Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Låga priser & stort utbud
Ingen fakturaavgift
Blixtsnabb leverans

http://www.skapamer.se

Konsumentinformation

2019-11-12: Flera klagomål om långa eller uteblivna leveranser samt svårt att få kontakt med butiken. Läs omdömen innan köp och använd säkra betalsätt.

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Skapamer har fått betyget (3.40)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    9 dagar sedan
    Uppdaterat: 9 dagar sedan
    Dålig, dålig, dålig!
    Varning! Du kan aldrig få paket från skapamer!
    Beställde ordern lång tid sen, kontakt att fråga om orden, svara aldrig på telefon! Fick email, skapamer ljuger att de har redan skickat paket till avsändaren EarlyBird, det är EarlyBirds fel att jag får inte paket.
    Kontakt EarlyBird , EarlyBird säger att de aldrig får mitt paket från skapamer!
  • Mycket bra
    10 dagar sedan
    Har lagt två ordrar i juli månad och mottagit båda innom en vecka från beställningsdatum. Snabbt och smidigt! Ser många dåliga omdömen men har inte upplevt något negativt. Vad har hänt detta företag?
  • Dålig
    18 dagar sedan
    VARNING! Låååång leveranstid, kundtjänst går inte att få tag på varken via telefon eller mail. Missnöjd med mina varor som inte stämmer överens med deras produktbeskrivningar. Handlar aldrig här mer. Aldrig varit med om ett företag med sämre kundkontakt. Handla inte här!
  • Dålig
    1 månad sedan
    Det har gått två månader utan jag fått köpta varor. Har makulerat ordern men har varken fått pengar tillbaka eller svar på makuleringen. Verkligen en tråkig transaktion och jag måste tyvärr avråda alla från att använda denna onlinebutik.
  • Det låter inte bra, hör av dig till kundtjänst info@skapamer.se så kommer du att få hjälp med det här.
    Med vänlig hälsning
    Skapamer.se

  • Dålig
    1 månad sedan
    Totalt värdelöst kan bara råda andra att inte köpa något! La min order på 891kr 6juli och mejlade flertal gånger om info men fick endast svar efter jag klagade på Instagram. Utlovades då att skickas direkt men det tog ytterligare lååång tid innan leverans 28juli.Då fanns ett tyg inte med trots det stod det fanns på lager i orderinformationen! Fick vänta igen då restorder kom idag 12aug! Blev dessutom besviken på tygets tryck som inte är enligt bilden,det är som illa kopierat och snett!
    Detta företag har sabbat planer jag hade planerat tillverka med varor jag köpt till semestern,helt orimligt att vänta 37 dagar!
    Kommer aldrig handla igen!
  • Maila till kundtjänst så hjälper de dig att reda ut det här.
    Med vänlig hälsning
    Skapamer.se

  • Dålig
    1 månad sedan
    Ordernummer 1128339
    Ni skickade pennan som inte funkar och jag fick aldrig en ny penna från er. men i stället skickade ni en tom packning med en följesedel i som packad av 63604 (lilhol) och 61604 (wilnil).
    Jag skickade mail till er flera gånger men ni svara inte och ni svara inte på telefon heller !
  • Dålig
    1 månad sedan
    Jag måste tyvärr avråda från att beställa från detta företag. Blixtsnabb leverans? Jag kan , i dessa coronatider, acceptera att en vara dröjer en till två dagar längre än vanligt. Men att det dröjer nästan två veckor ? Under denna tid har jag varken fått mail om att varorna är försenade ( enlig hemsidan o orderbekräftelsen- det enda livstecken jag fått från företaget- skall samtliga beställda varor finnas i lager!) eller fått någon som helst kontakt med kundservice. Jag har skickat mail- inget svar. Jag har försökt ringa- möts ständigt av en röst som säger att telefonerna är upptagna , försök senare- nästa uppringning möts jag av samma meddelande... Först när jag gick in på företagets facebookssida och skrev ett arg inlägg förefaller det ha hänt något och jag fick i morse mail om att varorna snart ska skickas. Jag hoppas det stämmer,men att bete sig så mot kunder är nonchalant och kontraproduktivt- av recensioner på nätet inser jag att jag sannerligen inte är ensam i att erfara usel service. Så tyvärr, de förefaller ha enormt utbud, men mitt råd är att sky detta företag!
  • Hej,

    Vi beklagar att leverans och mailsvar dröjer, det är mycket hög belastning på order och lager just nu. Har man mailat in kommer man att få svar även om det kan dröja lite. Vi arbetar för att man skall få svar från alla medier även FB.

