Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Kostnadsfri Click & Collect
Snabb och trygg leverans
Brett sortiment

http://www.gamestop.se

Betalningsalternativ

Visa
MasterCard
PayPal
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information GameStop SE har fått betyget (2.68)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Mycket bra
    16 dagar sedan
    Posten strulade till mitt paket så det kom till mitt ombud istället för hemleverans. Hemleverans kostade 50kr istället för 29kr till ombud. Jag skrev om detta till kundtjänst och fick ett presentkort på 100kr mejlat till mig inom 12 timmar, på en lördag!

    Hade fått fler stjärnor men deras hemsida är fruktansvärt dåligt strukturerad.
  • Mycket bra
    21 dagar sedan
    Uppdaterat: 21 dagar sedan
    Vågade inte beställa med hemleverans efter alla dåliga recensioner så jag körde click & collect eftersom jag har butik inte alltför långt bort. Funkade jättebra och var redo att plockas upp efter en kvart.

    Var också nöjd med att de hade pc-spelet jag var ute efter "Project cars 2" för 299 kr när alla andra hade det för över 600 spänn. (Sen att det nu en vecka senare finns för under 145 kr för nedladdning och runt 160 kr på massa ställen var jag iofs mindre nöjd med men det kan jag inte klandra GameStop för).
  • Usel
    1 månad sedan
    Beställde ett par varor, fick en orderbekräftelse och pengarna drogs. Ett par veckor senare får jag meddelande om att de inte fanns i lager (på hemsidan går de dock fortfarande att beställa) och pengarna återbetalades.
    Jag är glad att jag fick tillbaka pengarna, men min erfarenhet med Gamestop är nu att de bara lånar pengar ett par veckor och sedan lämnar tillbaka dem. Vet inte riktigt vad det är för mening med detta. Kan inte rekommendera någon att beställa från hemsidan, men det är möjligt att många av de fysiska butikerna funkar som de ska.
  • Dålig
    1 månad sedan
    Beställde en ny PS3 handkontroll. Gamestop skickar ut en begagnad, kundtjänst svarar att det blivit ett missförstånd (på en vara de sålt i minst 3 år enligt produktbeskrivningen).
  • Usel
    3 mån sedan
    Sämsta spelbutiken i landet! Löjliga priser och helt värdelös personal i de flesta butikerna jag besökt. Rekar ingen att handla hos dessa skojare
  • Usel
    3 mån sedan
    "Flera enheter av samma produkt beställdes och överskred maxantalet."

    Inte första gången det händer från gamestop, borde inte produkten ta slut i lager och förhindra att man kan beställa mer av produkten? Himla trist när man trott att man gjort ett fynd.
  • Mycket bra
    3 mån sedan
    Noterade precis att de har fått en hel del negativ feedback, så vill kompensera med lite creds för deras schyssta support:

    Beställde en Zelda t-shirt på Black Friday och fick en helt annat modell (som dessutom var något billigare, men åtminstone samma storlek). Hade överseende med deras enorma belastning under Black Friday, så skickade ett e-post om felet och väntade, men fick bara ett automatiskt svar på att de var överbelarmade. Efter ca 3 veckor skickade jag ett nytt e-post, som de svarade på riktigt snabbt och bad mycket om ursäkt för besväret, skrev att de lät mig behålla t-shirten som de hade skickat och att de dessutom skickade rätt t-shirt utan extra kostnad, som kompensation för allt.

    Deras frakt var snabb och deras specialpriser under åren är bland de bättre på marknaden. Uppskattar även att de tar in unika varor. Och faktumet att de både litade på att jag talade sanning och lät mig behålla den första t-shirten direkt efter att de fått det andra meddelandet var ett stort plus. Därför får de 8 stjärnor.

    -1 stjärna för att de gjorde fel från början.
    -1 stjärna för att jag behövde skicka 2 meddelanden innan det löste sig.
    Förmodar att de flesta skulle givit dem mindre än 8 stjärnor för omständigheterna, men eftersom det verkar som att majoriteten inte har varit med om trevliga upplevelser och de som är nöjda bara representerar en minoritet, baserar jag omdömet på deras snabba support och kompensation, samtidigt som jag är väldigt nöjd med deras fysiska butik, vilket är att tillägga.
  • Ganska dålig
    11 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    köpte ett NYTT spel på rea fick spelet men dock var skyddsplast borta med en secure klistermärke över öppning som när jag tog bort det lossna det under som det stog void på som ej går bort SNYGGT!

