Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
750 000 produkter
Delbetala med Klarna
Snabb frakt

https://www.conrad.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Diners
Amex
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Conrad.se har fått betyget (4.88)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    1 dag sedan
    Mycket beklagligt har skrivit till kundtjänst teknik fråga angående
    mangnetantenn Wittenberg 9dbi vilken anslutning som sitter på ?
    Har inte fått nått svar på flera dagar mycket dåligt, vet inte Conrad vad dom säljer kommer akta mej för såna företag i fortsättningen!
    jag köpte av Lohelektronic likadan 100kr bättre pris
  • Dålig
    19 dagar sedan
    De skickade totalt fel vara, vilket förstås är sådant som kan hända. Men efter att jag påtalat detta så kunde de inte skicka rätt vara omgående, utan krävde att jag först paketerade den felaktiga varan (en stor otymplig monitor istället för de vattenslangar jag beställt), skickade tillbaka den och väntade på att den skulle ta sig igenom hela returhanteringen. Först därefter skulle de kunna överväga att skicka rätt saker.

    Uruselt hanterat. Den utlovade leveranstiden blir ju inte i närheten av att hållas när det blir så här. Gör man fel så får man väl göra vad man kan för att det ska drabba kunden så lite som möjligt??
  • Hej,

    Tack för er feed-back och vi beklagar er dåliga upplevelse.

    Om där finns något ni tycker vi kan förbättra i framtiden, så vänligen kontakta vår kundservice om detta.

    Ni kan kontakta dem i följande länk: http://conrad-kundservice.se/kb/faq_start.php?t=Skrivtillkundservice.

    Vi önskar er en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar

    Conrad Elektronik

  • Usel
    20 dagar sedan
    Aldrig varit med om sådan usel butik.. Problem med leverans, långsamma leveranser. Aldrig igen. Undvik!
  • Hej Jocke,

    Tack för er feed-back och vi beklagar er dåliga upplevelse.

    Om där finns något ni tycker vi kan förbättra i framtiden, så vänligen kontakta vår kundservice om detta.

    Ni kan kontakta dem i följande länk: http://conrad-kundservice.se/kb/faq_start.php?t=Skrivtillkundservice.

    Vi önskar er en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar

    Conrad Elektronik

  • Perfekt
    28 dagar sedan
    Köpte Makita DBO180z på Conrad. Klart billigast på nätet och snabb leverans.
    Är jättenöjd.
  • Hej,

    Tack för din rating och fina feed-back!

    Vi uppskattar alltid dina synpunkter och du är alltid varmt välkommen tillbaka i framtiden!

    Vi önskar dig en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Fredag 5/4 kl 13.24 beställde jag 2 st TP-Link powerline adaptors på Condrad.se. Idag onsdag 10/4 12:27 fanns de att hämta hos postnord. Jag betalade 1099:-/st, klart bra pris. På Dustin (och andra) kostar dessa 1699:-/st. Allt ser bra ut när jag öppnar kartongen. Givetvis tvekade jag köpa på Conrad.se då man läser recensionerna här, men som sagt allt gick bra. Jag provade även innan köpet supporten och de svarade inom ett par timmar.
  • Hej,

    Tack för din rating och fina feed-back!

    Vi uppskattar alltid dina synpunkter och du är alltid varmt välkommen tillbaka i framtiden!

    Vi önskar dig en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Usel
    1 månad sedan
    FyFN va uselt Conrad har blivit på senaste år! Förr kunde man beställa en produkt, få hem den inom rimlig tid, och det var det liksom.
    Nu kan det ploppa upp en förväntad vara som man haft under bevakning, klicka köp (detta efter att nyheten om produkten funnits i lager och inom samma timme!), sen efter 1-2 veckor få meddelandet om att det är uppskjutet lev.datum, för att några veckor senare få nytt mail om att produkten är restnoterad eller senare utgått!? Heelt jvla galet!

    Väntade t.ex. på en stående golvfläkt, "i lager" och "köpes av mig", 1-2v senare, "försenat lev.datum", 2-3v senare, "försenat lev.datum, efter ytterligare nån vecka, "restnoterad" = Jag annullerar ordern och handlar produkt någon annanstans.

    Denna tar dock priset, väntade på 2,5 tums hårddiskar i 3 MÅNADER på detta sett.. dök aldrig upp. Efter åtskilliga mail ifrån Mig, (att ens Kunden själv måste höra av sig ang. statusuppdatering...), fick jag annullera den ordern oxo.

    Se själva: http://i65.tinypic.com/fdwtn8.jpg

    Så här uselt blir dock inte ett företag över en natt. Många usla direktiv har tagits och nån tagit skeppet o seglat det rätt på grund!

    UNDVIK! Luftslott!
    Fundera 3 gånger innan ni lägger en beställning där säger jag bara! Leta på andra ställen först. Conrad kör med lockpriser. BLÄ!
  • Hej Johan,

    Tack för er feed-back och vi beklagar er dåliga upplevelse.

