Betalningsalternativ





Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin
Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
-
226
Omdömen
6.54
-
1
Mer om butiken
fysisk butik
-
2
Rekommenderad av
2 tillverkare -
3632
Produkter
3 632 priser indexerade
(4 506 totalt) Är billigast på 1 211 av dessa -
Prisändringar
-
BeställningAbsolut bästa kundtjänsten som snabbt återkopplar och hjälper till. Kommer aldrig handla några vitvaror någon annan stans.
-
BeställningTrevligt bemötande vid kontakt, snabb leverans av min vara.
-
Hej
Vi är glada att höra att du haft en positiv köpupplevelse hos oss.
Välkommen tillbaka!
Vänliga hälsningar
Louise, Vitvaruexperten.com -
Kan varmt rekommendera den här butiken. Det blev lite struligt med min vara men Fredrika på supporten löste det snabbt och riktigt bra så jag kommer absolut att handla härifrån igen.
-
Hej
Vad härligt att vi och vår kundservice har bidragit till att din köpupplevelse hos oss blev positiv.
Varmt välkomment tillbaka!
Vänliga hälsningar
Louise, Vitvaruexperten.com -
BeställningGör min beställning, och redan samma kväll drar de igång Klarna och skapar en leveransorder så att Klarna-tiden börjar ticka. En vecka senare kommer de på att de inte har varan och annullerar beställningen.
-
Hej, tråkigt att höra att den vara ni lagt order på inte längre fanns tillgänglig. Vi ber så mycket om ursäkt för att din Klarna-betalning kickades igång utan att din order var redo för leverans. Som du påpekar så låter det som att din order gick vidare i systemet så som ordrar gör när varan är tillgänglig och är redo för skick till kund, något som inte skulle skett på din specifika order. Jag vet inte vad som har gått fel i just din order, men av någon anledning har varan inte haft korrekt lagersaldo (ex: översåld vara då och leverantörens lager inte hunnit räkna av samtliga ordrar som lagts på varan). Oavsett orsak så ber vi så mycket om ursäkt för det inträffade och hoppas att du fått tag i varan som du sökte efter.
Vänliga hälsningar
Louise, Vitvarueperten.com -
BeställningAtt der är så svårt- ja nästan omöjligt att nå er på telefon är för äldre människor tänkbarast dåligt.
Att behöva ringa 20- 30 gånger tills någon svarar är under all kritik -
Hej, vi ber så väldigt mycket om ursäkt för att det har varit svårt att nå vår kundservice per telefon. Vår målsättning är att vår kundservice ska vara tillgänglig och hjälpa alla våra kunder både per telefon, mejl och chatt, så det är tråkigt att höra att vi inte lyckats. Vi har tagit vidare din kritik för att se över vår telefonväxel och förbättra tillgängligheten till våra kunder. Jag hoppas verkligen att kundservice kunde hjälpa dig med dina frågor och funderingar när du väl kom fram.
Vänliga hälsningar
Louise, Vitvaruexperten.com -
BeställningDe blåser kunden med fejk erbjudande
-
Hej, vad tråkigt att höra att din köpupplevelse hos oss inte varit positiv. Vår målsättning är att erbjuda våra kunder så bra erbjudande som möjligt och att kunna leverera produkten/produkterna inom 2-7 arbetsdagar. Jag vet inte på vilket sätt du känner dig lurad, men hoppas att vår kundservice har kunnat vara dig behjälplig och kunnat svara på dina frågor.
Vänliga hälsningar
Louise, Vitvaruexperten.com -
BeställningThis was one of the best shopping experiences I had, the product was cheaper than anywhere else, the process of ordering was super fast and the next day it’s ready for delivery
-
Hi, great to hear that you enjoyed your shopping experience at vitvaruexperten.com.
Welcome back.
Many regards
Louise, Vitvaruexperten.com -
BeställningBlev lite orolig när jag läste vissa negativa omdömen, men blev positivt överraskad av snabb leverans och hjälpsamt bemötande av kundtjänst vid frågor angående retur mm.
-
Hej, kul att läsa att ni haft en positiv köpupplevelse hos oss.
Varmt välkommen tillbaka!
Vänliga hälsningar
Louise, Vitvaruexperten.com -
BeställningSmidigt att beställa. Verkar ha konkurrenskraftiga priser!
-
Hej, härligt att läsa att du haft en positiv kundupplevelse hos oss.
Välkommen åter och Gott Nytt År!
