Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt

Betalningsalternativ

Visa
MasterCard
SveaWebPay faktura
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Städshop har fått betyget (3.11)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    1 dag sedan
    Ledsen för att jag skällde på er, men var i desperat behov av handsprit. Nu har jag fått allt jag beställde.
    Salong Lagunen
  • Dålig
    1 dag sedan
    Uppdaterat: 1 dag sedan
    VARNING!
    Köpte handsprit av de, försökte kontakta företaget och anulera ordern men de svarade inte varken på tel eller mejl. Fick faktura från inkasso för returavgiften på över 400 kr trots kontaktförsök. Inkassobolaget ville att jag skulle betala hela fakturan både för frakt och handsprit, dock bevisa att jag inte hämtade ut paketet, då kom fakturan på returavgiften. Helt värdelösa
  • Dålig
    10 dagar sedan
    VARNING VARNING VARNING!

    Utebliven leverans och inga svar på över två veckor. Jag går nu vidare med att göra polisanmälan för bedrägeri.
  • Usel
    17 dagar sedan
    Jag har sedan måndagen den 4 maj försökt att nå er kundtjänst via telefon upp till 8 ggr per dag. Telefonsvararen säger att ALLA kundmottagare är upptagna, nu i 14 dagar.
    Grattis. Ni måste slå omsättningsrekord, eller så är alla samtal reklamationer.
    Jag mailade även till er, och bad en kundmottagare ringa mig när någon blev ledig. Men det verkar vara fullt upp. Jävla klåpare.

    VARNING för detta företag.
  • Perfekt
    18 dagar sedan
    Bra jobbat städshop! Trots att ni måste slitit med att få fram allt skyddsmateria. Återkommer! Hälsningar Andru
  • Dålig
    25 dagar sedan
    Samma sak här. Beställde varor för 3 veckor sedan. Har inte fått något. Kontaktade dem både via mejl och telefon ett antal gånger dock inget svar. Anmälde dem nyss till ARN. Bättre att ni andra också anmäler dem.
  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Varning!
    Tyvärr gjorde även jag misstaget att betala först..
    Trots flera mail och försök att ringa, svara det inte an. Total tystnad. De har ingen intension att ta hand om sina kunder. Jag kommer att göra en anmälan till ARN
  • Dålig
    1 månad sedan
    Beställt en bal papper samt papperstallrikar 2020-03-15 nu en månad senare fortfarande ingen leverans och inget svar på e-post till kundservice. Inte heller något svar på telefon.

    Gjorde tavlan att betala innan leverans då det funkat bra vid tidigare order.
  • Dålig
    1 månad sedan
    Instämmer med flera nedan, beställ inte här! Har beställt och betalt, men ingen leverans, och omöjligt få tag på varken via telefon eller mail.
  • Dålig
    1 månad sedan
    Varning!
    Beställde produkter för många veckor sedan och betalade (tyvärr) direkt.
    Efter en lång väntan har jag fortfarande inte fått dem och jag försöker få kontakt men utan resultat.
    När jag ringer går en telefonsvarare igång och efter några selunder bryts det.
    Skriver till dem via deras hemsida och fick en bekräftelse att de har mottagit mitt mail med ett ärende nummer och att de ska höra av sig.
    Tiden går och jag försöker återigen med att kontakta dem utan resultat.
    Känner mig oerhört lurad och fattigare.
    Kommer bli en polisanmälan
  • Dålig
    1 månad sedan
    Vilken tur att betalningen inte hann gå igenom och banken kunde stoppa överföringen på nåt jag hade beställt. Fick inte svar på varför jag inte fått en beställningsbekräftelse när jag hade lagt in en order. Väntade i tre dagar men inget svar. Oseriöst företag.
  • Dålig
    2 mån sedan
    VARNING HANDLA INTE HÄR!