    i övrigt bra skick
  • Dålig
    4 mån sedan
    förbeställde anthem (pc) för att få en gratis figur. de skickar fel färg på figuren och skickar själva spelet från tyskland så det dyker inte upp före helgen. lyckat...
  • Usel
    4 mån sedan
    Saldot på hemsidan verkar inte ha det minsta att göra med vad som faktiskt finns i butik. Var intresserad av en vara som skulle finnas i nästan varje butik i landet enligt hemsidan, i nytt skick. Ville kolla innan, så ringde. Ingen svarade. Efter åtskilliga försök (där signalerna gick kanske 10 gånger, följt av en extremt hög ton som hängde i tills jag lade på) gav jag upp, men bestämde mig för att kolla på plats, då jag ändå hade ärenden i närheten. Självklart hade de inte produkten hemma, och att telefonen inte skulle fungera visste de inget om. I och med att man faktiskt kan köpa varor online via deras hemsida, som sedan inte verkar existera, rekommenderar jag starkt att inte köpa någonting från hemsidan direkt, utan att ringa in och kolla om varan faktiskt finns eller inte. Om någon väl svarar i telefonen.
  • Usel
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Tog betalt för vara som skulle hämtas i butik. Väl i butik fick jag veta att de hade nekat ordern för att de "hade annat för sig". Pengarna betalades aldrig tillbaka.

    Vilket skojarföretag! Mot mitt bättre vetande gav jag dem en till chans. Beställde nytt spel och betalade i förväg. Fick begagnat, trasigt spel. Inget svar från suport, butik vägrar hjälpa mig. Så nu har de inte bara stulit pengar utan vägrar ersätta felaktig produkt. Blir att driva vidare ärendet.

    Uppdatering:
    Fick en butik i stan att hjälpa mig med en retur trots att huvudkontoret sa ifrån. De gav mig även lite info om varför ingen svarar på supporten - det är EN person som tar alla supportärenden. :|
  • Bra
    4 mån sedan
    Ojjj vad många som är missnöjda!
    Väldigt tråkigt att se.

    Jag kan nu tyvärr endast gå på egen erfarenhet och inte andras.

    Den support jag fått i Frölunda butiken samt den i Allum är helt underbar måste jag säga!
    Sen hur dom prissätter begagnade produkter är en annan fråga.
    Dock så får man 3 års garanti på en begagnad konsol vilket jag köpte.

    Beställde ett spel från nätet och hade den i brevlådan dagen efter. Så jag måste haft tur. Nu brukar jag inte beställa spel och sånt från nätet utan föredrar att köpa direkt i butik eller från blocket där priserna är mycket bättre :)

    Så länge min upplevelse är bra kommer detta betyg att kvarstå.
  • Usel
    5 mån sedan
    Fick hem fel vara. Kundsupport svarar inte vid massa försök att kontakta dem, butik som skickade fel svarar inte i telefon. Butiken som jag bor nära säger att dem inte kan ta hand om ärendet.
  • Usel
    5 mån sedan
    Beställning av varor som fanns i lager väntar 2 veckor och jag skickade mail den 15 jan för att fråga vart grejerna är och får bara tillbaka ett tråkigt automeddelande att det snart närmar sig mellandagarna och det kan ta tid att få svar *Noll Koll*

    22 Jan Nu som för många andra fick jag bara ett mail som det står att ordern blivit avbruten.

    Bort med butiken! Uselt!
  • Usel
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    OBS! OBS! OBS!
    VARNING FÖR GAMESTOP!
    ETT RIKTIIIIGT DÅÅÅÅLIGT FÖRETAG SOM INTE BORDE FÅ SÄLJA TILL NÅGON!...

    Beställt digitala produkter som inte levererats
    Flera dagar har gått, flertalet mejl. Ingen reaktion alls! Fortfarande inte fått mina betalda varor! Detta var första och sista gången jag handlar hos GameStop! Återstår att se hur lång tid det ska ta för Gamestop att kreditera?

    TYVÄRR ANVÄNDER GAMESTOP INTE PAYPAL, DÅ HADDE DET VARIT BETYDLIGT ENKLARE ATT HÄVA KÖPET.
    ETT RIKTIGT DÅÅÅÅLIGT FÖRETAG SOM INTE BORDE FÅ SÄLJA TILL NÅGON.

    Mvh / Henry Andersson

    Uppdatering 2019-01-15: Summan återbetald men tyvärr så obehagligt oseriöst, så betyget blir inte bättre än uselt.