Vänligen
Louise, Vitvaruexperten.com -
La min beställning på en ny mikro kl 10.00 en måndag, tisdag kl 10.00 kunde jag hämta ut den hos Schenkerombudet. Snabbt jobbat!
-
BeställningHar beställt en vara via deras hemsida och efter första mejlet med "Tack för beställningen" så händer det inte mycket. Om man bedriver webbhandel måste man ta hand om sina kunder och skicka beställda varor inom 24 timmar. Varan jag beställde fanns i lager enligt hemsidan, har nu även skickat ett mejl till deras kundtjänst och väntar på svar angående leverans.
Jag accepterar att det hårt tryck före Jul och att speditörer har mycket att göra men i det här fallet verkar de inte ens försöka leverera varorna och är långsamma på att besvara mail till kundtjänst. -
Hej, hoppas att vår kundservice återkopplade till dig och kunde informera om leveransstatus på er beställning och självklart att ni även fick varan inom några dagar.
Som du nämner i mejlet så är det extra högt trycka inför och under jul, men självklart är vårt mål att göra alla våra kunder nöjda med både information och snabb leverans.
Att skicka beställningen inom 24 timmar lovar vi dock inte någonstans, men i många beställningar klarar vi av det. Om varan du bestället finns i lager i Stinsen Köpcentrum så har vi 1-3 dagars leveranstid och om varan finns på vårt Weblager så har vi 3-5 dagars leveranstid. På vilket lager varan finns står på varje artikel på vår hemsida.
Vänliga hälsningar
Louise, Vitvaruexperten.com -
BeställningSnabb och bra service. Snabba svar från kundtjänst. Bra pris.
-
BeställningStod att varan var på lagret men efter att ha beställt och betalat så efter en dag fick jag meddelande om att varan kunde levereras i början på nästa år. Avbröt direkt och beställde från en annan firma.
-
Hej, vi ber om ursäkt för att vi inte hade möjlighet att leverera den vara ni lagt order på. Dessvärre kan det hända att någon produkter drabbas av försening i produktionen eller leveransen från leverantören, något som vi märkt av lite mer än vanligt under detta år då Covid-19 satt sina spår. När något sådant inträffar är vår målsättning att meddela kunden det inträffade så snabbt som möjligt.
Vi hoppas att du hittade den produkt du önskade till ett bra pris och med snabb leverans.
Vänliga hälsningar
Louise, Vitvaruexperten.com -
BeställningLätt att beställa. sista stjärnan får ni när vi ser hur leveransen går.
-
BeställningVitvaruexperten har en bemannad kundservice via telefon. Därmed går det att få personlig kontakt och service, vilket gjorde att jag snabbt kunde få hjälp när jag upptäckte att jag hade angett fel telefonnummer i min beställning och behövde hjälp att korrigera telefonnumret så att fraktbolaget kunde komma i kontakt med mig för leverans.
Jag har fått professionellt, vänligt och glatt bemötande när jag varit i kontakt med kundservice.
I webbutiken är det lätt att söka, filtrera och hitta en produkt som möter ens behov (och kanske lite till). Det går att få mer råd och information om produkterna om du pratar med någon i Vitvaruexpertens engagerade och kunniga personal.
Köpte en värmepumpstumlare från Bosch. Hittills är jag mycket nöjd. Fantastiskt att inte behöva tömma luddfiltret efter varje tumling!
Jag rekommenderar Vitvaruexperten och återkommer nästa gång jag ska köpa en hushållsmaskin till mitt hem.
Nöjd och glad återkommande kund! -
Hej och tack för lämnat omdöme, härligt att läsa att ni haft en positiv köpupplevelse hos oss.
Varmt välkommen åter.
Mvh
Louise. Vitvaruexperten.com -
BeställningHade förmånen att bli idiotförklarad och som icke läskunnig av deras kundtjänst. Beställde en köksfläkt med filtermodul samt valde och betalade för hemleverans. I leveransvillkor står det att vid beställning av flera produkter "kan" vissa av dem levereras till ombud. Enligt kundtjänst skall detta uppenbarligen tolkas som det är tydligt att det blir separata leveranser trots man betalar för hemleverans. För att försäkra sig om att detta inte är fallet förväntas man "testbeställa" produkterna separat och gå vidare för att slutföra köpet där det framgår att hemleverans inte är ett alternativ (trots att det presenteras som ett sådant där produkten initialt exponeras).
