Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Fri frakt vid köp över 499:-
2 års garanti på alla varor
90 dagars öppet köp

https://www.coolstuff.se

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information CoolStuff har fått betyget (6.64)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    16 dagar sedan
    Beställning
    Köpte Zenkuru Fotmassage för ca 2v sedan.
    Den dagligen använda och 100%-iga succén följer jag nu upp med köpet av Zenkuru Ryggmassage.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning
    Lätt att beställa och snabb leverans.
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning
    Hej
    Smidigt ingen kö eller trängsel kan sitta hemma i lugn
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning
    Hittar alltid något kul hos CoolStuff, för mig kommer det fram som det ska :)
    Och det går fort att betala med alla uppgifter från Klarna.
  • Ganska bra
    2 mån sedan
    Beställning
    Vet inte än om apparaten fungerar än med mina gamla hårddiskinspelare (TV+HD + inte fungerande DVD-brännare) Jag kan ge full pott om det går att från Videograbberns minneskort köra över dennas inspelningar till datorn och från datorn bränna dvd skivor av de tv program som är bra att ha (enligt frugan och mina ideer), Vi har över 90 procent fulla hårddiskar på våra tv-inspelningshårddiskar just nu och måste se/eller radera inspelningar för att kunna spela in nyare program för vi vill inte binda upp oss på Tivo eller någon annas stremande leverantör då vår huvudleverantor av tv mm är ComHem och avtalet med dom omförhandlas i höst! (I övrigt fungerade det att hoppa över Klarnas alternativ men jag fick skriva in kreditkortsuppgifterna två gånger??? innan det fungerade att beställa och betala så något fel är det i hem(sk)sidan! ߀rr@ (tidigare ADB/IT-revisor!)
  • 3 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Detta omdöme är under utredning
  • Perfekt
    13 år sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Snabbt och smidigt!
  • Dålig
    4 mån sedan
    En stjärna för mycket till detta företag. Väldigt dålig! Jag fick ett kopia av ett inköp min bror gjorde på CoolStuff den 23 December (presentkort på 450kr.) att brevet var på väg via Schenker från så kallad CoolStuff men det kom aldrig. Fy, vad dålig! Jag fick meddela stackarn att Han åkte ut för en SKAM!
    CoolSkam kanske skulle det heta...
  • Dålig
    5 mån sedan
    Oseriöst företag som meddelar efter dubbla leveranstiden att "underleverantör har klantat sig så ditt paket kommer inte fram i tid". Första och sista gången jag beställer från de
  • Knappt godkänd
    5 mån sedan
    Fel produkt och fel färg. Men ett pluss är att den vara jag fick va den dyrare varianten av varan jag beställde.
  • Knappt godkänd
    9 mån sedan
    Uppdaterat: 9 mån sedan
    Köpte en vara som hade felaktig information om vad som ingick. Trodde saker saknades men på själva lådan var en lista på alla "delar" och vi hade alltså fått allt men på hemsidan står det fler saker. Kundtjänst läser ej våra meddelanden och bara beklagar att "varan är trasig" och säger att dom ser att vi redan fått hjälp när vi försöker förklara att dom marknadsför något som inte existerar.
    Uppdatering: efter lite mer mailande så insåg dom att dom gjort fel och gav oss kompensation, så jag höjer från en etta till en tvåa.
  • 2019-05-26 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Usel
    1 år sedan
    Trasig produkt som var helt sönder när jag packade upp - skickade kort på detta men kundtjänst tyckte det ej var något att bråka om... jag understryker - det var helt trasigt men dom vill ej ersätta mig. Återkom till dom flera gånger angående detta och hur illa det var att behandla mig på detta viset - men nu har jag gett upp. REKOMMENDERAS INTE!
  • Ganska dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Uppdatering:
    Ärendet är löst efter att äntligen ha kommit i kontakt med kundtjänst, så jag ökar betyget till tre stjärnor då upplevelsen i helhet var negativ för min del.

    Tack till kundtjänsten som till slut löste mitt ärende dock!

    ________________________________________________________________

    Beställde en vara den 13e December som skulle vara en julklapp. När jag hämtar ut prylen den 19e upptäcker jag att plomberingen har släppt och jag blir direkt misstänksam och orolig över att det är något fel på varan eller att den har returnerats (trots att den inte stod listad som "demoexemplar" eller "returexemplar"). Jag försöker ta kontakt med Coolstuff samma dag och får ett automatiserat meddelande att jag antingen kan ringa kundtjänsten eller vänta och "snart få svar". Då detta var utanför telefontiderna fick jag vänta. Detta var den 19e december och jag har idag (den 27e) FORTFARANDE inte fått svar.