    Vi arbetar kontinuerligt på att hålla vår hemsida så uppdaterad som möjligt om varornas lagerstatus, men tyvärr kan det ske fel som gör att de ändras. Detta kan exempelvis bero på fel hos leverantören som gör att varorna blir sena eller att vårt system uppdaterat statusen kort efter den blivit beställd.

    Om ni önskar annullera er order på grund av detta eller vill försöka hitta någon alternativ lösning, så kontakt gärna vår kundservice.

    Ni kan kontakta dem i följande länk: http://conrad-kundservice.se/kb/faq_start.php?t=Skrivtillkundservice.

    Vi önskar er en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Dålig
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Uppdaterad; Dåligt på riktigt. Har tyvärr väntat över månaden på 3 olika ordrar som gjorts hos dessa, alla med en väntat lev tid om 5-6 dagar. Den senaste ordern 1,5 månader och en vara som verkar spårlöst borta, med en hopplös helpdesk som säger att de inte är ansvariga och kan bara erbjuda pengarna tillbaka på en retur och inget annat; jag har ju inte fått varan än.

    ___

    Uppdatering:
    Det tog totalt 9 veckor att få hem varan och Conrad svarade att de inte kunde lämna någon som helst kompensation för lång väntetid, det fick CDON istället göra. Skulle rekommendera dig som beställer från CDON att kolla att det inte är det här oseriösa företaget som levererar din vara.
  • Hej,

    Tack för er feed-back och vi beklagar er dåliga upplevelse.

    Var vänlig och kontakta vår kundservice så vi kan hjälpa dig med ärendet!
    Ni kan kontakta dem i följande länk: http://conrad-kundservice.se/kb/faq_start.php?t=Skrivtillkundservice.

    Vi önskar er en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Dålig
    1 månad sedan
    Köpte en bänkslip. Maskinen levererades planenligt. Men den var ej komplett då det saknades stöd och gnistskydd! På min fråga om man kunde skicka de saknade delarna, fick jag till svar att den måste returneras för att bytas ut. Jag returnerade maskinen varpå det drog ut på tiden. Mycket mail-korrespondens följde då om vad som hänt och fick till svar att returen ej registrerats i Tyskland. Efter ca tre veckor fick jag mail om att man registrerat returen varpå det tog ytterligare drygt en vecka innan jag hade en ny komplett maskin. Jag beställde maskinen den 8/2 -19 och hade en komplett maskin den 20/3 -19! Sex veckor för att fixa detta! Uselt dålig service!
  • Hej Boeing,

    Tack för er feed-back och vi beklagar er dåliga upplevelse.

    Om där finns något ni tycker vi kan förbättra i framtiden, så vänligen kontakta vår kundservice om detta.

    Ni kan kontakta dem i följande länk: http://conrad-kundservice.se/kb/faq_start.php?t=Skrivtillkundservice.

    Vi önskar er en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar

    Conrad Elektronik

  • Dålig
    2 mån sedan
    VARNING! gör som vi andra och köp aldrig något ifrån Conrad.

    Gått snart en månad sen jag returnerade 2 beställda produkter (kort fattat, produkten presterade ej i närheten av vad dom hade angivit)

    har varken fått pengarna tillbacka, kontaktade deras såkallade kundsupport, fick som svar att *Fredrik* inte visste vad som hade hänt och skickade vidare ärendet/kontaktade tyskland-conrad, väntat snart 48 timmar på vettigt svar ifrån *fredrik*
    då det kan ta tid..

    beställt saker tidigare utan problem ifrån conrad, men blir mörkrädd hur deras support och företag fungerar nu för tiden, kommer troligen vänta till på fredag innan jag polisanmäler saker för bedrägeri..
  • Hej,

    Tack för er feed-back och vi beklagar er dåliga upplevelse.

    Tråkigt att du känner dig illa bemött av vår kundservice. Vi jobbar naturligtvis för att ni som kund ska få så bra service som möjligt!

    Vänligen kontakta vår kundservice så vi kan titta på ert ärende.

    Ni kan kontakta dem i följande länk: http://conrad-kundservice.se/kb/faq_start.php?t=Skrivtillkundservice.

    Vi önskar er en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Usel
    2 mån sedan
    Utlovad leverans inom tre dagar i orderbekräftelsen, men någon utleverans skedde aldrig från conrad (fick aldrig nåt trackingnummer), och kundservice är knäpptysta. Inget telefonnummer att ringa, och ingen svarar på mail. Väntar på grejor för över 10 000 kr nu, gissar att de håller på att gå i konkurs. Undvik!
  • Hej,

    Tack för er feed-back och vi beklagar er dåliga upplevelse.