    Mvh / Henry Andersson
  • Usel
    5 mån sedan
    Beställde ett NES mini och fick efter ca 10 dagar ett mail att man inte kunde leverera spelet pga slut. Kundtjänsten får man inget svar på varken på sociala medier, telefonsupport eller mail. Kommer inte beställa härifrån igen.
  • Usel
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    ABSOLUT SÄMSTA OBEFINTLIGA KUNDSERVICEN!

    Har nu försökt nå dom i 2 veckors tid att höra vart min beställning är. Mailat, uppdaterat ärendet via deras länk på zendesk, ringt, lämnat meddelande, skrivit på Messenger, öppet på deras Facebooksida.

    INTE ETT ENDA J**LA SVAR!

    Totalt kass är vad dom är.
    Är spelen inte nya som lovat om/när dom kommer utan begagnade som flera andra fått så blir man mer än besviken....

    Uppdatering: av dom fyra spelen som fanns i lager när jag beställde fanns nu 2 veckor senare INGET spel på lager. Hur är det ens möjligt! Inte ens svenska supporten kunde svara så dom hade kallat in en utlänsk support. Ordern är nu mackulerad från deras håll. J*vla tattare.
  • Usel
    5 mån sedan
    Så dåligt bemötande. Kan absolut inte rekomendera!
  • Usel
    5 mån sedan
    riktig riktig usel kundtjänst
  • Usel
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Detta måste vara sämsta spelbutiken i världen. Förstår inte hur de kan gå runt. Deras priser är ett skämt. Beställde nyligen på deras rea 3 spel, stod tydligt att de var nya och inte begagnade.

    2 av 3 spel jag fick var utan plast och i ett av dem hade koden för extramaterial redan använts.

    Har skickat 3 mejl, inget svar...
  • Usel
    5 mån sedan
    Dålig information och ingen bra service.
    Tittade på hemsidan innan jag åkte till butik då det är en bra bit för mig att köra till butiken. Enligt hemsidan så ska det spelet jag söker finnas i butiken. Här är första missen, på hemsidan finns det "möjlighet" att se tillgängligheten på varan i en fysisk butik. Åker till butiken och letar efter spelet. Här på prisjakt framgår det inte om det är ett nytt spel eller begagnat. Letar upp det spelet på gamestop bland begagnade spel (antog att priset var för en begagnad) och går till kassan. visar priset på hemsidan som inte överensstämmer med det pris som står på spelförpackningen.
    Får då först veta att det priset som står på gamestop hemsida är för ett nytt spel (99 kr) och det begagnade kostar 189 kr. Nu börjar det bli lite knepigt för säljaren. Jag hade lagt fram en xbox one spel. Han letar efter ett PS4 spel. Påpekar detta och det visar sig att det ska finnas 1 st på lager. Tror ni han hittar den? säljaren letar i flera minuter men hittar inget. Den har fått fötter menar han. Jag frågar om jag kan köpa det begagnade för samma pris? Nej det går absolut inte. Inte heller verkar han vara villig att hjälpa mig på något annat sätt, t.ex. beställa från huvudlagret eller något sånt.
    Tycker det är en väldigt konstig kundservice gamestop har. Är väldigt missnöjd.
  • Acceptabel
    6 mån sedan
    Tog en vecka att leverera en PS4 Pro efter Black friday, deras lager verkar finnas i tyskland så räkna med att beställningar som postas tar sin tid med långsamma DHL
  • Usel
    6 mån sedan
    Genomförde ett flertalet antal beställningar varav jag har sämsta betyg att ge;

    Dem skickade iväg, utan att prata med mig innan, spel som enl. dem själv ska vara NYA men som hade skadade och repade fodral, skyddsplast/plombering som varit halvt bruten men även helt oinplastade, oplomberade spel. Även om priset må vara lågt så är kvalitén under all kritik!

    Efter första mejlet med supporten så beklagar dem sig med att jag kan få välja att antingen returnera varorna eller få ett visst avdrag. När man sedan skickar tillbaka ens ställningstagande så får man ingen respons varesig via telefon eller mejl.

    Betalar hellre några extra kronor i en butik som har seriös verksamhet men också en seriös support!
  • Usel
    6 mån sedan
    Precis samma upplevelse som andra beskriver. Cancellerar ordrar utan förklaring. Svarar varken på telefon eller mail.
  • Usel
    6 mån sedan
    Svarar inte på mail, avbeställer ens beställningar utan någon vettig förklaring.
  • Usel
    6 mån sedan
    Måste vara det sämsta stället man har handlat på.