    När mottagaren av julklappen försökte aktivera presenten visade sig mina farhågor vara sanna: två av dem var stendöda och de övriga två fungerade i knappt två dygn innan de också dog. "Ett års batteritid" - sure. Dessutom var batterierna icke-utbytbara så det finns inget vi kan göra härifrån.

    Den 27e försöker jag ringa till kundtjänsten (då detta är första vardagen efter julen och får veta att kundtjänsten har stängt för utbildning. Den automatiserade rösten uppmanar mig att skicka ett e-postmeddelande för att få hjälp istället, så jag gör det. Men givetvis får jag ett automatiserat svar även där som berättar för mig att de har längre svarstider än vanligt och att jag "vid brådskande ärenden kan ringa".

    Så här sitter jag - utan möjlighet att komma i kontakt med en enda människa och med ett automatiserat retursystem som försöker utlova en vara som inte finns i lager i utbyte.

    Negativt:
    Allt ovan

    Positivt:
    + Kul sortiment
    + Snabb leverans
  • Usel
    1 år sedan
    Beställde två julklappar från Coolstuff. Endast en av dem fanns med i paketet från Coolstuff, men de har tagit betalt för båda. Får endast automatsvar när jag mailar och de svarar inte i telefon. Har anmält händelsen till Klarna.
  • Perfekt
    1 år sedan
    Bäst! Sjukt snabba leveranser. Beställt nära jul flera år i rad, har alltid gått perfekt!
  • Mycket bra
    1 år sedan
    Stort & roligt utbud. Fick mina varor omgående, väldigt nöjd men läser andras upplevelser om leverans & liknanade... Jag kanske hade tur(?), därav 8/10 stjärnor.
    Kommer handla av CoolStuff i framtiden.
  • Usel
    1 år sedan
    Vilket skämt
    Köper en vara på lördag (2018-12-16) och lagerstatus är 65 st
    Lovas leverans på 1-2 dagar (definitivt innan julafton)
    Får bekräftelse på att varan är packad och ska hämtas från postnord
    Får faktura från klarna

    Och så väntar jag

    Varan i en fysisk butik (Br) tar slut men jag är lugn för den är ju på väg.

    Testar och ringa idag för att kolla varför jag inte fått spåringnummer och då säger finnen i telefon:
    Det har blivit nåt fel, varan var slut.
    Men hur kunde jag fått bekräftelse på att varan är packad och väntar på postbilen?
    Finnen: Jag vet inte, nåt fel i systemet
    Jag: Men jag har ju fått en faktura
    Finnen: Ja, det går via systemet
    Jag: Men ska jag kolla om ni faktiskt skickar eller?
    Finnen: Nej, det ska vi göra men vi ser inte att det är fel i systemet

    Jag lägger på, varan är slut nu i BR och jag får göra min dotter besviken
    Vilka Id'oter säger jag bara.

    Håll er borta
  • Hej Thomas.
    Jag har kollat med kuntjänsten och det stämmer att vår medarbetare inte har kunnat ge dig ett korrekt svar kring felet och vi beklagar detta. Just nu under jultiden har vi många nya medararbetare och ibland så kan kunskapen saknas kringa visa ärenden.

    Dock ser jag att din vara kom fram till ditt ombud den 16:e, vilket är 2 dagar efter din beställning. Du har även blivit aviserad via SMS att du kan hämta den.

    Vi hoppas din dotter blir nöjd och att ni får en fin julafton.

    Med vänliga hälsningar
    Nicklas Nangarra

  • Knappt godkänd
    1 år sedan
    Har lockpriser här på prisjakt som är slut på lagret
  • Hej jgjgjg!
    Vår prisfil ska hålla samma priser på Prisjakt som på vår hemsidan.
    Du får gärna skicka med mer info kring vilken produkt det gäller så ska jag se om det är något som är fel i ledet.

    Med vänliga hälsningar
    Nicklas Nangarra

  • Usel
    1 år sedan
    La en beställning på Black friday (till 50% reapris), fick 5 dagar senare detta mail:
    "Dessvärre har din order inte gått in i vårt ordersystem, utan bara blivit en reservation på klarna.
    Vi kommer kreditera fakturan på klarna.
    Du är välkommen att göra en ny order."

    Självklart ifrågasatte jag om det var rimligt att jag skulle göra en ny order till ordinarie pris men 10 dagar senare så har de ännu inte svarat på detta.
    Katastrof.
  • Hej Lethe,
    tack för ditt omdöme.