    Med vänlig hälsning
    Skapamer.se

  • Knappt godkänd
    1 månad sedan
    Svårt att få kontakt med butiken via telefon !
  • Hej,

    Det är stor belastning på order och kundtjänst nu vilket gör att det kan ta längre tid än vanligt att nå oss men har man mailat in så kommer man att få svar.

    Med vänlig hälsning
    Skapamer.se

  • Knappt godkänd
    4 mån sedan
    Blixtsnabb leverans kan dom nog bara stava till, det tog 9 dagar innan mitt paket blev registrerat hos posten!
    Så har ni bråttom köp någon annanstans.
  • Hej,

    Våra leveranser är vanligtvis mycket snabba, men om en artikel är beställningsvara eller slut hos tillverkare kan det bli förseningar.

    Med vänlig hälsning
    Skapamer.se

  • Dålig
    4 mån sedan
    En månad har gått sen jag la min beställning och har inte hört ett ord utöver orderbekräftelsen. Har mejlat men har inte fått svar på 3 arbetsdagar. Jättetråkigt att man inte ens får återkoppling då jag hade velat beställa från andra sidor.
  • Hej,

    Har du mailat till kundtjänst kommer du självklart att få svar men just nu är det lite längre svarstid.

    Med vänlig hälsning
    Skapamer.se

  • Usel
    4 mån sedan
    Svarar inte på mejl, svarar inte på telefon. Dragit av summa på kreditkort, ej fått varor levererade. Oseriösa. Polisanmäl och även till allmänna reklamationsnämnden.
  • Hej,

    Om du har valt direktköp så görs avdraget på ditt kreditkort. Om du inte fick din order och mailade till kundtjänst om detta så bör du ha fått hjälp.

    Med vänlig hälsning, Skapamer.se

  • Dålig
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    De debiterar kortet vid beställning, vilket jag inte upplevt att något annat företag gjort. Andra företag debiterar kortet när varorna skickas. Jag lade en beställning 1 april och nu, den 4 maj har jag fortfarnde inte hört något. De svarar inte på mejl eller telefon. Varning.
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Fantastisk service och svar på en gång. Inga problem att avbeställa sådant som skulle ta längre tid att få hem eller där leveransdatum var osäkert. Jag fick min stora order på 3 dagar. Supernöjd kund!
  • Perfekt
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Beställning Leverans
    Roligt att beställa finns mycket att välja på . Billiga priser . Bra att det är flera möjligheter till olika betalalternativ. Snabb leverans
  • Dålig
    6 mån sedan
    Ett riktigt skämt bolag. Handla inte här, väntat på min order i två månader. Ombads byta produkt för snabbare leveran fortfarande efter en månad inget levererat nu ombeds byta produkt igen. Lool
  • Hej,

    Det bästa är att du håller kontakten med kundtjänst så att du kan reda ut det här.

    Med vänlig hälsning
    Skapamer.se

  • Dålig
    6 mån sedan
    Rekommendera absolut inte! Inkompetent hantering av order. Ett skämt företag.
  • Hej,

    Om du har något ouppklarat runt din order så kontakta info@skapamer.se.

    Med vänlig hälsning
    Skapamer.se

  • Dålig
    6 mån sedan
    VARNING! Gjorde en beställning från detta företag för nästan en månad sedan (skulle kommit 5-14 dagar) fortfarande inga produkter. Skrev till dem på Facebook, tog nästan en vecka att få svar. De skulle kontakta sin egen kundservice. Har jag sedan hört något mer? Nope. Skrev på deras Facebook och min kommentar verkar ha tagits bort. Sjukt OSERIÖST företag!
  • Hej,

    Om du har något ouppklarat runt din order så kontakta kundtjänst på info@skapamer.se. Vårt FB konto används inte för orderfrågor men försöker hjälpa till. Du bör ha fått dina frågor uppklarade nu.

