Prisjakt
  • Knivshop

    (36)

  • se
1.8Dålig
1 omdöme
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
e
e-lite
53 omdömen
Usel9 månader sedan

Riktigt snurrigt företag. Beställde en produkt som de först sa skulle ta 2 veckor att få hem. När jag sedan sa att jag ville avboka ordern så svarar de med om jag vill välja en annan produkt. När jag svarade nej på det så fick jag svar: "Hallå...?" Seriöst... Ett annat problem är att deras supportsystem som de svarar dig på, där kan man inte själv skriva, utan man måste svara via email, och då skapas det ett nytt ärende för varje mail. Riktigt kasst upplägg.

Gästanvändare
Dåligett år sedan

Ni är absolut hopplösa att få tag i. Har mailat 4 gånger för att få reda på vad som händer med min beställning men får inget svar / Siv

Gästanvändare
Utmärkt2 år sedan

+pris +leveranstid -ingen kundtjänst att ringa

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Jag beställde en kniv från sidan 1 juni 2020 och har fortfarande inte fått någon kniv. Bara flyktiga svar om att schenker slarvat bort den och dylikt. Ingen ersättning har jag fått och dem har slutat svara på mina mail... Uselt!

Gästanvändare
Utmärkt2 år sedan

Mycket nöjd med kniven, kommer köpa här ifrån igen

Gästanvändare
Usel3 år sedan

Stog max 10 dagar leverans tog kontakt efter 12 lyckades tillslut få kontakt efter några dagar genom facebook messenger för du kan bara mejla på hemsidan vilket jag inte fick nått svar efter 3 dar efter facebook. Dom skyllde på längre leveranser på grund av ägarbyte och sa den va på väg vänta i 10 dar till innan jag skicka och avbröt ordern utan problem och den har inte dykt upp så vad som va på väg vet jag inte

Knivshop svarar:2021-09-28
Hej Anonym! Vårt svarsformulär på hemsidan är kopplat till kundservice. Vi har nu även kopplat facebook och instagram dit då de inte tidigare varit officiella kanaler vilket vi också varit noga med att skriva ut. Kunder kan alltid av bryta sitt köp innan leverans. Man har också rätt att ångra sitt köp upp till 14 dagar efter leverans. Vi har nu flytta hela bolaget till nya lokaler och ett nytt lager. Vi gör allt för att snabba på våra leveranstider. För närvarande lagerhåller vi 2500 knivar och yxor så välkommen tillbaka och titta in. Hör av dig till oss så kan du få en kul liten överraskning i samband med din order.
Gästanvändare
Bra3 år sedan

Nöjd med varan, kanske lite lång leveranstid, men under två veckor iaf.

Gästanvändare
Usel3 år sedan

Fruktansvärt oseriöst företag. Jag la en beställning i början av januari, i början av mars hörde jag av mig till företaget via mail.(för det inte finns något telefonnummer) fick ett bekräftelsemail om att någon hade läst mitt ivägskkckade mail. Två dagar senare fick jag ytterligare ett mail från schenker där dom skrev att min vara hade blivit bokad leverans. Mika damer och herrar, det har gått över en månad sen jag beställde, har ännu inte fått min beställning. Undvik detta företag till varje pris.

Gästanvändare
Usel3 år sedan

köpte en julklapp,fick fel vara,kontaktade deras så kallade support två ggr, har ännu ej hört av dom efter två månader.uselt

Gästanvändare
Usel3 år sedan

Bluff och båg! Fel vara skickades och de svarar inte på mejl. Uselt!

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaAmerican ExpressVisaMasterCardDiners Club
  • Avbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Direktbetalning
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Live Lake AB

Organisationsnr: 559324-4048