Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
30 dagar öppet köp
Samma pris i butik som på webb
3 års garanti för medlemmar

http://www.hifiklubben.se

Betalningsalternativ

Klarna
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information HiFi Klubben har fått betyget (7.83)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    23 dagar sedan
    Fantastisk kundservice och en toppengaranti.
  • Utmärkt
    26 dagar sedan
    Bra service & bra grejor.
  • Mycket bra
    1 månad sedan
    Bra service!
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Bäst service!
  • Usel
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Säljer returnerade produkter som nya. Säljaren garanterar helt ny produkt, när jag öppnar kartonen finns där en lapp som berättar att det är ett returex... Tydligt använd av någon annan. Löste sig, men dåligt oavsett.
  • Hej,

    Vi vill be hemskt mycket om ursäkt om att du fått en retunerad vara. Detta skall självklart informeras vid köptillfället om varan är öppnad sen tidigare. Självklart byter vi enheten mot en garanterat ny vara.

    Ta gärna kontakt med oss på kundtjanst@hifiklubben.se om du behöver hjälp.

    /Joacim
    HiFi Klubben Kundtjänst.

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Helt enkelt bra butik. Både fysiska butiken och online. Strålande kundservice och leverans.
  • Hej Magnus,

    Vi tackar för ditt omdöme och jobbar på att fortsätta vara lika bra i framtiden!

    /Joacim

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Jag uppfattade i mina interaktioner med Hifi Klubben en tydlig ambition att utan krångel gå kunden till mötes. Förhoppningsvis kan de hålla denna linje länge nog att kunder märker det, och väljer att stödja deras ansats.
  • Hej!

    Vad kul att höra! Vi försöker hjälpa till så mycket det bara går!

    /Joacim

  • Usel
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Beställt TV för avhämtning i butik. Enligt orderbekräftelsen skulle det ta 2-4 arbetsdagar. Mailade butiken i måndags (3:e arbetsdagen) men fick inget svar och ringde idag onsdag. Fick info om att den förmodligen inte levereras förrän nästa vecka dvs en leveranstid på ca 10 arbetsdagar! TVn fanns enligt hemsidan på deras weblager.
  • Vi ber om ursäkt för den missvisande informationen. När en vara beställs för att hämtas i butik så kan leveranstiden bli annorlunda gent emot om det skickas via postpaket.
    Vi skall jobba på att förtydliga denna information!

    /Joacim

  • Perfekt
    6 mån sedan
    Hi five ..hi fi :)
    Köpte oled Sony 65 med billigaste pris .super nöjed med kund tjänst (Frölunda torget) Adam .
    Snabb leverans 👍
  • Hej!

    Vad kul! Då får vi hoppas på många timmars TV-tittande framöver.

    /Joacim

  • Perfekt
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    HiFi klubben
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Superbra!
    Jag köpte en förstärkare på Hifi klubben i Linköping där jag blivit mycket bra bemött. De följde upp en förfrågan jag hade på en skivmässa ang. en ny förstärkare som skulle komma. Väl på plats i butiken blev det köp av förstärkaren vilket visa sig vara ett superbra köp.
    Nu några månader efter fick jag ett mail med ett presentkort på 500 kr då förstärkaren prissänktes under Black friday och jul. Jag visste om att Hifiklubben hade denna service men jag trodde dels man själv var tvungen ta tag i det samt att mitt köp inte sträckte sig inom det tidsspannet som kanske finns? Hur som var det jäkligt snyggt gjort av Hifi klubben och fortsätter ni så här så kommer ni ha många trogna kunder. Ni har en i mig iaf!
  • Vad roligt att höra att du är nöjd! Jag hoppas det blir många timmars lyssnade av musik nu!

    /Joacim

  • Ganska dålig
    7 mån sedan
    Har alltid gillat HiFi-klubben för deras service och kundbemötande, undantaget är butiken på Sveavägen. En gång ville de inte ersätta en vara för att garantin hade nästan gått ut. Fick påpeka att det inte spelar någon roll eftersom det fortfarande var inom garantitiden.