    Tyvärr har vi ingen kontroll över leveranserna och därmed kan det ske förseningar, samt eventuella ändringar, som varken vi eller våra kunder blir informerade om. Men skulle ni uppleva dylikt i framtiden, så får ni gärna kontakta vår kundservice som kan undersöka försändelsen med fraktbolagen och lösa er situation.
    Ni kan hitta mer information eller sätt att kontakta oss i följande länk: https://help.conrad.se/hc/sv

    Vi önskar er en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Knappt godkänd
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställde en mp3 spelare (jo det är snart 2020, men man slipper känna snaran av ett koppel - dvs. GPS, wifi osv övervakning).

    Oavsett; Färgen på bilden på hemsidan var grön men den valbara texten sa grå (vilket jag valde). Fick hem spelaren och den var grön - kontaktade supporten om detta men fick inget svar (inom 48hr) och då tiden för att skicka tillbaks produkten höll på att rinna ut skickade jag tillbaks den (ta kvitto på returen skicka lätt, lätt brev - postnord var alternativet jag föll för).
    Efter ett par veckor eller något sånt fick jag en kreditfaktura som sedan automatiskt blev insatt av klarna på mitt konto (dock inte samtidigt som utskicket av kreditfakturan).

    Hade läst mycket negativt, så var noggrann med att spara allting i skärmdumpar (så om det blev tvist är man "säker"), dock inga problem. Räkna dock inte med svar från supporten eller snabba responstider men skickar du i tid (inom 14 dagar) och följer anvisningar verkar det flyta på.

    Ger 4 för att det är knappt godkänt (men godkänt);
    Pro's
    • Lågt pris
    • Verkar fungera om man följer anvisningarna (var dock noga med att ev. returer bör ske inom 14 dagar - skriver du till support är det tveksamt om du får svar inom detta).

    Con's
    • Långsamma svar från support (om några)
    • Felaktig valbar beskrvining

    Summa:
    Skulle inte köpa dyra prylar hos dem men saker under tusenlappen (om de var lägre än konkurrenten i pris) tror jag att jag skulle våga.

    Kommentar för Conrad:
    Ni verkar ha någon anslutning till Tyskland (en av adresserna pekar dit) - anställ en svensk (till?) som hanterar returer och kundärenden så skulle ni troligtvis kunna höja ert betyg betydligt...
  • Hej,

    Tack för din rating och feed-back!

    Vi uppskattar alltid dina synpunkter och du är alltid varmt välkomna tillbaka i framtiden!

    Skulle ni dock uppleva några problem i framtiden, så är ni varmt välkomna till att kontakta vår kundservice.

    Ni kan kontakta dem i följande länk: http://conrad-kundservice.se/kb/faq_start.php?t=Skrivtillkundservice.

    Vi önskar dig en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Utmärkt
    3 mån sedan
    Utmärkt företag med många unika produkter och likaså mkt tilltalande priser, de brinner verkligen för att leverera kundens order på snabbast möjliga sätt samt med kontinuerlig tracking.

    Det kan dock vara lite segt att etablera kontakt med kundtjänst och ibland råkar man på vissa medarbetare i kundsupporten som helt missat innerbörden av ordet kundservice.

    Leveranstiderna är otroligt snabba med tanke på att leverans sker från Tyskland.
  • Hej,

    Tack för din rating och fina feed-back!
    Vi uppskattar alltid dina synpunkter och du är alltid varmt välkomna tillbaka i framtiden!

    Skulle ni dock uppleva några problem i framtiden, så är ni varmt välkomna till att kontakta vår kundservice.

    Ni kan kontakta dem i följande länk: http://conrad-kundservice.se/kb/faq_start.php?t=Skrivtillkundservice.

    Vi önskar dig en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Usel
    3 mån sedan
    -otroligt långsamma leveranser
    -service är lika dålig som leverans tider

    Riktigt skit företag köp inte från dem betala heller 100kr mer hos annan.
  • Hej,

    Tack för er feed-back och vi beklagar er dåliga upplevelse.

    Om där finns något ni tycker vi kan förbättra i framtiden, så vänligen kontakta vår kundservice om detta.

    Ni kan kontakta dem i följande länk: http://conrad-kundservice.se/kb/faq_start.php?t=Skrivtillkundservice.

    Vi önskar er en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Usel
    3 mån sedan
    Extremt långsamma leveranser, om saken ens någonsin kommer fram.

    Den absolut sämsta kundsupporten jag har varit med om. Svarar inte överhuvudtaget på mail, telefonnummer finns inget alls.

    Vad du än gör, handla inte från detta usla företag.
  • Hej,

    Tack för er feed-back och vi beklagar er dåliga upplevelse.

    Vi har ingen telefonsupport men kan nås via mail, chat och Facebook.

    Tyvärr har vi ingen kontroll över leveranserna och därmed kan det ske förseningar, samt eventuella ändringar, som varken vi eller våra kunder blir informerade om. Men skulle ni uppleva dylikt i framtiden, så får ni gärna kontakta vår kundservice som kan undersöka försändelsen med fraktbolagen och lösa er situation.
    Ni kan hitta mer information eller sätt att kontakta oss i följande länk: https://help.conrad.se/hc/sv

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Usel
    3 mån sedan
    Skickar en bara till en intern utvecklaradress efter betalning: http://se.hippo.local/blah
  • Usel
    3 mån sedan
    Håller aldrig leveranstider och helt oförstående när det kommer till service. Här finns ett gyllene läge för utveckling. Undviker helst detta företag.
  • Hej Per,

    Tack för er feed-back och vi beklagar er dåliga upplevelse.