    A) Beställde ett spel på sidan.
    B) de ringer från butiken som spelet ska skickas, och informerar om att den saknar originalfolder, och om jag vill ha den iaf. Jag ber om att fundera och återkomma
    C) ringer tillbaka till samma butik någon timme senare för att tacka nej. Men då har de redan skickat den säger de.
    D) men först någon dag senare, får jag Mail om att den har skickats
    E) över 4 veckor senare, inget som har skickats. Använder deras länk till postnord i mailet, och där står det att frakten endast har bokats.
    F) ringer kundtjänst om och om igen. Kommer aldrig fram. Exempel: kl 9.10: möts jag av telefonsvarare: ”våra öppettider är 9-17”

    Ta bort denna hemsida från prisjakt!
  • Usel
    6 mån sedan
    Uselt företag!
    Levererar inte förhandsbokningen och svarar varken på mail eller telefon.
    Varning för dessa skojare!
    Undvik dem till varje pris!
  • Usel
    6 mån sedan
    Helt dött! Flera dagar har gått, flertalet mejl och lämnat meddelande på deras telefonsvarare. Ingen reaktion alls! Fortfarande inte fått mina saker! Detta var första och verkligen sista gången jag handlar hos GameStop! Betyg -1
  • Usel
    6 mån sedan
    Värsta kundservice jag har sett. Svarar inte på mail och inte i telefon heller.
  • Usel
    6 mån sedan
    Beställde Nintendo Labo-prylar när de hade en 50%-kampanj i helgen (alla fanns i lager enligt hemsidan). Efter 5 dagar kommer ett mail som säger att ordern avbrutits och att pengarna ska återbetalas. Värdelöst!
  • Dålig
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Ingen "höjdarbutik" vad det verkar?!

    Beställde 6/12 en "SEGA Genesis Classic Retro Gaming Console".
    Idag 13/12 avbröts beställningen och pengarna återbetalades!

    Rötet! :-(
  • Usel
    6 mån sedan
    GameStop är ett helt bedrövligt värdelöst företag!

    Jag, liksom flera polare, köpte saker från dom på BlackFriday - pengarna har dragits men 3veckor senare finns ingen tillstymmelse till leverans för någon av oss.

    Jag har ringt och mailat till dom vid flertalet tillfällen utan svar.
    Till sist fick jag äntligen ett svar men då med en länk för att kunna följa leveransen, men idag fick jag ett mail om att beställningen avbrutits.
    VA??! Hur kan det ta 3veckor för dom att fatta att de inte har saker att leverera?!

    Tidigare i höstas köpte jag ett digitalt presentkort via dom.
    När man köper ett digitalt presentkort eller ex. Playstationkod är syftet att det ska gå fort att få till sig. Det finns mängder med företag som automatiskt mailar, en inte GameStop inte! Där hanterar de digitala presentkort manuellt under arbetsdagar.

    Helt enkelt en värdelös firma!
  • Usel
    6 mån sedan
    Katastrofbutik.

    Efter 2 veckor och inga skickade varor, även om de har dem på lager. Så kontaktar man support och de säger att varorna redan gått iväg. 1 vecka senare får man inget mail eller något utan bara en återsättning av pengarna.

    UNDVIK! Finns så många bättre ställen och deras priser är bara ljug.
  • Utmärkt
    6 mån sedan
    Köpte hörlurar på webben under black friday och allt gick hur smidigt som helst. Ingen skillnad mot några andra butiker (på ett bra vis).
  • Bra
    6 mån sedan
    Köpte PS4 på black friday, tog tog fyra dagar med leverans till dörren.
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Supersnabb service (både frakt o service). Ringde t.o.m. för att fråga om det var OK med en öppnad kartong - oanvänd vara - endast visad för kund. Vara var helt ny när jag fick den , hade nog aldrig tänkt på att den varit öppnad. Sparade 750:- på denna produkt. Tack GameStopp!
  • Usel
    7 mån sedan
    Efter att kontrollerat lagerstatus online på ett Ps4-spel och bekräftat att det finns i butik, så ringer jag dessutom till butiken för att kontrollera att spelet finns.

    -Ja det finns, du är välkommen hit.

    Åker till butiken och vad händer. Jo spelet finns inte i butiken. Konstigt tycker personalen, ---
    - Det står att vi ska ha ett på lager.

    Tack för att jag fick åka hem utan spel efter att både kollat online och ringt till butik.