    Beställde och förbetalade ytdesinfektion den 12/3, och varan skulle finnas i lager.
    Ingen leverans har kommit, suttit i telefonkö i 20 min då jag bara kopplades bort. Inget svar på mail. Bedrövligt dåligt
  • Usel
    2 mån sedan
    Ordernummer: 133184.
    Jag beställde varor den 3/3, skrev och frågade vad som händer den 13/3. Nu är det den 25/3 och jag har fortfarande inte fått några varor eller någon feedback. Jag vet att allt är krångligare i dessa tider, men att inte ens ge svar på ett mail är inte ok. Jag ber nu om att ordern ska tas bort och att jag ska få pengarna tillbaka, jag betalade med kort, så får vi se vad som händer. Köp inget här, de har haft väldigt långsamma leveranser även förut, och obefintlig feedback.
  • Dålig
    2 mån sedan
    Sällan jag tar mig tid att skriva eller läsa omdömen, men gör ett undantag för bedrövlig hantering.
    Beställde varor 2020-03-10 med företagspaket och betalade i förskott.
    Ingen leverans i syne 2020-03-24 trotts kontakt via mail utan återkoppling 2020-03-18.
  • Usel
    2 mån sedan
    Abena Group Handdesinfektion 600ml

    På Prisjakt så är priset 33:- men går man till Städshops hemsida så kostar den dels 79:- och du är dessutom tvungen att beställa en låda som innehåller 12 st flaskor!
    Företaget känns inte speciellt seriöst!
    Vore bra om Prisjakt tog bort dessa skojar företag!
  • Dålig
    2 mån sedan
    Undvik! Tog 2 veckor att få svar från "support" via e-post och inget svar via telefon.
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Fick min beställning utan problem mitt i rådande panik med beställningar av handsprit. Hjälpsam och trevlig kundtjänst!
  • Dålig
    2 mån sedan
    Beställt varor som finns i lager, ingen leverans, inget besked och trots flera frågor och påminnelser inte ett ljud, pengarna har de dock. riktigt dåligt, kanske är de ett blufföretag?
  • Dålig
    3 mån sedan
    Beställde en kartong handsprit som enligt Städshop.se fanns i lager. Gjorde beställningen och betalade den 27/2. Har sedan dess inte hört ett knyst ifrån dem. Skickat två mail och försökt ringa dem, dock helt lönlöst. Skulle tro att jag blir blåst....
  • Dålig
    3 mån sedan
    HANDLA ALDRIG FRÅN DOM.......köpte en dammsugare från dom, efter en månad så luktade motorn bränt. Via många mail konversation, så skickade jag tillbaka den till leverantören. Reklamationen blev godkänt på 3 dagar, från det dom fick dammsugaren. Men fortfarande ha inte städshop återbetalat mina pengar. reklamationen blev godkänt för 3 veckor sen och HELA ÄRENDET HAR PÅGÅTT I 3 MÅNADER, 3 MÅNADER, 3 MÅNADER........ HAR ALDRIG UPPLEVT NÅT SÅNT HÄR INNAN.....HANDLA INTE FRÅN DOM....har skickat flera mail, har ringt till dom, men inget händer.....
  • Usel
    3 mån sedan
    Undvik!
    Väntat en vecka på mina grejer, kontaktar dem och frågar hur det går med min order. Får till svar att produkterna du beställt är lite "speciella" så vi vet inte när vi kan leverera. Enligt deras hemsida så fanns produkten i lager och produkten är inget speciellt utan snarare standard.

