Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Noga utvalt sortiment
Butik i Sollentuna
Pressade priser

http://www.tvexperten.com

Betalningsalternativ

Klarna
Swish
Visa
MasterCard
Amex
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Tvexperten.com har fått betyget (4.49)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    1 tim sedan
    Bra sortiment bra priser är mycket nöjd.
  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 9 dagar sedan
    VARNING FÖR DETTA FÖRETAG!
    Precis som många andra skrivit så är detta ett mycket oseriöst företag.

    Jag beställde och betalade en tv på Black Friday 28/11, köpet gick genom CDON. Fredagen den 6/12 fick jag besked att tv:n kommer levereras i mitten utav januari, alltså minst en och en halv månad efter köpet. Jag klagade omedelbart till TVexperten som svarade att "de friskriver sig från leveransförseningar i sina allmänna villkor".

    Jag informerade att Konsumentköplagen (KKL) är tvingande till konsumentens fördel (3 § KKL). Detta betyder att säljaren inte får ställa upp avtalsvillkor som är sämre för konsumenten än de som anges i lagen (lagen säger 30 dagar efter beställning).
    TVexperten står på sig och hänvisar trots detta till sina allmänna villkor.

    Jag kommer anmäla företaget till ARN direkt när tv:n har levererats, samt ställa krav på skadestånd.

    Jag kommer anmäla företaget till konsumentombudsmannen.

    Jag kommer rekommendera CDON att bryta samarbetet med denna leverantör.

    Det är helt uppenbart att de inte har produkterna hemma, trots att de signalerar så när man beställer.

    2020-01-13:
    Uppdatering. Tvn levererades den 2020-01-20, alltså nästan två månader efter beställning. Jag har varit i kontakt med företaget under förseningens gång och efterfrågat leverans enligt villkor, ersättningsprodukt osv, men de har inte velat lösa problemet.
    Därför anmälde jag idag företaget till ARN. Jag hoppas att alla som blivit utsatta för detta oetiska bolaget anmäler dem så att de försvinner bort från marknaden.
  • Hej
    Jag beklagar verkligen din köpupplevelse hos CDON i samband med ditt köp av TV under Black Friday.
    Vi och CDON underskattade helt enkelt efterfrågan.
    Jag hoppas att du var i kontakt med vår kundtjänst att vi tydligt informerade om möjligheten för dig att avboka din beställningen.

    Mvh

    Mikael, vd tvexperten.com

  • Usel
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 9 dagar sedan
    Räkna med MINST en månad innan leverans. (42 dagar)

    Fick besked vid beställning att det kunde ta upp till 2 veckor pga black Friday, vid telefonsamtal samma dag.
    Det kan man acceptera, men efter mer än två veckor får man reda på att de inte hade någon TV över huvud taget
    hemma trots att det visade vid beställning att de hade den hemma !

    Har man inte apparaterna hemma skall man inte annonsera att man har det!

    Efter 3 veckor så har inte min TV anlänt till Sverige ens, TV:n som de vid beställning skulle ha hemma !

    Kunde jag satt minus i omdöme hade de fått -5 av mig !

    30/12
    Trots flera påringningar med löfte om att de har sänt produkten till Bring så har
    de inte fått in den än !

    ***** 42 dagar efter beställning har leverans skett.*****
    Priset var och är fortfarande det lägsta jag sett.
    Hade TVexperten direkt meddelat att leverans skulle ske efter 1½ månad hade det varit helt OK eftersom
    priset var/är oslagbart lågt.

    Men de ständiga lögnaktiga leveransbeskeden gör att tidigare omdöme kvarstår.

    Hade de varit ärliga och sakliga från början hade de fått 5 stjärnor,
    har inga problem med att vänta om man vet det från början !

