Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
750 000 produkter
Delbetala med Klarna
Snabb frakt

https://www.conrad.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Diners
Amex
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Conrad.se har fått betyget (3.41)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    11 dagar sedan
    Aldrig några bekymmer. Stort utbud
  • Mycket bra
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 12 dagar sedan
    Funkade okej och betalning via Klarna om man tycker det är okej.
    - tog dock två dygn innan varan skickades fastän den fanns i lager.
    + leverans ända hem med UPS
  • Dålig
    20 dagar sedan
    Uppdaterat: 20 dagar sedan
    Ingen kontakt med Conrad:s kundservice med mail! Här rasar kundvärdet på företaget!
    Varan skickas 2 dagar efter beställning när den ändå finns i lager!
    Att det är tysk utländsk halvseriös företag så gör inte saken bättre!
  • Dålig
    1 månad sedan
    Usel service ! fel på antennen fel kotakt !
  • Dålig
    1 månad sedan
    Usel information, lång leveranstid
  • Usel
    3 år sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Stort sortiment och vissa artiklar har även ett mycket konkurrenskraftigt pris. Förvänta dig inte leverans nästa dag dock då allt skickas från Tyskland. Har handlat från Conrad många gånger och även reklamerat en del varor och det har fungerat tillfredsställande.

    Uppdatering 2020-11-04:
    Sänker betyget till en stjärna. Deras webbsidor började strula under 2019. Vid flertalet tillfällen har det varit problem att lägga artiklar i kundkorgen och ibland även att lägga beställningar. Så även idag. Möts av ett meddelande efter 4:e köpsteget att min beställning tyvärr inte kunde behandlas. Ingen ytterligare förklaring. Har kontrollerat att alla artiklar finns i lager. Provat i olika webbläsare flera gånger. Går inte! Har lagt många beställningar från Conrad genom åren, men nu har jag fått nog. Jag ger upp!
  • Dålig
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Det finns ingen möjlighet att följa sin order på deras hemsida, finns ingen tydlig status för ordern eller några kommunikationskanaler för ordern, det tog 10 dagar innan varan ens skickades.

    Varan i sig skickades först ifrån något lager till dem för att sedan skickas vidare (tog 4 dagar att få varan skickad när den väl kommit fram till dem). Men denna information går inte att få via ordern.
  • Hej

    Tack för er feed-back och vi beklagar er dåliga upplevelse.

    Kontakta gärna vår kundtjänst och berätta mer om din händelse.

    Ni kan kontakta dem i följande länk: http://conrad-kundservice.se/kb/faq_start.php?t=Skrivtillkundservice.

    Vi önskar er en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Snabb leverans av en väl förpackad vara.
  • Usel
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Som flera andra lade jag en beställning där alla varor fanns i lager enligt hemsidan. En vecka senare fick jag ett mejl att inte en enda vara fanns i lager men skulle komma om en dryg vecka.

    Nu har ytterligare nästan två veckor gått utan någon som helst kommunikation om varför det dröjer. Allt i min beställning finns enligt deras webb i lager utom en artikel som inte går att söka upp överhuvudtaget längre. En seriös aktör hör givetvis av sig och meddelar att de kan skicka allt annat. Efter att jag kontaktat dem framkommer att det kommer dröja ytterligare 30 dagar innan allt är inne - även flera av de artiklar som finns i 10+ enligt lagersaldot på hemsidan. De kunde dock göra en delleverans.

    Man kan inte lita på deras lagersaldo och deras kommunikation är undermålig.

    Edit: Nu finns enligt deras webbsida (åter?) 15 av mina 18 produkter i lager. Alla 18 fanns ju i flera exemplar när jag beställde. Spännande att se om något kommer alls, och till vilket pris.

    Edit 2, 17 arbetsdagar efter beställning: Nu kom 7 av 18 saker. En (1) sak uppges nu komma om 4 veckor, övriga "vid senare tillfälle".

    Edit 3, 22 arbetsdagar. Ytterligare 5 kom. Den här gången sades inget om de övriga 6.