    Nu i veckan var jag inne igen för att köpa en TV för 45 000kr. Det var endast jag och en annan kund i butiken varav den andra kunden stod redan i kassan. Efter att ha gått runt ett tag utan att någon erbjöd sig att hjälpa mig fick jag gå fram till de 3 säljare som stod och bara hängde tillsammans för att få några frågor besvarade angående tv:n. Kände att jag blev så dåligt bemött att jag bestämde mig för att köpa tv:n från en annan butikskedja istället. HiFi klubben är inte alltid billigast men jag har tidigare tyckt att det varit värt att lägga mellanskillnaden för servicen de erbjuder. Hoppas bara att det är Sveavägen som har tappat servicekänslan.
  • Det är självklart tråkigt att du fått denna upplevelse hos oss. Vi arbetar hårt med att hålla en hög service och i detta fall har vi uppenbart inte levererat en nivå som både du och vi önskar och det kan vi bara be om ursäkt för.
    Tack för att du tog dig tid att ge oss denna feedback, det betyder mycket och är värdefullt i vår strävan att hålla absolut toppklass i kundupplevelse i våra butiker.

    Magnus Larsson
    Försäljningschef Sverige

  • Perfekt
    8 mån sedan
    Mycket bra butik
  • Utmärkt
    10 mån sedan
    Bra butik med bra personal.
  • Mycket bra
    12 mån sedan
    Bra service.
  • 2018-07-17 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Perfekt
    1 år sedan
    Sjukt kompetent personal. Alltid hjälpsamma och trevliga. Framförallt Skånegatan i GBG och Ingvar jag hade mail kontakt med som redde ut en hämtning på ett par minuter bara. Toknöjd! Butikerna är alltid fräscha och massa ting på display om man vill testa.
  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Idag fick jag en TV levererad från Hifi Klubben. Butiken har bra priser och bra garanti och jag har även handlat där förut.

    TV-n i fråga är en Sony som jag beställde för en vecka sedan 20/5. Priset var då 7 490 kr. Idag sänker de priset för samma TV med 500 kr till 6 990 kr. När jag kollade i deras villkor för prisgaranti så står det att vissa märken, bl.a. Sony inte omfattas av prisgarantin. Det känns så som att man blivit blåst på 500 kr. Det är en bra butik men det är osjysta prisgarantivillkor som drar ned betyget.

    Uppdatering.
    Här om dagen svarade butiken att prisgaranti gäller om prissänkningen faller in i intervallen för öppet köp. Efter kontakt med deras kundtjänst fick jag tillbaka 500 kr. Suveränt! De är helt enkelt bäst!
  • Perfekt
    1 år sedan
    Har aldrig post-ordrat något från HiFi-Klubben men väl spenderat på tok för mycket pengar i butikerna. Hemmabio, stereo och kablar för att nämna lite.
    Ofta mycket bra service i butikerna! Ett tillfälle jag särskilt kommer ihåg var när jag klev in i butiken i Kungens Kurva, gick fram till disken och sa till expediten att jag ville testa om jag kunde höra skillnad på kablar och kablar. Han böjde sig då ner bakom disken och tog fram ett par Van Den Hul-kablar i mellanklassen och sa "ta med dem här hem och prova själv". Det kallar jag service och det slutade med kabelköp modell dyrare... Det var nämligen mer än märkbar skillnad!

    Har nu allt jag kan tänka mig "behöva" men kommer jag på något mer kommer jag definitivt besöka HiFi-Klubben igen!
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Har problem med en produkt köpt via webshopen. HiFi-klubben har inte svarat på mina mail på en månad. Man kanske får bättre support via telefon, men räkna inte med svar via e-post.
  • 1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Mycket bra
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Bra service
  • Utmärkt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    kunnig och servicevänlig personal
  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Kanonbra hjälp och guidning i kabeldjungeln. Nu låter det som det ska igen!
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Riktigt dåligt bemötande vid reklamation av felaktig vara. Varan beställd på internet, men uthämtad på HiFi-klubben i Västerås.

    Tillverkaren av den felaktiga varan var tvungen att ta direkt kontakt med mig för att få ärendet vidare. HiFi-klubben verkar inte göra ett smack.
  • Tråkigt att du uppblevt din reklamation så negativt som du beskriver. Normalt sätt har vi rutiner för denna typ av ärende och vad som gått galet i detta fall är svårt att tyda utifrån inlägget, men jag kontaktar dig via PM för ytterligare info.

    Tack för din feedback - det gör att vi får chansen att förbättra oss.
    Mvh
    Magnus Larsson

  • Perfekt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Fantastisk kundvård. Fick min ena högtalare som skorrade utbytt utan minsta problem. Skorrandet gick ej att återskapa i butiken men högtalaren byttes ut utan frågor. Skolboksexempel på kundvård.

