Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt

Betalningsalternativ

Klarna
Swish
Visa
MasterCard
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Liljekvists har fått betyget (5.25)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    16 dagar sedan
    Nästan omöjligt att få personlig service via telefon!
    (lättare att komma i kontakt med skatteverket!)

    Långa väntetider på reparationer,blivit lovad 1-2 veckors väntetid( på en tvätt som var på rep, för ca 12 månader sedan)
    har väntat över 4 veckor, ännu ej klart.
  • Knappt godkänd
    1 månad sedan
    Liljekvist support-sida via en telefonröst är så jävla störande att man önskar man handlat av en seriös firma som iaf kan svara i telefon. här måste man fylla i varenda liten uppgift som pinkod, område och annat för minsta lilla fel, och när kommer ni och avhjälper felet, det har man ingen aning om...
    För ni svarar efter behag.
    Nej SERVICE-nivån finns inte alls könns det som.
    Less som fan på att bli behandlad som nåt slgs drygt virus när man inte ens kan få ett svar på
    En enkel fråga, då har vi ändå handlat en robotklippare för nästan 50000:- av dem.
    Hur gör en äldre person som inte klarar av det tekniska, får han ingen hjälp då eller?
    I butiken är de trevliga och bra att ha att göra med, men vi kan inte köra 4mil för att ställa en fråga...
    Gubbsur kund som saknar en röst att prata med
  • Hej!
    Väldigt tråkigt att höra om din upplevelse av vår telefoni. Vi har jobbat med just detta väldigt mycket för att kunna hjälpa den stora volym av kundsamtal som kommer in till oss dagligen. Vi har även lagt mycket fokus på vår kundservice på vår hemsida för att hjälpa och underlätta för våra kunder att få snabbt svar i vår hjälpguide.
    Service är det vi brinner för och vi jobbar ständigt för att kunna hjälpa alla som försöker nå oss.
    Här kan du få hjälp med de vanligaste problemen med Automowers samt boka tider för felsökning, installation m.m.
    https://www.liljekvists.com/kundservice/' ifall du skulle stöta på något problem i framtiden.
    Vi har även i telefonin att man kan lämna ett meddelande och bli uppringd om man inte kommer fram. Jag hoppas att de äldre väljer det alternativet för hjälp.
    Är det något annat du vill ha hjälp med får du gärna maila mig på [email protected] så ska jag försöka hjälpa dig med det.
    Vill även tacka dig för din åsikt, utan den kan vi inte bli bättre.

    Önskar dig en fin kväll!
    Vänliga hälsningar
    Julia

  • Perfekt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Lätt att söka upp rätt vara. Fri frakt för köpbeloppet (899:-) Många olika betalningsalternativ. Klarna-utcheckningen föredömligt enkel. Bra kommunikation. Reklamkarameller i paketet.
  • 2020-05-14 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Knappt godkänd
    1 år sedan
    Missvisande lagersaldo och dålig uppföljning från butiken.

    Saker jag beställde fanns tydligen inte i lager, dock så visar lagerstatus fortfarande en grön bock vilken i min värld betyder att sakerna finns i lager.

    Det gick en vecka efter att jag hade lagt min order utan att orderstatus uppdaterades, förvisso beställde jag fredag kväll efter nationaldagen men när jag väl kontaktade butiken via ett formulär på hemsidan (alltså en vecka senare) så fick jag svar efter 4-5 timmar att sakerna jag beställt hade sålt slut och att min order skulle annuleras.

    Två stjärnor tack vare relativt snabb återkoppling när jag som kund väl tog kontakt. Dock dåligt av Liljekvists att inte omgående meddela mig som kund att varorna var slut och ännu sämre att lagerstatus på de sakerna jag beställde fortfarande har en grön bock och en leveranstid på mellan 1-4 dagar.

    Nä, här handlar jag troligtvis aldrig mer och kan på grund av ovanstående heller inte rekommendera butiken...
  • Mycket bra
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Lång leveranstid och seg support men bra pris och bemötande!
  • Hej!

