(500+)
Allt fungerade mycket bra
Katastrof, beställer inbärning och installation vilket det inte blir utan bara inbärning för kundservice gjort fel. Står med stor kyl och stor frys att installera själv utan att förstöra golv och med ont i rygg. Kundservice kan bara ta bort kostnaden för inbärningen. Återkommer inte heller på mail. Vad ni än gör använd aldrig Tretti.se de är skojare
Köpte en dyr hushållsmaskin som var felaktig. Den byttes 1 gång och reparerades 2 ggr. Den fungerar fortfarande inte som förväntat men nu säger dom att den är ok.
Problemet är att man bokar in leverans i ett intervall om 6 timmar. Dom säger att dom ska ringa 30 min innan leverans. Ingen ringer. Ringer kundtjänst dagen därpå eftersom det är stängt. Dåligt bemötande, bokat in ny rid. Samma sak händer igen! Inte ett sms, mail eller samtal från tretti att de inte kan leverera. Sen får man flera massmail med ursäkter. Helt plötsligt ringer någon fraktfirma när man är på jobbet o vill leverera… då ingen tid är bokad… så, sammantaget, totalt två veckors förseningar och dålig information. Själva produkten verkar bra. Mycket tveksam att handla där igen dock. För jobbigt att va stanby ifall de ringer flera kvällar i rad
Tog ledigt (semesterdag) för att ta emot leveransen. Den kom inte - dataproblem/hackerstrul. Detta problem kan jag förstå men att inte kunna ordna en leverans när jag kan vara ledig utan jag måste sjukskriva mig för att kunna ta emot diskmaskinen. Detta gör att jag aldrig kommer att handla av Tretti el Amway igen. Nästa gång går jag till ett ställe där jag får kompensation för förlorad arbetstid och en leverans då jag själv kan ta emot.
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.
www.tretti.seFullständigt firmanamn: Tretti AB
Organisationsnr: 556665-7606
Information hos allabolag.se