Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
60 dagar öppet köp
Samma pris i butik som på webb
3 års garanti för medlemmar

http://www.hifiklubben.se

Betalningsalternativ

Klarna
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information HiFi Klubben har fått betyget (8.43)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    27 dagar sedan
    Suveränt, smidigt mottagande av kundtjänst, ordnade deal och transport! Extra uppskattat när jag sitter i karantän sedan 9 veckor. HIFI-klubben fortsätter att leverera.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Väldigt bra köp. Bra rådgivning av personalen. Jag litar på de och känner mig trygg att de inte försöker pracka på mig ngt jag inte behöver bara för att de ska tjäna mer pengar.
    Jag känner mig trygg och att jag får bra produkter.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Mycket bra, köper alltid från HiFi klubben, kompetent personal och ett års extra garanti om du blir medlem i kundklubben!
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Denon levererar, som dem alltid gjort! Bästa HIFI leverantör!
  • Utmärkt
    1 månad sedan
    Bra affär, skickades med transport30 mil på 1 dag, efter det att dem fått hem prylarna till butiken, mha posten för 100kr. Billigt och bra.
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Toppenservice och snabba leveranser!
  • Dålig
    2 mån sedan
    Mina hörlurar spenderade mer tid på lagning än hos mig... Det är kanske inte är HiFis fel att B&Os service är helt åt skogen. Däremot tycker jag att det var extremt dåligt att de först erbjöd mig ett par likvärdiga hörlurar i utbytte men sen några dagar senare när jag bestämde mig för att gå med på bytet ville de att jag skulle betala mellanskillnaden på priset! Det var väl inte mitt fel att jag köpte hörlurarna när de var på kampanj!
    Jag kastade in handduken och tog mina pengar tillbaka. Och inte lär jag göra några affärer där i framtiden heller!
  • Dålig
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    700 Passionerade medarbetare?
    Var i butiken i Kungens kurva för att hämta en tv som jag beställt.
    När jag väl kommer in butiken sitter det en kille bakom kassan som inte säger ett dyft samt att det sitter en kille i ett av ljudrummen o trycker på sin telefon. Jag går omkring i butiken ett tag för att sedan gå fram till kassan o fråga om han jobbar där, han svarar ja. För att göra en historia kort så gick jag därifrån utan tv, SNACKA OM NONCHALANS. ANSTÄLL LITE ÄLDRE O MER ERFARNA PERSONER SÅ KANSKE DET BLIR FART PÅ FÖRSÄLJNINGEN.
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Proffsiga. Hög klass på både produkter och personal. En av produkterna jag köpte gick sönder efter cirka 1 år, var inga problem att skicka in och få ett par nya.
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Grymma produkter och fantastisk service!
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Fem-kilos paketet var levererat till ombudet efter endast två dagar, med vanlig frakt!

    Beställde onsdag kväll, där jag valde vanlig leverans till ombud.
    Frakt var bokad dagen efter då jag samtidigt fick kvitto och spårningsnummer.
    Paketet var framme fredag förmiddag.
    Beställningen registreras dock först på hemsidan efter 24 h.

    Kundtjänsten per telefon svarade snabbt vid morgontid, men webshoppens telfonkö tröttnade jag strax på att vara ´1a´ i 10 min.

    Gick att delbetala med Klarna här, så slipper nya kreditgivare.
    Tips - välj EJ ´månadsfaktura´.