    Finns bättre aktörer.
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Testade att beställa lite skrivmateriel trots de dåliga recensionerna och blev positivt överraskad. Snabb leverans och inget strul. Bra pris, dessutom. Har egentligen inget att klaga på.
  • Dålig
    6 mån sedan
    Beställde plastpåsar. Mailade hur statusen var på beställningen och fick svar efter en vecka. Dom svarar inte på telefon. Utlovar en levtid på 1-3 DAGAR borde vara 1-3 VECKOR. Köp inget från detta företag. EJ seriösa . Hittade ett företag i Norrköping som levererar lika produkt men billigare. Kan ej ge 0 stjärnor.
  • Hej, tack för din recension av ditt köp hos oss. Din leverans tog tyvärr alldeles för lång tid pga. felaktigt lagersaldo och oväntade förseningar hos vår leverantör som leverera en del av våra plastpåsar. Vi har som regel att alltid informera kunder om ev. leveransförseningar så att vi ev. kan lösa det på annat sätt om möjligt. Om detta inte gjordes eller om lösningen inte var till belåtenhet beklagar vi detta och hoppas du återkommer som kund så vi kan visa hur snabba våra leveranser är i vanliga fall.

    Med vänlig hälsning
    Städshop

  • Dålig
    6 mån sedan
    Köp inget utav Städshop, du får bara problem, inga varor kommer, svårt att få kontakt, dom lovar via mail att det tar 1-3 dagar för leverans, inga varor kom mailar igen och blir lovad 1-3 arbetsdagar igen, mailar igen och då skulle det ta ytterligare tre veckor och då bestämdes att köpet skulle hävas. Jag hade betalat redan vid beställningen och då skulle denna order krediteras och pengarna skulle återsändas. Inga pengar har kommit och ingen kontakt får jag heller, så se upp med detta bolag !
  • Hej Bergvest

    jag lyckas inte identifiera din order hos oss, så maila in till info@stadshop.se så löser vi detta på en gång!
    Vid beställning med kortbetalning reserveras pengarna tills vi fått klartecken från fraktbolaget att leveransen nått fram, och först då dras pengarna från kontot. Vid hävning av köp brukar det ta cirka 2-5 bankdagar (beroende på bank) för reservationen att annulleras från kontot.

    Med vänlig hälsning
    Kundtjänst Städshop

  • Dålig
    8 mån sedan
    Allvarligt, handla inte hos Städshop. Beställde en vara dem 19/8, fick den levererad 28/8. Sen började problemet, varan var trasig. Efter många mejl så svarar till slut Städshop att de ska ta en dialog med sin leverantör. Efter 10 nya mejl så fick jag veta att deras leverantör godkänt returen, den 3/9 och de frågade om jag ville få fakturan krediterad eller en ny vara. Jag valde det sistnämnda.

    Därefter har jag skickat minst 40 mejl, ingen respons. Oavsett mejl så svarar de inte.

    Blufföretag, oseriösa, okontaktbara, nonchalanta, listan kan göras lång. Man kanske skulle kunna försvara dom med att det är fel personer i kundtjänst. Men antar att det är fler än en.

    Avråder alla att handla där mitt misstag var att inte googla ord som oseriös, bluff, båg obefintlig kundvård etc. gör inte samma misstag. Men ägarna blir troligtvis rika om de flesta handlar där en gång.

    Nix undvik, och välj ett annat alternativ!

    Order #124174
  • Hej Robeze,

    tack för din återkoppling. Vi har gått igenom ditt kundärende och är helt eniga om att lösningen tagit alldeles för lång tid. Med tanke på en så okomplicerad produkt som en fönsterraka ska ditt reklamationsärende lösts inom 48 timmar. Som åtgärd har vi nu genomfört förändringar vårt interna kundtjänstsystem så att ärenden inte längre riskerar att bli liggande när en enskild medarbetare är frånvarande. Vi beklagar att ditt första köp hos oss blev en negativ upplevelse och hoppas du återkommer som kund i framtiden så att vi kan göra bättre ifrån oss!