    Med vänlig hälsning
    Skapamer.se

  • Dålig
    6 mån sedan
    Gjorde en större beställning den 11 februari. En av tolv artiklar var ingen lagervara, och leveransen kunde därför ta uppemot två veckor. Efter två veckor kollade jag orderstatus, och där framgick att alla artiklar nu fanns i lager samt att ordern var under behandling. Kollade därefter en gång till efter en vecka - det stod samma sak. När det gått två veckor sedan alla artiklar var leveransklara skickade jag ett mejl. Fick svar efter några dagar, att paketet skulle skickas samma dag. Det tog sedan endast en vardag för paketet att komma fram, och jag hade grejerna i handen den 16 mars. Men, som andra kunder tidigare nämnt, man ska som kund inte behöva bevaka orderstatus och PÅMINNA företaget om att leverera. Dessutom var det inte tal om någon som helst kompensation för krånglet, vilket är minst sagt dålig kundvård. Möjligen hade en symbolisk procentrabatt (om åtminstone 10%) på min beställning räddat relationen till företaget. Kanske hade jag t o m beställt från dem igen. Men nu? Nej tack!
  • Hej Madelene,

    Vi ber om ursäkt för förseningarna av leveranserna och självklart gör vi inte sändningar enbart efter påminnelser.

    Med vänlig hälsning
    Skapamer.se

  • Dålig
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Önskar att jag hade läst omdömena här innan jag handlade på skapamer. Beställde en födelsedagspresent till min partner för ca tre veckor sedan. Nu har hon precis fyllt år och ordern har inte ens behandlats klart, och inte ett ord har jag hört om vad som hänt. Jag har även försökt kontakta supporten vid två tillfällen och väntar nu på svar. Även min flickvän lade en beställning runt samma tidpunkt och nu ca 3 veckor senare väntar även hon på att få sin order skickad. Katastrof!
  • Hej,

    Det är troligtvis en beställningsvara eller någon artikel som varit restnoterad hos tillverkare på era ordrar. Detta skall man kunna se direkt på orderbesked så att kan man välja om man är beredd att vänta eller om man vill göra förändringar på sin order. Har ni kontaktat kundtjänst så kommer de självklart att ge er svar.

    Med vänlig hälsning
    Skapamer.se

  • 2019-09-19 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Dålig
    1 år sedan
    Fy så dålig service! Kommer aldrig mer handla där. La beställning och ville avboka, mejlade knappt 5 min efter att jag la beställningen men dem vill inte avboka den för att paketet ligger plötsligt ”längst ner” i pallen. Skitsnack
  • Hej,

    Den här tidsapekten kan inte stämma, vi arbetar alltid för bästa kundservice.

    Med vänlig hälsning
    Skapamer.se

  • Dålig
    1 år sedan
    Tar bort låga recensioner från sin hemsida. Säljer Magnetark som inte fungerar.
  • Hej Suzanne,

    Det låter mer som en reklamation, hör av dig till kundtjänst så hjälper de dig.

    Med vänlig hälsning
    Skapamer.se

  • Dålig
    1 år sedan
    La beställningen 2019-02-27,
    Två produkter som båda fanns i lager med 1-3 dagars leveranstid
    Sidan skryter även om ”Blixtsnabb leverans”

    Skickade mail 2019-03-12 där jag frågade hur det gick, fick sedan svar 2019-03-19 där de skrev att en produkt inte hade funnits i lager.

    2019-03-21 fick jag min leverans, ungefär en månad tog det alltså.

    Dåligt uppdaterat lager, långsam leverans och långsam kundtjänst, under all kritik.
  • Hej,

    Finns våra artiklar i lager så går självklart leveranserna ut omgående. Här har troligtvis uppstått ett missförstånd.

