Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Radiostyrda Modeller har fått betyget (3.67)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    ena riktiga skojare. Helt ointresserade av reklamationer, många undanflykter och konstiga bortförklaringar. Handla INTE där! Jag fick reklamera via VISA. Kan man inte ge dem noll stjärnor??
  • Knappt godkänd
    10 mån sedan
    Egentligen prisvärda modeller. Köpte en radiostyrd grävmaskin och en hjullastare. Grävmaskinen fungerade fint, men hjullastaren fick ingen kontakt med kontrollen. Supporttelefonen stängd i en vecka nu, och fått ett svar via mejl att problemet är enkelt, men ingen hjälp med vad man ska göra. Tråkigt😟
  • 2019-04-06 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Usel
    1 år sedan
    Skulle använda mig av ångerrätten, men vågade inte lita på att få pengarna tillbaka så jag avstod. Det första jag fick veta av kundtjänst var att det kommer att bli ett ordentligt avdrag på återbetalning, vilket dem inte har rätt att göra då jag har 14 dagar ångerrätt e med full återbetalning enligt konsumentköplagen. Kundtjänst försökte på alla sätt att få mig att inte retunera med hjälp av förtäkta hot. Det funkade, tonen i deras svar gör att jag inte litar på en Enskild firma, ( detta är inget Aktiebolag utan enskild firma )och vill du retunera eller reklamera så kan det bli problem
  • Utmärkt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställde en byggsats som julklapp i tisdags och betalade med kort.
    Dagen efter fick vi bekräftelse att paket var inlämnat till DHL. PÅ torsdagen, två dagar efteråt, kunde vi hämta paketet hos vårt ombud. Detta tio dagar innan jul, så vi var mycket nöjda med sådan snabb service!
  • Acceptabel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Bilen vi köpt gick sönder kort efter att vi mottaget den. Det var initialt svårt att komma fram till kundtjänsten. De svarar inte i telefon med hänvisning till sjukdom. Efter två mejl fick jag svar. Därefter gick kommunikationen bättre och jag fick en reklamation.

    Reklamationsinformationen var ovanligt komplicerad och försöker nog vara tydlig med vad som inte är garantiärende, men tonen i instruktionen är väl rak, på gränsen till otrevlig och uppfordrande. Dock, det går att följa den.

    Efter att bilen var inskickad fick jag efter ett tag information att jag skulle få en ny bil och strax därefter kom en bil som fungerar bra. Jag reklamerade i semester tider, så jag tycker att överlag att bemötande och responstid var acceptabla. För att få ett högre betyg behöver det vara lättare att få kontakt och lättare att reklamera en produkt som uppenbart led av tillverkningsproblem.
  • Usel
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Helt omöjliga att ha att göra med
  • Usel
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Helt omöjliga att ha att göra med vi reklamationer