Enligt kundtjänst borde jag insett detta och det var min bristande förmåga att läsa och tolka deras information som lett till denna situation. Uppenbarligen har vi väldigt olika syn på vad som är skälig upplysningsplikt. -
Hej, först och främst vill vi be så mycket om ursäkt för vårt bemötande i ditt ärende.
Mindre produkter, som filtermodul, skickas idag från oss per automatik med transportbolag som skickar till ombud, därför har detta hänt dig. Vi arbetar på att framöver kunna välja i systemet att samskicka när en kund beställer en produkt som skickas med transportbolag som har hemleverans som alternativ tillsammans med en mindre produkt eftersom detta underlättar för kunden, men i dagsläget har vi dessvärre inte denna lösning.
Att detta inte framgår tydligare när kunden lägger beställningen beklagar jag för och ska ta med mina kollegor nu på en gång så att vi slipper fler missnöjen kring detta.
Vi ber om ursäkt för det extra besvär som blivit i samband med ditt köp hos oss och framförallt för hur vi bemött dig i er kontakt med oss.
Vänliga hälsningar
Louise, Vitvaruexperten.com -
BeställningSnabbt och överblickbart.
-
Hej
Härligt att läsa att du haft en positiv kundupplevelse hos oss.
Välkommen åter!
Vänliga hälsningar
Louise, Vitvaruexperten.con -
Trasig tv levererades fem dagar efter köp. Efter ytterligare fem dagar och fem mail fick jag besked att en ny tv ”nog” kommer Levereras denna vecka.
Ingen ersättning betalas ut då jag (dumt nog) var ärlig nog och fotograferade närbilder på emballaget (som vi hade hanterat när vi packade upp) och en liten reva fanns, som inte korrelerade med skadorna på skärmen.
Usel kundservice, om den nu kan kallas det. -
Hej
Tråkigt att höra att ni mottog en trasig produkt. Att en produkt kommer fram trasig till en kund är alltid tråkigt, men kan tyvärr hända pga transportskada eller i några fall pga fabrikationsfel.
Vi på Tvexpertens kundservice försöker alltid att lösa varje fall på bästa möjliga sätt och ditt fall beställa en ny TV. För att kunna ta hand om ärendet korrekt så behöver vi bilder och underlag som styrker vad som kan ha orsakat att produkten är trasig/är defekt för att i vår tur kunna ta det vidare till leverantören som står för garantier eller transportbolaget.
Om du har ytterligare frågor rörande ditt köp så är du välkommen att kontakta Tvexpertens kundservice igen.
Mvh
Louise, Tvexperten.com -
Två beställningar av samma produkt.
Första gången så lämnades aldrig (eller upphämtades aldrig) sändningen av Schenker och efter två veckor av "sökande" så gav Vitvaruexperten med sig och påbörjade kreditering.
Den andra gången, precis nu, så avbeställer de själva, trots att sändningen är bokad.
Vilket får mig att tänka att de fejk annonserar produkter till ett för lågt pris och sedan ångrar sig och skyller på att varan är "slut såld" trots att saldot visade på 10+ vid beställning.
Handla inte hos VitVaru-Inte-så-mycket-Experten.com -
Hej, vi ber om ursäkt för att vi inte har kunnat leverera de varor ni lagt order på hos oss. Mest sannolikt är att vi haft fel på vårt lagersaldo och att detta inte upptäckts i tid. Detta är ingen ursäkt utan en trolig förklaring till det som har hänt dina ordrar, två misstag från vår sida. Vi ber så mycket om ursäkt för det besvär detta givit dig.
Mvh
Louise, Vitvaruexperten.com -
BeställningSnabbleverans, bra pris.
-
Hej, kul att läsa att ni har haft en positiv köpupplevelse hos oss.
Välkommen åter!
Mvh
Louise, Vitvaruexperten.com -
BeställningBra och lättnavigerad sajt samt snabba leveranstider.
-
Hej, härligt att höra att du har haft en positiv köpupplevelse hos oss.
Vänliga hälsningar
Louise, Vitvaruexperten.com -
BeställningProdukten var trasig när den väl kom. Lång process för att få pengarna tillbaka, fick kontakta dem flera gånger.
-
Hej
Vi ber så väldigt mycket om ursäkt för att vi inte kunde ge dig en snabbare service. Tråkigt att höra att varan ni köpt av oss var trasig när ni mottog den. När det gäller produkter som kommer fram trasiga till kund så behöver vi kontakta transportföretaget för att se vad som gått fel på vägen, vilket kan leda till att det kan ta några extra dagar innan ärendet blir löst och kunden krediteras. Denna process ska dock inte ta så lång tid att kunden blir lidande, så än en gång så ber vi om ursäkt för att vi inte kunde möta dina förväntningar.