    Vi tycker verkligen att det är tråkigt att höra att du upplever Liljekvists som ett oseriöst företag. Självklart vill vi ändra din uppfattning om oss. Jag kan tyvärr inte svara på varför du inte fått något svar av oss då jag inte vet vad det gäller eller vad som skett. Du får mer än gärna höra av dig till oss igen så ska vi på bästa sätt försöka lösa situationen. Skicka ett mail till [email protected] så ska jag göra vad jag kan för att hjälpa dig.

    Med vänliga hälsningar,
    Hanna
    Liljekvists

  • Dålig
    2 år sedan
    Beställt vara på webshop...
    Pengar dras direkt.
    Ingen vara skickas.
    Inget svar på Mail.
  • Hej!

    Vi använder oss av Klarna Checkout i vår webshop, vi drar aldrig några pengar från ditt konto innan varan skickas från oss. Dock reserverar Klarna ett belopp när man väljer betalningsalternativet direktbetalning. Jag vet inte vad som skett i just detta fallet men jag gissar att det är därför det ser ut som att pengar dragits från ditt konto.

    Att du inte har fått svar av oss är självklart inte okej. Jag kan tyvärr inte säga vad som har hänt då jag inte vet vad detta handlar om. Jag ser mer än gärna att du kontaktar mig på [email protected] så ska jag göra vad jag kan för att hjälpa dig och förhoppningsvis göra din upplevelse hos oss mer positiv. Vi arbetar hela tiden för att förbättra vår kundtjänst och vi jätte tacksamma om du vill kontakta oss igen så vi får en möjlighet att se vad det är som gått fel.

    Med vänliga hälsningar,
    Hanna
    Liljekvists

  • Dålig
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Varning! Beställt. Utebliven leverans.

    Kontaktar kundtjänst, flera gånger. Inget svar på mina frågor.

    Efter en längre tid ett allmänt info mail ang felaktig kampanj.

    Fakturan med reserverat belopp ligger dock kvar hos KLARNA.

    Tack och godnatt...
  • Hej!

    Jag beklagar verkligen att du inte fått svar på dina frågor. Vi arbetar ständigt med att förbättra vår kundtjänst och vårt mål är att alla våra kunder ska få den bästa möjliga upplevelsen hos oss. Jag förstår att vi misslyckats i detta fall. Vi ser gärna att du kontaktar oss igen så vi kan få en bättre bild av det som inträffat. Du kan skicka ett mail till [email protected] så hjälper jag dig mer än gärna.

    Med vänliga hälsningar,
    Hanna
    Liljekvists

  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Bra varor och bra hemsida
  • Perfekt
    2 år sedan
    Jag beställde en snöslunga till bra pris. De visade att de hade orderingång men gick inte att beställa via hemsidan, men körde man vi länkad sida gick det.

