Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Handla tryggt
Fysisk butik & kunnig personal
God service sedan 1907

http://www.npn.se

Betalningsalternativ

Visa
MasterCard
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information NP Nilssons Trävaru har fått betyget (7.50)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    11 mån sedan
    Bra sortiment och snabb leverans!
  • 2018-08-18 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställde ett DeWalt slagskruvdragar-kit på kampanjpris. Lade min beställning en fredag eftermiddag och varan var skickad från dem på tisdagen. På onsdagen var den hemma hos mig. Helt klart godkänt! Leveransen kom fram hel och fin, informationen från var butiken god, så har har inget att klaga på.
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Kommer aldrig försöka beställa från denna sida igen och rekommenderar ingen annan att göra det heller.

    Beställde en 3l gryta från dem igår. Redan när jag ska placera beställningen känns något fel. Som alternativ för frakt finns rekommenderat brev med maxvikt på 0,5kg vilket inte bör gå för en 3l kastrull i rostfritt stål. Efter jag har betalat med kort och beställningen är gjord får jag inget ordernummer, detta gjorde mig än mer oroad eftersom jag redan betalat. Gick in på chatten för att reda ut vad som hänt. När jag gick in så var status på chatten Online men efter jag skrivit mitt meddelande och skickade iväg det så var den Offline. Detta var inte vid någon hel/halvtimme så den hade helt enkelt inte uppdaterat sig.

    Idag skrev jag till dem via chatten igen och frågade hur det hade gått med min order. Först kunde de inte hitta den alls. Efter en stund fick jag svaret att den var slut och att de skulle returnera pengarna. Rekommendationen jag fick var att köpa en gryta på 5l vilket jag inte var intresserad av.

    Uppenbarligen saknas all form av automatisering på hemsidan. Alternativ för frakt anpassas inte efter vara, automatiska mail med beställningsbekräftelse skickas inte, lagersaldo uppdateras inte och chatten stämmer inte.

    På deras hemsida står följande:

    "Handla Tryggt
    När du handlar av NP Nilsson vill vi att du ska vara mer än 100% nöjd! Med mer än 100 års brancherfarenhet drar du nytta av vår kunskap. NP Nilsson tar hand om helheten vilket betyder att vi levererar en affär du kan känna dig trygg med."

    Kan säga att inget av ovanstående stämde med min köpupplevelse och oavsett pris kommer jag inte beställa av dem igen.
  • Hej Uno!

    Tråkigt att ni fick en dålig upplevelse med ert köp.
    Vi beklagar att chatten inte var bemannad när du kontaktade oss vid första tillfället.
    Grytan du köpte köptes av en annan kund Fredrik 27 feb 2017 10.14.12, du lade din order kl 19 på kvällen.
    Vi måste såklart behandla order först in först ut.
    Vi förstår din besvikelse att vi inte kunnat leverera produkten, men vi behöver såklart se till att om vi har attraktiva erbjudanden så får de kunder som var först till kvarn tillgodogöra sig detta.

    _Lager_
    Tyvärr kan vi när man har lager parallelt i butik inte garantera att produkten finns kvar vid köp då lagersaldo endast kan uppdateras en gång per natt från de systemen som det fungerar idag. Att du inte får ett ordernummer direkt är för att vi vill garantera att vi kan skicka dig produkten innan vi skickar ut ett ordererkännande. Du får alltid ett mail av webshoppen att ordern är mottagen och kommer att granskas manuellt.

    _Frakten_
    Att frakten visades fel beror på att det är en utgående produkt som vi inte jobbat fullständigt med och därför fanns ingen vikt på produkten. Finns ingen vikt sätts vikten till 0kg och webshoppen visar ut alla fraktalternativ.

    _Chatten_
    Chatten är öppen när det finns tillgängliga personer att svara vardagar mellan 6:30 - 22:00 och helger 9:00 - 22:00. Utanför dessa tider går det alltid att lägga ett ärende via chatten. I korrenspondens med vår chat fick du inom 5 minuter reda på precis vad som hänt och välja att skaffa en annan ersättningsprodukt alternativt få pengarna tillbaka.

    _Automatisering_
    Om vikt finns på produkterna skall frakterna stämma.
    Ett automatiskt mail med att din order är mottagen och vad det är beställt går ut direkt när du genomfört din beställning.
    Lagersaldo från centrala lager uppdateras flera gånger under dagen. Produkter som finns i butikerna uppdateras en gång per natt.

  • Perfekt
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Efter att ha kontrollerat lagersaldo på webben köpte jag en Weber Master Touch 57 grill. Fick god service genom information och hjälp att lyfta den på plats. Trevlig och glad personal med glimten i ögat.