    Med vänlig hälsning
    Skapamer.se

  • Usel
    1 år sedan
    Värdelöst, handla INTE hos skapamer! jag väntade i över två månader på mitt paket. Efter att flera gånger fått meddelanden om att de väntade in produkterna till sitt lager och således sköt upp leveransen blev jag sur, hörde jag av mig och bad dem avboka ordern då jag inte ville stötta ett så oseriöst företag. DÅ skickar de iväg den till mig istället, fast det inte längre var vad jag ville...
  • Hej,

    Det står alltid vid köp om artikeln är lagervara, beställningsvara eller eventuellt slut hos leverantör. Man har alltid möjlighet att be om delleverans eller avboka sin order. När du avbokar din order så är din order troligtvis redan på väg.

    Med vänlig hälsning
    Skapamer.se

  • Usel
    1 år sedan
    "Blixtsnabb leverans" lockar man med. Den blixten kan en snigel rymma ifrån! Lovar leverans inom 5-14 dagar. Ingen uppdatering. Efter 14 dagar kontaktar jag kundtjänst och får informationen om att jag ska vänta 14 dagar till. Då finns varan på lager, men dom kan inte säga hur lång tid det kommer ta för dom att "packa upp och skicka" den. Inte särskilt trevligt bemötande heller. Kommer inte (försöka) handla här igen!
  • Hej,

    Det ser ut som om du har haft någon beställningsvara på din order. Det kan du vid köptillfället se när du klickar i för köp. Det har sedan också blivit en försening från vår leverantör vilket vi ber om ursäkt för.

    Med vänlig hälsning
    Skapamer.se

  • Usel
    1 år sedan
    8 dagar sedan beställning och paketet har inte ens SKICKATS. Skandal.
  • Hej,

    Kontakta kundtjänst så att inget har blivit fel med din order. Det mest troliga är att något på din order varit en beställningsvara, men oavsett så får du besked av kundtjänst.

    Med vänlig hälsning
    Skapamer.se

  • Perfekt
    2 år sedan
    Mycket bra servic och kundkontakt. Köpte penslar som blivit böjda i transport vilket jag skrev till dem och påpeka att det var lite tråkigt att dem ej var skyddade. Dem svarade snabbt och skickar mig två nya penslar.
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställde några produkter i mars, med förhoppning om snabb leverans, om än inte 'Blixtsnabb leverans'. Samtliga produkter fanns i lager. Jag fick bråttom att beställa dessa, då en klocka räknade ner tiden. Jag hade x tim, x min, x sek på mig. Informationen 'Din order kommer snarast att behandlas och skickas till dig' kom upp på hemsidan.

    Efter 5 dagar fick jag informationen att en av varorna ej var leveransklar. Vilket i praktiken innebar att jag fick vänta på min order i 3 veckor.

    Det är inte acceptabelt att informera om att varor finns på lager, när det inte stämmer. Och man ska heller inte behöva vänta 5 dagar på den informationen. Hade jag vetat att servicen var så undermålig, hade jag inte genomfört beställningen.

    Och jag undrar hur detta företag, Skapa mer, har kunnat få utmärkelsen 'Årets e-handlare' de fyra senaste åren.

    Christina
  • Hej Christina,

    Vi beklagar att något blev tokigt med din order och hoppas att du har varit i kontakt med kundtjänst om detta.

    Med vänlig hälsning
    Tina Seger
    Skapamer.se

  • Ganska bra
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Hade gett fulla stjärnor om de ville svara inom lovad tid på sin kundtjänst och ha tydlig information om vad som faktiskt finns i lager och ej, så man inte blir besviken när bekräftelsemejlet kommer.
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställde varor från skapamer.se, med förväntad leveranstid 5-14 dagar. Bra, då kommer den senast måndag en vecka innan jul, tänkte jag.
    Efter 15 dagar får jag ett mail att varan är slut hos leverantör och jag kan räkna med leverans slutet av januari. Avbeställa får jag också. Jo tack, två vardagar kvar till jul.
    Inte så sugen att beställa från skapamer.se igen.
    För den som inte är redo att vänta 6 veckor på sin leverans så kan jag inte rekommendera skapamer.
  • Hej Lennart,

    Det är trist att din vara var tillfälligt slut hos leverantör, det är tyvärr sådant som händer men vi ber om ursäkt för att du fick sent besked om det.