    @TVexperten ta lärdom, samtliga är irriterade över leveranstiden.
    INGEN klagar på era priser.
    Är ni osäkra på leverans, ta i och sätt ett extra sent datum motivera
    det med att ni ligger lågt i pris.
    Sker leveransen innan kommer ingen att klaga på det :)
  • Usel
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 13 dagar sedan
    Beställde en TV av dom den 27/11, idag är det 20/12, fått nya leveransdatum på den flera gånger. Men idag den 20/12 skulle de minsann skicka den sa dom. Kontaktar dom och frågar om de skickat den, då får man svaret att den kommer skickas nästa vecka...

    Uppdatering: TV´n dök upp den 8/1.
  • Hej
    Jag beklagar verkligen din köpupplevelse hos oss samband med ditt köp av TV under Black Friday.
    Vi underskattade helt enkelt efterfrågan vilket gav orimligt långa leveranstider
    Jag hoppas att du var i kontakt med vår kundtjänst att vi tydligt informerade om möjligheten för dig att avboka din beställningen om du inte ville fortsätta att vänta.

    Mvh

    Mikael, vd tvexperten.com

  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 13 dagar sedan
    Uppdatering: Har nu fått min leverans. Det tog 41 dagar för att få fram leveransen. Under denna tid har det kommit ETT generellt meddelande om försening via CDON att min leverans ska komma någon gång i mitten av januari.
    Det är inte direkt något skolexempel på bra kundkommunikation.

    Med en tätare information och kompensation hade nog omdömena här på prisjakt sett annorlunda ut.
    Det man först måste åtgärda är dock att inte sälja produkter som man inte har...

    >>>
    Vill varna för deras brist på kontroll över beställningar som leder till leverantider på 1 och 1/2 månad!

    Ska du beställa til jul? Gör både en dubbel- och trippelkontroll eller sök en annan leverantör som är mer leveranssäker.

    Med dagens mått orimligt dålig kontroll på sina order- och distributionssystem, tycker jag.

    Detta är min enda affär TVexperten...
  • Hej
    Jag beklagar verkligen din köpupplevelse hos CDON samband med ditt köp av TV under Black Friday.
    Vi och CDON underskattade helt enkelt efterfrågan vilket gav orimligt långa leveranstider
    Jag hoppas att du var i kontakt med vår kundtjänst att vi tydligt informerade om möjligheten för dig att avboka din beställningen om du inte ville fortsätta att vänta.

    Mvh

    Mikael, vd tvexperten.com

  • Knappt godkänd
    13 dagar sedan
    Som många klagar på är det den otydliga och oklara leveranstiden när saker ej finns i butik. (leveransvilkoren har dom stängt ner?)

    Men när sakerna finns på ”Weblagret” som kan vara precis vart som helst, så misstänker jag som många andra mindre webshoppar att dom handlar internationellt av andra grosister för att slippa lager kostnader och därav få så bra marginaler som möjligt, till priset av att dom aldrig kan vara konsekventa med sina leveranstider.

    Hade deras weblager varit fysiskt inom vitvaruexpertens orginisation i Sverige hade det varit en självklarhet att grejerna skulle anlända inom 4-5 arbetsdagar.

    Men en beställning med leveranstid på 12-14 arbetsdagar? Säger sig själv! Så ta det i åtanke när ni köper från deras weblager.
  • Dålig
    18 dagar sedan
    Företaget är ett bluff. Tvexperten kallar sig även vitvaruexperten. Efter inlagd order får kunden mejl att ordern är skickad, fast det är den inte, och kommer inte att bli på flera veckor. Dom lurar sina kunder, och svarar inte på mejl. Varför har Prisjakt med detta företag trots upprepad misskötsel och idel klagomål? Dom förstör för hela Internethandeln.
    Akta er för Tvexperten (Vitvaruexperten)
    Var tvungen att ge en stjärna fast dom är inte värda en enda.
  • Hej
    Jag beklagar verkligen att du har haft en dålig köpupplevelse hos oss.
    Vi jobbar hela tiden på att ge en positiv upplevelse och det är naturligtvis inte ok att vi inte svarat på dina mejl.