    Tyvärr har vi ingen kontroll över leveranserna och därmed kan det ske förseningar, samt eventuella ändringar, som varken vi eller våra kunder blir informerade om. Men skulle ni uppleva dylikt i framtiden, så får ni gärna kontakta vår kundservice som kan undersöka försändelsen med fraktbolagen och lösa er situation.
    Ni kan hitta mer information eller sätt att kontakta oss i följande länk: https://help.conrad.se/hc/sv

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Knappt godkänd
    4 mån sedan
    Billigt men bedrövlig support! Tar ca 7 dagar för kundtjänst att höra av sig. Och det går inte att avbryta köp även om du hör av dig 1 min efter beställning! Det dom gör är att du inte behöver
    Hämta ut paketet och slipper betala någon avgift men dom hörde av sig långsamt att paketet hann komma fram 2 dagar innan kundtjänst svara...
  • Hej,

    Tack för din rating och feed-back!

    Vi uppskattar alltid dina synpunkter och du är alltid varmt välkomna tillbaka i framtiden!

    Skulle ni dock uppleva några problem i framtiden, så är ni varmt välkomna till att kontakta vår kundservice.

    Ni kan kontakta dem i följande länk: http://conrad-kundservice.se/kb/faq_start.php?t=Skrivtillkundservice.

    Vi önskar dig en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Usel
    4 mån sedan
    Reklamerade en produkt som jag returnerade i December. Nu har en månad gått och jag får ingen respons från dem. Akta er för dessa, när de blir problem finns ingen på andra sidan som hjälper er.
  • Hej,

    Tack för er feed-back och vi beklagar er dåliga upplevelse.

    Om det finns något ni undrar över din reklamation, så vänligen kontakta vår kundservice om detta.

    Ni kan kontakta dem i följande länk: http://conrad-kundservice.se/kb/faq_start.php?t=Skrivtillkundservice.

    Vi önskar er en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Usel
    4 mån sedan
    Handla INTE ifrån detta bolag!. De går inte att nå när saker felar, tro mig det felar
  • Hej,

    Tack för er feed-back och vi beklagar er dåliga upplevelse.

    Om där finns något ni tycker vi kan förbättra i framtiden, så vänligen kontakta vår kundservice om detta.

    Ni kan kontakta dem i följande länk: http://conrad-kundservice.se/kb/faq_start.php?t=Skrivtillkundservice.

    Vi önskar er en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Perfekt
    4 mån sedan
    Inga konstigheter, Conrad skötte allt perfekt, smidig betalning via klarna, fritt val mellan UPS eller Postnord. Billigast pris på kindle gen 4. Konstigt hur många negativa kommentarer. Jag har haft en perfekt upplevelse av Conrad, de skickade ut min beställning inom ett dygn och den kom fram inom en vecka precis som beräknat.
  • Hej,

    Tack för din rating och fina feed-back!

    Vi uppskattar alltid dina synpunkter och du är alltid varmt välkommen tillbaka i framtiden!

    Vi önskar dig en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Usel
    5 mån sedan
    De må ha en del prisvärda varor men deras service när något gått fel är helt värdelös. Telefonen jag beställt "försvann" hos Postnord som utan omsvep erkände att de inte har minsta aning om vart den tagit vägen. Men för att de ska kunna göra något åt saken måste avsändaren (d.v.s Conrad) göra en reklamation. Trots upprepade påstötningar går det inte att få tag på dem och vid det här laget är det för sent för att få sonens julklapp i tid.

    Tack, Conrad, för en förstörd jul!
  • Hej,

    Tack för er feed-back och vi beklagar er dåliga upplevelse.

    Om där finns något ni tycker vi kan förbättra i framtiden, så vänligen kontakta vår kundservice om detta.

    Ni kan kontakta dem i följande länk: http://conrad-kundservice.se/kb/faq_start.php?t=Skrivtillkundservice.

    Vi önskar er en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Usel
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    VARNING!
    Sämsta köpet jag nånsin gjort!
    Onormalt lång leveranstid, trasiga paket/dåligt emballerat samt långsam kundservice som vägrar betala tillbaka pengar. Handla inte från dessa skojare!
  • Hej,

    Tack för er feed-back och vi beklagar er dåliga upplevelse.

    Om där finns något ni tycker vi kan förbättra i framtiden, så vänligen kontakta vår kundservice om detta.

    Ni kan kontakta dem i följande länk: http://conrad-kundservice.se/kb/faq_start.php?t=Skrivtillkundservice.