    Med vänlig hälsning
    Städshop

  • Dålig
    8 mån sedan
    Fruktansvärt dåligt företag! Köp inte en grej härifrån. Har väntat på min produkt som skulle levererats efter 2-3 dagar sedan ordern lades 25/8 idag är det den 19/9. Efter att de beställda produkterna inte levererats på avtalad tid fick JAG kontakta företaget som då informerade mig att den ena varan var slut hos återförsäljaren men att den skulle levereras v 37. När varorna inte kom under v37 kontaktade jag dem igen och detta meddelande har de inte bemödat sig med att svara på. Försökte ringa och fick till svar att jag skulle invänta en ”ledig handläggare” blev sen kopplad till musik under flera minuter för att sedan få info om att inga handläggare fanns tillgängliga. Dessutom har de dragit hela summan 770:- från kontot utan att leverera varorna eller meddela mig om var de är. Så här gör man inte mot sina kunder. Oseriöst företag! Kommer aldrig köpa något här mer och avråder alla från att handla härifrån! Har nu kontakta ”supporten” igen och kommer kräva att köpesumman återbetalas omgående. Strular detta Kommer jag gå vidare med ärendet till ARN mm.😡😡😡😡
  • Hej, tack för din utförliga recension och beskrivning av ditt ärende. Jag tror jag lyckats identifiera din beställning och som du säger tog denna leverans alldeles för lång tid pga. oväntade förseningar hos vår leverantör. Givetvis har vi som regel att alltid informera kunder så snart som möjligt om ev. leveransförseningar så att vi gemensamt kan komma på en så bra lösning som möjligt. Jag ser i ditt ärende att det är tydligt att hanteringen i kundtjänsten inte har uppfyllt våra interna krav på tydlig kommunikation med snabb återkoppling, så detta är vårt fel och ska följas upp i vår kundtjänstgrupp.

    Med vänlig hälsning
    Städshop

  • Dålig
    10 mån sedan
    Beställde varor för ca 1 månad sedan och fortfarande ingen leverans kommen, ringt och frågat vad som hänt och då har ena produkten fattats. Nu ca 2 veckor efter samtalet har ingen leverans kommit och när man försöker ringa och få tbx sina pengar eller leverans så svarar dom ej!
    HANDLA EJ PÅ DENNA BLUFFSIDA
  • Hej Robin,

    har du ett ärende- eller ordernummer så kollar jag upp vad som gått fel. Vi har tyvärr haft leveransförseningar av vissa varumärken pga. sommarledigheter men det brukar generellt inte ta så lång tid ändå. Återkom gärna så kollar löser jag detta.

    Med vänlig hälsning
    Kundtjänst Städshop

  • 2019-06-06 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Usel
    1 år sedan
    Handla inte av Städshop!

    Jag gjorde själv en beställning i slutet av oktober 2018 och har bara fått en delleverans. Riktigt dåligt är det. Jag har fått standardsvaren som alla andra att det är 3-4 dagars leveranstid men icke. Man får själv ligga på och tjata om sin leverans om de överhuvudtaget svarar på mail o telefon. Och för mig har inte ens detta räckt. SÅ HANDLA INTE HÄR.
  • Bra
    1 år sedan
    Alla tidigare dåliga omdömen till trots för detta företag. Mitt köp fungerade alldeles utmärkt.
  • Usel
    1 år sedan
    Beställde lagervaror med leveranstid på 2-3 dgr. Fick dagen efter bekräftelse att mion order var behandlad. Efter 10 dagar frågade jag om deras leveranstid för lagervaror då jag fortfarande inte fått min leverans.Fick då svaret att det tar 2-3 dgr på lagerförda varor. Samma eftermiddag kom det en e-post som talade om att de just packat och skickat mina varor. Följde sedan mitt pakets väg från dom till min dörr. Paketet låg kvar ytterliggare tre dar innan dess färd började ?. Hur kan man driva ett företag på detta sätt och ljuga för sina kunde?. Varför måste man fråga om vad varorna tagit vägen? Har läst tidigare omdömen och trott på deras bortförklaringar. Då jag råkat ut för liknande saker så är det nog så inte har intresse av mindre kunder.
    Mats
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Under all kritik! Jag skulle starkt avråda från att handla från detta företag!