    Mvh

    Mikael, vd tvexperten.com

  • Usel
    26 dagar sedan
    Ett mycket misslyckat företag, jag rekommenderar inte att köpa från det, mycket försummad kundservice.
  • Hej
    Jag beklagar verkligen att du har haft en dålig köpupplevelse hos oss.
    Vi jobbar hela tiden på att ge en positiv upplevelse och det är naturligtvis inte ok att vi inte svarat på dina mejl.
    Vi har också i samband med BF haft orimligt långa leveranstider då försäljningen överstigit våra förväntningar. Vi beklagar verkligen att det drabbat dig som kund.

    Mvh

    Mikael, vd tvexperten.com

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Jag fick min tv igår, efter att ha beställt under Black Friday (31/11) Tvn var ett par tusenlappar billigare än närmsta konkurrenten och kom fram i bra skick. Att det dröjer 19 dagar för en order är inte så konstigt under en dag som hela Sverige shoppar. Kan även tänka mig att väldigt många shoppade hos just tvexperten också då priserna var så låga. Fick fint bemötande av deras kundtjänst som bad om ursäkt för fördröjningen. För mycket klagande och svartmålande i kommentarerna. Rekommenderar tvexperten så länge som ni inte behöver en snabb beställning.
  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Otroligt långsamma! En TV som skulle finnas i lager har efter två veckor ännu inte dykt upp.

    Update: efter tre veckor kom den. Precis som för alla andra väntade Bring i en vecka på att få paketet, efter att affären meddelade att det var skickat. Om man med "levererad" menar "vi har meddelat vår leverantör att vi någon gång kommer att ge dem ett paket att leverera, men det kan vara när som helst", så behöver man kanske syssla med något annat än webbförsäljning
  • Usel
    1 månad sedan
    Handla "INTE AV DETTA BOLAG" Dom svarar inte på dina email + Fruktansvärd lång leveranstid, Har tagit 2 veckor....Fortfarande ingen återkoppling ??
  • Hej
    Jag beklagar verkligen att du har haft en dålig köpupplevelse hos oss.
    Vi jobbar hela tiden på att ge en positiv upplevelse och det är naturligtvis inte ok att vi inte svarat på dina mejl.
    Vi har också i samband med BF haft orimligt långa leveranstider då försäljningen överstigit våra förväntningar. Vi beklagar verkligen att det drabbat dig som kund.

    Mvh

    Mikael, vd tvexperten.com

  • Dålig
    1 månad sedan
    DO NOT RECOMMEND!

    It was a black Friday at 6am when I decided to order a TV from TV Experten.
    Boy, was that a big mistake!
    First it took them 5 working days to even post TV to their delivery service Bring Parcel - and then when you think agony is done...- IT´S NOT!
    It took them 3 weeks to deliver me my TV. And I called and called, and send emails and emails. So last week I sent an email that I want my money back and they can keep TV to themselves. (TV was still in Jonkoping according to tracking after 2 weeks). When they completely ignored my email (great review on customer service), I decided to call them.
    I called on Friday where guy was "surprised" that it has been almost 3 weeks now and I hadn´t gotten my TV. I asked for my money back and he said that with internal scan he can see that TV is in Gothenburg and best he can do is tell them to scan faster.
    After that on Sunday i finally got a booking for TV for Tuesday.
    And on Monday lovely email customer service came with brilliant answer on me asking for money back by replying - "Please dont accept the delievery then and we will return the tv to us. Fredrika."

    In conclusion: Save your nerves and pay extra 2-300 kr in other store that has more quality and care for their customers!
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Efter att det stod att det skulle ta upp till 14 dagar p.g.a högt tryck på black friday så kan jag inte klaga, leverantören tog emot försändelsen 9/12, så typ en vecka efter lagd beställning.
    Att bring kunde leverera först den 13:e beror nog delvis på att jag beställde upp/inbärning som då betyder ett par dagar extra bara där kan jag ju inte skylla på tvexperten.

    Bra pris på tv:n, 19890:- då ordinarie pris ligger runt 28000:-
  • Dålig
    1 månad sedan
    Jag har exakt samma erfarenhet som alla andra...