    Edit 4, 27 arbetsdagar. Nästa paket med 4 kom. Ytterligare 2 saknas än så länge, ingen info om dem i detta paket. Det verkar ju komma med 5 dagars mellanrum, får se om det stämmer till slut.

    Edit 5, 42 arbetsdagar (i princip 2 kalendermånader). En ensam sak kom i ett paket från Tyskland. Nu saknas bara en enda produkt, men beställningssidan visar inte helheten så omöjligt att säga om den kommer eller är avskriven.

    Edit 6, 71 arbetsdagar (!). Nu kom sista produkten. 3,5 månader, nästan 4, tog det för saker som fanns i lager vid beställningen. Jag borde fått de sista produkterna gratis.

    5 leveranser totalt, till dörren. Det här så miljövidrigt att det inte är sant. Det hade varit mycket bättre med en (1) leverans från Kina istället.

    Never again.
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Köpte en väderstation som inte uppfyllde mina förväntningar och reklamerade den. Processen är lite omständlig, med mail som ska skickas istället för att anmäla reklamationen direkt på sajten. Men jag fick en retursedel mailad som jag kunde skriva ut och pengarna kom tillbaka på kortet efter ca 2 veckor.
  • Usel
    5 mån sedan
    Har ångrat ett köp, men under två månader jag inte fått någon återkoppling från dem. Hör nu mera till de företag jag skrollar förbi framgent om jag ska köpa något .....
  • Dålig
    5 mån sedan
    Beställde en DVB-C mottagare för min gamla mamma för 6 dagar sedan och nu när man kollar så har DE annullerat ordern UTAN att säga NÅGOT som helst. INGEN SMS, INGET MAIL.
    Sedan skriver jag till de (beställde genom CDon) kl 18:30 på kvällen typ och får ett "AUTOMAT mejl" och att min order har annullerats. !????
    VILKET SKÄMT. Letar DESPERAT efter DVB-C mottagare till min mamma.
    SORGLIGA SKOJARE
  • Ganska dålig
    6 mån sedan
    Bra utbud och snabb leverans. När det gäller att skicka tillbaka saker, få kontakt med kundtjänst eller få pengar tillbaka så tar det lite längre tid. En hel sommar senaste gången jag skickade tillbaka något. Dom hotar även med att blockera för framtida köp om man gör returer. Vilket jag har på mail.

    Om ni köper, välj att betala via klarna.. Klarna är inte så jättebra men i detta fall är det bättre än kortbetalning. Klarna kan häva köp åt en.
  • Dålig
    7 mån sedan
    När jag beställde visades att varorna var i lager. Efter beställningen fick jag ett mail där det stod att de var slut och skulle komma in nästa vecka.

    Efter att de fortfarande inte skickats en vecka senare hörde jag av mig till kundtjänst som gav mig ett nytt datum (nästan en månad senare).

    Datumet kom och gick utan leverans eller återkoppling. Slutade med att jag avbeställde och fick pengarna tillbaka.
  • Dålig
    7 mån sedan
    Skickar med ups, som inte har en utlämningsställe nära där jag bor, så jag måste åka för att hämta det. Hade lika gärna kunnat åka till butik och köpt istället.
  • Dålig
    7 mån sedan
    Skickar inte, frågar varför. Svaret blir för något inte fanns i lager men nu fanns allt så det skulle skickas. Får det inte iaf. Mailat igen. Nä nu va en produkt restnoterad 9 veckor och allt skulle skickas när den kommit in. Vilket skämt.
  • Usel
    8 mån sedan
    Synd att man inte kan ge butiken 0 stjärnor, fulsälj inget svar och snäsig kundservice. Tre små ledord för dessa skojare, har tillomed valt att inte publicera något telefonnummer så man blir illa tvungen att prata med dess otrevliga säljare via opersonliga mail.
  • Dålig
    8 mån sedan
    Beställde en powerbank och solcellsladdare från CDON, men det visade sig att det var Conrad som levererade. Fick aldrig reda på var eller när jag kunde hämta ut min produkt trots upprepad kommunikation. Efter nästan 2 månader gick CDON in och betalade tillbaka mina pengar, men skulle akta mig för dessa. Precis som många skrivigt så är det väldigt dålig kundtjänst
  • Dålig
    8 mån sedan
    Absolut obefintlig Kundtjänst, dessvärre även för företag....
    Beställde fyra varor med UPS Express då det var bråttom, alla fanns i lager i stora antal. Fick dock nästan direkt ett mail som meddelade att tre av dem var "slutsålda" (!).