Mvh
Louise, Vitvaruexperten.com -
Undivk! Har ingen som helst koll på sitt egna lager eller hur paket hanteras. På en och en halv vecka hände absolut ingenting, mer än att en faktura skickades. Ett skämt!
-
Hej, vill först och främst be så mycket om ursäkt för att den order som du lagt hos oss inte gått iväg i tid. I normala fall levererar vi inom 2-7 arbetsdagar. Om leverantören inte har produkten på sitt lager kan det ta längre tid, men vi strävar alltid efter att du ska få hem dina produkter så snabbt som möjligt.
Vi arbetar ständigt med att uppdatera vårt lager samt har en nära dialog med våra distributörer för att undvika förseningar och ev. transportskador mm.
Jag hoppas att du nu har fått din produkt som du beställt från oss. Om inte ber jag dig kontakta kundservice så att vi kan reda ut vad som gått fel i din order.
Mvh
Louise, Vitvaruexperten.com -
BeställningFruktansvärt långsam hantering. Beställde tillbehör till en tvättmaskin, maskinen som beställdes samtidigt har stått här och väntat ett tag nu.
-
Hej, vi ber så väldigt mycket om ursäkt för den försenade leveransen av det tvättmaskinstillbehöver du beställt hos oss i samband med tvättmaskinen. Tyvärr är det så att några produkter kan bli restnoterade från leverantören, vilket då leder till en försening i vår leverans till dig som slutkund. Jag kan inte svara på om det kan vara förklaringen till det som hänt just i ditt fall, men hoppas verkligen att du nu fått ditt tillbehör.
Om inte så ber jag dig kontakta vår kundservice igen så att vi kan hjälpa dig på bästa sätt så att du får tillbehöret som du beställt.
Mvh
Louise, Vitvaruexperten.com -
BeställningOtroligt hjälpsamma och vänliga. Allt gick perfekt
-
BeställningBilligaste pris på den aktuelle vara (BOSCH mirovågsugn) , flera olika betalmöjligheter (jag valde Klarna). Frakt inklusive ser ut att vare en riktigt bra pris för mitt produkt, näst billigaste var 260 SEK dyrare
-
Hej, kul att höra att vi kunde bidra till en positiv köpupplevelse.
Välkommen tillbaka!
Mvh
Louise, Vitvaruexperten.com -
BeställningToppklass på supporten då det trasslade till sig med leverans av big green egg. Efter mycket arbete med olika alternativ fixade supporten ett mycket bra avslut.
Tackar för synnerligen bra utfört jobb.
Rekommenderas
-
Hej, vad härligt att höra att vår kundservice/support har kunnit hjälpa dig på bästa sätt.
Mvh
Louise, Vitvaruexperten.com -
Beställde en häll o köksfläkt efter bekräftelse från deras kundtjänst att fläkten var i lager o kunde skickas. Snabb ledtid var viktigt eftersom jag hade hantverkare som väntade på fläkten.
Det tog nästan 3 veckor innan jag fick den! Vart väldigt dyrt o bygget blev försenat.
Dom drog av 200 kr, endast för att jag åkte o hämtade från deras lager själv! Sen lovade dom ytterligare ynka 300 kr i kompensation men den har jag inte sett röken av....
Håll er borta från denna skojarfirma. -
Hej, vi ber så mycket om ursäkt för den långa leveranstiden.
Självklart ska du få den kompensation som ni kommit överens om, så om du kontaktar kundservice igen så ska vi se till så att du får din kompensation.
Mvh
Louise, Vitvaruexperten.com -
BeställningDet har gått en månad sen beställningen... har fortfarande inte fått min vara!
-
Hej, vi ber som hemskt mycket om ursäkt för att du inte fått den vara du beställt från oss efter så lång tid.
Om du inte fått besked från vår kundservice om när den kommer, så ber jag dig kontakta vår kundservice igen så att vi kan hjälpa dig på bästa sätt.
Mvh
Louise, Vitvaruexperten.com -
BeställningEtt vänligt bemötande och kunnig personal
-
Hej, kul att höra att vi kunde bidra till en positiv köpupplevelse.