    Uppdatering: Fortfarande lika bra service. Gick in för och köpa 4 par högtalarkontakter, visade sig att det saknades tre st kontakter för och få komplett till fyra par. Personalen i kassan lade ner säkert upp till 10 minuter och letade igenom lagret tills han hade 4 par kompletta högtalarkontakter.
  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Mycket bra
  • Utmärkt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Trevlig och kunnig personal, tjusiga butiker och

    Hi-Fi Klubben ger kunden stor variation av möjligheter innan köp som t.ex. personliga demonstrationer så man kan uppleva produkten på riktigt innan man gör ett köp, och de har ett brett sortiment av all sorts ljudutrustning. Dock så har de några saker och förbättra och här är några av de:

    -Lagerstatusen. Jag mailade HI-Fi klubben ifall de hade ett par högtalare i lager i närmsta butik, de svarade ja och jag åkte till butiken för att hämta högtalarna. När jag väl kommer dit så har de inte högtalarna i lager, även fast mailet instämde att de hade det. Som tur var så var personalen smidig och väldigt hjälpsam, och det visade sig tillslut att de hade ett par demoexemplar kvar på hyllorna. De gav dessutom en väldigt generös prissänkning på högtalarna eftersom de var lite slitna. Ett stort plus för detta!

    -Leverans. Att ha en frakttid på nästan en vecka är lite väl bra för att vara sant. Om man vill frakta en vara från t.ex. Hi-Fi Klubben i stan till Täby borde inte det ta en vecka för paketet att komma fram. Lite väl segt.

    Annars har de varit mycket hjälpsamma och jag kom bra överens med dem. Kommer definitivt att rekommendera Hi-Fi Klubben till några vänner!
  • Tack för din feedback, denna typ av återkoppling är värdefullt för oss. Vi är glada över att du är nöjd med vår personliga service och våra butiker. Vad det gäller leveranstiden så låter det väldigt lång tid som det normalt inte skall ta. Vi får undersöka vad det beror på och självklart säkra att detta inte skall bli en negativ upplevelse i fortsättningen varken för dig eller andra som vill ha sin produkt snabbt.

    Stort tack med vänliga hälsningar
    Magnus Larsson

  • Mycket bra
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Bra priser men fantastisk garanti.

    Tyvärr når inte kunskapsnivån dom högre förväntningarna på söder butiken.
  • Det är verkligen tråkigt att vi inte infriade dina förväntningar och din feedback tar vi självklart på största allvar. Vi arbetar hårt med att utbilda vår personal både internt och externt löpande för att säkra detta viktiga område.
    Kontaktar dig via PM.

    Mvh
    Magnus Larsson

  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Supersmidiga. Rekommenderar varmt att handla i butik, då jag hittills bara stött på trevlig och kunnig personal (har handlat hörlurar och högtalare härifrån). Strular något är de mycket hjälpsamma!
  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Snabb leverans och de meddelade på eget initiativ då de efter köpet sänkt priset och jag kunde få ta del av prisgarantin.
  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Bättre service får du leta efter! Fråga efter Markus på Kungsgatan i Göteborg, grym kille.
  • Tack för att du tog dig tid och gav oss detta fina betyg på din upplevelse hos Markus i vår butik på kungsgatan. Vi hoppas att alla skall känna som du, det är vår målsättning och det vi arbetar för varje dag.

    Tack!

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Vettig och hjälpsam personal när man ska köpa saker, men vissa av produkterna som tas in verkar sakna en hel del i kvalité.

    Supporten för Denon är något som Hifi klubben ska hantera i Sverige, men att felrapportera något som inte fungerar i en Denon-produkt är helt omöjligt då personalen inte kan tänka sig att det finns några typer av problem i dessa.. Problemet är känt (många har beskrivit liknande saker i diverse forum) och i ett par olika test-uppsättningar så är det Denon som är minsta gemensamma nämnare.

    Denon är ett märke man ska hålla sig LÅNGT ifrån har jag fått lära mig den jobbiga vägen, och har fått köpa saker för 2½ tusen för att komma runt problemet hjälpligt.

    Sista gången som jag kommer handla på Hifi klubben. Ger hellre mina pengar till några som säljer faktiskt kvalité och som tar ansvar för varorna som dom säljer.
  • Tråkigt att din produkt inte uppfyllt dina förväntningar och självklart skall vi hjälpa dig med de problem som du har med produkten. Vad som exakt hänt önskar jag få veta via PM för åtgärd.

    Med vänliga hälsningar
    Magnus Larsson

  • Utmärkt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    2017-07-10, 10:34:
    Jag fick nyss ett sms av Postnord som meddelade att mitt paket har anlänt, med tanke på att beställningen skedde i torsdags (2017-07-06, 2 arbetsdagar) kväll blev jag positivt överraskad.