    Mailar Kundtänst (de har inget telefonnr), men får inget svar. Efter ett par dagar ger vi upp och beställer från annat företag, samtidigt som en begäran om annullering skickas. Ingen respons. Påminner nästa dag, men ingen respons. Provar både privat- och företagsmailen, men fortfarande utan respons.

    Nästan en vecka efter order skickas beställningen i alla fall, fortfarande utan respons på våra mail. När vi ganska irriterat bestrider fakturan kommer äntligen ett svar, ett tyket mail från Kundtjänst om att vi borde tänka på tonen i vår kontakt med dem (!). Vidare följt av pekpinnar som är rena självmål och bara visade att Kundtjänstmedarbetaren inte hade en aning om något (mer än gott självförtroende) och inte verkade ha läst vad vi skrev heller.

    Maken till bemötande och tykenhet mot ett beställande företag har jag aldrig upplevt. Och bekräftelse på annulleringen - nej. Nu skall det skickas tillbaka och sedan avgöras av deras "returavdelning". Det tar 14 dagar enligt Conrad, men de returer vi gjort tidigare har alltid tagit minst en månad innan respons.

    Usch !
  • Dålig
    8 mån sedan
    Jag blev för ett tag sedan otroligt glad när jag hittade en skruvdragare från Bosch. Den hade varit pricken över i. I alla fall till det jag skulle ha den till.
    När paketet kommer med express leverans som jag betalat extra för så märker jag att det inte finns någon skruvdragare med.
    På följesedeln har Conrad.se skrivit "Levereras bara inom Tyskland".
    Med tanke på att jag behövde ha skruvdragare redan nästa dag så blir jag förståss mycket irriterad. Jag går därför in på Conrad.se igen för att dels försöka leta upp ett telefonnummer till kundservice.
    Detta finns inte på deras sida utan dem vill att jag mailar istället.
    Så jag mailar förstås till dem för att fråga följande:
    1. Varför marknadsför ni något som inte säljs i Sverige på en svensk sida?
    2. Produkten är kvar på min faktura, varför?

    Jag vill även varna andra från att köpa denna produkt från Conrad.se så jag skriver en recension på deras sida.
    I recensionen står följande:
    Köp INTE
    Fick just hem min order från Conrad.se där denna skulle funnits med. På följesedeln har man skrivit "Levereras bara inom Tyskland". Vad är vitsen med att sälha något som man inte kan leverera. Detta kanske gäller fler av produkter på Conrad.se. Hursomhelst köp INTE denna produkten om du bor i sverige vilket är troligt eftersom du är på en svensk sida.
    -------------
    Detta tycker jag är en helt relevant uppgift att lämna.
    Svaret jag får glr mig ännu mer irriterad.
    Här är deras svar:
    Våra medarbetare har läst din recension och värdesätter ditt bidrag även om det inte uppfyllde alla riktlinjer för vår webbplats. Tack för att du delade med dig, och vi hoppas kunna publicera ditt nästa bidrag!
    Tack än en gång,
    Conrad
    -------------
    Vad håller ett företag på med när man gör så här?
    Produkten ligger kvar på deras sida och ingenstans står det något om att den bara levereras i Tyskland.
    https://www.conrad.se/p/bosch-home-and-garden-ixo-vi-classic-skruvdragare-batteri-36-v-15-ah-li-ion-2182245

    Jag kan till viss del köpa att dem inte lägger upp min recension eftersom den inte riktar sig mot Bosch utan mot Conrad.se men dem borde hur som helst ta bort produkten från sin hemsida.
  • Dålig
    8 mån sedan
    Köper aldrig mer hos Conrads. Beställde varor för 250kr och fick en faktura på totalt 650kr. Detta var pga deras misstag/fel i system. Kontaktade dom för SJU DAGAR sedan och har ännu inte fått ett svar.