    Beställda på morgonen på Black Friday.
    Som alla andra får man bara ett vagt besked om att TV:en är skickad (vilket jag starkt betvivlar).
    Ringt två ggr till deras kundtjänst - som var trevlig och svarade snabbt - för att höra hur det gick.
    Första beskedet var att jag nog borde få tv:en inom 5-6 arbetsdagar, lite beroende på hur myckjet paket Bringh hade att köra ut.

    På Brings hemsida - men självklart ingenstans på tvexpertens sida, eller CDONs - står det;
    "Julen 2019: Från 25.11 och året ut är leveranstiden av paket förlängt med 1-2 dagar.
    Orsaken är en ökad mängd av paket nu under julen."

    Så, efter 7 arbetsdagar (och då är jag snäll och räknar inte i dagen jag la beställningen) började kryptiska meddelande om att en leverans från vitvaruexperten.com av en "Indoor light" ankommit till Bring (kunde kolla detta själv via Brings hemsida, men man får ju själv gå in och kolla sitt ärende med jämna mellanrum - ingen push notis).
    Känns ju lite tveksamt, men förhoppningsvis är det min TV som avses.

    "Sändningen har ankommit terminalen och skickas vidare.
    10 december 18:41 - 126 30 HÄGERSTEN
    Sändningen har ankommit terminalen och skickas vidare.
    10 december 17:02 - 126 30 HÄGERSTEN
    Sändningen har ankommit terminalen och skickas vidare.
    10 december 16:46 - 126 30 HÄGERSTEN"

    Bring verkar gilla att flytta runt min TV på sin egen terminal.

    Glädjande nog blir jag kontaktad av bring den 12 december, och nappar på deras första lediga tid, fredagen den 13 december (lite passande).

    Så exakt 14 dagar efter att jag beställt min TV, får jag den hemlevered.

    Ironiskt att när man ska läsa på om deras leveransvillkor, så är länken paj...
    https://tvexperten.com/kundservice/leveransvillkor

    Man frågar sig ju vad deras affärsidé är? Dom är ju inte superbilliga, och år 2019 förväntar sig de flesta av oss leverans inom 2-3 arbetsdagar (inte 10 arbetsdagar), och att man ska kunna följa leveransen själv, utan att behöva ringa en kundtjänst.
    Den här firman bör inte få överleva. Hur ska de någonsin kunna konkurrera med drakarna?

    CDON bör avbryta samarbetet med denna firma på en gång, för det svärtar deras anseende med.

    Dom får en stjärna - för dom levererade (till slut) den avtalade varan, till avtalat pris. Kundtjänsten svarade snabbt och var trevlig (men var inte till någon egentlig hjälp).

    För att sammanfatta : UNDVIK, UNDVIK, UNDVIK (om du inte tycker 2 veckors leveranstid i total ovisshet är ok - men vem gör det?).
  • Hej
    Jag beklagar verkligen din köpupplevelse hos CDON samband med ditt köp av TV under Black Friday.
    Vi och CDON underskattade helt enkelt efterfrågan vilket gav orimligt långa leveranstider på några av våra produkter..

    Jag hoppas att du var i kontakt med vår kundtjänst att vi tydligt informerade om möjligheten för dig att avboka din beställningen om du inte ville fortsätta att vänta.

    Mvh

    Mikael, vd tvexperten.com

  • Dålig
    1 månad sedan
    Ett riktigt lurendrejeriföretag. Säljer TV-apparater som inte finns tillgängliga. Till att börja med 14-28 dagars lev. tid för att senare bli 1,5 månad. Jag undrar om jag överhuvudtaget kommer få någon TV levererad. Hittar jag den till ett hyfsat pris under mellandagarna kommer jag att annullera ordern som gick via CDON.
  • Dålig
    1 månad sedan
    Beställde TV via cdon på BF då står det 14-28 dagars leverans. får en vecka senare ett mail att leveransen blir försenad till mitten av januari.