    Vi önskar er en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Ganska dålig
    5 mån sedan
    Jag köpte mig en "Internet of Things" julkalender och fick problem redan i första luckan när ESP-boarden inte gick att koppla upp trots slaviskt följd manual. Den hemsida som är kopplad till Conrad har support på tyska och forum på tyska. Manual tillgänglig på engelska och hemsidan kan även läsas på engelska, men allt faller tillbaka på tyskan. Således begränsad assistans därifrån då min tyska inte håller teknisk nivå. Tack.

    Leveransen tog närmare två veckor vilket även det adderar till ett negativt betyg. Jag tänkte dock nöja mig med en negativ recension av varan på Conrad.se, men fick ett snabbt svar :
    "Våra medarbetare har läst din recension och värdesätter ditt bidrag även om det inte uppfyllde alla riktlinjer för vår webbplats. Tack för att du delade med dig, och vi hoppas kunna publicera ditt nästa bidrag!"

    De raderar alltså negativa recensioner.

    Jag vill inte gärna ha med dem att göra igen.
  • Hej,

    Tack för din rating och feed-back!

    Vi uppskattar alltid dina synpunkter och du är alltid varmt välkomna tillbaka i framtiden!

    Skulle ni dock uppleva några problem i framtiden, så är ni varmt välkomna till att kontakta vår kundservice.

    Ni kan kontakta dem i följande länk: http://conrad-kundservice.se/kb/faq_start.php?t=Skrivtillkundservice.

    Vi önskar dig en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Usel
    5 mån sedan
    Om det inte vore för KLARNA hade jag gett ett OK betyg. Men KLARNA förhalar/komplicerar hela processen.
  • Hej,

    Tack för er feed-back och vi beklagar er dåliga upplevelse.

    Om där finns något ni tycker vi kan förbättra i framtiden, så vänligen kontakta vår kundservice om detta.

    Ni kan kontakta dem i följande länk: http://conrad-kundservice.se/kb/faq_start.php?t=Skrivtillkundservice.

    Vi önskar er en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Usel
    5 mån sedan
    dålig kundservice och oändliga leveranstider
  • Hej ,

    Tack för er feed-back och vi beklagar er dåliga upplevelse.

    Om där finns något ni tycker vi kan förbättra i framtiden, så vänligen kontakta vår kundservice om detta.

    Ni kan kontakta dem i följande länk: http://conrad-kundservice.se/kb/faq_start.php?t=Skrivtillkundservice.

    Vi önskar er en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Conrad har en hel del udda varor samt bra kvalitet till bra pris.
  • Hej,

    Tack för din rating och fina feed-back!

    Vi uppskattar alltid dina synpunkter och du är alltid varmt välkommen tillbaka i framtiden!

    Vi önskar dig en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Usel
    5 mån sedan
    Här köpte jag två olika tillfällen. Alltid fick skadad varor istället för nytt. Dessutom dåligt kundservice också, jag rekommenderar ej.
  • Hej,

    Tack för er feed-back och vi beklagar er dåliga upplevelse.

    Om där finns något ni tycker vi kan förbättra i framtiden, så vänligen kontakta vår kundservice om detta.

    Ni kan kontakta dem i följande länk: http://conrad-kundservice.se/kb/faq_start.php?t=Skrivtillkundservice.

    Vi önskar er en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Snabb leverans och bra varor.
  • Hej,

    Tack för din rating och fina feed-back!

    Vi uppskattar alltid dina synpunkter och du är alltid varmt välkommen tillbaka i framtiden!

    Vi önskar dig en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Bra varor till bra priser , snabb frakt !
  • Hej,

    Tack för din rating och fina feed-back!

    Vi uppskattar alltid dina synpunkter och du är alltid varmt välkommen tillbaka i framtiden!

    Vi önskar dig en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Knappt godkänd
    5 mån sedan
    Leveransen inte supersnabb, men grejerna kommer. Priset alltid bra. Lite drygt att få kontakt och svar på frågor. Används ENDAST när priset är så lågt att jag inte kan motivera att köpa någon annanstans.
  • Hej,

    Tack för din rating och feed-back!

    Vi uppskattar alltid dina synpunkter och du är alltid varmt välkomna tillbaka i framtiden!

    Skulle ni dock uppleva några problem i framtiden, så är ni varmt välkomna till att kontakta vår kundservice.

    Ni kan kontakta dem i följande länk: http://conrad-kundservice.se/kb/faq_start.php?t=Skrivtillkundservice.

    Vi önskar dig en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Utmärkt
    5 mån sedan
    Har beställt av conrad ett antal gånger. Snabb leverans, bra pris, inga konstigheter.
    Har även behövt reklamera en produkt vilket hanterades väldigt professionellt.
  • Hej,

    Tack för din rating och fina feed-back!

    Vi uppskattar alltid dina synpunkter och du är alltid varmt välkommen tillbaka i framtiden!