    Kommer kontakta Konsumentombudsmannen.
  • Knappt godkänd
    8 mån sedan
    Mycket svåra att komma i kontakt med. Fick en vara som är felaktig. Jag har mailat flera gånger i snart en veckas tid. Får endast automatsvar. Telefonnumret till dem är ett 077-nummer där man inte vet vilken debitering det blir. Ska det kosta att kontakta en kundservice? Jag får intrycket att det är ett risktagande att handla av detta företag. Det kan vara billigt och bra om varan fungerar men godnatt om det är något problem.
  • Usel
    10 mån sedan
    Jag fick en begagnad produkt med delar som fattades.

    Det tog en månad att få pengarna tillbaka, köper aldrig något från dem igen.
  • Dålig
    10 mån sedan
    Totalt värdelöst företag, köpt en produkt med två års garanti som jag installerade för ett tag sedan.

    Visade sig att den var defekt och måste returnera varan och hoppas då såklart på att få den utbytt till en ny, detta var tydligen ej möjligt då dom inte "jobbar på det sättet".

    Får då automatiskt pengarna för varan returnerade till mig och måste beställa en ny, sen jag köpte den har den gått upp ca 1,000 kr, ska jag då förlora 1,000 kr för att de inte kan skicka en fungerande vara från första början?

    Sämsta butik någonsin, och skulle rekommendera alla att hålla sig ifrån en butik med så fula villkor!
  • Mycket bra
    11 mån sedan
    Har fungerat bra varje gång jag handlar hos Conrad. Sweet med hemleverans och för att man har ett stort utbud.
    Enda avdraget är för att supporten online svarar sent, men man kan ringa om det är brådskande.
  • Ganska dålig
    1 år sedan
    Ganska lång leveranstid, Paket skickas med UPS vilket funkar ganska dåligt i mitt område, SSL-certifikatet på conrad.se förföll för mer än ett halvår sedan (när man loggar in redirectas man mellan https://www.conrad.se och https://conrad.se vilket visar felet i min webbläsare), känns därav väldigt oseriöst.

    Stort urval av produkter och det jag köpt har åtminstone kommit fram för eller senare med UPS och har inte haft några problem med trasiga produkter.
  • Hej,

    Tack för er feed-back och beklagar den dåliga upplevelsen.

  • 2020-02-26 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Usel
    1 år sedan
    Beställde hörlurar som inte fungerade, skickade tillbaka och då fick jag stå för frakten på 140kr själv. Stod på hemsidan att dem betalar tillbaka fraktkostnaden. Fick veta i ett mail senare att de inte betalar tillbaka RETURkostnaden. Dåligt informerat på hemsidan
  • Hej,

    Tack för er feed-back och beklagar den dåliga upplevelsen.

    Om där finns något ni tycker vi kan förbättra i framtiden, så vänligen kontakta vår kundservice om detta.

    Ni kan kontakta dem på [email protected]

    Vi önskar er en trevlig dag!
    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Perfekt
    1 år sedan
    Har beställt ett 10 tal gånger från Conrad genom året, mest verktyg.
    Det har alltid fungerat bra, snabba leveranser och priset har alltid varit bra.
  • Hej,

    Tack för er feed-back och vi beklagar er dåliga upplevelse.

    Om där finns något ni tycker vi kan förbättra i framtiden, så vänligen kontakta vår kundservice om detta.
    Ni kan kontakta dem på [email protected]

    Vi önskar er en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Vägrar att handla från detta skräpföretag. Köpte en usb-sticka som kom i en låda lika stor som en skokartong. Snacka om att inte ta miljöpåverkan på allvar. Dessutom sändes lådan med UPS som måste vara världens sämsta transportföretag. Jag var tvungen att vara hemma för att ta emot försändelsen - en vara som egentligen borde ha sänts i vadderat kuvert. Tragiskt...!
  • Hej,

    Tack för er feed-back och vi beklagar er dåliga upplevelse.