    Känns väldigt oseriöst för de kan då inte haft tv:n i sitt lager. Annullerade ordern, jag tänker inte vänta 2 månader på leveransen.
  • Ganska bra
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    *9/12-2019
    Otroligt långsamma på att leverera, står hos CDON att TVn är levererad, hos Bring står det dock: ” Ingen sändning har mottagits ännu, endast meddelande om detta.”, stått så i en vecka nu och inte ett ord hittills! Skulle kunna bero på att jag beställde under Black Friday men har gått snabbare hos andra och med tanke på alla andra omdömen så tror jag detta är ett mer vanligt förekommande problem! Skrev till kundtjänst precis och frågade om leveranstiden, så återstår att se vad svaret blir! Skulle rekommendera att undvika denna butik, visste själv inte att CDON hade så här dåliga leverantörer!

    *10/12-2019
    Svaret mitt mail verkade bara vara copy-paste utskick, svarade inte på någon av mina frågor. Kort och gott att det är mycket under Black Friday för underleverantörer och ombud samt att de bad om tålamod. Ringde då istället kundservice där de istället sa att min TV var på en Bring-central men de visste inte var den skulle och att det skulle vara fixat nu och att jag skulle få ett meddelande där jag kunde välja datum och tid för leverans men något sådant meddelande har inte kommit än. Trevlig kundtjänst men verkar inte riktigt som att de kom någon vart.

    ***11/12-2019
    Inget meddelande, så ringde kundetjänst igen och nu har allt löst sig! Höjer även betyget till 3 stjärnor tack var Johanna i kundtjänsten som underlättade allt.
  • Dålig
    1 månad sedan
    Totalt värdelösa använd absolut inte denna leverantör. Beställde tv för snart två veckor sedan, leveransavisering och faktura kom direkt men tv'n har inte dykt upp hos bring och kan inte följas i deras spårningsfunktion. Varit i kontakt med kundtjänst flera gånger och dom ger hela tiden olika besked om att den skickats eller inte skickats osv som andra skrivit nedan, uppenbara lögner hela tiden.
  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Lade en order på en TV och fick bekräftelse från CDON att ordern skickats vidare till Tvexperten, verkar även benämnas Vitvaruexperten enligt deras signatur på kundservice. Den 2/12 kommer info från Bring att elektronisk information är mottagen men inget kolli har levererats transportören.

    *Den 4/12 kontaktar jag deras kundservice och får som svar att det kommer ta 7-10 arbetsdagar innan jag kan spåra min leverans.

    *Den 6/12 ber jag om att få hämta den själv men då får jag som svar att det inte är möjligt, jag måste vänta på Bring.

    *Idag den 10/12 är informationen från Bring oförändrad enligt deras spårningsfunktion. Idag har det gått 6 arbetsdagar.

    Känns otroligt märkligt att det ska vara så svårt att leverera ett kolli i form av en tv. Dåligt att CDON har så dåliga och ineffektiva leverantörer.

    Fortsättning följer, jag kommer uppdatera här löpande.
  • Dålig
    1 månad sedan
    Fullständigt usel "leverantör". Bra på att ta emot order, ta betalt, och boka leverans. Ganska mycket sämre på att faktiskt leverera något. Förväntat leveranstid blev nästan två månader så det mynnade ut i en makulering av order.
    Kunde inte heller komma med några alternativ för att att ersätta beställd produkt med en med motsvarande spec.
    En stjärna är i överkant.
  • Dålig
    1 månad sedan
    Leveranstiden är helt sjuuk lång, pratade med deras kundtjänst (som faktiskt var snabba på att svara dock) och dom sa att min TV var hos Bring och att dröjsmålet var ifrån deras sida.
    Har nu pratat med Bring och TV'n är alltså INTE hos dom, Tvexperten har då ljugit och sagt att TV'n skickats när den inte har det.
    UNDVIK DENNA BUTIK!
  • Dålig
    1 månad sedan
    Beställde tv, är markerad som skickad men status hos Bring är ”inte överlämnad till transportör” kontaktade tvexpertens kundtjänst som säger den är överlämnad till Bring. Tvexpertens kundtjänst säger att frakten tar 14 dagar då Bring stänger ner sina terminaler under black friday. Vilket skitsnack!