    Finns bättre ställen att handla på!
  • Usel
    7 mån sedan
    Som sagt alla nya releaser är 150-250 kr dyrare än mot Elgiganten, Mediamarkt.
    Sedan får du skitpriser om du byter in ett spel.
    Frågade om PS4 VR som jag tänkte köpa hurvida det gäller om man inte gillar det och om man kan få öppet köp tills dagen efter, varan måste vara plomberad.
    Ok sa jag och köpte det på Elgiganten, nu kan jag köra detta i 30 dagar och behöver inte ens ha originalkartongen med mig för att få tillbaka pengarna om jag inte vill ha det :D
    Nej förstår inte varför man skulle vilja göda dessa gossar med pengar, betydligt billigare och bättre service på andra ställen.
    Överpriser på allt, sedan deras förhandsbokningar som de vill man skall betala en handpenning på för att verkligen få det :D :D varje gång det har varit ngt storspel som släpps och finns bara i begränsad upplaga, har varit för mig att gå tvärs över vägen för köpa på Elgiganten eller MM för 150 kr billigare på releasedag, aldrig att de varit tomt i deras hyllor.
    När Scorpio släpptes Xbox var det likadant bara knalla in på MM och plocka ett i butik, behöver jag säga att det också var billigare :D

    Vad kan man då förvänta sig från Game? att de kan och vet lite om spel.. Jo absolut men vår Game butik har aldrig spelat några spel man frågar om utan det är alltid svaren, jag har det hemma inplastas men inte hunnit spela. Du jobbar ju för f.n i en spelbutik men hinner inte testa spel, konstigt!
  • Perfekt
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Beställde ett tv-spel (online) på ett bra pris, och efter 2-3 timmar så plingade det i min postnord-app att ett paket till mig var bokad från Gamestop. Det var snabbt tyckte jag. Och jag kunde hämta ut paketet bara 2 dagar efter.
  • Ganska dålig
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Kundtjänst endast måndag till fredag. Köpte ex Fallout 76 (pre-order PC) för att få tillgång till beta. Har inte fått någon access och pre-load är i gång den här helgen och jag ska sitta och vänta till veckan efter för att fråga om min beta access kod. Helt värdelöst!

    Uppdatering:
    Efter att ha besökt butiken på Hallarna i Halmstad så får jag ge dom ett par stjärnor till. Mycket trevlig personal som löste det hela på studs. Inga problem där i alla fall.

    Uppdatering 2
    Betan är nu igång och jag har en kod tack vare den fysiska butiken. Har fortfarande inte fått något mail som utlovats av GameStop online!
  • Bra
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Jag ska vara ärligt. Alla dessa låga omdömen som jag sett gjorde mig osäker för ett tag, men efter att ha provat själv och upplevt med egen erfarenhet så håller jag inte med för det mesta.

    Online:
    När det gäller online, köpte jag ett par gaming headset och dess leverans är precis som man kan förvänta sig från en nätbutik; tillgång till spårning, snabb leverans och god skick. Jag kan säga att deras online service är helt ok för min del. Men när det gäller köp av spel och konsoller vet jag inte, då jag föredrar att gå till en fysiskt butik istället.

    Priser:
    Visst, priserna hos GameStop kan vara dyra, men det gäller bara att ha tålamod när rean slår till, som headseten tex. Den kostade ursprungligen 1249:-, men har nu sänkts till 799:-. mycket billigare jämfört med andra butiker just nu. (Turtle Beach Stealth 520) Massor av spel har varit dyra en viss punkt, men så fort tiden passerar, har jag sett dess priser sänkas till runt hälften, speciellt begagnade.

    Kvalitet:
    Nästan alla produkter som jag har köpt från GameStop, vare sig nytt eller begagnat, spel, konsoller eller accessoarer, har alla varit i god skick, utan problem alls. Alla spel jag köpt har inga repor, konsoler och kontroller funkade perfekt för mig. Det hade varit en gång jag fick en kontroller med trasig knapp, men tack vare garantin, fick jag en ny utan att betala extra och den här gången funkar den som den ska.

    Service och Personal:
    Fick ett problem med en rabattkupong som jag fått via mail, där kupongen inte kunde visas på mailet. Tack vare online service, skickade dem en ny till mig utan problem.
    Alla personal som jag träffat är jättetrevliga. Speciellt hos Norrköping Ingelsta och Eskilstuna Tuna Park som jag besöker oftast. Visst, de kan vara jobbigt när de frågar om förhandsbokning, spelskydd eller övriga rekommendationer, men jag har ju faktiskt anledningar till att neka.
    Dem är oftast hjälpsamma när det gäller garanti, man kan få reda på hur mycket ett spel är värt när man säljer det hos dem utan att behöva ta med själva spelet och svarar på allmänna frågor.