    Upplevde att de körde ”the silent treatment", som för att på så sätt lättast bli av med "problemet"/mig som kund, när jag försökte reklamera.

    2017:
    13 aug.
    - La in min beställning på fyra olika produkter.
    17 aug.
    - Hämtade ut min första leverans som visade sig innehålla två likadana produkter (en för mycket alltså).
    - Mejlade underleverantören då det var uppmaningen, på följesedeln, vid reklamation.
    18 aug.
    - Fick mejl från underleverantören att jag skulle vänta mig till Städshop.
    23 aug.
    - Fick mejl från Städshop där de undrade om jag ville skicka tillbaka den extra produkten eller om jag ville köpa den också.
    24 aug.
    - Jag mejlade Städshop för att meddela att jag fortfarande bara ville ha 1 exemplar.. samt efterfrågade de återstående tre produkterna som ännu inte hade kommit.
    25 aug.
    - Fick mejl från Städshop där de endast meddelade att de skulle återkomma med ”returinformation” till mig inom kort..
    30 aug.
    - Fick hem de resterande tre produkterna. Konstaterade dock att den interiörmopp/elementmopp jag hade fått hem endast var själva moppen/”trasan” och inte en komplett mopp med böjbart skaft som bilden på hemsidan visade och som jag även uppfattade att produktbeskrivningen talade om.
    31 aug.
    - Jag skickade in ett reklamationsärende till Städshop angående den felaktiga produkten/produktbeskrivningen, eftersom jag upplevde det som vilseledande marknadsföring. Jag meddelade dem att jag önskade att de skulle göra ett byte åt mig, till en annan interiörmopp i deras sortiment, som jag hade valt bort tidigare p.g.a. ett högre pris i jämförelse. Sa förstås att jag var beredd att betala mellanskillnaden i så fall.
    Jag påminde dem också om att jag fortfarande väntade på den utlovade ”returinformationen”.
    1 sep.
    - Fick följande mejl från Städshop:
    ”Vi har vidarebefordrat din information till vår leverantör och upprättat en reklamation. Vi återkommer till er så fort vi fått besked om åtgärd.”
    13 okt.! (2 månader efter orderdatum...)
    - Mejlade Städshop, eftersom jag inte hört något, och påminde dem att jag fortfarande väntade på besked gällande hur jag skulle skicka tillbaka ”bonus varan” och gällande min reklamation och önskemål om byte.
    23 okt.
    - Städshop mejlade en retursedel för mina varor, som jag var tvungen att skicka inom 10 dagar.. Jag skulle då få pengarna tillbaka för moppen/”trasan”. De uppmanade mig att lägga en ny beställning om jag ville ha den andra interiörmoppen.
    - Jag mejlade tillbaka. En ny beställning skulle innebära ännu en "expeditionsavgift" på 89 kr för min del. Jag ansåg inte att jag skulle behöva betala två sådana ”avgifter” under de här omständigheterna när jag inte fått den typen av produkt som jag upplevde att jag faktiskt hade beställt. Jag frågade således om jag kunde komma runt den andra avgiften på något sätt.
    31 okt.
    - Fick meddelande från Städshops ekonomiavdelning att de hade satt över pengarna för den felaktiga moppen.
    8 dec.! (nästan 4 mån. sedan jag la min beställning...)
    - Jag mejlade igen för att säga att jag önskade få ett svar på hur de såg på min tidigare fråga om expeditionsavgifter. Jag ansåg inte att moppen var värd de 150+ kr (i bara expeditionsavgifter), så jag ville helt enkelt bara veta hur de ställde sig ifråga för att veta om jag behövde leta efter varan någon annanstans eller inte.

    2018:
    Idag, 10 maj, har jag fortfarande inte fått något som helst svar ang. detta...! Värdelös konsumentkontakt kort sagt!