    Kan inte avbeställa tvn då dom säger den är skickad och Bring har ingen tv att leverera... Misstänker tvexperten inte hade TVn i lager som det står på sin sida.
    Köp på annat ställe om du vill gå hem prylarna inom 14 dagar.
  • Usel
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Urusel butik. Köpte en vara som jag verkligen behövde. Köpet bekräftades och efter en vecka hade jag inte hört något. Kontaktade kundtjänst för att se vad som hänt. Det visade sig att de hade makulerat köpet och inte meddelat. Oprofessionellt.
  • Knappt godkänd
    3 mån sedan
    Otroligt långsamt att få hem TVn jag beställde, 23dar (om jag får den när de ska leverera) trots att den fanns i lager. Kundservice var iallafall snabba att svara på frågor men vill man ha nåt snabbt så köp någon annanstans ifrån.
  • Dålig
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställde en TV 2019-08-05. Får allt bekräftat och att de även bokat leverans med Bring Express. På Brings tracking står det dock "Ingen sändning har mottagits ännu, endast meddelande om detta", men lägger inget på det då. Efter ett par dagar står det samma och jag kontaktar då kundtjänst för att få klarhet i vad som händer. Får då till svar att man har sålt TV:n i fyra gånger så många som man hade räknat med och ber att få återkomma. Då återkommer med att de fått bekräftat att de ska kunna leverera alla TV under nästa vecka (12/8-18/8) och ber att få återkomma då. Idag har jag fortfarande ingen TV och ingen form av respons om när den kan tänkas komma. Mitt mål är förstås att få vad jag köpt, men sedan kommer jag aldrig någonsin handla från dem igen. Uruselt skött.

    *Uppdatering*
    Under tisdagen förra veckan (20/8) meddelade de att de skulle börja leverera ut TV till alla som beställt, där första leveranserna skulle börja skickas ut i slutet på veckan. Har sedan dess inte hört ett ord till och inte fått någon respons på att jag vill ha uppdatering kring hur det går. Mer än tre veckor har gått från orderdatum och det känns inte ens nära att jag får en TV. Orimligt dålig service.

    *Uppdatering*
    Idag, 2019-09-16, fortfarande ingen TV och det har alltså gått sex veckor sedan order. Enligt deras kundtjänst som jag kontaktade igen förra veckan så "beräknas den levereras under nästa vecka", alltså denna veckan. Det återstår helt enkelt att se.
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Beställning Leverans
    Allt funkade utmärkt! Bästa priset på prisjakt och allt ifrån beställning till betalning och leverans gick perfekt. Fjärde gången jag handlar här och är alltid smidigt!
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Tvekade att beställa när jag såg att andra gnällde på leveranstiden. Beställde TV'n natten mot lördag. Tv,n kom på tisdagen. Är supernöjd med både tv, priset och leveranstiden. FInns inget att klaga på helt enkelt
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Väldigt bra service. Snabb hjälp och bra kommunikation. Leveransen med deras logistik partner Bring gick helt smärtfritt, trots varningsklockor p.g.a. flertalet som haft problem med Bring. Rekommenderas!
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Allt toppen, snabb leverans, bra pris och mycket bra service! 10 stjärnor!
  • Mycket bra
    4 mån sedan
    Beställning Leverans
    Min TV kom två dagar senare än vad man hade sagt från början.
    Jag fick dock bra och snabb återkoppling på mina frågor om leveranstid etc.
  • Perfekt
    5 mån sedan
    Snabb leverans och bra priser
  • Dålig
    5 mån sedan
    **Preliminärt omdöme** Har beställt en TV ifrån TVexperten och fick ett mail där det stod att Jag inom kort ska få ett ytterligare mail där Jag kan följa min order. Har INTE fått något sådant mail trots att det gått flera dagar. Verkar som att TV:n inte fanns i lager...
  • Dålig
    6 mån sedan
    Lång leveranstid. I beställningsbekräftelsen blev jag lovad ett mail, med inloggningsuppgifter, så att jag kunde följa min leverans. Något sådant mail kom inte. När jag försöker ringa dem så får jag sitta i telefonkö i 15 minuter innan de lägger på. Samma sak händer igen. Jag kommer aldrig att handla från dem igen
  • Dålig
    7 mån sedan
    Mycket oförskämd service.
  • Dålig
    7 mån sedan
    Utebliven orderbekräftelse och långa väntetider för att få sitt paket, samt vilseledande ångerrätt på deras produkter. Rekommenderar inte denna butik..
  • Perfekt
    9 mån sedan
    Fantastiskt fint bemötande, kort telefon tid och ville verkligen hjälpa!