    De upptäckte ju givetvis att det hade beställts en snöslunga trots att lagret inte hade någon. Men på något magisk sett trollade de fram en åt mig. Och den kom snabbt. Är överlycklig, slipper köra min gamla stiga och kan nu briljera med en elegant och kompetent husqvarna till bra pris.
  • Perfekt
    2 år sedan
    Beställning
    Enkelt billigt
  • Mycket bra
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Allt fungerade smidigt. Men jag har inte hämtat ut den ännu så jag kan därför inte lämna full pott på stjärnorna
  • Perfekt
    2 år sedan
    Beställning Leverans
    Bra kvalité o priser! Och snabb leverans!
  • Perfekt
    2 år sedan
    Beställning Leverans
    Bra priser. Hittar man inte på webben är dom alltid lika trevliga o service medvetna när man ringer.
  • Perfekt
    2 år sedan
    Beställning Leverans
    Fri frakt, snabb leverans, många betalningsalternativ . +++
  • Perfekt
    2 år sedan
    Beställning Leverans
    Lätt att beställa, fri frakt på min vara och smidig betallösning med Klarna.
  • Utmärkt
    2 år sedan
    Beställning Leverans
    Snabbt, enkel e-mail beställning. Juste betalningsvillkor.
  • Perfekt
    2 år sedan
    Beställning Leverans
    Bra och snabb återkoppling från kundsupport på Liljekvists och en lättmanövrerad websida!
  • Mycket bra
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Bra priser
  • Perfekt
    2 år sedan
    Beställning Leverans
    det brukar alltid fungera med handel hos er
  • Perfekt
    2 år sedan
    Beställning Leverans
    När man skickar ett mail - vore det kul att det besvarades nästa förmiddag med ett svar
  • Utmärkt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Smidigt och lätt!
  • Perfekt
    2 år sedan
    Beställning Leverans
    Visuellt, enkelt och bra pris
  • Bra
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Smidigt men dyr frakt på liten produkt
  • Utmärkt
    2 år sedan
    Beställning Leverans
    Bra priser,bra hemsida och fri frakt
  • Mycket bra
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    enkel design lätt att hitta
  • Mycket bra
    2 år sedan
    Beställning Leverans
    snabbt och översiktligt
  • Utmärkt
    2 år sedan
    Beställning Leverans
    Både köp o leverans har gått så smidigt någon kan önska sig.
    Mycket bra!
  • Perfekt
    2 år sedan
    Beställning
    Bra hemsida, bra pris och lätt att beställa
  • Perfekt
    2 år sedan
    Beställning Leverans
    Enkelt och bra pris
  • Bra
    2 år sedan
    Beställning
    Enkelt o bra funktion
  • Acceptabel
    2 år sedan
    Beställning Leverans
    Står fraktfritt på pricerunner, men väl vid kassan så tillkommer det frakt, fick lägga till en liten onödig grej för att komma upp till 300kr, för då var det tydligen frakfritt.
  • Perfekt
    2 år sedan
    Beställning
    Mycket bra service
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    bra saker till bra pris
  • Bra
    2 år sedan
    Beställning Leverans
    Smidig e-butik samt fördel att betala via Klarna
  • Perfekt
    2 år sedan
    Beställning
    enkelt och bra pris
  • Utmärkt
    2 år sedan
    Beställning
    Smidigt att handla
  • Mycket bra
    2 år sedan
    Beställning Leverans
    Mycket enkelt att beställa och betala
  • Utmärkt
    2 år sedan
    Beställning Leverans
    Det funkar bra.
  • Utmärkt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Enkelt att hitta rätt delar till grillen.
  • Bra
    2 år sedan
    Beställning
    Lätt att beställa mot faktura och ordnad gratis frakt.
  • Perfekt
    2 år sedan
    Beställning Leverans
    toppen med länk till Webers site så man hittar rätt reservdelar, smidig leverans och hjälpsam chatservice
  • Mycket bra
    2 år sedan
    Beställning
    Bra fraktavgift, leveransalternativ och val av betalningsmetod
  • Perfekt
    2 år sedan
    Beställning
    Priset
  • Mycket bra
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning
    Lätt att hitta varorna på nätet, snabbt attgenomföra köpet. Nu återstår bara att varorna levereras!
  • Utmärkt
    2 år sedan
    Beställning
    Smidigt
  • Perfekt
    2 år sedan
    Beställning Leverans
    Mycket bra service från Melanie Svahn
  • Usel
    2 år sedan
    Beställde reservdelar till röjsåg och gräsklippare. Fick en del efter 2 veckor. Blev debiterad dubbelt för en artikel. Efter 3 veckor har jag fortfarande inte fått allt som jag beställt.
  • Perfekt
    2 år sedan
    Beställning Leverans
    Enkelt att hitta rätt produkt. Snabbt flöde i butiken.
  • Perfekt
    2 år sedan
    Beställning
    Underbart utbud av Weber reservdelar och till bra pris också! Tummen upp! Nu håller jag tummen för att leveranserna är lika bra!
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Väldigt snabb respons på mejlen.