Mvh
Louise, Vitvaruexperten.com -
+ lätt att handla
+ ganska snabb leverans
- outlet produkt = andrahandsvara
- orginaltillbehör saknades
- felaktig instruktionsbok följde med (Bosch på produkten, Siemens på häftet)
- kundsupportmedarbetare kunde vara mer hjälpsam -
Hej
Vi ber så mycket om ursäkt för att produkten du köpt av oss inte var komplett med tillbehör samt bruksanvisning. Självklart vill vi rätta till vårt misstag så om du inte redan hört av dig till vår kundservice så gör gärna det så att vi kan skicka de tillbehör som saknas samt bruksanvisning som tillhör produkten.
Vårt Outletsortiment består av produkter som kan vara en utgående modell, en del produkter är utan originalemballage eller produkter som har stått som demoexemplar i butik. Några av produkterna kan ha skönhetsfel på sidor, men inte på fronter. Dessa produkter är nedsatta i pris och har full garanti.
Mvh
Louise, Vitvaruexperten.com -
BeställningBeställde produkter som fanns i lager enligt webbshoppen, men 2 av de 4 produkterna fanns inte i lager när de skulle skickas. Väntar fortfarande på den sista produkten och nu hoppas de på att kunna skicka den nästa vecka..
-
Hej,
Vi ber så mycket om ursäkt för förseningen av dina produkter.
Vi har haft problem med försenade leveranser från några av våra leverantörer, detta är dock inte en ursäkt för att du har fått vänta så länge på två av dina produkter men det är en förklaring till varför dina produkter inte kunnat skickats i tid.
Jag hoppas verkligen att du nu har fått samtliga av din fyra produkter. Om inte vänligen kontakta Kundservice så att vi kan hjälpa dig på bästa möjliga sätt.
Mvh
Louise, Vitvaruexperten.com -
BeställningVaran som inte fins längre på deras lågar , för att prutta när priserna och konkorira med andra annonser släpet billiga annons
KATASTROF ! aldrig rekommenderar !! -
Hej
VI ber så mycket om ursäkt för att varan du beställde inte fanns på vårt lager.
Vi arbetar dagligen med att uppdatera vårt lager och kommer fortsätta med det för att i bästa möjliga mån undvika fel lagersaldo på samtliga av våra produkter.
Mvh
Louise, Vitvaruexperten.com -
BeställningLätt att handla.
-
Hej, kul att höra att du hade en bra och smidig kundupplevelse hos oss.
Välkommen tillbaka!
Vänliga hälsningar
Louise, Vitvaruexperten.com -
BeställningBra hjälp, och snabb leverans
-
Hej, vad kul att höra att du är nöjd med din kundupplevelse hos oss.
Välkommen tillbaka.
Vänliga hälsningar
Louise, Vitvaruexperten -
BeställningSnabbhet och lättillgänglighet samt Klarna betalningssätt-
-
Hej, härligt att höra att vi kunde bidra med en så positiv kundupplevelse hos oss.
Välkommen tillbaka!
Vänliga hälsningar
Louise, Vitvaruexperten -
BeställningPlus; Enkelt att beställa och betala. Bra pris i jämförelse med andra leverantörer på marknaden.
Minus; Dessvärre har företaget inte lyckats att hålla sitt löfte för snabb leverans. -
Hej, tack för ditt lämnade omdöme. Vi ber om ursäkt för att vi inte har kunnit uppfylla löftet för snabb leverans. Vi jobbar ständigt med att bli bättre för att möta kundens förväntningar och vår målsättning är att ha snabb leverans på samtliga av våra produkter.
Välkommen tillbaka.
Vänliga hälsningar
Louise, Vitvaruexperten -
BeställningKunnig, trevlig tjej som var snabb med att hjälpa mig
-
Hej och tack för lämnat omdöme. Vad härligt att höra att vi kunde hjälpa dig på bästa sätt.
Välkommen tillbaka!
Vänliga hälsningar
Louise, Vitvaruexperten -
BeställningSmidigt hemifrån bra med chatt funktionen och lätt att nå Er på telefon
-
Hej och tack för ditt omdöme. Härligt att höra att din kundupplevelse hos oss har varit bra och att du uppskattat vår chattfunktion.
Välkommen tillbaka!
Vänliga hälsningar
Louise, Vitvaruexperten -
Kontakten med Vitvaruexperten var en mycket positiv upplevelse, både innan och efter köpet. Jag köpte en dyr tv som inte blev bra i mitt vardagsrum och Vitvaruexperten var mycket hjälpsam att returnera varan och ge tips på alternativ. Leveranstid var bra både till och från hemmet. Supporten var mycket kundorienterad och utifrån min upplevelse så rekommenderar jag att handla från Vitvaruexperten.