    Inbyte:
    Jag har sålt en del grejer till GameStop och jag håller med om hur lite pengar man får tillbaka är ganska kass och så det är synd att man inte kan sälja tredje partis tillbehör eller spel från äldre generationer (GameBoy, PS2, GameCube etc.) men annars är allt okej för min del.

    Slutsats:
    GameStop är inte perfekt, men SJÄLVKLART INTE URUSELT som de flesta påstår. De gör sitt jobb helt enkelt, servicen är hjälpsam till stor del och personalen är alltid trevliga. GameStop är även ett av de sista fysiska butiker där man kan faktiskt sälja och köpa begagnade spel.
    Ända klagomålet jag har är hur lite effektiv medlemskapet är, där rabatter man får som medlem inte är lika effektiv som priser som sänks genom tiden eller reor på vissa högtider, men det hindrar mig inte från att fortsätta besöka GameStop och fortsätta handla hos dem.
  • Usel
    8 mån sedan
    så sjukt dålig service i butik. fantasipriser på allt de säljer också. undvik som pesten.
  • Dålig
    8 mån sedan
    Beställde 2 produkter, betalade och fick bekräftelse om min beställning. När varan väl skickas, står det att endast 1 av 2 skickas, fastän jag betalat hela summan. Mailarde Gamestop för 3 dagar sedan för att begära pengar tillbaks för produkten de inte skickat, men inte fått något svar alls. Sist hände samma sak, men då fick jag pengarna tillbaks samma dag.

    Tråkigt att de inte uppdaterar sin stock ifall produkter tar slut eller utgår när man redan betalat, fick inte ens något mail som förklarar varför 1 av 2 skickats.

    Dock ska de ha credd för att det tog 1 dag att få hem produkten..
  • Usel
    8 mån sedan
    Ljuger, lurade mig vid ett tillfälle med deras policys. Klev aldrig in igen. Rekommenderar ingen att göra det heller. Finns så otroligt mycket bättre butiker men borde vara mer en självklarhet idag.
  • Usel
    9 mån sedan
    Vidrigt företag
  • Usel
    9 mån sedan
    Dyrt, dålig service, väldigt säljiga (på ett påträngande vis). Förstår faktiskt inte ens hur det kan gå runt fortfarande...
  • Usel
    9 mån sedan
    Gamestop ber en alltid ta med sina spel till butiken för värderingar innan man kan sälja dem till dom. Tog med mig mitt Monsterhunter world till Ps4a och dom gav mig 140:-
    Orkade inte ens diskutera det när jag ändå gått dit med mitt spel men om jag kunde ångra mitt val hade jag sålt det till retrospelsbutiken som skulle gett 220:-
    Och nu säljer dom det begagnat för 500:- Förstår att det är ett sätt med att gå med vinst men dom kan ju åtminstånde ha en lista online med priser så man inte behöver ödsla tid på att ta sig dit ens.
  • Dålig
    9 mån sedan
    Skulle lämna in spel i Södertälje butiken men blev nekad. Han "store managern" sa att kan inte ta emot spelet, vi går ju minus, osv osv. Han vägrade helt sonika ta emot spelet (pes2019 ps4) och sa kom tillbaka någon annan dag. Han sa att de inte hade pengar i kassan och kunde inte ge presentkort heller för "blippen" fungerade inte helt plötsligt. Blev spydig och sa till mig, fixa den du då om det är så. Nej riktigt dålig upplevelse blev det där. Han hänvisade till direktiv de har men inga som står ut till kund så rättigheter har man inga hos GameStop tydligen. Skitaffär!
  • Utmärkt
    10 mån sedan
    Inte mycket att klaga på. De fåtal gånger jag beställt på nätet har det kommit fram på några dagar. Boka och hämta i butik funkar bra.
  • Usel
    10 mån sedan
    Beställer ett spel som står att det finns i lager. Väntar flera dagar och ser bara att beställningen är bekräftad samt varan finns i lager. Efter drygt 10 dagar får jag ett mejl att min beställning är avbruten pga olika anledningar medan varan fortfarande finns kvar online. Kan bara rekommendera att undvika online-butiken!