Betalningsalternativ





Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin
Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!
Butiken finns i Tyskland. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
-
4
Omdömen
4.75
-
Mer om butiken
-
Inga tillverkar-
rekommendationer -
748
Produkter
748 priser indexerade
(5 528 totalt) Är billigast på 339 av dessa -
Prisändringar
-
Skulle gett 0 stjärnor om vi kunde. Det är 2019 och det var längesen jag var såhär frustrerad på ett företag. Allt som kunde gå fel från deras håll gick fel. Aldrig mer, tack o hej.
-
Vansinnigt oärligt företag. Saknar helt och hållet en kundservice som motsvarar år 2019. Föreställ er snarare en service motsvarande vad man kunde förvänta sig i gamla Sovjetunionen.
Beställde en säng vilken levererades i tid. Öppnade emballaget och insåg snabbt att sängen var feltillverkad i fabriken i Kina, den stämde inte alls överens med monteringsinstruktionen. Kontaktade omgående Beliani, först via deras tre (!) listade telefonnummer utan att något samtal nådde fram.
Mejlade sedan deras info-mejl tre ggr under några dagar helt utan svar.
Väntar fortfarande på ett svar... Det här måste gränsa till kriminellt förfarande från deras sida. Avråder starkt från att handla av Beliani tills de skaffat en kundservice! -
Visst, det började dåligt med att jag fick fel färg på min kontorsstol (grå istället för vit) och detta hade att göra med deras leverantör hade skickat grå färg eller nåt åt det hållet. Det saknades dessutom en bit i paketet. Men de goda nyheterna är att de betalade tillbaka hela summan till mig några dagar efter att jag rapporterade detta och jag fick dessutom behålla stolen!
-
2018-12-11 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.
-
Oärligt företag och bedrövlig kundservice!
Jag beställde några möbler från Beliani som skickades efter ungefär två veckor som utlovat. Sen började problemen:
Enligt deras hemsida: "Du kommer bli tillfrågad att ange ditt telefonummer vid beställningen så att vår logistikleverantör kan kontakta dig för att bestämma en lämplig leveranstid."
I verkligheten: Post Nord försöker leverera möblerna under kontorstid utan någon som helst förvarning. Det misslyckas givetvis och möblerna skickas till en terminal i Veddesta där man förväntas plocka upp dem.
Kundtjänst kommentar: "Enligt deras (notering: Post Nords) policy ringer de inte till kunden innan leveransförsöket och är du då alltså inte hemma levererar de varorna till ditt närmaste uthämtningsställe och aviserar dig."
Om man nu inte kan hämta möblerna i Veddesta förväntas man betala returfrakten till Tyskland vilken enligt dem motsvarar halva köpebeloppet. Säkert! Hela poängen med att beställa möbler på nätet är ju att slippa ordna transporten själv. Bedrövligt! En ny hemsida med korrekt information och en kundtjänst som åtminstone låtsas försöka hjälpa till skulle vara ett steg i rätt riktning ...