    Vi önskar dig en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Usel
    5 mån sedan
    Beställde ny hårddisk från dem genom CDON. En vecka senare verkar den fortfarande inte ha skickats, den försenar mitt datorbygge. Oacceptabelt med tanke på att man får varorna från konkurrenter ett par dagar senare.
  • Hej,

    Tack för din rating och feed-back!

    Vi uppskattar alltid dina synpunkter och du är alltid varmt välkomna tillbaka i framtiden!

    Skulle ni dock uppleva några problem i framtiden, så är ni varmt välkomna till att kontakta vår kundservice.

    Ni kan kontakta dem i följande länk: http://conrad-kundservice.se/kb/faq_start.php?t=Skrivtillkundservice.

    Vi önskar dig en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Usel
    6 mån sedan
    Köp inte här ifrån, det är ett fruktansvärt dåligt företag. Köpte ram minne här ifrån igenom cdon(ser inte ut som cdon sammarbetar med dem längre). Väntade 1,5 månad. Sen fick jag avbeställa utan någon kompensation även dem skulle ha minnena i läger när jag köpte. Deras kund service är usel, deras webbsida säger att något är i lager.. även det inte är så. Även du sparar några hundra, vänd dig till en seriös återförsäljare och lita på mig när jag säger: Du kommer bli missnöjd!
    Undvik!
  • Hej,

    Tack för er feed-back och vi beklagar er dåliga upplevelse.

    Om där finns något ni tycker vi kan förbättra i framtiden, så vänligen kontakta vår kundservice om detta.

    Ni kan kontakta dem i följande länk: http://conrad-kundservice.se/kb/faq_start.php?t=Skrivtillkundservice.

    Vi önskar er en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Dålig
    6 mån sedan
    Fick vänta på varorna i flera veckor trots att det stod att det fanns på lager, leveransdatum sköts upp gång på gång hela tiden, dessutom uppdelad på 2 leveranser fast varorna var beroende av varandra för att fungera, ingen som helst kommunikation från Conrad om varför detta dröjsmål & man kan tycka att man borde få iaf en ursäkt för att lagersaldot på hemsidan var felaktigt eller tom någon form av kompensation.
    Ytterligare ett minus blir det för att det inte gick att avboka delleveransen så jag kunde valt en annan butik för den andra artikeln.
  • Hej Michael,

    Tack för er feed-back och vi beklagar er dåliga upplevelse.

    Vi arbetar kontinuerligt på att hålla vår hemsida så uppdaterad som möjligt om varornas lagerstatus, men tyvärr kan det ske fel som gör att de ändras. Detta kan exempelvis bero på fel hos leverantören som gör att varorna blir sena eller att vårt system uppdaterat statusen kort efter den blivit beställd.

    Om ni önskar annullera er order på grund av detta eller vill försöka hitta någon alternativ lösning, så kontakt gärna vår kundservice.

    Ni kan kontakta dem i följande länk: http://conrad-kundservice.se/kb/faq_start.php?t=Skrivtillkundservice.

    Vi önskar er en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Mycket bra
    6 mån sedan
    Beställde ett par Arbetsbockar vilket fungerade väldigt bra. Då betalning även kan ske med klarna är det väldigt snabbt och smidigt att handla vilket uppskattas.

    Det utlovades doc via mail att spårningsnummer tracking nr skulle tillsändas då varan var på väg men något mail angående detta kom ej vilket drar ner betyget något. Varorna komm ändå fram och fick sms när paketet fans att hämta.

    Priset var det bästa vid köpe tillfället vilket också bidrog till inköpet.
  • Hej,

    Tack för din rating och fina feed-back!

    Vi uppskattar alltid dina synpunkter och du är alltid varmt välkommen tillbaka i framtiden!
    Ibland kan mailen hamna i skräpposten så dubbelkolla om det har kommit dit istället för din inkorg.

    Vi önskar dig en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Mycket bra
    6 mån sedan
    Fungerade bra för mig då jag beställde hem öronproppar och lite annat smått och gott. Det som strulade lite var dock att priset på ena produkten visade olika varje gång jag uppdaterade sidan. Det slutade dock med att jag fick betala det dyrare.
    Men annars fungerade det bra med betalning och frakt.
  • Hej,

    Tack för din rating och feed-back!

    Vi uppskattar alltid dina synpunkter och du är alltid varmt välkomna tillbaka i framtiden!

    Skulle ni dock uppleva några problem i framtiden, så är ni varmt välkomna till att kontakta vår kundservice.

    Ni kan kontakta dem i följande länk: http://conrad-kundservice.se/kb/faq_start.php?t=Skrivtillkundservice.

    Vi önskar dig en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Usel
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Sämsta företaget i historien! Tar fyra månader att få en faktura makulerad och när det till slut görs så är det Klarna själva som gör det och inte Conrad. Conrad skickar då ut ett mail om att de inte registrerat någon retur, detta trots att de mottagit returen för flera månader sen och de har dessutom återbetalat returkostnaden. När detta påtalas så svarar inte Conrad, utan de väljer istället att skicka ut en egen faktura med påminnelse! Conrad vill alltså ha betalt för för en produkt de fått tillbaka för över två månader sedan!
  • Hej,

    Tack för er feed-back och vi beklagar er dåliga upplevelse.