    De svarade med konkreta svar på min frågor, jag upplevde att jag fick den bästa service och även Sveriges bästa pris på den tv´n jag köpte!
  • Perfekt
    10 mån sedan
    Beställning Leverans
    Fantastisk TV till fantastiskt pris.
    Bra service med mycket engagemang.
    Rekommenderas varmt
  • Bra
    11 mån sedan
    Bra priser och snabb frakt men något seg återbetalning vid retur.
    Beställde en TV som jag senare insåg att jag inte kunde leva med och skicka tillbaka den. Från det att de mottagit returen av TV:n tog det två och en halv vecka innan pengarna var tillbaka på kontot vilket borde gått fortare i mitt tycke.
    Men bra priser, snabb frakt samt trevligt bemötande drar ändå upp betyget.
  • 2019-01-23 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Perfekt
    1 år sedan
    Otroligt snabb frakt, bra priser och Extremt bra kundservice. Kan inte annat än rekommendera fullt ut och kommer utan tvekan fortsätta handla här.
  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställning Leverans
    Allting funkade perfekt!
  • Perfekt
    1 år sedan
    Beställning Leverans
    Prisvärt och leverans i tid.
    Inget att klaga på!
  • 1 år sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Perfekt
    1 år sedan
    Beställning Leverans
    Snabb och smidig leverans, vi valde att hämta ut på lagret vilket gick jättebra.
    Produkten motsvarar förväntningarna.
  • Perfekt
    1 år sedan
    Kanonupplevelse, speciellt kundtjänst som alltid svarar. En eloge till Christer K (tror jag namnet var) som besvarade mina frågor sent på kvällen på chatten. Köpte en Samsung 75” som jag är nöjd med!
  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Grym leverans och service från deras kundservice.
    Fick all hjälp man kan begära vid köp av min nya TV. Som kund kände jag mig unik och fick leveransen av min nya 65” som utlovat.
    Rekommenderas!
  • Usel
    1 år sedan
    Usel service, får hem en produkt jag beställt där etiketten säger att det är en speciell model medans programvaran säger att det är en annan. Svaret jag får är att jag får höra med tillverkaren samt att hans kollega säger att etiketten stämmer vilket jag var ett uselt svar. /Mvh
  • Perfekt
    1 år sedan
    Fantastisk service och kompetens
    Snabb leverans
    Rekommenderas varmt
  • Perfekt
    1 år sedan
    En man som hette Ludvig hjälpte mig mycket väl.
  • Dålig
    1 år sedan
    Efter tre dagar undrade jag varför min order fortfarande var under behandling och fick svaret att den var skickad från deras lager och att den bara skulle komma till sorteringsterminal så skulle jag kunna spåra den. Tre dagar senare var den fortfarande inte spårbar och då sa de att den inte var skickad och att de fortfarande skickade Black Friday-ordrar (tre veckor efter Black Friday).

    Två stjärnor för att det gick ganska smidigt att häva köpet, men annars en ganska gräslig upplevelse.
  • Usel
    1 år sedan
    Beställning Leverans
    tre veckor väntar jag på paketet!!
    Och kundservice ljuger fortfarande