    Städshop ändrade under processen produktbeskrivningen på sin hemsida (tog skärmdumpar på originalet när det började strula...), men upplevde uppenbarligen inte själva att de hade gjort något fel eftersom de inte tog min reklamation på allvar – känns lite motsägelsefullt...
    Känslan är att när de hade fått tillbaka sina varor (samt satt över pengarna för den felaktiga moppen, för det gjorde de ju faktiskt..), så gav de mig bara "the silent treatment" som för att på så sätt lättast bli av med "problemet"/mig som kund.
    __________________
    1 aug.
    Den utlovade kontakten, här nedan, för att lösa problemet var i själva verket bara information om att de gjort omflyttningar i sin personal till följd av detta, men något försök till lösning på problemet fick jag aldrig och återigen ingen respons när jag svarade på det meddelandet!
  • Hej Elisabeth!

    Beklagar verkligen att ditt ärende har hanterats på detta sätt och har full förståelse att du är missnöjd. Jag tittade på ditt ärende och det har sedan december varit stängt hos oss så det är tyvärr inte konstigt att du inte fått ett svar. Helt klart har du inte fått svar på dina frågor så jag kan tyvärr inte förstå varför ärendet avslutades. Ang. produktinformation var den säkerligen otydligt i och med att vi därefter förtydligat text samt bild så att man lättare förstår vad som ingår i köpet. Tyvärr säljs ofta professionell städutrustning i moduler så att man lättare ska kunna kombinera skaft och mopptyper för olika städändamål, men det gör det givetvis krånligare vid inköp att veta som ingår och hur/vad som kan kombineras.

    Jag öppnar ditt ärende igen och kontaktar dig privat så ska vi självklart hjälpa till med att lösa problemet.

    Med vänliga hälsningar,
    Johan / Städshop

  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    DETTA ÄR EN VARNING TILL KOMMANDE KUNDER.

    Det är tragiskt att sånna här företag får förekomma.

    -De skriver att leveranstiden är 1-3 arbetsdagar men det är inte man ska räkna med utan man får istället lägga på minst 2-3 dagar på deras tid för att få någon uppskattning.
    Detta friskriver sig företaget ifrån sig genom att skriva följande text i orderbekräftelsen...
    "Observera att leverantörens beräknade leveranstid kan skilja sig från den preliminära leveranstid som anges i webbutiken." Tack för att man fick den informationen innan man lade beställningen!

    -Kommunikationen mot kunden är totalt värdelös. Man får ett mail när ordern är lagd. Sen är det tyst. När leveransen inte kommer på den tidigare kommunicerade tiden måste man själv kontakta dem för att fråga vad som händer. Det verkar som att företaget helt agerar mellanhand så de har aldrig något direkt svar utan måste alltid kontakta "leverantören" för att se vad som händer med ens beställning.

    -Jag hade gärna velat kunna följa min order, mer än att veta att den är behandlad, som den blir dagen efter att man lagt ordern.

    -Sen när kontaktar dem så gäller det att ha tur. Vissa dagar glömmer de bort att öppna sin telefonväxel förrän vid lunchtid och om det är för många som ringer dem eller om man får vänta för länge i kön blir man bortkopplad.

    -När man ringer dem är det en röst som säger något i stilen med, "för snabbare svar kan du maila oss". Detta är en ren lögn. Av alla mail till deras support som jag skickat har jag som snabbast fått svar på 24 timmar men oftast har jag inte fått svar alls och när man ringer dem 40 timmar efter att man skickat mailet låter de inte förvånade att man inte fått svar än.

    Om allt går felfritt och inte har behov av att få sina varor i tid kanske det skulle kunna vara ett alternativ att köpa något från dem men så fort det blir problem med leveransen/reklamation osv är det man själv som måste vara proaktiv. De kommer inte lyfta ett finger i första taget, utan det är en själv som behöver ligga på för att få sina varor.
    Det tog mig 3 veckor att få alla mina varor som enligt Städshop skulle ta 1-3 dagar!