    Om du upplever problem med din retur, så vänligen kontakta vår kundservice om detta.

    Ni kan kontakta dem i följande länk: http://conrad-kundservice.se/kb/faq_start.php?t=Skrivtillkundservice.

    Vi önskar er en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Usel
    7 mån sedan
    Conrad har tidigare fungerat bra. De har ofta produkter man inte visste fanns, men som man saknat.

    Nu har dock förtroendet rasat rejält.
    Det går inte att logga på och de sista gångerna jag lyckades, så kunde inte mina beställningar öppnas för överseende.

    Kundtjänsten svarar bara på mail och ofta långsamt. Spelar ingen roll om det är sommar eller inte, som de brukar skylla på.

    Du får ingen orderbekräftelse och ingen avisering från ups som är deras leverantör.

    Sista beställningen jag gjorde var en riskokare i rostfritt, lite dyrare men snygg. När jag fick den var ytterlådan nästan 3 gånger större än kokarens retaillåda och inget emballage i lådan, den kunde därmed åka omkring under transporten.

    När jag skulle öppna riskokarens låda så såg jag att plastförseglingen var bruten, kokaren var också felpackad i lådan och full med fingeravtryck.
    När vi lyfte ur kokaren så hade den en stor buckla på sidan, min fru tryckte ut den, men flera bucklor kvarstod. Bestämde mig för att återsända den, men såg till min förvåning att jag skulle betala returen och bara 155:- ersätts.

    Kontaktade kundtjänsten och fick till slut en förbetald fraktsedel.
    Återsände den men har inte hört något. Läste också på om deras omdömen på nätet och blev förfärad. Vissa har fått vänta 6-7 månader på att returen ska godkännas och betalningen återbetalats.

    Känner att måttet är rågat när det gäller Conrad, som trots storleken på företaget, 4000 anställda, inte kan fixa beställningssystemet och inloggningen. Förstår också varför de tagit bort möjligheten att ringa till dem, eftersom deras service är urusel.

    Känns som jag inte vill handla där igen.

    //Danne
  • Hej,

    Tack för er feed-back och vi beklagar er dåliga upplevelse.

    Om där finns något ni tycker vi kan förbättra i framtiden, så vänligen kontakta vår kundservice om detta.

    Ni kan kontakta dem i följande länk: http://conrad-kundservice.se/kb/faq_start.php?t=Skrivtillkundservice.

    Vi önskar er en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Usel
    7 mån sedan
    Beställde en vattenpump som jag behövde snabbt. Betalde 200 kr för att få den inom 1-2 dagar. Fick leverens efter en vecka! I paketet ligger en helt annan vattenpump både märke och typ. Är i kontakt med deras kundtjänst och skickar varan tillbaka. Efter 7 månader och många mejl fram och tillbaka får jag mejl idag om att jag kommer få pengarna tillbaka inom 3-5 dagar.

    Gjorde en anmälan till konsumentverket. Avråder starkt att köpa något från detta *kitföretag.
  • Hej Irco,

    Tack för er feed-back och vi beklagar er dåliga upplevelse.

    Om där finns något ni tycker vi kan förbättra i framtiden, så vänligen kontakta vår kundservice om detta.

    Ni kan kontakta dem i följande länk: http://conrad-kundservice.se/kb/faq_start.php?t=Skrivtillkundservice.

    Vi önskar er en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Acceptabel
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Beställning
    Missnöjd med att de använder sig av en tredjeparts websida då man skall genomföra direktbetalning med sin egen bank. Sedvanligt var tidigare att man dirigerades till bankens hemsida och signerade där. Känns betydligt säkrare och går snabbare. Det är Klarna som står för den processen tror jag. Betalnings processen tog för övrigt osedvanligt lång tid och kändes ej stabil.
  • Hej,

    Tack för din rating och feed-back!

  • Utmärkt
    7 mån sedan
    Enkelt att lägga order och skapligt snabb leverans.
  • Hej Jimmi,

    Tack för din rating och fina feed-back!

    Vi uppskattar alltid dina synpunkter och du är alltid varmt välkommen tillbaka i framtiden!

    Vi önskar dig en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Mycket bra
    7 mån sedan
    Enkelt och snabbt, paket var stort för ett batteri har nog fungerat med ett vadderat paket
  • Hej,

    Tack för din rating och fina feed-back!

    Vi uppskattar alltid dina synpunkter och du är alltid varmt välkommen tillbaka i framtiden!

    Vi önskar dig en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Bra
    7 mån sedan
    Beställde ett kassaskåp mindre variant. Hade inga problem med köpet och leveransen. Tycker dock frakten är för dyr.
  • Hej Mikoel,

    Tack för din rating och fina feed-back!