    Rekommenderas!
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Bra service även vid retur pga felbeställning och helt ok site
  • Perfekt
    5 mån sedan
    Enkelt och smidigt! Bra priser och garantier!
  • Acceptabel
    6 år sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Väldigt bra hemsida, men lång leveranstid och detta dribblande med priserna på Prisjakt... De hamnar högst upp eller högt upp genom att ange fel pris på Prisjakt, lockar ju inte att handla när man sen klickar sig in och det är ett helt annat pris.
  • Utmärkt
    5 mån sedan
    Bra information, enkelt att handla och ett års extra garanti som medlem. :)
  • Perfekt
    5 mån sedan
    Inget att anmärka, bra pris och smidigt köp.
  • Perfekt
    5 mån sedan
    Helt enkelt, högsta betyg
  • Perfekt
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Aldrig handlat online, men väldigt kunnig och bra personal i affärerna.
  • Dålig
    5 mån sedan
    Sänker priser för att synas på prisjakt. Skulle köpa en TV för det sänkta priset men när jag sedan gick till kassan och skulle betala så höjdes priset. Vilket skämt.
  • Perfekt
    5 mån sedan
    Grym personal och bäst garanti. Ligger även mycket bra i pris på det jag tittat på.
  • Dålig
    5 mån sedan
    priserna motsvarar inte det som står på prisjakt, och det kan man också se i prisjakts historik, där dom ena dagen sänker, och höjer direkt efter igen för att lägga sig som "billigast". Pajjas metoder.
  • Dålig
    5 mån sedan
    Får en 1 för man inte kan ge 0.

    Personalen är kanon deras IT system och leverans möjligheter är sämre än sämst. De klarar inte att skicka iväg paketen från sitt optimerade lager på 1 vecka. Kommunikationen är lättjefull och pinsam. Gör om gör rätt eller lägg ner.
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Mycket trevlig och kunnig personal, känns premium när man går in i bitiken i kungens kurva!
  • Ganska bra
    6 mån sedan
    Fular sig med priserna/Prisjakt. Sänker produkter under några minuter för att sedan höja igen. Om man mot förmodan skulle hinna beställa till det lägre lockpriset, så skulle de bara hävda att något blev fel, orimlighet osv.
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Kunniga och förtroendeingivande säljare. Håller dett tillräckligt utbud för att jag skulle hitta vad jag ville ha, och dessutom till bästa pris.
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Väldigt kunniga och hjälpsamma
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Kompetent personal, bra sitt, smidig checkout på webben. Full pott.
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Bra service från start till mål
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Hifiklubben är alltid en fröjd att handla ifrån. Proffsiga och snabb service och bra produkter. Grymt med 3 års garanti också.
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Smidigt att handla
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Väldigt tillmötesgående och bra service i butiken (Kungens Kurva) där jag fick ett kampanjpris som tydligen egentligen hade passerat (men man hade glömt kvar en prislapp). Sen blev det en till order med medlemsrabatt nu efteråt via webbsidan, då jag hunnit fundera lite mer. Jag gillar när jag får ett trevligt och hjälpsamt bemötande utan att någon försöker tvinga på mig "den dyrare" eller något sånt. Jag klassar mig i detta läge som en nöjd kund.
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Inga problem att få demo i butik, valde att beställa via nätet så jag slapp släpa hem dom från Göteborg.
  • Mycket bra
    7 mån sedan
    Det har gått några år sen jag handlade av dem men när jag köpte min första högtalare denon envaya mini så fick jag en grymm service. Jag tänkte skriva denna nu dock då högtalaren har börjat ge med sig men den funkar fortfarande och kan absolut jämnföras med dyrare större högtalare. Så jag vill säga grymm service specielt då de tog på sig ansvaret att skicka den till butiken eftersom att den inte fanns där. Men det blir tyvär bara 4 stjärnor då deras priser är lite över konkurrensen.
  • Perfekt
    7 mån sedan
    Hifi klubben är inte billigaste men bäst. Du slipper komma hem med skräpprodukter och de tjafsar inte vid reklamationer (egen erfarenhet). Trygga affärer helt enkelt.
  • Perfekt
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Köpte en NAD M12 och två NAD M22.
    Lade deposition och lånade först hem en uppsättning demoex och lyssnade in mig några veckor i lugn och ro på semestern.
    Tyckte först att det där med att slanta upp hela summan för att låna hem ett par dagar lät sniket, men vid närmare eftertanke så är det väl helt ok, no strings attached.
    Man får tillbaka allt om man inte vill ha prylarna efter lyssning.
    Och det är demoex man lånar hem, inga ompackade returex eller nya apparater.
    Eloge till killarna i Linköpingsbutiken som sedan körde hem prylarna till mig (som bor i grannkommunen..) efter köp !
  • Perfekt
    8 mån sedan
    Utmärkt butik
  • 9 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Dålig
    9 mån sedan
    Följer inte svensk konsumentköplag!
    Köpte en tv som enligt specifikationerna och produktbeskrivningen skulle vara 1,3 cm och ”ultratunn”.
    När jag packat upp den var den 6 cm på tjockaste stället. I mitt fall som skulle ha den i ett skåp bakom en lucka så fick den precis inte plats. Ville lämna tillbaka tvn då den inte är som utlovat hade köpt ett tvfäste till tvn som dom inte ersätter och jag inte kan lämna tillbaka på öppet köp. Samt att jag krävde milersättning för dom milen jag körde vilket dom inte heller ersätter. Dom står för returfrakten och köper tillbaka tvn. Jättebra, men enligt konsumentköplagen har jag rätt att få ersättning för mina kostnader. Men enligt företaget är det inte logiskt. I samband med tvköpet köpte jag en rabatterad soundbar som jag skulle ha till en annan tv. Även den vill dom nu ha tillbaka om dom skall köpa tillbaka tvn, ok men då vill jag ha ersättning för hålen i väggen efter soundbaren som enligt instruktionerna enbart fick monteras på vägg. Även där får jag ingen ersättning. Ruttet företag som har grym service när man vill köpa något. Men när det är något som är fel då tar dom inte sitt lagstadgade ansvar. Svarar inte ens på mina frågor jag mailat. Nu har ärendet gått till ARN.
  • Perfekt
    9 mån sedan
    👍
  • Perfekt
    10 mån sedan
    Hifi Klubben är alltid toppen.
  • Perfekt
    11 mån sedan
    Fantastisk kundservice och en toppengaranti.
  • Utmärkt
    11 mån sedan
    Bra service & bra grejor.
  • Mycket bra
    12 mån sedan
    Bra service!
  • Perfekt
    12 mån sedan
    Bäst service!
  • 2019-06-01 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Säljer returnerade produkter som nya. Säljaren garanterar helt ny produkt, när jag öppnar kartonen finns där en lapp som berättar att det är ett returex... Tydligt använd av någon annan. Löste sig, men dåligt oavsett.
  • Hej,