    Sitter för nuvarande på jobbet så vet inte huruvida paketet klarat sig bra, uppdaterar när jag kommit hem och hämtat ut paketet.

    Än så länge får Hi-Fi Klubben 8/10 från mig då leveransen gick snabbt och smidigt. (2-4 arbetsdagar stod det visserligen på hemsidan men kul att se att de kan leverera på sina påståenden.)

    Anledningen till varför de endast får 8/10 och inte 10/10 är att de inte kommunicerat till 100%, det stod i orderbekräftelse att jag skulle få ytterligare ett mail med kollinummer till paketet när det skickats från dem men inget sådant kom.

    Uppdatering 2017-07-25, 10:00:
    Jag insåg precis att det delvis var jag som var ett klantarsel, Kollimailet var inte krypterat vilket gjorde att det hamnade i spam. Såg nu också att ni bifogade pdf:er på kvitto/garantipapper, detta upskattas. Då jag nu insett att problemet var ett resultat av båda parters klantighet får ni 9/10. Inte 10/10 då ni i 2017 inte krypterar kundmail!

    Paketet klarade sig utmärkt för övrigt, inga konstigheter där. I helhet en utmärkt kundupplevelse.
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Säljer hemleverans men levererar inte hem utan lämnar ute på gatan. Dessutom slängde de en lastpall utanför porten. När jag ringer Hifi-klubben säger de att jag ska polisanmäla chauffören. De tar inget ansvar för vad deras underleverantörer gör. Hifi-klubben tycker uppenbarligen att det är rimligt att ett köp hos dem ska avslutas med en polisanmälan.
  • Det var tråkigt att din leverans inte levde upp till dina förväntningar. Vi kommer självklart att ta upp detta med Post Nord för att säkerhestställa att de tar med sig leveransmaterial från platsen. Vi har dock inte hört om detta problem tidigare, men skall absolut följa upp detta. Vid alla leveranser som sker hem till kund så är det tomtgräns (villa) och port (lägenhet) som gäller och som ingår, detta informeras under köpvilkoren på vår hemsida och det informeras även när man väljer leveransätt vid betalningen i varukorgen.
    Med vänliga hälsningar
    Magnus Larsson Hi-Fi Klubben

  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Otroligt bra Support. Skönt att kunna bolla idéer när man ska rigga upp nytt hemmabio.
    Byten Inga Problem. Alltid positiv personal. Toppklass. Vill man testa produkterna går det bra det med,
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Erbjuder bra service med bra villkor, om man inte gillar är det bara att lämna tillbaka och prova något nytt. Inte många som tillåter det
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Det absolut bästa stället att handla på om man värdesätter kunnande samt extra garanti och om man vill slippa paradryttare som bara hjälper till innan köpet. Jag kommer att handla där så ofta jag kan då jag haft lite oflyt med produkter och HIFI Klubben har löst problemen snabbt och smidigt utan att sucka. Efter köpet service hör oftast inte till vanligheten men här är det standard.
  • Utmärkt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Kunnig, trevlig personal och bra priser, rekommenderas
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Supernöjd. Köpte en 55" Tv och fick en snabb lev. Trots beställning i mellandagarna och att de skickade från centrallagret i Danmark. Teven fungerar klanderfritt och jag är mycket nöjd än så länge.
  • Ganska dålig
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Konstigt att visat lagersaldo inte stämmer överens om verkligt lagersaldo. Lade beställning på en TV med upphämtning i butik, och valde butik som hade den i lager (grön plupp, inte gul där dom säger att man bör höra av sig till butiken) Fick bekräftelse dagen efter att beställning var lagd, och att jag skulle bli meddelad när jag kunde hämta TVn. Inget meddelande kom dagen efter, så jag ringde och fick informationen att TVn inte fanns i lager utan skulle ankomma till butik en vecka senare. För att avboka beställningen fick jag redan ringa två samtal (webbshoppen hade inget med ordern att göra längre) och när jag pratat med butiken så var jag tvungen att maila webbshoppen för att plocka bort reservationen från mitt betalkort.

    Mycket möjligt att det är bra service i övrigt, men webbshop-systemet verkar förlegat eftersom man inte kan lita på lagersaldot.
  • Vi har brustit här helt enkelt, vi skall alltid bekräfta den order som läggs via vår hemsida och som väljer butik som utlämningsställe. Vi är mycket ledsna för detta och vi arbetar hårt för att denna typ av misstag skall försvinna med bättre interna rutiner och system. Vi kontaktar dig via PM för vidare kontakt i ärendet.

