någon vara hinner ta slut innan de har packat ihop ens egna. Oj, var beredd på att inte få respons/feedback eller någon slags support av dem då.

    Det komiska med detta företag är att jag köper en hel del komponenter veckovis av dem på jobbet. Får man problem då med beställningen eller behöver fråga om något, då är dem väldigt hjälpsamma, via telefon eller e-post.

    Sammanfattat: Är du privat person och behöver hjälp med någon fråga så kommer de inte att bry sig ett skit om dig. Det gäller även studenter på högskolor/universitet, även lärare kan ha problem med Elfa.
    Ringer/mejlar du från ett företag så får du hjälp direkt i princip.

    Slutsatsen är: Är du privat person = skiter totalt i dig. Är det ett företag = hjälper dig nästan direkt.

    Min rekommendation: Köp hellre från dem andra grossisterna för får du problem så får du inge hjälp. Att lämna tillbaka något och få pengar tillbaka = glöm det.
    Plus att frakten är snabbare från dem andra än från Elfa. T.ex. som nu i våras på jobbet beställde jag en stor order från Farnell runt kl 0900 och dagen efter kl 1500 var paketet på mitt bord på jobbet. Det har aldrig skett med Elfa fast dem ligger i Sverige. Plus att paketet skickades från USA.

    PS. Lade en beställning på långt över 1 000 kr nu till mig själv, får se när paketet kommer fram och om jag får alla prylar, nu skulle allt finnas på lager... Nu blev det mycket negativt om Elfa men de blev f*n bara sämre när de blev uppköpta...
  • Usel
    6 år sedan
    Uppdaterat: 6 år sedan
    Dem anklagade mig för att köpa saker jag inte ska ha.

    Hade köpt 2st ljudkablar, och lämnade tillbaks ena.

    Då sa dem " Du köpte båda för att testa, sen lämnar du tillbaks en, du behöver bara en egentligen".

    Ehh?

    Sa att jag inte var en kines i fabrik när dem sa "Du har inte packeterat snyggt" och jag hade verkligen gjort mitt bästa.

    Då sa jag, du kan väl göra det? Då sa han " Ser jag ut som en kines eller ? "

    haha helt oseriöst företag.

    Detta hände någon gång -06 i kungens kurva, kjell.
  • Dålig
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    Långsam leverans, betalade för att få hemlevererat (Elfa skickade då med Företagspaket till privatperson vilket gjorde att jag var tvungen att hämta ut paketet själv).
    Urusel support när produkten inte fungerar.
    Tar mycket lång tid att få pengarna tillbaka.
  • Mycket bra
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    Lite långsammare leverans än man är van vid, så en stjärna åker pga det.

    Generellt sett är deras priser skyhöga (varför ännu en stjärna åker), så jag köper bara artiklar från dem som är mer eller mindre omöljliga att få tag på från andra butiker (t.ex. kompaktlysrör med högre färgtemperatur än det gamla vanliga sunkgula 2700K).

    Extremt välförpackade leveranser - prylarna reser verkligen i 1:a klass i paketet. :)
  • Usel
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    Långsam leverans. Orden var "färdigbehandlad" men ingenting händer på flera dagar. Dyra! Jag missade en nätbutik när jag skulle köpa lampan och fick efteråt veta att den gick att köpa 35%(!) billigare.
  • Perfekt
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    Snabb frakt och överkommligt pris
    Men man får kolla in Elfa lite då och då för dom har lite oroliga priser som åker karusell
  • Usel
    9 år sedan
    Uppdaterat: 9 år sedan
    beställde 3 artiklar, alla fanns i lager. en vecka senare kommer ett paket innehållande 1 av de tre artiklarna jag hade beställt. jag fick då betala en delsumma av det totala kostnaden, varefter jag ringde elfas kundtjänst och fick förklarat för mig att de haft problem med ordersystemet eller nåt sånt och att resten av grejerna jag beställt skulle komma i början på veckan därpå.
    kostnaden för att hämta ut det paketet skulle alltså enligt utsaga vara resten av kostnaden för allt jag beställt. mycket riktigt så kom grejerna som lovat, bara det att nu krävde dom mig på mycket mer pengar, mycket mer än totalsumman t.o.m, trots att jag redan betalat en del när jag fick det första paketet.
    Jag ringde då direkt till elfas kundtjänst, som genast kopplade mig till reklamationsavdelningen.
    Där fick jag prata med en mycket otrevlig kvinna, som totalvägrade att fixa så att jag kunde hämta ut mitt paket och betala den summan som jag ingick kontrakt med när jag bekräftade min order på deras hemsida 2 veckor tidigare.
    Tillslut la hon på luren, varpå jag direkt ringde deras kundtjänst och förklarade mitt problem och hur jag blivit bemött på reklamationsavdelningen.
    Som tur var blev jag trevligt bemött denna gången, och fick genast hjälp, så att jag kunde hämta mitt paket, som jag hade behövt veckan innan. Att notera är, att denna gången var det en man som jag fick prata med, vet inte om det är av avgörande betydelse...
    I varje fall så var det här sista gången jag beställer från elfa, den saken är klar.
  • Bra
    9 år sedan
    Uppdaterat: 9 år sedan
    Var bättre förr, har inte samma lagerhållning längre.
  • Utmärkt
    9 år sedan
    Uppdaterat: 9 år sedan
    snabb leverans & humana priser samt bra sortiment
  • Mycket bra
    9 år sedan
    Uppdaterat: 9 år sedan
    De har allt hemmafixaren behöver, dock saknas många specialkretsar, men normalt hittar man det man söker.
  • Perfekt
    10 år sedan
    Uppdaterat: 10 år sedan
    Mycket bra service och gedigna kunskaper inom allt vad elektronik heter.
  • Perfekt
    11 år sedan
    Uppdaterat: 11 år sedan
    Snabba leveranser och aldrig något krångel.
  • Perfekt
    11 år sedan
    Uppdaterat: 11 år sedan
    Har handlat därifrån två gånger. Första gången glömdes något i ordern, så dom skickade den gratis per post!

    Andra gången glömde jag lägga i en vara i ordern. Då skickade dom den gratis! Bästa supporten jag varit med om!
  • Perfekt
    11 år sedan
    Uppdaterat: 11 år sedan
    .