    Om där finns något ni tycker vi kan förbättra i framtiden, så vänligen kontakta vår kundservice om detta.
    Ni kan kontakta dem på [email protected]

    Vi önskar er en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Jag beställde en soundbar Yamaha YAS-109 från Conrad.se idag och vid beställning stod det att det finns 2 stycken av dessa i lagret och leveranstid beräknat 1-3 arbetsdagar! Efter beställningen uppdaterade jag sidan och kollade igen och och det stämde och det stod att det finns en st. kvar i lagret!
    Men när jag kollar på mina sidor på Conrad.se ser jag att under status för beställningen står ""varan är inte tillgänglig och leveranstid beräknat 3 veckor""!
    Det är inte första gången som detta har hänt mig vid beställning från conrad.se. Jag har haft samma problem vid dem 2 senaste beställningar från dem och leveranstiden sköts hela tiden fram! Mycket dålig!
  • Hej,

    Tack för er feed-back och vi beklagar er dåliga upplevelse.

    Vi arbetar kontinuerligt på att hålla vår hemsida så uppdaterad som möjligt om varornas lagerstatus, men tyvärr kan det ske fel som gör att de ändras. Detta kan exempelvis bero på fel hos leverantören som gör att varorna blir sena eller att vårt system uppdaterat statusen kort efter den blivit beställd.

    Om ni önskar annullera er order på grund av detta eller vill försöka hitta någon alternativ lösning, så kontakt gärna vår kundservice.

    Ni kan kontakta dem på [email protected]

    Vi önskar er en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Dålig
    1 år sedan
    Felaktig information på produkter som inte åtgärdas efter påpekande. Långsam och förvirrad leverans från Tyskland. Överraskar med att inte stå för returen efter att man skickat tillbaka varan som inte stämde med beskrivningen. Kaxig och lat kundtjänst.
  • Hej,

    Tack för er feed-back och vi beklagar er dåliga upplevelse.

    Vänligen kontakta vår kundservice för vidare utredning gällande ditt ärende.

    Ni kan kontakta dem på [email protected]

    Vi önskar er en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar

    Conrad Elektronik

  • Perfekt
    1 år sedan
    Beställde en radiostyrd helikopter, som efter ett par flygningar inte längre gick att ladda. Hörde då av mig till kundservice som gav mig snabb återkoppling och jag fick välja om jag ville ha en ny helikopter eller pengarna tillbaka. Inget motkrav eller att jag ens behövde returnera den trasiga helikoptern.

    Jag är supernöjd med Conrad återförsäljare, har handlat här flera gånger. Verkligen bra service vid leverans och reklamation.
  • Hej,

    Tack för din rating och fina feed-back!

    Vi uppskattar alltid dina synpunkter och du är alltid varmt välkommen tillbaka i framtiden!

    Vi önskar dig en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Knappt godkänd
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Som andra påpekat. Priserna! Så här jobbar dom inför reor: https://www.sweclockers.com/forum/post/18170257

    Har beställt av dom, och då inga problem. Men just dessa metoder för att locka in folk genom "fulspel".
  • Hej Ero,

    Tack för din rating och feed-back!

    Vi beklagar att detta har uppstått och tar detta vidare för undersökning.

    Vi hade uppskattat om ni kunde kontakta vår kundservice för vidare information och feedback.

    Ni kan kontakta dem på [email protected]

    Vi önskar dig en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Perfekt
    1 år sedan
    Basta pris!
  • Hej Cecilia,

    Tack för din rating och fina feed-back!

    Vi uppskattar alltid dina synpunkter och du är alltid varmt välkommen tillbaka i framtiden!

    Vi önskar dig en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Usel
    1 år sedan
    Jens,

    Våra medarbetare har läst din recension och värdesätter ditt bidrag även om det inte uppfyllde alla riktlinjer för vår webbplats. Tack för att du delade med dig, och vi hoppas kunna publicera ditt nästa bidrag!

    Skicka in någonting nytt

    Tack än en gång,
    Conrad

    Brann efter 5 timmars användning.
    Ville ha en så tyst och stark maskin som möjligt. Ville att den skulle hålla också. Köpte paket med bordsfäste och förlängningskabel. Nu precis två år efter köp brann motorn och jag har kört maskinen runt 5 timmar max. Maskinen blev så varm att den inte gick att ta på, värmen spred sig till förlängningskabeln som började smälta och så brann motorn och säkringarna gick hemma. Eftersom jag jobbade med förlängningskabeln kände jag inte att maskinen blev varm. Riktigt synd med tanke på att hela produkten utstrålar så mycket mer kvalitet än sina billigare alternativ. Jag är verkligen besviken på Proxxon.
  • Hej ,

    Tack för er feed-back och vi beklagar er dåliga upplevelse.