    Med vänliga hälsningar
    Hi-Fi Klubben

  • Bra
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Skickar via Danmark, mitt livs första köp på kedjan och frakten verkar dra ur riktig på tiden ????

    Annars var rean nu riktigt bra på tvn jag klippte
  • Kul att du är nöjd med priset på TV som du har köpt, vi hoppas verkligen du har din nyinköpta TV hos dig snart.
    Normalt har vi 2-4 dagars leveranstid och det brukar i regel inte vara några som helst problem. Men under December har Post Nord haft en hög belastning och det har tyvärr medfört att det tagit lite längre tid än normalt i vissa fall.

    Med vänliga hälsningar
    Hi-Fi Klubben

  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Bästa butik i sverige även i norden. Jag viste inte deras tre års garanti policy annars köpte jag min LG OLED tv från Hi-Fi KLubben . Jag köpte en väggfäste ( Vögel ) till min OLED TV och har vetat mer om de och deras service.

    Strålande kundtjänst och bra service. Jag är mycket nöjd med Hi-Fi Klubben som en ny medlem.
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Strålande kundtjänst, bra service, bra priser/utbud, snabba på att svara och snabb leverans av min nya OLED-TV.
    Har varit mycket nöjd med Hifi klubben och kund i många år, man få ett år extra garanti år (totalt 3 år) som medlem :-)
  • Mycket bra
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Riktigt bra högtalare. Handlade i butik och fick bra service .
  • Acceptabel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Kanske världens jobbigaste hemsida, sjukt rörigt. I tron med att man ska förnya sig och göra något bättre så blev det katastrof. Tänkte precis köpa en förstärkare men orkade inte leta runt på sidan och vände mig till en annan.
  • Det var inte bra att du upplevde vår hemsida så negativt, vi arbetar med att utveckla och förbättra hemsidan hela tiden och dina synpunkter är viktiga för oss. Återkom gärna med mer information på det PM som vi skickar till dig.

    Med vänlig hälsningar
    Hi-Fi Klubben

  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Kan inte rekommendera att beställa via deras webbutik.
    Beställde varan 27:e november och nu 5:e december har jag fortfarande inte fått varan.
    Under all kritik för att vara en webbutik, dessutom säger dem att varor leveras 2-4 dagar efter beställning.
  • Hej,
    Vi är självklart inte nöjda med att inte leva upp till 2-4 dagar som vi lovar. Sedan 25 nov (Black friday) har vår transportpartner haft en hög belastning som har medfört till längre leveranstider. Även en onormalt hög belastning på vår lagerenhet medför också att förseningar har uppstått.
    Vi är ledsna för detta och arbetar stenhårt för att alla skall få sina produkter så fort som möjligt.

    Med vänliga hälsningar
    Hi-Fi Klubben

  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Hi-Fi Klubben Kista alltid bra service och kompetens. Jag är alltid super nöjd med butikens personal.
  • Utmärkt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Bra service och snabba på att svara! Snabb leverans av mina nya högtalare, väl packat. Full pott delar jag i princip aldrig ut, allt kan alltid bli lite bättre.
  • Knappt godkänd
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Svarar inte varken på mejl eller telefon samtal till webbutiken. Bra produkter i övrigt. Man kan lika gärna köpa på någon av elektronik jättarna.
  • Hej,
    Vi är verkligen ledsna över att vi inte klarat av att upprätthålla den servic som vi och som ni kunder kräver av oss. Kundtillströmingen under Black Friday och dagarna efter gjorde att belastningen blev så stor att vi klarade inte av att besvara alla som ville komma i kontakt med oss.
    Vi är ledsna för det och skall arbeta för att undvika liknande situationer i framtiden.

    Vänliga Hälsningar
    Magnus Larsson
    Hi-Fi Klubben

  • Ganska dålig
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Butik som riktat in sig på mer unika produker av många gånger hög kvalite till ett såklart högre pris.

    Dock får man inte fråga vänligt om packetpris för då blir det snabbt en otrevlig ton.

    Hit går jag inte igen.
  • Hej,
    Vi har färdiga paket som vi erbjuder alla våra kunder och som man finner bla, på vår hemsida och under "aktuella erbjudanden". Beklagligt om du fått en negativ ton från din kontakt med oss, det skall det självklart inte vara.

    Vänliga hälsningar
    Magnus Larsson
    Hi-Fi Klubben