Prisjakt
  • Logitech

  • ie

Bli först med att skriva ett omdöme!

Vad tycker du om Logitech?

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
e
ehs0n
1 omdöme
UtmärktRedigerades 7 år sedan

Älskar <3

m
micko3
3 omdömen
UselRedigerades 8 år sedan

Verkligen uselt bemötande när det kommer till att lösa problem. Har en UE Megaboom som fick fel när mjukvaran skulle uppdateras. Nu startar bara högtalaren om, och detta är tydligen ett vanligt problem om man söker på nätet. Logitech vägrar svara på dessa inlägg, frågor och mail. Men svarar gärna på andra frågor... Vad är lösningen? Behöver högtalaren reklameras? Stå för det i så fall, men bemöt kritiken istället för att vara helt tysta!

Gästanvändare
UtmärktRedigerades 11 år sedan

.

C
C0LD
134 omdömen
UtmärktRedigerades 11 år sedan

Väldigt bra att ha och göra med.

a
ashystyle
136 omdömen
UselRedigerades 12 år sedan

- Tvingar konsumenter att ska köpa nya webb-kameror mm eftersom Logitech inte vill stödja deras gamla enheter med de senaste drivrutiner!

h
hovnarr1
41 omdömen
UtmärktRedigerades 12 år sedan

Mycket bra service! Kvalite kostar....

Gästanvändare
UtmärktRedigerades 12 år sedan

Dyrt, men supporten är verkligen helt otrolig.

Gästanvändare
OKRedigerades 12 år sedan

Har blandade känslor för Logitech, beställde två artiklar varav den ena (en mus) fanns i lager, skulle kontakta dem (endast telefon, email finns inte listat) för att be dem samfrakta och om möjligt ta bort musen från beställningen och jovisst det skulle de fixa. Några dagar fick jag ett paket, med musen, men inte den andra saken jag skulle ha. Därefter har det varit flera vändor och till slut ordnade de så jag kunde skicka tillbaka musen med UPS på deras bekostnad (kostar dem >500 kr, musens kostade < 100 kr. Hur tänker man då?) och fick krediterat till slut. Så, minus för ingen epost till kundtjänst och strul med beställningen. Plus för att det ordnade sig till slut, om man hade lite tålamod. Summa summarum, jag skulle inte rekommendera att handla direkt från dem.

B
Blazter
308 omdömen
OKRedigerades 12 år sedan

Hörde av mig till support för att få lite svar om en produkt, personen jag talade med visste inte svaret och bad om att få återkomma då han skulle fråga en kollega. Logitech återkom aldrig och rabattkupongen hann löpa ut. Edit: Tydligen blev det ett problem med att få ut mejl till Hotmail fick jag svar på. De får "ganska bra" eftersom de måste fixa så det inte händer igen.

M
MaxXximilian
160 omdömen
UtmärktRedigerades 12 år sedan

Det finns 2 företag som jag kommit i kontakt med via kundservice som jag för alltid kommer att komma ihåg för den världsklass som dom håller. Den ena är gymgrossisten och den andra är LOGITECH. Kunnig personal, trevliga som få och dom styr upp ersättning precis som ett seriöst företag ska. Underbart att det finns klass kvar bland storföretag, andra borde lära sig.

Om butiken

Butiken finns i Irland. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

PayPal
  • Kortbetalning
  • Avbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: DIGITAL RIVER IRELAND LIMITED

Organisationsnr: 406071