    Vi rekommenderar att ni kontaktar vår kundservice för vidare support gällande ert ärende.

    Ni kan kontakta dem på [email protected]

    Vi önskar er en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar

    Conrad Elektronik

  • Ganska dålig
    7 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Nästan (om inte alla?) leveranser går ifrån kontinenten vilket verka göra att leveranstiden aldrig är kortare än ~10 dagar. Udda servicepoints för uthämtning av paket drar också ned betyget.

    Jag gjorde en beställning med direktbetalning på kort. Denna beställning dellevererades till följd att jag för delleveransen var tvungen att komplettera med en utlandsbetalning till deras bank. Udda och jobbigt!
  • Hej,

    Tack för er feed-back och vi beklagar er dåliga upplevelse.

    Conrad.se skickar våra produkter från vårt lager i Tyskland och har då en leveranstid på 1-4 arbetsdagar beroende på vilket leveransalternativ ni väljer.

    Om Ni inte erhållit er försändelse inom denna tiden rekommenderar vi att ni kontaktar vår kundservice för vidare undersökning.

    Ni kan kontakta dem på [email protected]

    Vi önskar er en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar

    Conrad Elektronik

  • Usel
    6 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställde 2 fläktar som det stog "3-4 dagars leverans" på.

    Efter en veckas total tystnad så får jag ett mail om att dessa inte finns i lager och att jag måste vänta ytterligare 2 veckor.

    Första och sista gången jag beställer något från Conrad.se!
  • Hej,

    Tack för er feed-back och vi beklagar er dåliga upplevelse.

    Vid eventuella restnoteringar så skall det skickas ut en uppdatering till dig, via mail.

    Om ni inte skulle erhålla någon vidare information eller har vidare frågor gällande er försändelse rekommenderar vi att du kontaktar vår kundservice, för vidare support.

    Ni kan kontakta dem på [email protected]

    Vi önskar er en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar

    Conrad Elektronik

  • Dålig
    1 år sedan
    Köpte en hårddisk, som visade sig vara refurbished när jag fick den, vilket inte framgick vid köp. Såklart började den tjuta och hacka efter ett tag, men när jag skickade tillbaka den för att få den reparerad/utbytt fick jag inget svar, ingen ny hårddisk, och inte ens min produkt tillbaka. Känns väldigt oseriöst.
  • Hej,

    Tack för din feedback och rating.

    Vi beklagar för den dåliga upplevelsen och du är välkommen att skicka ett mail med ditt ordernummer till [email protected] så vi kan undersöka vidare med ditt ärende.

    Vi önskar en trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Conrad Elektronik

  • Dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Måste hålla med om att detta med era priser aldrig stämmer. Tröttnade idag, och eftersom ni bad tidigare kund om exempel (bilder/artiklar) så ta t.ex. denna som ligger ute på prisjakt, precis uppdaterad och ute för 990:-, med när man går till er sida så ser man på 1290:-

    (TP-LINK TL-WPA8630 KIT WiFi Startset 1.2 GBit/s)

    https://imgur.com/vpy1P3i
    https://imgur.com/tt1Nwbo (ny länk)

    Hoppas detta hjälper er att få styrt upp det med era ständigt felaktiga priser, och till slut kanske rädda ett smutskastat rykte!
  • Hej!

    Tack för er feed-back och beklagar er dåliga upplevelse.

    Vi har dessvärre ingen kontroll över priset som syns på prisjakt och beklagar att detta är felaktigt. Vi har tagit er feed-back vidare och håller just nu på att undersöka detta vidare.

    Har du annan feed-back eller andra funderingar är du varmt välkommen att kontakta vår kundservice.

