Prisjakt
Nespresso
  • 5 års garanti
  • Fri frakt på kaffemaskiner
  • Fri frakt över 200 kapslar
3.8Bra
1 omdöme
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
Gästanvändare
Utmärkt5 månader sedan

Great experience. Amazing fast delivery.

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Kundhantering suger.

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Eran dyraste kaffemaskin slutar att fungera. Displayen som tydligen är ett vanligt problem enl er kundtjänst är helt svart. Åker in till gallerian efter samtal med er kundtjänst igen och får där redan på att garantin har gått ut så det är bara att kasta maskinen. Känns inte så klimatsmart men tydligen så ni vill att man gör. Det här var min 3 maskin varav 2 har gått sönder ganska snart efter garantin gått ut. Ni erbjöd min några kapslar i kompensation för att jag åkte in till stan med min trasiga maskin. Känns lite ironiskt med tanke på att min maskin är trasig och ni vill inte ens reparera den ( som jag självklart skulle betala för). Efter ca 15 år som er kund kommer jag nu aldrig mer köpa varken ert kaffe eller maskiner.

Gästanvändare
Dålig2 år sedan

Fick fel i leverans, tar orimligt lång tid på sig att svara. LÅNGA telefonköer. Otrevlig kundtjänst som tyvärr inte heller kan något. Fakturor går inte iväg som de ska och när den väl plötsligt dyker upp så får man två dagar på sig att betala. Gott kaffe när maskinen väl fungerar (Vertuo Next, vilket den tyvärr oftast inte gör. Mycket strul med förstörda kapslar).

X
Xina W.
1 omdöme
Utmärkt2 år sedan

Alltid snabba leveranser och något fel. Handlat från dem regelbundet i ett år nu utan problem om de svarar relativt snabbt på mejl.

B
Bill Yardball
10 omdömen
Utmärkt3 år sedan

Snabba leveranser (1-2 vardagar) och bra bemötande. Har köpt en kapselmaskin och gillar det underbara resultatet så till den grad att jag nu har svårt för "vanligt" kaffe i perkolatorn.

Gästanvändare
Usel3 år sedan

Beställde från deras hemsida. Det har bara varit strul med ordern och deras kundservice är under all kritik. Tar ca 1-2 veckor mellan varje svar från kundservice. Kommer aldrig beblanda mig med detta företaget ingen.

Gästanvändare
Utmärkt3 år sedan

Snabb leverans. Bästa kaffet

h
hasseb64
71 omdömen
Usel4 år sedan

De skickar reklam på email och sms, har upprepade gånger avregistrerat mig från dessa utskick men det fortsätter bara år ut och år in.

T
Tallfjant
141 omdömen
Usel4 år sedan

Blev fel i beställningen från deras sida. Efter tre samtal har de ändå inte lyckats lösa det och varje gång måste jag stå i telefonkö. Urusel service.

Om butiken

Nespresso

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

VisaMasterCard
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Avbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

www.nespresso.com

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Nestlé Sverige AB, division Nespresso Sweden

Organisationsnr: 556578-0722

Information hos allabolag.se