-
Hej
Härligt att höra att du är nöjd med din kontakt med oss och att vi kunde hjälpa dig på bästa sätt.
Bästa hälsningar
Louise, Vitvaruexperten -
2020-03-05 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.
-
Beställning
Leverans
Intet -
Mycket hjälpsam kundservice, bra pris och snabb leverans!
-
Vad glada vi blir över att du har haft en så positiv kundupplevelse hos oss.
Välkommen tillbaka!
Vänliga hälsningar
Louise, Vitvaruexperten.com -
Beställning
Leverans
Jag köpte en Wilfa vattenkokare. Hade tänkt beställa från weblagret, men såg på hemsidan att den fanns i butiken i Sollentuna, och jag hade vägarna förbi ändå, så då kunde jag plocka upp den samma dag. -
Vad kul att höra att du var nöjd med din kundupplevelse hos oss.
Välkommen tillbaka till vår butik i Sollentuna eller på vitvaruexperten.com.
Vänliga hälsningar
Louise, Vitvaruexperten.com -
Hjälpsam kundtjänst, bra pris og snabb leverans.
-
Härligt att höra att du haft en positiv kundupplevelse hos oss.
Välkommen tillbaka!
Vänliga hälsningar
Louise, Vitvaruexperten.com -
Köpte precis en tvättmaskin, Siemens WM14Y748DN, på Vitvaruexpertens outlet.
Maskinen kom väl inslagen. Hade en liten grej jag behövde hjälp med och fick snabbt hjälp av deras kundtjänst. Snabba svar på mail och trevliga och hjälpsamma på telefon. Allt löste sig.
Mycket nöjd med maskin, priset och supporten. -
Hej, kul att höra att du är nöjd med din köpupplevelse hos oss.
Varmt välkommen tillbaka.
Vänliga hälsningar
Louise, Vitvaruexperten.com -
Beställde en produkt som enligt hemsidan var i lager och fick besked om att den skulle skickas den 2/1. 8/1 hör jag av mig till kundtjänst och frågar vad som hänt med min order. Kundtjänst var inte speciellt hjälpsam men jag får tillslut besked om att produkten restnoterats och att de inte kan säga när den ska skickas. Detta har alltså skett utan att jag blivit meddelad. Ingen kompensation erbjöds och när jag valde att avbryta orden fick jag ett "välkommen tillbaka", as if!
-
Hej
Det är verkligen beklagligt att du inte informerats direkt om restnoteringen. Det är tyvärr svårt för oss att få tydliga besked från våra leverantörer om produkternas status ibland, men det ursäktar inte att vi brustit i kommunikationen med dig.
Mvh
Mikael, vd Vitvaruexperten. -
I've ordered a top of the line Kenwood cooking chef KCC9060S which costs 11000 SEK, but got KM282 which is 1700SEK ... this kind of error is impossible to comprehend. Don't buy from them, Xmas present ruined!
-
We apologise for this misstake. You are right, this should not have happened.
We have had to hire staff on short notice due to the peak season, and we where not able to give them sufficient instructions and training.
This could have been better managed by us.
Again our sincere appologies
Mikael, vd Vitvaruexperten. -
Varning!
Verkar ha superdålig koll på varulager.
Otroligt lång leveranstid, trots att varan fanns i lager vid beställning.
När varan väl kommer, så har Vitvaruexperten skickat fel vara.
Väldigt svårt att få kontakt med kundtjänst.
Tänker aldring någonsin beställa fler saker härifrån. -
Hej
Det stämmer att vi under slutet av året har haft bristande kontroll och en för vår personal orimlig arbetsbelastning.
Det har i sin tur lett till en undermålig kundupplevelse, som den du har haft hos oss.
Vi jobbar hårt på att åtgärda det, så att vi på nytt kan leverera en kundupplevelse som är på rätt nivå.
Vi beklagar den upplevelse du har haft hos oss.
Mikael, vd Vitvaruexperten. -
BeställningSnabb handläggning, bra priser
-
Beställ inte här om du vill ha det i år... Kundtjänst förstår inte heller kotymen om att be om ursäkt när man inte leverar enligt utlovat.
-
Hej,
Vi beklagar och ber om ursäkt för den försenade leveransen till er.
Vänliga hälsningar
Louise, Vitvaruexperten.com