    Du når dem på [email protected]

    Vi önskar dig en trevlig dag!
    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Bra
    4 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Andra köpet nu av Conrad som löper utan minsta problem.
    Bra köp rätt igenom; leverans, pris och kvalitet av produkter.
    Är nöjd, rekommenderar, och återkommer.

    Uppdatering:
    Sänker betyget till 7. Vid mitt tredje köp från Conrad uppstod en returfråga. Det förfaringssätt som Conrad då visade upp, gör att jag definitivt kommer undvika annat än billiga småköp i framtiden.
  • Hej,

    Tack för din rating och feed-back!

    Vi uppskattar alltid dina synpunkter och du är alltid varmt välkomna tillbaka i framtiden!

    Skulle ni dock uppleva några problem i framtiden, så är ni välkomna till att kontakta vår kundservice.

    Ni kan kontakta dem på [email protected]

    Vi önskar dig en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Dålig
    1 år sedan
    Värdelöst kundbemötande, använde en rabattkod som gick igenom i köpet men som de menar egentligen hade gått ut. De ringde upp och anklagade mig för att medvetet fuska och cancellerade min order...
  • Hej,

    Tack för er feed-back och vi beklagar er dåliga upplevelse.

    Vi undersöker gärna ditt ärende vidare och hade uppskattat om du hade kontaktat vår kundservice.

    Ni kan kontakta dem på [email protected]

    Vi önskar er en trevlig dag!
    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Usel
    1 år sedan
    Man blir så trött på att se den här butiken lista sina fake-priser här på Prisjakt, som inte ens existerar i själva butiken, utan bara skickats till tjänsten för att locka kunder med låga priser som inte ens existerar.

    Skamligt.
  • Hej,
    Tack för din feedback och beklagar er dåliga upplevelse!

    Vi undersöker gärna detta vidare och ber er då att kontakta vår kundservice med ett underlag för detta fel.

    Du når dem på [email protected]

    Vi önskar dig en trevlig dag!

    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Dålig
    1 år sedan
    Usel kundhantering. Omöjliga att kontakta och Via chat kan de inte göra något
  • Hej,

    Tack för din feedback och beklagar för den dåliga upplevelsen.

    Vi finns alltid tillgänglig på både mail på [email protected] och chatt via vår hemsida om du skulle ha någon fråga, skriv gärna till oss.

    Vi önskar en trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Conrad Elektronik

  • Dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Handla inte i denna butik om ni kan undvika, oavsett om priset är bra! Jag köpte en mobil av dem i slutet av Februari, och efter bara några månader så visar sig ett tillverkningsfel.

    När den returnerades till företaget tog det 18 dagar för paketet att 'registreras' hos dem. Detta trots att det tog 2 dagar för Postnord att leverera till mottagande adress.

    Efter detta sa de att att det skulle ta ytterligare 14 dagar för telefonen att lagas, men nu så har det tagit 38 dagar sen den skickades på reparation från dem och inget har hänt. Det är totalt 56 dagar sen jag lämnade telefonen i från mig.

    Jag har bett om att få häva köpet då jag vid det här laget självklart fått köpa en ny mobil då jag inte kunnat gå utan en telefon i flera veckor, och de inte på långa vägar håller de tider de lovar. Någon ersättningsvara under den mycket långa processen har det inte ens varit på tal om.

    Tyvärr tar vartenda meddelande till företaget minst 2 dagar att få svar på, och svaren är ofta att de ska kontakta någon annan eller så har man passat vidare frågan. Nu har man valt att helt sluta svara.

    Jag vet inte om det är inkompetens eller direkt illvilja, men deras kundservice och sätt att hantera ärenden på är bortom uruselt. Jag tror inte jag kommer få se telefonen igen, eller pengarna jag betalade dem. Det är riktigt illa när man måste vända sig till myndigheter och rätten efter att försökt få service från ett företag.

    Opålitligt och oprofessionellt kan man sammanfatta min upplevelse av Conrad.se med.

    En vild gissning är att de kommer be mig kontakta kundservice, men vid det här laget har jag gett upp att det skulle resultera i någonting mer än väntan och icke-svar.
  • Hej,

    Tack för din feedback och beklagar för den dåliga upplevelsen.