    Med vänlig hälsning
    Tina Seger
    Skapamer.se

  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställde en vara. Efter några dagar fick jag ett sms från ett för mig okänt fraktbolag som ville att jag skulle följa en länk för att boka leverans. Länken fungerade inte. Kontaktade Skapamers kundtjänst via mail. Fick efter några dagar tag på fraktbolaget som enbart levererade på dagtid (då normala människor jobbar). Fick idag svar på mailen från skapa mer TVÅ veckor efter att jag kontaktat dem, i mailet ignorerar de helt att länken via sms inte fungerar. Kommer aldrig mer beställa från skapa mer då de verkar vara helt ointresserade av nöjda kunder.
  • Hej Micke,

    Det låter som om du hade fått en ganska snabb lösning på detta om du kontaktat fraktbolaget med en gång. Men vi ber om ursäkt för att du fick vänta på mailsvar från vår kundtjänst.

    Med vänlig hälsning
    Tina Seger
    Skapamer.se

  • Usel
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Nås ej på mail alls.
    Fick kontakt när jag ringde (efter att dem hade en fikarast, vilka stänger av hela kundtjänsten för fikarast haha).
    Dem hade skickat fel vara en gång, så jag skickade bild till dem och förklarade vad som var fel med varan och hurvaran som jag veställt skulle vara.
    Dem skickar en ny vara, som är fel igen och nu kan jag inte äns ringa upp dem för att dem stänger kundtjänsten 13 på fredagar, så skrattretande.

    Jag ska lämna tillbaka allt och vända mig till ett bättre företag som gör sitt jobb.
  • Ganska dålig
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Stort utbud av varor
    Men kundtjänst är hur otrevliga som helst, och svarar knappt på mail.
    Varor som finns i lager vid beställning, restnoteras när bekräftelsemailet kommer.
  • Perfekt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Extremely fast shipping, and quick responding customer service.
  • Perfekt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Beställning Leverans
    Enkelt och lätt, inga problem
  • Perfekt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Beställning Leverans
    Allt känns lätt och smidigt. Sidan mycket lätthanterlig och gav mig massor av inspiration.
  • Perfekt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Beställning
    Svårt att välja pga ett stort utbud och bra priser.
  • Utmärkt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Beställning Leverans
    Enkelt att leta efter produkter, brett och varierat utbud tillsammans med ett bra prisläge!
  • Perfekt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Beställning Leverans
    Enkelt , då jag fann precis vad jag önskade.
  • Perfekt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Beställning Leverans
    Mycket bra och positivt med gratis frakt vid köp för över 299kr.
  • Utmärkt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Beställning Leverans
    Snabbt och smidigt!
  • Perfekt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Beställning
    BRA
  • Perfekt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Beställning Leverans
    Väldigt smidigt.
  • Perfekt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Beställning Leverans
    rullar på från början lätt att hitta
  • Perfekt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Beställning Leverans
    fantastiskt snabb leverans
  • Perfekt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Beställning Leverans
    Lätt som en plätt.
  • Perfekt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Beställning Leverans
    väntar bara varorna att jag kan sticka vantar
  • Perfekt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Beställning Leverans
    Jag var på det hela nöjd, hade inte läst igenom ordentligt på ett av garnen och hade en annan bild av vad det skulle vara men lär behöva det någongång i framtiden ändå hah
  • Perfekt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Beställning Leverans
    Många olika produkter, lätt att navigera runt. Lätt att förstå.
  • Perfekt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Beställning Leverans
    Snabbt och smidigt.
  • Perfekt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Beställning Leverans
    Har tidigare handlat på Skapamer och var supernöjd. Därför vill man inte bara skapa mer utan också handla mer 🖒🖒🖒