(9)
Försöker returnera en trasig produkt som kom fram sönder. Svarar inte på mail, svarar inte i telefon. Snart gått två veckor sen jag kontaktade dom första gången. Skitföretag.
Köpte ett ljudkort som både var uppackat och dessutom sönder. Uppenbarligen någon slags andrahandsssortering eller kundretur. De säljer det som nytt utan att meddela kunden. Dessutom svarar de väldigt sent på mail och jag väntar fortfarande på besked om att få skicka tillbaka produkten. Uselt rakt igenom. Blir inga fler köp här och jag råder ingen att att handla här.
Köpte ett par (dyra)hörlurar som gick sönder efter bara några veckor. När jag mailade butiken fick jag först inget svar alls, men efter flera påminnelser fick jag till slut svar att "butiken själva" inte tyckte att det gick under garanti. Känns väldigt godtyckligt och man känner sig maktlös. Har handlat av andra musikaffärer tidigare med mycket bättre service, undvik till varje pris!
Fick det jag beställde riktigt snabbt, men utan orderbekräftelsemail. Spårningsinformation dök dock upp i appen "Mina Paket".
Skitföretag. Svarar inte på leverans- och produktfrågor istället höjer de priset på produkten 35%.
5+ Kunnig och hjälpsam personal. Bästa service i fokus
Frakt tar längre tid än låvat
Bra priser och snabba leveranser!
De utlovar snabba leveranser. Stämmer inte.
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.
halmenmusik.seFullständigt firmanamn: Aktiebolaget Halméns Musikinstrumenthandel
Organisationsnr: 556064-9468
Information hos allabolag.se