    Returprocessen tar ca två veckor från det datumet som paketet mottogs i Malmö och skickas vidare till returlagret i Tyskland. Därför måste vi avvakta tills paketet har returregistrerats.

    Vi beklagar återigen och önskar en trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Conrad Elektronik

  • Dålig
    1 år sedan
    Beställde en telefon med expressleverans. Efter tre veckor frågar jag var telefonen är, och då säger de att de inte kan skicka telefonen med expressleverans pga att den innehåller batteri. De rekommenderar mig istället att göra en beställning med standardleverans.

    Var är mina pengar tillbaka?
  • Hej,

    Tack för din feedback och beklagar för den dåliga upplevelsen.

    Det är på grund av säkerhetsskäl för produkter som det ingår batteri kan ej skickas ut med express.
    I såna här fall så annulleras beställningen automatiskt och reservationen för pengarna släpps inom 48 timmar.

    Vi beklagar för detta och önskar en trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Conrad Elektronik

  • Perfekt
    1 år sedan
    Snabb leverans även om det var via Tyskland.
  • Hej,

    Tack för den härliga rating!
    Vi jobbar på att skicka ut alla beställningar så snabbt så möjligt och göra våra kunder glada.

    Vi önskar dig en trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Conrad Elektronik

  • Usel
    1 år sedan
    Absolut den sämsta butik jag någonsin har handlat av. Lång leveranstid och sedan inget bra bemötande till mig som kund. Skickade tillbaka min vara i retur och följde deras retur anvisningar till punkt och pricka. När sedan varan försvann påväg tillbaka till de så säger de att det är jag som kunds ansvar att leverantören inte slarvar bort försändelsen. Nog för att jag vet att Postnord är dåliga på att leverera men det borde inte vara jag som kund som får betala när jag följt deras retur anvisningar. KÖP INTE AV DEN HÄR BUTIKEN.
  • Hej Daniel
    Jag har läst din kommentar här på prisjakt och det är inte kul att se när våra kunder är missnöjda med produkter och service. Vi vill alltid till varje pris försöka att få nöjda och glada kunder.

    Som du beskriver förloppet så har du returnerat med ångerrätt, och då är det väldigt viktigt att paketet skickas i retur som ett paket, inte som ett brev. Skillnaden ligger i att paket får spårningsnummer, det får inte brev.
    Med spårningsnummer kan du själv eller vi på kundservice se vad som har hänt.
    Fram till att paketet har lämnats in till vår adress i Malmö ansvarar kunden för paketet, efter det övertar vi ansvaret.
    Allt detta står i våra köpvillkor.

    Efter dina upplevelser så har du kanske inte lust att kontakta kundservice igen, men det vill vara fint om du har möjlighet till det så vi kan försöka hjälpa dig på något vis. Om inte så har jag full förståelse för detta.

    Du kontaktar enklast kundservice på
    [email protected] med ditt ordernummer

    Med vänliga hälsningar med en god dag
    Conrad Elektronik

  • Perfekt
    1 år sedan
    Bra utbud, enkelt att beställa och smärtfri leverans, precis som det ska vara!
  • Hej,

    Tack för din rating och fina feed-back!

    Vi uppskattar alltid dina synpunkter och du är alltid varmt välkommen tillbaka i framtiden!

    Vi önskar dig en trevlig dag!
    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Perfekt
    1 år sedan
    Bra utbud, vettiga priser
  • Hej,

    Tack för din rating och fina feed-back!

    Vi uppskattar alltid dina synpunkter och du är alltid varmt välkommen tillbaka i framtiden!

    Vi önskar dig en trevlig dag!
    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik

  • Perfekt
    1 år sedan
    Köpte fluke instrument till 20% rabatt. Super bra snabb svar från kundtjänst som gav mig ytterligare 50kr i rabatt.
    Återkommer gärna igen
  • Hej,

    Tack för din rating och fina feed-back!

    Vi uppskattar alltid dina synpunkter och du är alltid varmt välkommen tillbaka i framtiden!

    Vi önskar dig en trevlig dag!
    Med Vänliga Hälsningar
    Conrad Elektronik