    Om någon trots de tidigare dåliga omdömen funderar på att köpa från Städshop vill jag att ni funderar igen.

    Handla aldrig från detta företag!
    Hade man kunnat ge 0 i betyg hade jag gjort det.
  • Dålig
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    8/2 beställde jag två saker som fanns i lager.
    11/2 fick jag ett mail som sa att ordern hade blivit behandlad och att dom skulle återkomma inom kort med leveransbesked.
    15/2 hade jag inte hört något mer så jag skickade ett mail och frågade när min order beräknas skickas.
    16/2 fick jag ett mail med leveransinformation.
    19/2 fick jag svar på mitt mail där jag undrade när paketet skickas.
    21/2 hämtade jag ut paketet, som då bara innehöll en av mina två varor. På följesedeln stod dock att allt var packat och inga restnoteringar fanns. Mailade dom ang det och sa att dom får skicka produkten eller betala tillbaka pengarna för den.
    28/2 fick svar på mitt mail och dom skrev att något hade blivit fel så dom skulle skicka varan som saknades.
    21/3 mailade jag igen (alltså nästan en månad efter att dom sagt att dom skulle skicka det som saknades) och frågade när produkten skickas. Jag skrev också att om dom inte kan skicka den nu vill jag ha pengarna tillbaka.
    22/3 fick svar att något har gått fel så dom gör ett nytt försök.
    23/3 skickades paketet och eftersom det var en fredag kom paketet fram den 26/3 och då var hela min order äntligen komplett. Det tog ”bara” drygt 1,5 månad.

    Jag skulle faktiskt inte rekommendera någon att handla här. Fruktansvärt lång leveranstid för något som enligt hemsidan finns i lager och enligt info ska levereras på 1-3 arbetsdagar. Misstag kan alla göra, men det tog som sagt extremt lång tid att få hem hela ordern.
  • Hej!

    Tack för din återkoppling gällande din beställning hos oss. Helt klart har din order tagit alldeles för lång tid och vad jag kan se har det upprepade gånger blivit fel vid leveransen av en dina beställda produkter. Vi är mitt uppe i att uppdatera vårt logistiksystem vilket tyvärr inneburit att vår interna och externa kommunikationen inte har fungerat felfritt den senaste tiden.

    Fortsättningsvis kommer leveransdatum och leveransstatus både snabbare och tydligare kommuniceras ut till våra kunder. Beklagar verkligen att vi inte kunde uppfylla våra utlovade leveranstider och att vi givetvis borde upptäckt och informerat dig direkt att leveransen blev felaktig. Jag har kontaktat vår reklamationsavdelning som ska gå igenom ditt ärende för att se vad och varför hanteringen inte gick korrekt till.

    Ber åter igen om ursäkt för din försenade leverans och lovar att vi snart med vårt nya e-handelsystem kommer minimera dessa förseningar.

    Med vänlig hälsning
    Kundtjänst

  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställde från denna sida den 19/2. Har varit i kontakt 2 gånger både via kundsupportmail och per telefon. Då lovades jag att varorna skulle komma förra veckan vilket de inte gjorde. När jag nu ringer så svarar ingen. Jag vill häva mitt köp! Har betalat med kontokort. Kan dock inte hitta någon transaktion, vilket kanske är tur.
  • Hej Viktoria,

    jag ser att du har kommunicerat med vår kundtjänst och hoppas att leveransen kom fram som den skulle till slut. Tyvärr har vi inte kunnat uppfylla våra svarstider i vår kundtjänst beroende på en mycket begränsad bemanning den senaste tiden pga. sjukdom.

    Jag ber om ursäkt för förseningen och problemen detta har medfört. Jag hoppas i alla fall att du blir nöjd med produkten i slutändan. Kontakta oss via vår kundtjänst igen om du har fler frågor ang ditt köp så hjälper vi dig snarast.