    Vi uppskattar alltid dina synpunkter och du är alltid varmt välkommen tillbaka i framtiden!

    Vi önskar dig en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Usel
    7 mån sedan
    I ordered a phone and completed the transaction with Klarana. Somehow they didn't deduct the money and i got an email from Conrad confirming the purchase.

    Tried to call them as i was about to go on a trip after 5 days, but believe it or not you wouldn't find a contact number. Their support email repose have longer waiting queues as they mention.
    Waited 2 days and now the order has been deleted without any email notification to me and i don't have time to order another one.

    Worst experience!
  • Hi,

    Thank you for your rating and feed-back!

    We don't have a phone number but you are welcome to contacts us by email, chat and Facebook.
    If you have any problems with your order and payment, please contact our customer service.

    We hope you have a pleasant day!

    Best Wishes,
    Conrad Elektronik

  • Perfekt
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Beställning Leverans
    Jag klarade av att handla trots att jag inte är duktig på datorer och distansköp
  • Hej,

    Tack för din rating och feed-back!

  • Perfekt
    8 mån sedan
    Jag är nöjd med varorna och leveranstiden.
  • Ganska dålig
    8 mån sedan
    Produkterna jag köpte är jag så här långt nöjd med, men Conrad som företag är bedrövligt.
    Hemsidan är helt oåtkomlig titt som tätt.

    När jag loggar in på sidan och klickar mig fram till orderhistorik och klickar på mitt ordernummer får jag upp "Beställningen kunde inte hittas".

    Hanteringstiden efter att man har lagt en order är under alla kritik.
    Jag fick ett bekräftelsemail om att dom skulle skicka mina varor efter att jag har granskats. När jag fick det mailet hade jag redan fått varorna.

    Dom är mer eller mindre omöjliga att få kontakt med.

    Trots att jag handlade som företag fick jag ett kvitto utan moms.Jag var tvungen att kontakta Klarna för att få kontaktuppgifter.
  • Knappt godkänd
    8 mån sedan
    Beställde lite smågrejer, fick allt på utsatt tid och allt funkade å var helt.
    Men verkar som många har problem med Conrad.se
    Så är det dyrare grejer så hade jag nog beställt från nån annan nätbutik.
    Och det baserar jag enbart på dom övriga omdömena på prisjakt
    Mitt order värde var bara 299:- så då kändes det ok.
  • Hej,

    Tack för din feed-back. Bra att din produkt kom fram som den skulle. Tyvärr har vi fått in många klagomål för dålig svartsid vilket är förståligt. Den dåliga svarstiden har berott på att vår kundservice på grund av olika omständigheter främst under sommaren fram tills nu har varit tungt överbelastad. Vi har anställt och håller på att anställa ännu mer extrapersonal och jobbar hårt för att ni kunder ska få den service ni förtjänar. Hoppas du känner förtroende för att handla hos oss igen.

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Usel
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Jag har försökt reklamera och skicka tillbaka en portabel AC sen 31 juli, fick den några dagar innan, då den inte fungerar som den ska(läcker vatten på golvet bland annat). Jag har inte fått något kontakt med dem sen dess, d.v.s. 1½ månad utan någon kontakt med retursedel.

    Har under denna tid kontaktat Klarna.se som återbetalade kostnaden till mig, jag har väntat på att få kunna skicka tillbaka produkten. Nu har de skickat ut en påminnelse på en faktura (en faktura jag aldrig fått) med samma summa som Klarna återbetalade.

    Bestred fakturan förra 11 september, har idag 17 september fått kontakt och vi har löst problemet.
  • Hej,

    Tack för din feed-back. Jag beklagar att du har haft en dålig upplevelse när du handlat hos oss. Den dåliga svarstiden berodde tyvärr på att vår kundservice på grund av olika omständigheter har varit tungt överbelastad. Vi har anställt och håller på att anställa ännu mer extrapersonal och jobbar hårt för att ni kunder ska få den service ni förtjänar. Skönt att höra att ditt ärende nu har löst sig. Beklagar att det tog tid.

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Usel
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    ** VARNING! **

    Jag har försökt returnera en använd/skadad produkt och fick inte svar på flera veckor då kuntjänst lovar 48h respons. Nu har jag till slut lyckats returnera produkten två månader senare efter att ha hotat med KO. Fortfarande inte fått några pengar tillbaka. Nu har jag kontaktat dem igen och fått vet att dom inte "hittar" min retur och frågar mig om spårningsnummer från deras egen retursedel. Det är så otroligt dåligt! Beställ inte här vad ni än gör!
  • Hej,

    Tack för din feed-back. Jag beklagar att du har haft en väldigt dålig upplevelse när du handlat hos oss. Den dåliga svarstiden berodde tyvärr på att vår kundservice på grund av olika omständigheter har varit tungt överbelastad. Vi har anställt och håller på att anställa ännu mer extrapersonal och jobbar hårt för att ni kunder ska få den service ni förtjänar.

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik