Prisjakt
Annons
Kjell & Company
  • 113 st butiker
  • Hämta i butik samma dag
  • Snabba leveranser
4.4Utmärkt
451 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
H
HTB
1 omdöme
Utmärkten dag sedan

Bra priser till bra produkter,enkelt och snabbt.

Kjell & Company svarar:2024-04-16
Hej, Vi tackar ödmjukt för ditt omdöme och för att du handlar hos oss. Vi är väldigt glada att se du är nöjd. Varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning Emil E, Kundservice
R
Rolf
1 omdöme
Utmärkten dag sedan

Elektronik/tillbeh.

Kjell & Company svarar:2024-04-16
Hej Rolf, Tack så mycket för att du delar med dig av din upplevelse hos oss. Välkommen igen! Med vänlig hälsning Emil E, Kundservice
R
Roger
1 omdöme
Utmärkten dag sedan

Bra service och trevlig personal.

Kjell & Company svarar:2024-04-15
Hej Roger, Tack och bock för dina fina ord och ett betyg i topp. Välkommen till oss snart igen! Med vänlig hälsning Emil E, Kundservice
D
Dave
1 omdöme
Dålig4 dagar sedan

Kunde inte avbeställa en order på hemsidan. Hittade inte avbeställningsknappen. Ordern var försenad så den var INTE packad.. Ska vara enkelt att avbeställa framför allt om de inte håller leveranstiderna.

Kjell & Company svarar:2024-04-12
Hej Dave, Vi beklagar att vi inte har lyckats avbeställa din order och det är väldigt tråkigt för oss att se din besvikelse. Det finns mycket riktigt ingen avbeställningsknapp i vår webbshop och bakgrunden till detta är att varje order vi får in behandlas snarast möjligt. Ser vi till totalen så är det väldigt få inkomna ordrar som är möjliga att avboka eftersom hanteringen i normalfallet är så pass skyndsam på våra lager. I ditt sakärende har vi inte inte alla fakta på bordet men utifrån det du beskriver så känns det som att hela bilden inte framkommer. Ordrar som har hanterats av vårt lager kan inte avbrytas och vi tror att det är bakgrunden till det besked du fått. Ordrar som däremot inte har hanterats går alltid bra att avboka. Vi understryker att den status för din order som du ser inloggad på vår hemsida är en kraftig förenkling och kanske har den bidragit till ett missförstånd. Med detta sagt så förstår vi att du är besviken och att din besvikelse också bottnar i att ordern inte levererats så snabbt som förväntat. Eftersom vi inte har alla detaljer så kan vi inte ge någon ytterligare förklaring, men vi hoppas att du varit i kontakt med oss och fått en tydlig förklaring. Från vårt håll vill vi även be om ursäkt för att vi inte har kunnat leva upp till dina förväntningar. Vi hoppas att du har förståelse för att vårt största fokus ligger på att leverera ordrar men självklart vill vi ge dig som kund en bra upplevelse oavsett vad ditt ärende gäller. Vi hjälper dig givetvis gärna med en retur, på distans eller i någon av våra butiker. Har du några frågor eller trots allt saknar en förklaring till det inträffade så välkomnar vi dig att höra av dig. Väl mött! Med vänlig hälsning Emil E, Kundservice
A
Andreas
1 omdöme
Usel5 dagar sedan

Den första riktigt usla köpupplevelsen hos Kjell. Beställningen blev uppdelad i två delar, den första delen av beställningen blev fördröjd på lagret några dagar, men kom fram efter några dagar med rätt grejer. Den andra delen av beställningen blev fördröjd ca en vecka innan den skickades från lagret. Men när den kom fram var det någon annans grejer. Jag hade beställt några USB-C laddkablar, men fick en helt setup av videoövervakningssystem för hemmet och några tillbehör. Det riktigt dåliga var att butiken inte ville rätta till felet pga att chefen inte var på plats. De hänvisade istället till den digitala kundtjänsten som hade stängt..

Kjell & Company svarar:2024-04-12
Hej Andreas, Vi blir verkligen ledsna att höra om situationen här och du kan vara helt säker på att vår avsikt är att hjälpa dig. Ibland gör vi fel, det ska egentligen inte få förekomma, men vi tror du samtidigt har en förståelse för det ibland blir fel. Självklart finns vi här för att rätta till det! Inledningsvis vill vi rikta en innerlig ursäkt till dig för det inträffade och för upplevelsen du beskriver. Vi förstår att detta rör en beställning i vår webbshop men du som kund är alltid välkommen till oss i butik i händelse av problem och för att reklamera. I vissa fall behöver vi utreda vad som skett innan vi agerar och det är sannolikt en av anledningarna till att du har blivit hänvisad till Kundservice. En utredning gör vi skyndsamt, ska tilläggas, då vi tar ett sådant här ärende på största allvar. Du skriver att butiken har hänvisat till att butikschefen inte var på plats och om detta faktiskt var det enda hindret för lösning så är det extra beklagligt. Vi vet för lite om ärendet och kan i nuläget bara spekulera. Vi hoppas att du tagit kontakt med oss så att vi kan gå på djupet och lösa detta ärende på snabbast möjliga vis. Inte bara för att du ska få en lösning, utan även internt hos oss för att säkerställa att vi hanterar problem på bästa sätt. Utifrån det du beskriver så råder det inget tvivel om att vi skulle ha gett dig en bättre upplevelse. När du som kund drabbas av ett fel som beror på oss så ligger vi redan på "minus" - att ge dig än mer friktion och göra dig mer besviken är något vi i det längsta måste undvika. Det gynnar varken oss eller dig och ytterst handlar det om förtroende, och att du som kund ska känna dig trygg hos oss. Återigen, vi ber innerligt om ursäkt för det inträffade och ser fram emot att höra från dig, och hjälpa dig i mål! Med vänlig hälsning Emil E, Kundservice
G
OK6 dagar sedan

Att handla i butiken fungerar mycket bra. Kunnig och trevlig personal. Handlade denna gång i webbutiken. Leveransen utlovades på 1-2 dagar men det tog dubbla tiden. Svårt att planera att ta emot paket. Vore bättre att få välja leveransdag själv.

Kjell & Company svarar:2024-04-11
Hej Gun, Tack för ditt omdöme. Vi får börja med att be om en innerlig ursäkt för att vi inte har kunnat möta dina förväntningar här. Leveranstiden är för de flesta beställningar 1-2 vardagar, men det beror på fraktsätt och var du bor. Det du ser i kassan är det som ska gälla. Vi är lite osäkra på om det är ett bakomliggande missförstånd, exempelvis att du inte tagit hänsyn till helgen, eller om vi eller speditören har misslyckats. Det har varit en del förseningar beroende på snöovädret för en tid sedan och detta har påverkat de flesta speditörer i någon grad. Mycket styr vi över, men en del faller tyvärr utanför vår direkta möjlighet att påverka. Vi skulle gärna önska att du hör av dig så att vi kan undersöka ditt ärende närmare. Vi vill se om det finns något vi kan påverka för att ge dig och andra kunder en bättre upplevelse framöver. Kan vi påverka och förbättra så vill vi ta chansen och det börjar med att vi får lite mer detaljer i ditt ärendet. Väl mött och vi är verkligen ledsna över att göra dig besviken. Varmt välkommen igen! Med vänlig hälsning Emil E, Kundservice
B
Utmärkt6 dagar sedan

Enkelt med bra resultat!

Kjell & Company svarar:2024-04-10
Hej Bernard Philip, Tack så hjärtligt för ditt betyg och trevliga ord. Hoppas vi ses snart igen! Med vänlig hälsning Emil E, Kundservice
L
Bra10 dagar sedan

Snabb betalning. Säker bankbetalning

Kjell & Company svarar:2024-04-08
Hej Leif, Vi tackar ödmjukt för din beställning och önskar varmt välkommen åter. Tack även för det fina betyget! Med vänlig hälsning Emil E, Kundservice
B
Bosse Florin
1 omdöme
Utmärkt10 dagar sedan

Bra kunnig personal som är väldigt hjälpsamma!

Kjell & Company svarar:2024-04-08
Hej Bosse, Tack så mycket. Vad kul att höra att du väl omhändertagen hos oss. Varmt välkommen igen! Med vänlig hälsning Emil E, Kundservice
B
Berndk
3 omdömen
Utmärkt11 dagar sedan

Perfekt inga problem och smidigt att man kan beställa till butiken!

Om butiken

Kjell & Company

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaSwishVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.

www.kjell.com

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Kjell & Co Elektronik AB

Organisationsnr: 556400-5378

Information hos allabolag.se