    Det stämmer att vi har haft problem i vår system just under Black Friday. Vi har haft ordrar som har gått igenom men inte blivit registrerat i vårt system. Givitvis är du välkommena att skriva till oss direkt och så ser vi till att du får varan för samma pris som du blivit lovad.

    Med vänliga hälsningar
    Nicklas Nangarra

  • Usel
    1 år sedan
    Kundtjänst svarar långsamt vid reklamationer. Krävs flera påminnelser innan ärendet blir godkänt.
  • Usel
    1 år sedan
    Gjorde beställningen den 1 juni. En dags leveranstid utlovas om man bor söder om Gävletrakten vilket jag gör. Borde haft paketet senast den 4 juni (efter helgen) och som absolut senast den 5 juni så att födelsedagspresenten jag köpt kom fram i tid.

    Idag den 7 juni har jag fortfarande i fått något paket eller information trots att det ulovas från Coolstuff leveransbesked att om det uppstår några problem kommer man kontakta köparen.

    Kommer aldrig köpa något från det här kalle anka-företaget igen.
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Bra butik och grym kundservice! Givetvis roliga prylar också. :)
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Lätt att söka rätt på vad jag sökte, sida som är lätt att förstå sig på och många betalningsalternativ. Stort + för att de har Klarna, då det innebär köparskydd.
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Stort utbud, vettiga priser och snabb leverans. De få gånger jag haft något problem har de dessutom kunnat avhjälpa problemet snabbt och effektivt så att jag blivit nöjd. Utöver det jag nämnt tidigare har de alltså även strålande kundservice, kan inte ge annat än topp-betyg!
  • Utmärkt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Så himla enkelt
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Snabb leverans. Säkert köp med klarna
  • Mycket bra
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Fram till betalning är alt ok.
    Men sedan vill man ha ett kvitto på betalningen för bokföringen då det är beställt till ett företag.
    Hur svårt kan det vara att fixa en skatteteknisk kvittens på köpet, utskrivbar med ett klick!
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    bekvämt å hemkört
  • Bra
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Hade fått en 9 om inte Klarna fanns!
  • Utmärkt
    2 år sedan
    Beställning
    Snabbaste köpet på nätet någonsin. Slapp slå in en massa koder och information. (Möjligtvis lite skrämmande att de hade min adress utan att jag skrev in någon information) M.V.H. Jörgen
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Det gick snabbt och lätt att hitta och beställa dessa bra simdynor.
    Leveransen kom efter bara någon dag!
  • Perfekt
    2 år sedan
    Beställning
    Enkel, professionell information om produkten och betalning.
  • Bra
    2 år sedan
    Beställning
    Bra men de gömmer kortbetalningen....
  • Perfekt
    2 år sedan
    Beställning
    Snabbt enkelt
  • Perfekt
    2 år sedan
    Beställning
    Lätt att förstå, smidigt, nedräknare för att senaste lägga sin beställning om man vill ha det skickat samma dag och alternativet att få paketet inslaget.

    Keep up the good work! (Y)
  • Mycket bra
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Lätt att beställa och utförlig info om produkterna.
  • Perfekt
    2 år sedan
    Beställning
    Mail att varan hade kommit in
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Har visserligen bara 2 köp men är super nöjd kom snabbt å riktigt bra inslaget. Hel nöjd kund jag ÄR
  • Perfekt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Mycket enkelt, den bästa jag provat
  • Perfekt
    2 år sedan
    Beställning
    Snabbt och effektivt utan kort eller bankkrångel!
  • Perfekt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Beställning Leverans
    Bra värmekuddar, bra leverans. Kan köa för vara som inte finns hemma.Bra rabatt.
  • Utmärkt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Beställning Leverans
    Inga problem alls - var stressad och räknade med problem - fanns inga!!!
  • Perfekt
    3 år sedan
    Beställning
    Inga problem, stor trygghet. Effektivt👍🏻
  • Utmärkt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Ärligt talat var jag lite skeptisk mot att beställa från denna butik, men det fungerade hur bra som helst. De leverade snabbare än jag förväntade mig

    En glad överraskning.
  • Perfekt
    3 år sedan
    Beställning
    Smidigt
  • Perfekt
    3 år sedan
    Beställning
    Snabbt och enkelt
  • Utmärkt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Beställning Leverans
    Enkelr och bra ordnat
  • Utmärkt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Beställning Leverans
    bra
  • Perfekt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Beställning Leverans
    Fungerar utmärkt till ATV.
  • Mycket bra
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Beställning Leverans
    Synd att jag inte kunde välja presentinslagning på den produkt jag köpte. Om det är för att det går åt för mycket papper kunde det ju finnas presentinslagning för stort paket resp litet paket. Men det kanske är andra orsaker.