    Med vänlig hälsning
    Kundtjänst

  • Knappt godkänd
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Billiga priser men långsam leverans. Och onödigt stora paketeringar. En vara som hade fått plats i en vanlig rektangulär kartong skickas istället som en platt kartong, likt man köpt en stor tavla. Dessutom så är länken man får där man kan spåra sina paket helt meningslös då länken bara leder till en tom sida.

    Min första beställning hade ALLA varor i lager enligt hemsidan men när paketet kom visade det sig att vissa varor skickas i efterhand. Dessa varor var heller inte markerade som restnoterade på följesedeln vilket gjorde att jag fick kontakta dom och höra om de helt enkelt missat att skicka varorna. Fick svar att de skickas inom kort men åter igen fick man vänta på en lång leverans.
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Expeditionsavgift 89 kr. Då blir det inte billigt fastän de har fraktfritt.
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Långsam leverans, har i skrivande stund inte sett min order som betalades för 3 veckor sedan. Ingen information om ordern, de skickar en länk till en logistik-hemsida som endast visar en följesedel. Det säger ingenting om ordern har skickats, vem som ska leverera den eller vart den är.

    Akta er för denna hemsida.
  • Knappt godkänd
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Långsamma och absolut inga uppdateringar om ordern. Fri frakt men 79:- i expeditionsavgift? Förmodligen första och sista gången jag handlar här.
  • Hej Erik!

    Tack för din återkoppling rörande din order och vi beklagar att din leverans tog alldeles för lång tid. Tyvärr har vi inte kunnat uppfylla våra leveranskrav beroende på en mycket begränsad bemanning den senaste tiden pga. sjukdom. Ang. statusuppdateringar gällande ordern är vi medvetna om att denna kan upplevas bristfällig vid försenade leveranser och vi arbetar på att uppdatera vårt system så att all leveransinformation kommuniceras direkt till kund.

    Med vänlig hälsning
    Kundtjänst

  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Köp inte här! Leveranstid på standardutbud på 2 veckor. Dessutom hävdar de att de skickat och skickar över sändningsnummer. Prylarna kvar på lager en vecka efter det. Tre samtal senare så fick jag tag på Johan (Innan det en person helt utan kundvårdserfarenhet). Johan var mycket trevlig och han löste det hela, men det är ändå inte ok. Jag kommer inte tillbaka som kund.
  • Hej!

    Tack för din återkoppling gällande din beställning hos oss. Vi beklagar att vi inte kunnat uppfylla vår leveranstid då vi tyvärr haft mycket begränsad bemanning pga. sjukdom. Vi har nu utökat vår personalstyrka för att undvika dylika förseningar i framtiden och kunna ge snabbare besked i vår kundtjänst.

    Med vänlig hälsning
    Kundtjänst

  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställde batterier som tog 1,5 vecka att få, skickade flera mail som jag inte ens fick svar på, när jag väl fick tag på nån där så var det frågetecken på allt, väldigt snålt med hjälp i huvud taget.
  • 3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Acceptabel
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Fel i marknadsföringen på hemsida!
    Har aldrig handlat på sidan förut, men provade en gång för dom gör reklam om snabb leverans och fri frakt. Men det är nåt som inte stämmer. När man väl läser villkoren så tillkommer det en "expeditionsavgift" på 79kr om man handlar under 495kr. Likadant om kunden går in och läser på en produkt denne vill beställa så står det "finns i lager" leverans 1-3 dagar, med det skrivet så innebär det alltså inte deras lager utan ett annat mellanhandslager, då tar det ett antal dagar för Städshop.se att få produkten sedan ytterligare ett par dagar innan kunden har det. Jag anser att det är fel i marknadsföringen då det skrivs på ett vilseledande och lockande sätt. Kan däremot inte uttala mig om deras produkter.