    Vi vill be hemskt mycket om ursäkt om att du fått en retunerad vara. Detta skall självklart informeras vid köptillfället om varan är öppnad sen tidigare. Självklart byter vi enheten mot en garanterat ny vara.

    Ta gärna kontakt med oss på kundtjanst@hifiklubben.se om du behöver hjälp.

    /Joacim
    HiFi Klubben Kundtjänst.

  • Perfekt
    1 år sedan
    Helt enkelt bra butik. Både fysiska butiken och online. Strålande kundservice och leverans.
  • Hej Magnus,

    Vi tackar för ditt omdöme och jobbar på att fortsätta vara lika bra i framtiden!

    /Joacim

  • Perfekt
    1 år sedan
    Jag uppfattade i mina interaktioner med Hifi Klubben en tydlig ambition att utan krångel gå kunden till mötes. Förhoppningsvis kan de hålla denna linje länge nog att kunder märker det, och väljer att stödja deras ansats.
  • Hej!

    Vad kul att höra! Vi försöker hjälpa till så mycket det bara går!

    /Joacim

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställt TV för avhämtning i butik. Enligt orderbekräftelsen skulle det ta 2-4 arbetsdagar. Mailade butiken i måndags (3:e arbetsdagen) men fick inget svar och ringde idag onsdag. Fick info om att den förmodligen inte levereras förrän nästa vecka dvs en leveranstid på ca 10 arbetsdagar! TVn fanns enligt hemsidan på deras weblager.
  • Vi ber om ursäkt för den missvisande informationen. När en vara beställs för att hämtas i butik så kan leveranstiden bli annorlunda gent emot om det skickas via postpaket.
    Vi skall jobba på att förtydliga denna information!

    /Joacim

  • Perfekt
    1 år sedan
    Hi five ..hi fi :)
    Köpte oled Sony 65 med billigaste pris .super nöjed med kund tjänst (Frölunda torget) Adam .
    Snabb leverans 👍
  • Hej!

    Vad kul! Då får vi hoppas på många timmars TV-tittande framöver.

    /Joacim

  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    HiFi klubben